Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Tudi Reparatur anleitung pravi: 1200+/-50 obratov prostega teka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj bi pod temi obrati kao najbolje lavfal v prostem teku... Jaz ga imam na 1100 obratov nastavljenega. Sem šele danes, ko sem prebral Dylanov post, šel gledat v knjigo, pa na motor, koliko imam obratov. Sem ga po občutku nastavil pred časom. Bom pa poskusil na 1200, kako bo lavfal. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa mora bit to tak natančno?

Sploh NE,važno je,da ti necrkuje,ko šaltaš in ko stojiš v križipču,bolje,da imaš čim manj obratov-manjša poraba in mašina bolje bremza,ko spustiš plin npr.v dolino ni pa bistvene razlike 50-plus ali minus OK :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sj to sm mislu, kr jaz sm svoji mašini zmerm tak narihtal, da je lepo laufala, pa pozimi oz v jeseni sm mal privil, kr je bilo bolj hladno.

POPOLNOMA pravilno-ravno otem sem hotel še pisat,pa se mi je zdelo brezpredmetno-saj eni se držijo navodil kot pijan plota,čeprav je včasih boljša lastna izkušnja. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj bi pod temi obrati kao najbolje lavfal v prostem teku... Jaz ga imam na 1100 obratov nastavljenega. Sem šele danes, ko sem prebral Dylanov post, šel gledat v knjigo, pa na motor, koliko imam obratov. Sem ga po občutku nastavil pred časom. Bom pa poskusil na 1200, kako bo lavfal. :hmm:

Probal na 1200 obratih, razlike med vožnjo ni, grem nazaj na 1100... Na 1200 mi nekako ne gre v uho, se mi zdi, da previsoko lavfa.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probal na 1200 obratih, razlike med vožnjo ni, grem nazaj na 1100... Na 1200 mi nekako ne gre v uho, se mi zdi, da previsoko lavfa.. :whistle:

Ja, na 1000 bo pa "prenizko" oz. je takšen občutek, kot da pokašljuje. Tudi jaz ga imam (mislim vsaj) na nekje okoli 1100.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yo, sem novi lastnik er-5, zaenkrat zelo zadovoljen. mam pa remus izpuh (hud glas :D ), pa ko sem bil pred kratkim v louis-u sem našel bol ko ne univerzelni vizir (moder, črn,rjav 30EUR, prozoren je bil celo borih 15EUR) ki zelo dobr zgleda in ne kazi celotnega videza odnese pa kar nekaj vetra v trup. :OK: pa montaža je ZELO enostavna

pa še to!!

btw, na ZT registriral er-5 z 24kw, AO, AO+, POPUSTI: 50% z avta prenesel, 4%na takojšne plačilo, 7%na mali avtomobilski paket, 2%stalnostni popust, 20% za nevračilo premije, 11%komercialni popust na AO premijo.........187EUR!! pa vi??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorry, si se malo zmotil pri znesku....? Jaz sem spomladi dal isto na ZT 50% bonifikacija, popust za neodjavo,... 93 Evrov. To je zavarovanje, potem pa še cestnina in taksa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer vozim KLE 500, ampak glede na to, da je tip motorja isti sprašujem še v tej temi:

Motor je na servisu in odkrili smo napako:

Magnet na rotorju alternatorja je počil in se odlepil iz ohišja. Sedaj pa sprašujem če ima kdo slučajno doma razsuto mašino tipa KLE 500, ER5, GPZ, .... in prodaja po delih. Rabil bi rotor alternatorja (strokovni izraz, po domače pa cel magnet).

Info na PM, Hvala.

Lp Šarc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer vozim KLE 500, ampak glede na to, da je tip motorja isti sprašujem še v tej temi:

Motor je na servisu in odkrili smo napako:

Magnet na rotorju alternatorja je počil in se odlepil iz ohišja. Sedaj pa sprašujem če ima kdo slučajno doma razsuto mašino tipa KLE 500, ER5, GPZ, .... in prodaja po delih. Rabil bi rotor alternatorja (strokovni izraz, po domače pa cel magnet).

Info na PM, Hvala.

Lp Šarc

Magnet se da nazaj zalepit z dvokomponentnim ARALDITOM. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živijo , a kdo ve ,ali pa ce je kdo imel isto tezavo ? er-5 mi pri določeni hitrosti začne tresti balanco to je med 40 km/h in 90 km/h ampak ne samo da jo trese to jo razmetava če jo probaš, spustiti pri večji hitrosti je pa uredu,

(kolesa prednje in zadnje scentrirana u nulo,njiker v vilcah balanci ni videti kakšnega lufta ,nič karamboliran,probal s kovčkom in brez ,tudi nosilce kovčka sem probal dol sneti ,zadeva ista) dokler jo držiš niti ne čutiš da kaj trese.

Hvala za odg.če kdo ve!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume

Gume smo pregledal-scentrirali oziroma samo probali centrirat ,pa ni bilo potrebno ker je bila v nulo samo zadnjo smo morali scentrirati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preglej zračnost krmilnega ležaja, odvijači vse nosilce kovčkov, lahko pa tudi scentrirana guma pleše levo desno, zato snemi kompletno kolo, ga daj na štango in ga z roko zavrti in opazuj, če kje slučajno pleše. Katere gume imaš to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preglej zračnost krmilnega ležaja, odvijači vse nosilce kovčkov, lahko pa tudi scentrirana guma pleše levo desno, zato snemi kompletno kolo, ga daj na štango in ga z roko zavrti in opazuj, če kje slučajno pleše. Katere gume imaš to?

Kwa :kva2: ?

Peter1, jaz mam iste probleme, mi pac plesemo skupaj... OK lahko odvijacim nosilc kovcka, niti pod razno ne bom snela kompletnega kolesa. Gume mam najslabse v kompletu z najslabsimi moznimi bremzami featuring ER-5. Niti pod razno ne vem kako pregledat zracnost krmilnega lezaja. Peter1, a ti ves?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snet je treba zgornji križ vilic, če hočeš pritegovat al pa odtegovat...

Ni treba snet križa... dovolj je da odtegneš zgornji vijak križa, hkrati pa odtegneš vijaka na spodnjem delu križa, ki držita amortizer... Pod zgornjo ploščo križa boš dosegel nazobčan vijak, ki ga z občutkom zateguješ s ključem, ki ga imaš pod sedežem (isti s katerim nastavljaš trdoto amortizerja) - to kar sem napisal verjetno živ bog ne zastopi, je težko razložit, ni pa težko naredit... Ne pozabit na koncu vse vijake nazaj zategnit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo , a kdo ve ,ali pa ce je kdo imel isto tezavo ? er-5 mi pri določeni hitrosti začne tresti balanco to je med 40 km/h in 90 km/h ampak ne samo da jo trese to jo razmetava če jo probaš, spustiti pri večji hitrosti je pa uredu,

(kolesa prednje in zadnje scentrirana u nulo,njiker v vilcah balanci ni videti kakšnega lufta ,nič karamboliran,probal s kovčkom in brez ,tudi nosilce kovčka sem probal dol sneti ,zadeva ista) dokler jo držiš niti ne čutiš da kaj trese.

Hvala za odg.če kdo ve!

Nič druzega nedelaj samo stegni malo križ ponavadi za ca 1/4 obrata in to najprej dvigni motror pod mašino z dvigalko samo toliko,da je prednje kolo malo v zraku nato odvij najprej zgornjo kromirano matico,tako da lahko malo dvigneš krmilo. Odviješ kronasto matico zgornjo (varovalno) na križu in nato pritegnji spodnjo z malo občutka za ca 1/4 obrata in probaj obračati križ nesme biti spet pretesno in se mora lepo obračati, nato zategni kontra matico daj nazaj krmilo in še stegni zgornjo kromirano matico. Če se krmilo težko vrti ali vmes čutiš kakšen KNIK potem moraš križe razdreti in zamenjati ležaje,kar pa sam neboš mogel je kar zahteven poseg. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!