Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

Nejko, morš razumet da lih najbolšiga motorja pa avtošola tud ne bo šla kupvt, glede na to, da tisti ki se z njim vozjo še (recimo) nimajo pojma o vožnji, tako da bo velikokrat na tleh. Valda pa da bojo gledali tudi na razmerje cena/kvaliteta, in mislim da od ER-5 težko najdeš kej bolšjega.

Doma imamo er-5, pa morm reči da je res super motorčk. OK, zavore bi bile lahko boljše, ampak, saj s tistimi 50konji niti ni narejen za neko divjanje. Pa že to, da ima gpz 500 enako mašino, le še bolj navito(60km) pa dela brez težav, je zame zadosten podatek da lih neka jajca od mašine to niso, plus to, da se ta mašina uporablja v večih modelih(KLE, EN, er-5, GPZ). Tako da slaba že ne more biti. :worship:

Objavljeno

Mašina o kateri je govora je precej kvalitetna. A si je Kawasaki kdaj privošču spodrsljaj? S katerim motorjem torej? Po izkušnjah sodeč vem, da ima le eno hibo in to je ketnca odmične gredi z napenjalci. To se preventivno menja pri 30.000 km. In če to opravi mehankar, ki zna in ni drag, to ni vzrok, da se tega motorja ne splača imet. Treba je le pazit, ko kupuješ, da upoštevaš to menjavo.

Podobno hibo ima tudi Pegaso 650 (starejši letnik), ko pri 20.000 km prepiga tesnilo glave. Neprijetno, če ne veš za to hibo, menjava pa ni enostavna in zato ni poceni (300 EUR). Treba je podret takorekoč pol motorja:). Ampak zdej smo že drugje.

Ne mi šinfat teh motorjev. Poglejte kaj se prodaja. KLE-ja že težko dobiš pod 30-40.000 km. ??? pa še pocen niso:) So pa vredni dnarja!

Kawasaki rulz ! ! ! :)

Objavljeno
Če že sprašuješ po forumu bi vsaj v svoj avtar napisal lokacijo (pokrajino),da bi ti lahko svetoval kam se obrni,namreč noben ropot mašine nemore nihče na forumu razložit,kaj naj bi bilo in spet bodo napisane same neumnosti. Namreč ketnica v mašini,ki poganja odmično gred na 38K nemore crknit OK.Zapelji se do prvega mehanika naj samo posluša in ti bo takoj povedal kaj naj bi blo.Realizirat od kje v mašini ta ropot prihaja -brez poslušanja po forumu :headbang: :headbang: :headbang:

Štajerska (okolica Celja). Zdaj ena alternativa je Top Moto v Celju, druga pa Yogi blizu velenja. Ampak Yogi ima nenormalno visoke cene za nastavitev ventilov. V Celju npr. me vse skupaj pride 60 evrov (delo+novo tesnilo), pri Yogiju menda zgolj delo 60. No, če imaš kak pameten nasvet kam se obrniti, prosim povej.

Objavljeno

TMR Miran Tojnko s.p.

Marno 45

1431 Dol pri Hrastniku

tel. (03) 564 85 89, fax. (03) 564 95 89

Če ima čas ni problema!

post-7865-1186675124_thumb.jpg

Objavljeno

čaw, a za er-5 obstaja kak tak spoljlar kot ga ima gpz 500 :closedeyes:

kokookok15q5s.jpg

Objavljeno

Original dodatna oprema verjetno ne, lahko pa malo pogledaš k Louisu, če je kaj univerzalnega. Pa mislim, da Pohajač tudi dela te reči... Samo ER-5 ima že izpuhe tako nizko, da bi spojler kar precej po tleh drsal, če bi ga dal gor. Je pa vredno poskusiti, zakaj ne. :hmm:

Objavljeno

Mene pa zanima kako se obnesejo gume Bridgestone Battlax 45, na ER-5 v primerjavi s prvo vgradnjo (Dunlop ...) ???

Vaše izkušnje ???

:?

Objavljeno
čaw, a za er-5 obstaja kak tak spoljlar kot ga ima gpz 500 :closedeyes:

kokookok15q5s.jpg

Ja, dobi se spojlerje v stilu GPZ 500. Poglej na italjansko in nemško stran ljubiteljev ER 5.

Objavljeno

mal :topic: pa vendar nisem vedu kam nej napisem. kolega mi je reku da je po novem zakonu zdej meja za 25kw sla na 19 let :o . in njemu ni hotla postamplat vozniške pa je star 18 let!!!!!!! zadeva me ZELO zanima ker zdele dobim kawa er-5 zaprt na 24kw, star sem 18 nove vozniške pa se nisem sel naredit. kako je zdej s tem??????????????????????????????????????? :hmm:

Objavljeno
mal :topic: pa vendar nisem vedu kam nej napisem. kolega mi je reku da je po novem zakonu zdej meja za 25kw sla na 19 let :o . in njemu ni hotla postamplat vozniške pa je star 18 let!!!!!!! zadeva me ZELO zanima ker zdele dobim kawa er-5 zaprt na 24kw, star sem 18 nove vozniške pa se nisem sel naredit. kako je zdej s tem??????????????????????????????????????? :hmm:

skoraj ne verjamem, pred dvema tednoma sem si dal vpisat do 25 kw v vozniško pa sem star 18 let....edino, kar je mogoče, da nimaš 2 leti izpita, potem ti ne vpišejo, če si pa pri 16 ih delal do 11kw, pa ti po 2 letih vsekakor morajo!!!

Objavljeno
mal :topic: pa vendar nisem vedu kam nej napisem. kolega mi je reku da je po novem zakonu zdej meja za 25kw sla na 19 let :o . in njemu ni hotla postamplat vozniške pa je star 18 let!!!!!!! zadeva me ZELO zanima ker zdele dobim kawa er-5 zaprt na 24kw, star sem 18 nove vozniške pa se nisem sel naredit. kako je zdej s tem??????????????????????????????????????? :hmm:

25 KW ne dobiš pri 18ih, ampak 2 leti od opravljenega izpita... :winkiss:

Objavljeno
25 KW ne dobiš pri 18ih, ampak 2 leti od opravljenega izpita... :winkiss:

bo kr lepo 25kW pri 18. letih ;) sem lani pri 18. šel delati A in mi velja do 25kW ali 0.16 kW/kg :)

Objavljeno

A kategorijo sem naredil 5.8.05 torej ne bo problema! se mi je mal čudno zdelo to! :D no upam da bo cool

Objavljeno (popravljeno)
Mene pa zanima kako se obnesejo gume Bridgestone Battlax 45, na ER-5 v primerjavi s prvo vgradnjo (Dunlop ...) ???

Vaše izkušnje ???

:?

Jst mam na mojmu ER-5 gume Bridgestone BT45 (ne vem če so to iste gume, kot jih ti misleš) in sm z njimi zelo zadovoljen. Sicer ne morem primerjati z Dunlop, ker jih nisem imel, ampak mislem da je to zelo uredu guma!

Edit: Ja to je ista guma, sem mal po netu pogledu.

Popravljeno . Popravil sota
Objavljeno

tere si imel montirane pa pred Bridgestonom?

Objavljeno
bo kr lepo 25kW pri 18. letih ;) sem lani pri 18. šel delati A in mi velja do 25kW ali 0.16 kW/kg :)

:topic: Ja, če greš delat izpit pri 18ih, dobiš takoj za 25kw. Če pa si delal izpit do 11kw (pri 16ih, 17ih) pa šele po dveh letih od opravljenega izpita dobiš 25kw, ne pri 18ih.

Objavljeno
tere si imel montirane pa pred Bridgestonom?

Ne vem točno, kaj so ble za ene. Jst sm motorja kupu z zlizanimi gumami in je bila prva stvar na njemu to, da sem zamenu gume preden sem se začel vozit. B)

Objavljeno
tere si imel montirane pa pred Bridgestonom?

Imel sem Dunlop ??? 501, vsaj mislim tako, uglavnem take kot pridejo na prvi vgradnji.

Objavljeno

Zdravo!

Spet jaz s težavami :naughty: prosti tek motorja je na servisu bil nastavljen precej visoko. Zanima me, kako se ga da nastavit. Kje je kak vijak ali kaj podobnega. Je treba s5 tank dol devat?

LP Boštjan

Objavljeno

Na levi strani pod tankom je plastično črno zobato kolo na zajli (premera cca 2cm), za nastavljanje štandgasa. Ni treba jemati tanka dol, samo skloni se, pa ga najdeš... :whistle:

Objavljeno
Na levi strani pod tankom je plastično črno zobato kolo na zajli (premera cca 2cm), za nastavljanje štandgasa. Ni treba jemati tanka dol, samo skloni se, pa ga najdeš... :whistle:

naštelam zdaj s tem plastičnim kolesom štandgas (pri ogretem motorju) na 1400 obratov, zdaj pa ga kar nekaj zaliva...topel noče vžgat, stisneš gas ko začnejo obrati padat (misli crknit), pol teče en čas na 2000 obratov, pade čez čas na 1500 in se spušča dokler ne crkne..ko ga misliš vžgat ne gre...finta je, da ko sediš na motorju in ga nagneš v desno, obrati naglo padejo in motor hoče vgasnit :headbang:

imaš sedaj kake ideje kaj ga zeza? :naughty:

Objavljeno

Prosti tek na dobro podešenom motoru mora biti 1150- 1250 okr.

Objavljeno
naštelam zdaj s tem plastičnim kolesom štandgas (pri ogretem motorju) na 1400 obratov, zdaj pa ga kar nekaj zaliva...topel noče vžgat, stisneš gas ko začnejo obrati padat (misli crknit), pol teče en čas na 2000 obratov, pade čez čas na 1500 in se spušča dokler ne crkne..ko ga misliš vžgat ne gre...finta je, da ko sediš na motorju in ga nagneš v desno, obrati naglo padejo in motor hoče vgasnit :headbang:

imaš sedaj kake ideje kaj ga zeza? :naughty:

pelji nazaj na servis in jim j..i mater :xx: . 80eur zato, da so naštelali štandgas na 2000 in prikrili napako konji. :headbang:

Objavljeno

Ni ti potrebno nobenga je.at,ker verjetno ti zaliva (defekten plovček,iglica ali membrana). Treba bo vplinjača demontirat pregledat oba plovčka + iglice(švimer ventila) in obe membrani.Ko sestavi je potrebno vplinjače sinhronizirat ,nastavit CO na 1,5-3,0%,in prosti tek naj bi bil 950 do max 1000 o/min. :worship:

Objavljeno

finta je v tem ker je bil pred dvema dnevoma na servisu zaradi cukanja in so kao 3ure porabli za nastavljanje in čiščenje vplinjača, pa svečke stare en teden so menjali za nove :headbang:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!