Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Bo malo oko vrgel na kable, mogoče je pa res kje pritisnilo skupaj na maso. Sem poskusil odklopit kabl s stikala za olje, sta nehali svetiti... Vozil se pa po tem res še nisem, če ne bom kaj našel, bom pa naredil malo furo, mogoče bo pa nehalo.. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo,

jaz pa imam paden motor - na mestu. Ni nekih hudih udrtin ali prask, bolj zgleda kot da bi bil "uzmazan". Si morda reseval barvanje masine?

Mogoce bi bilo mojega najlazje strihnit, seveda tako, da se ne bi nic videlo.

Oglasi se.

Hvala,

lp mary

Nekej novga. A je kdo že barval mašino na ER5. Men namreč odstopa barva na levi strani - pa ni bil paden al pa podrajsan. Ne vem al je prejšnji lastnik vozu po soli pa ga ni spucu al je bil polit s kakšnim oljem... :? Barva mi odstopa predvesem na stranskem pokrovu ( če bo cajt prpokam kako slikco ).

Če ma kdo izkušnje s tem.....

Motofrik - moje gume so tolk nove da na njih piše samo Made in Germany :rolleyes: ( če so pa res iz vzhodne pol pa ni čudn da jih majo tud čehi ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo,

jaz pa imam paden motor - na mestu. Ni nekih hudih udrtin ali prask, bolj zgleda kot da bi bil "uzmazan". Si morda reseval barvanje masine?

Mogoce bi bilo mojega najlazje strihnit, seveda tako, da se ne bi nic videlo.

Oglasi se.

Hvala,

lp mary

Cav Mary. Nisem še popravljal - barval mašine. Tud pr Brumerju še nisem bil glede peskanja --> sorry Brumer (ne najdem cajta, čeprou sem se včeraj peljal čez Nm, ko sem šel s Kolpe pa sem si mislu, da ziher nekje križariš...).

Mary predlagam, da se enkrat skup zapeljeva do Brumerja pa združmo prijetno s koristnim... Drugač pa mam namen popravit - pobarvat pokrov po koncu sezone (če ne bo kdaj prej en mesec dežja :rolleyes: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če padeš, je zelo priporočljivo prezračit hladilni sistem. Če se na zgornji točki sistema nabere zrak, ti bo začelo zmanjkovat hladilne tekočine...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa tud lahko probaš najprej sam s poliranjem barve...kjer je videt da je "umazano".

Kupiš polirno pasto (ta fino) in še eno za lesk oz. če jih uporabljaš pri avtu vzameš kar te.

Pol pa veselo drgneš in drgneš.

Če pa se lušči ti lahko pomaga sam ponovno barvanje :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pokrovček kilerja dobro tesni, ni panike.

Pa si prepričan, da tebi dobro tesni ko si tako pameten?

O razsvetli nas vsemogočni simonsi!!!:naughty:

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U je*e*u. Raje ne pokazem svoje slike.

tako zgleda moja težava na pokrovu :headbang:

Pokrov_er5

s5jst!!! Je pa res da se barva pri poliranju ne lusci. Kej vec k sveti se pa ne. Mora bit tko k prej.

Kaj ce bi jaz poslikala svojo mojstrovino, da bo lazje debatirat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če padeš, je zelo priporočljivo prezračit hladilni sistem. Če se na zgornji točki sistema nabere zrak, ti bo začelo zmanjkovat hladilne tekočine...

In kako prezracis hladilni sistem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa si prepričan, da tebi dobro tesni ko si tako pameten?

O razsvetli nas vsemogočni simonsi!!!:naughty:

Pa kaj spet moriš pa provociraš? :slap: :SS

Če pokrovček drži 1-2 bara pritiska, bo pa voda ven stekla če ga nagneš? :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj spet moriš pa provociraš? :slap: :SS

Če pokrovček drži 1-2 bara pritiska, bo pa voda ven stekla če ga nagneš? :grrr

Namesto da se vidva prepucavata :closedeyes: ,

kaj je s prezracevanjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mary, slikaj, sam če je tako kot na zgornjih slikah, pol ti pride v poštev sam peskanje pa barvanje :) :) :)

Lahko pa tudi samo barvanje...odvisno od financ in želja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto da se vidva prepucavata :closedeyes: ,

kaj je s prezracevanjem?

Ti bo SF lepo razložil, da ne bom spet pametnjakovič izpadel. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ne vem, ''nekaj'' izkušenj pa že ima, tale naš SF. In kar napiše, je iz lastnih izkušenj, tako kot Brumer. Jaz vedno rad izvem kaj novega, in me ni sram vprašati. Pravijo: kdor vpraša, je neveden tisti trenutek,- kdor pa ne pa vse življenje...

Prezračevanje hladilnega sistema pa zanima tudi mene,- je kakšna caka..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ne vem, ''nekaj'' izkušenj pa že ima, tale naš SF. In kar napiše, je iz lastnih izkušenj, tako kot Brumer. Jaz vedno rad izvem kaj novega, in me ni sram vprašati. Pravijo: kdor vpraša, je neveden tisti trenutek,- kdor pa ne pa vse življenje...

Prezračevanje hladilnega sistema pa zanima tudi mene,- je kakšna caka..?

Nobene cake ni razen pri novem BMW-eju K-1200-R-S-Rsport in GT (principa nebom opisoval) pri vseh ostalih zaprtih hladilnih sistemih pri padcu neizteče voda ven(seveda,če ni hladilni sistem poškodovan) in ni potrebno prezračevati,kajti sistem ostane pod pritiskom in voda lahko izteče samo iz expanzijske posode.V expanzijsko posodo ,če manjka doliješ hladilno tekočino.V slučaju,da je motor ležal toliko časa na tleh,da bi se popolnoma ohladila mašina potem bi lahko v mašino potegnilo malo zraka,seveda če bi bila expanzijskaposodsa res prazna ali da motor leži v takem položaju,da bi lahko potegnilo zrak. Kadar manjka hladilne tekočine odvij pokrovček (pazi pri vroči mašini je pod pritiskom) dolij do vrha malo počakaj in spet dolij prezrači se samo saj ima zato termostat majhno odprtino,ko je polno pokrovček zapri nazaj in dolij še v expanzijsko posodo.Namreč prezrači se nato samo samo moraš ponovno po krajši vožnji spet kontrolirati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, če se tole prezračevanje nanaša na vdor zraka v hladilni sistem, potem pač odpreš pokrovček za nalivanje hladilne tekočine, ki je pod rezervoarjem, vžgeš motor, ko je pokrovček odprt in čakaš, da vsi mehurčki "pribrbotajo" na površino tekočine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem pred garažo naredil, kot čisti začetnik: na makadamu sem stisnil sprednjo, položil na tla. Pobral, vžgal, samo mi pa svetita obe rdeči lučki,- za olje in altenator... Prej nista, je bilo vse O.K.. Kaj bi le bilo? Se je kakšen stik razmajal kje, ali kaj... Ve kdo kaj svetovati, kakšna ideja na daljavo?

Sem se danes spravil, da pregledam kaj bi bilo. Po Brumerjevem nasvetu sem pregledal kable, če bi se kateri dotikal mase. Pa dolil sem hladilno tekočino v raztezno posodo, ki je bila prazna. Kaj je pomagalo, ne vem. V glavnem lučki več ne svetita, pri startu ugasneta. Brumer in SF, hvala za nasvete. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čaw

a ma kdo kej dodatne opreme za er-5 prodat? predvsem nosilc za zadn kufr!!! (lah tud home made) :D BTW- kok pa nov stane če ga je kdo kupoval?

pa zanima me se nekaj. recimo da bi hotel zamenjat original izpuh, koliko se prevzaprav predobi z njim, katerega kupiti, vaše izkušnje, itd

lp :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najcenejši ''Akrapovič'' je dodatnih osem lukenj premera 8mm... Kar fino grmi. Za nosilce pa poglej na Louisa in HG strani. Ni draga stvar (sam sem sicer že imel ob nakupu gor).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam precej resen problem. Kar naenkrat je začela mašina čudno ropotati in tudi obrati v štant gasu so padli za kakšne 200 (iz 1200 na 1000). Zdaj ne vem, mogoče je razsštelan ventil, mogoče veriga odmične gredi...ali kaj tretjega. Moped ima 38000 km in do zdaj ni bilo nobenih problemov niti čudnih simptomov. Preden ga peljem na servis (kjer je treba čakati predolgo, da sploh prideš na vrsto), bi rad slišal kakšen pameten nasvet s strani tistih, ki jim je ta zvok (težko bi ga opisal) znan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam precej resen problem. Kar naenkrat je začela mašina čudno ropotati in tudi obrati v štant gasu so padli za kakšne 200 (iz 1200 na 1000). Zdaj ne vem, mogoče je razsštelan ventil, mogoče veriga odmične gredi...ali kaj tretjega. Moped ima 38000 km in do zdaj ni bilo nobenih problemov niti čudnih simptomov. Preden ga peljem na servis (kjer je treba čakati predolgo, da sploh prideš na vrsto), bi rad slišal kakšen pameten nasvet s strani tistih, ki jim je ta zvok (težko bi ga opisal) znan.

Verjetno ti je šel napenjalec verige odmične gredi.

Glede na kilometre pa je za zamenjavo zrel cel komplet z verigo in zobniki vred.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam precej resen problem. Kar naenkrat je začela mašina čudno ropotati in tudi obrati v štant gasu so padli za kakšne 200 (iz 1200 na 1000). Zdaj ne vem, mogoče je razsštelan ventil, mogoče veriga odmične gredi...ali kaj tretjega. Moped ima 38000 km in do zdaj ni bilo nobenih problemov niti čudnih simptomov. Preden ga peljem na servis (kjer je treba čakati predolgo, da sploh prideš na vrsto), bi rad slišal kakšen pameten nasvet s strani tistih, ki jim je ta zvok (težko bi ga opisal) znan.

Če že sprašuješ po forumu bi vsaj v svoj avtar napisal lokacijo (pokrajino),da bi ti lahko svetoval kam se obrni,namreč noben ropot mašine nemore nihče na forumu razložit,kaj naj bi bilo in spet bodo napisane same neumnosti. Namreč ketnica v mašini,ki poganja odmično gred na 38K nemore crknit OK.Zapelji se do prvega mehanika naj samo posluša in ti bo takoj povedal kaj naj bi blo.Realizirat od kje v mašini ta ropot prihaja -brez poslušanja po forumu :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!