Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Preglej zračnost krmilnega ležaja, odvijači vse nosilce kovčkov, lahko pa tudi scentrirana guma pleše levo desno, zato snemi kompletno kolo, ga daj na štango in ga z roko zavrti in opazuj, če kje slučajno pleše. Katere gume imaš to?

AVON stare 3 mesece cca 6000 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preglej zračnost krmilnega ležaja, odvijači vse nosilce kovčkov, lahko pa tudi scentrirana guma pleše levo desno, zato snemi kompletno kolo, ga daj na štango in ga z roko zavrti in opazuj, če kje slučajno pleše. Katere gume imaš to?

Krmilni ležaj smo tudi pregledal in je bilo vse ok , kolikor koli sem brav vase odgovore ,mislim da je kriva prednja guma,čeprav na pogled izgleda brez napake skoraj kot nova,probal bom se gumo zamenjat ,in vam sporocim hvala vsem za vaš trud.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferek in Brumer sta podala boljšo varjanto... Se oproščam za malce neumen postopek, vendar me spomin vedno ponese do obrabljenega ključa in luknje v tanku ko je le ta spodletel... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo , a kdo ve ,ali pa ce je kdo imel isto tezavo ? er-5 mi pri določeni hitrosti začne tresti balanco to je med 40 km/h in 90 km/h ampak ne samo da jo trese to jo razmetava če jo probaš, spustiti pri večji hitrosti je pa uredu,

(kolesa prednje in zadnje scentrirana u nulo,njiker v vilcah balanci ni videti kakšnega lufta ,nič karamboliran,probal s kovčkom in brez ,tudi nosilce kovčka sem probal dol sneti ,zadeva ista) dokler jo držiš niti ne čutiš da kaj trese.

Hvala za odg.če kdo ve!

Baje je to zaradi nosilca za kovček, ki potem pokvari aerodinamiko motorja in potem prav pri omenjeni hitrosti trese krmilo (ampak, le če ga ne držiš), vsaj tako pravijo na ELISI. Če zamenjaš gume ne bo nič boljše in nič slabše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kaj folk je čisto nepismen. če je napisal lepo jasno, da je probal brez kovčkov in celo brez nosilcev za kovček. kako bi lahko bilo pol od kovčkov???? :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je vedno treslo ERko med 40-70 km/h, ko so imele gume 6000+ kilometrov. In so bile vredu centrirane, tudi križi so bili zategnjeni. Ta efekt je še bolj opazen, če imam gor šipico...kufer&nosilci po mojih izkušnjah ne vplivajo. Peter, ko boš zamenjal obe gumi z enakim tipom (obe novi), bo tresenje zelo verjetno izginilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 6000 kmjev se je sprednja guma že dovolj deformirala in ti zaradi tega pri določeni hitrosti trese,ko spustiš belanco. Če jo držiš,ne trese.

Enako se mi je dogajalo pri mojem motorju (sicer ne er5). Ko sem zamenjal gume, je tresenje izginilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo , a kdo ve ,ali pa ce je kdo imel isto tezavo ? er-5 mi pri določeni hitrosti začne tresti balanco to je med 40 km/h in 90 km/h ampak ne samo da jo trese to jo razmetava če jo probaš, spustiti pri večji hitrosti je pa uredu,

(kolesa prednje in zadnje scentrirana u nulo,njiker v vilcah balanci ni videti kakšnega lufta ,nič karamboliran,probal s kovčkom in brez ,tudi nosilce kovčka sem probal dol sneti ,zadeva ista) dokler jo držiš niti ne čutiš da kaj trese.

Hvala za odg.če kdo ve!

Hola peter1,

za začetek si lahko pogedaš tale topic (iz leta 2001 :) ), tu smo prvič govorili o shimmiju, ki je pogost pojav, na raznih motorjih, modelih... kratka definicija:

"Shimmy is a type of head shake which occurs when decelerating and at low speed, when the motorcycle is switching from its "gyroscopic" type of balance to its natural "gravity" type of balance. Shimmy may be violent, and its cause is worn or unsuitable tyres or a worn or tight steering. " (vir)

če pa še sam malo poguglaš po Netu, boš izvedel vse :)

praktična rešitev: najbolj ti bodo pomagale nove gume, zlasti take z dobrim lastnim dušenjem (mehko karkaso), ponavadi sta to Metzeler in Pirelli; Michelin in Dunlop imata tršo karkaso, vsaj radialke, ER-5 ima pa mogoče še diagonalne gume (najbrž, ne vem)... pogovori se z dobrim vulkanizerjem! in v območju shimmija vedno drži balanco vsaj z eno roko :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta vikend sem se tut jst peljal z mojo er-ko pa sem mal probal kako je s tem tresenjem.

Pospešim do 100km/h spustim balanco in mi balanco kar dobro "pošejka" iz 80 na 70 km/h. Pri drugi hitrosti ni problema. Tudi ko pospešujem med 70 in 80 km/h ni tresenja. Tresenje je le med pojemanjem hitrosti. Efekta prej nisem nikoli opazil, saj se nikoli ne vozim brez rok. Zadeva ni moteča, vendar se mi zdi, da to ni od gum, saj so gume stare nekaj mesecev in imajo približno 2k km.

Po moje bom mogu kej druzga prevert, npr.: krmilo... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta vikend sem se tut jst peljal z mojo er-ko pa sem mal probal kako je s tem tresenjem.

Pospešim do 100km/h spustim balanco in mi balanco kar dobro "pošejka" iz 80 na 70 km/h. Pri drugi hitrosti ni problema. Tudi ko pospešujem med 70 in 80 km/h ni tresenja. Tresenje je le med pojemanjem hitrosti. Efekta prej nisem nikoli opazil, saj se nikoli ne vozim brez rok. Zadeva ni moteča, vendar se mi zdi, da to ni od gum, saj so gume stare nekaj mesecev in imajo približno 2k km.

Po moje bom mogu kej druzga prevert, npr.: krmilo... :whistle:

Ne preverit treba bo križe zategnit in nič drugege. če si kje v bližini Nm se oglasi pri meni in ti to zategnem pa boš videl,da bo 99% vredu pa še gumo bova scentrirala,demontiral gumo boš sam ostalo pa ti naredim za en pir pa še tega ti bom jaz plačal OK. Je pa res da še posebno pri R-5 je ta pojav tresenja balance zelo pogost in to zato ker so v križu kroglični ležaji in ne valjčni kot skoraj pri vseh ostalih motorjih sploh pri novejših.Precej bi pomagal dodatni blažilec krmila (lenkungs dempfer).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se nič ne dogaja...neki novga. Kot je že Motofrik ugotovu:

Najcenejši ''Akrapovič'' je dodatnih osem lukenj premera 8mm... Kar fino grmi.

Ok jaz imam sicer 6 lukenj premera fi 8 in prav tako fajn grmi. Nekak tako kot je videt na sliki spodaj.post-13264-1190057766_thumb.jpg

Na zboru v Primostku sem se menu z enim Hrvatom ki je imel le tri in je prav tako lepo zvenelo - ne kej drugač k moj. Če koga "grmenje" moti (lastnika motorja, sosede, može na tehničnem ali tiste v modrem) je potrebno luknje zamašiti. Jaz sem naredu to na tak način:

post-13264-1190057382_thumb.jpg

Vrli orodjarji v službi so mi "zdrejali" tak "zamašek". Lepo v konus in pravih mer, tako da lepo paše v izpuh. Da lepše zgleda sem dodal še osem lukenj lepo po obodu (za šminko). In na koncu izpade nekako tako:

post-13264-1190057967_thumb.jpg

S spodnje strani imam zavrtano preko izpuha v vložek. V vložku pa je navoj M6 tako da ga še lepo privijačim, da ga slučajno ne zgubim...

Če ima kdo več časa, volje, navdiha itd. si lahko omisli tako (drugačno) varianto, da se vložek še obrača (lahko preko majhnega motorčka...) in potem lahko med vožnjo spreminjaš "grmenje" motorčka. Baje se da neki takega že kupit (je bilo videno) mislim da v Padovi...(nisem čist ziher) ni pa menda čist poceni. Men moj fajn zgleda je pa res da ga ne bom glih velik uporabljal ker mi je zvok brez "dušilca" precej bolši. Okusi so različni. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še to. Sicer je logično ampak ker nismo vsi strojniki. Luknje (8x po obodu) so seveda slepe (niso zvrtane čez in čez (razlaga za neuke) če je sploh kakšen tak tle. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še to. Sicer je logično ampak ker nismo vsi strojniki. Luknje (8x po obodu) so seveda slepe (niso zvrtane čez in čez (razlaga za neuke) če je sploh kakšen tak tle. :rolleyes:

Jst neuk! Zakaj slepe? Pol nima smisla obracat zamaska. Dej ti do konca zvrti.. bomo urihtal motorcek od kakega modela in gasa... ti nastimajo se dim, kerih barv hoces.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še to. Sicer je logično ampak ker nismo vsi strojniki. Luknje (8x po obodu) so seveda slepe (niso zvrtane čez in čez (razlaga za neuke) če je sploh kakšen tak tle. :rolleyes:

Jaz sem imel tak vložek seveda brez lukenj in malo krajši,narejen že pred leti dal sem ga notri samo za tehnični pregled in ko sem motor prodal.Sicer pa sem imel navrtanih 8 lukenj z 8 mm svedrom.Vložek pa sem po želji jemal ven saj je bil pritrjen samo z enim vijakom tako kot ima Akrapovič na Slip On dušilcih. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo za tehnični pregled in ko sem motor prodal.

Točno zato sem ga tud jst naredu. Za tehničnega in morebitno prodajo motorja. Drugač ga pa itak vozim brez tega dušilca. Nej se me sliši. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

meni Sakija ne trese vec, od kar sem dala nosilec za kovcek dol. :whistle:

Meni je vedno treslo ERko med 40-70 km/h, ko so imele gume 6000+ kilometrov. In so bile vredu centrirane, tudi križi so bili zategnjeni. Ta efekt je še bolj opazen, če imam gor šipico...kufer&nosilci po mojih izkušnjah ne vplivajo. Peter, ko boš zamenjal obe gumi z enakim tipom (obe novi), bo tresenje zelo verjetno izginilo.

Skoda gume menjat, ce je se kaj profila gor :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam zadaj novo Heidenau, spredaj pa sem še pustil staro Michelin Pilot.. Pa vseeno ne trese. Pa nosilec s kovčkom imam gor. Mogoče pa ti je nosilec šel malo na tesno, pa si ga s privijanjem na okvir nalo prisilila (okvir)...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem se poglabljala v to. Bi mi vzelo prevec casa, da bi vse sinhronizirala v nulo. Je pa res, da se bom drugo leto bolj potrudila, ko bom dajala nosilec gor. Sploh ce pravite, da zaradi nosilca ne bi smelo trest..

Hvala!

Jaz imam zadaj novo Heidenau, spredaj pa sem še pustil staro Michelin Pilot.. Pa vseeno ne trese. Pa nosilec s kovčkom imam gor. Mogoče pa ti je nosilec šel malo na tesno, pa si ga s privijanjem na okvir nalo prisilila (okvir)...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoda gume menjat, ce je se kaj profila gor :unsure:

Se razume. V mislih sem imel menjavo zaradi izrabljenih gum. Dokler ne bodo fuč, bo pač tresenje (po ene 6000 do 8000 km se skoraj vedno pojavi, pač zdržiš).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, al to, ali pa kupim stranske kufre.

Se razume. V mislih sem imel menjavo zaradi izrabljenih gum. Dokler ne bodo fuč, bo pač tresenje (po ene 6000 do 8000 km se skoraj vedno pojavi, pač zdržiš).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!