Mary Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 Žal zgleda da res. In to predvsem zaradi bremz. Resno. A ne bova drugo leto menjala motorjev...?
motofrik Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 Meni je pa ''premali'' ratal... Treba malo večjega nabavit. Sploh, če se bo moja boljša polovica zraven vozila. Švoh zavore, praviš? Si med bolj hitrimi, ali kako? Jaz sem bolj ''penzionist'', kar se tiče vožnje, tako da meni so dovolj. Najboljše je seveda trije diski pa ABS, bi rekel Brumer. Pa obvezno BMW, pa nad 1000 kubikov... Malo se šalim. Sorry Brumer. .)
Mary Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 Meni je pa ''premali'' ratal... Treba malo večjega nabavit. Sploh, če se bo moja boljša polovica zraven vozila. Švoh zavore, praviš? Si med bolj hitrimi, ali kako? Jaz sem bolj ''penzionist'', kar se tiče vožnje, tako da meni so dovolj. Najboljše je seveda trije diski pa ABS, bi rekel Brumer. Pa obvezno BMW, pa nad 1000 kubikov... Malo se šalim. Sorry Brumer. .) Tudi 80km/h je zelo hitro, ce se vozis cez naselje in naletis na koga, ki kar sredi ceste pusti avto in pac vzge smernike. Ali pa se vozis po omejitvi pa ti nasproti iza ovinka pripelje kamijon in zapre celo ozko cesto in se nimas kam umaknit. Bremze morajo prijet hitro in brez padca, nikoli ne ves... Ko sem prvic bremzala z dvemi sprednjimi diski in ABS, sem se nacudila - bremze res primejo!! Ne pa da racunas - a bo al ne bo.. joj vec varnostne razdalje bi rabila... joj lahko bi se umaknila v levo.. ah gremo na servis, vazno da sem jaz cela :huh:
motofrik Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 Mary... 80/uro skozi naselje ni najbolj pametno drveti. Se pa strinjam, da zavore nikoli niso tako dobre, da ne bi mogle biti še boljše.
Avatar Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Kar se tiče zavor, lahko pravilna tehnika zaviranja opazno izboljša učinek. Ena (sicer držja) opcija je tudi zavorna cev iz jekla. Drugače se strinjam, da ER nima nekih super zavor, ampak tako švoh spet ni, saj so tudi XJ 600 in Trans Alp včasih imeli en sprednji disk.
Mary Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 To je vse res. Ampak nikoli ne ves kdaj v dani situaciji odpoves ti ali motor. In zihr je zihr. Kar se tiče zavor, lahko pravilna tehnika zaviranja opazno izboljša učinek. Ena (sicer držja) opcija je tudi zavorna cev iz jekla. Drugače se strinjam, da ER nima nekih super zavor, ampak tako švoh spet ni, saj so tudi XJ 600 in Trans Alp včasih imeli en sprednji disk.
SF Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Če kdo rabi imam eno cev z žičnim opletom viška...
Noiser69 Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Ta stvarca gre do 150 kr hitro (več nism pelov) :worship: Sm se usedo iz mojga na tega, se mi je zdelo da sm na raketi! (če bi se usedo iz mojga na kak SS bi pa tk poletu rajtm :unsure:) No, drgač je pa za moje pojme zlo fajn motorčič ;)
Guest Brumer Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Meni je pa ''premali'' ratal... Treba malo večjega nabavit. Sploh, če se bo moja boljša polovica zraven vozila. Švoh zavore, praviš? Si med bolj hitrimi, ali kako? Jaz sem bolj ''penzionist'', kar se tiče vožnje, tako da meni so dovolj. Najboljše je seveda trije diski pa ABS, bi rekel Brumer. Pa obvezno BMW, pa nad 1000 kubikov... Malo se šalim. Sorry Brumer. .) Ti se samo šali,ampak eno ti garantiram,mogoče pa enkrat prideš do kakega dobrega motorja in potem boš drugače razmišljal. Pa še nekaj na Kawasakiju ER 5 mi je doma na dvorišču padla med vožnjo prednja zavorna ploščica na tla.Noben od serviserjev mi ni znal razložiti zakaj se je to zgodilo.Padla pa mi je tista ploščica na katero pritiska batek in je nezavarovana druga pa ima vodila za dva štifta(zavarovana),motor je šel takoj odhiše OK.Vozniki teh motorjev malo razmislite,jaz sem ga zamenjal z ER-6-N samo zaradi slabih zavor(bobnaste zavore zadaj) samo en disk spredaj in slabe zadnje vilice. :OK:
motofrik Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Saj sem napisal, da se šalim... Sem imel pred leti K100RT, dovolj dober motor...? Tako, da vem kaj je BMW. Imam pa za sprednji disk jekleno oplaščeno cev...
Avatar Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Imam pa za sprednji disk jekleno oplaščeno cev... Je opazna razlika glede na navadno gumjasto cev?
SF Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Malo se pa že pozna... :naughty:
DAN Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Ne se hecat, pa res povejte v čem je fora je cevi. Bremze se ne utrudijo(guma se greje in širi),zavorni učinek in doziranje sta boljša.
motofrik Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Je opazna razlika glede na navadno gumjasto cev? Težko rečem, ker sem že kupil takega. Menda je razlika v tem, da ob dolgotrajnem zaviranju ni ''gumi efekta''...
motofrik Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Nevem zakaj vsi povprek odgovarjate,pa nimate vse razčiščeno o teh ceveh,oblečenih v jekleno pletenico.Namreč stvar je samo bolj sigurna,manj popušča pri močnejšem zaviranju(zavorna ročica bolj trda-in natančna)sicer pa precej podraži izdelavo motorja. Zato je skoraj vedno potrebna naknadna vgradnja,le določeni dražji modeli motorjev imajo te cevi originalno namontirane. :worship: Mogoče se nisem čisto razumljivo izrazil... Vsaj jaz kot ''gumi efekt'' razumem vdajanje ročice zavore pri močnejšem zaviranju. Kot bi recimo imel neprezračene zavore.
Mary Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Nevem zakaj vsi povprek odgovarjate,pa nimate vse razčiščeno o teh ceveh,oblečenih v jekleno pletenico.Namreč stvar je samo bolj sigurna,manj popušča pri močnejšem zaviranju(zavorna ročica bolj trda-in natančna)sicer pa precej podraži izdelavo motorja. Zato je skoraj vedno potrebna naknadna vgradnja,le določeni dražji modeli motorjev imajo te cevi originalno namontirane. :worship: Živjo, nekaj me zanima glede naknadne vgradnje. Kakšne spremembe bi to terjalo? Verjetno ne gre samo za menjavo cevi? In okvirno koliko časa in denarja bi se za to porabilo, ali drugace - koliko smisla bi bilo v tej vgradnji pri primerjavi cena-performance. Hvala za odgovore!
motofrik Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Menja se samo zavorna cev. Priključki so enaki, kot na standardni. Cena? Poglej na stran od Louisa... Časa pa z odzračevanjem skupaj ne bi vzelo več, kot pol ure.
motofrik Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Menja se samo zavorna cev. Priključki so enaki, kot na standardni. Cena? Poglej na stran od Louisa... Časa pa z odzračevanjem skupaj ne bi vzelo več, kot pol ure. Louis 61,95 Evra... Komplet s tesnili.
Mary Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Menja se samo zavorna cev. Priključki so enaki, kot na standardni. Cena? Poglej na stran od Louisa... Časa pa z odzračevanjem skupaj ne bi vzelo več, kot pol ure. Ali je kdo od vas menjal cev? Ali je res kaksna obcutna razlika?
Ice Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 madam, preden odkrijeste ponovno toplo vodo.......... iskalnik. obstaja "celo" tema samo o opletenih ceveh, ucinkih, cenah, kje, kaj, kako, zakaj. ni za verjeti ! ali pac ?! :blink: .) in da, sem menjal. z lastnimi rokami. in se vedno sem ziv.
SF Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 Rabiš samo ključ iz motorju priloženega orodja, in malo zavorne tekočine standard dot 4, ki je predpisana za te zavore...
tato Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Mene pa zanima, ce je mogoče že imel problem z puščanjem hladilne tekočine pri er5? :blink: Dogaja se, da na glavi motorja, tam kjer se nahaja ena luknja približno 6mm premera, občasno pušča tekočina. Nato se tudi pri vožnji, zlasti ob menjavanju za trenutek pokadi bel dim. Zdaj me pa zanima, če je mogoče potrebno menjati tesnilo glave, ali celo glavo? :headbang: No, mogoče pa nič od tega in je morda kaj čisto drugega. Če je kdo izmed vas že imel kakšno tako težavo naj pove, kaj je naredil? Hvala,lep pozdrav!
Guest Brumer Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 Mene pa zanima, ce je mogoče že imel problem z puščanjem hladilne tekočine pri er5? :blink: Dogaja se, da na glavi motorja, tam kjer se nahaja ena luknja približno 6mm premera, občasno pušča tekočina. Nato se tudi pri vožnji, zlasti ob menjavanju za trenutek pokadi bel dim. Zdaj me pa zanima, če je mogoče potrebno menjati tesnilo glave, ali celo glavo? :headbang: No, mogoče pa nič od tega in je morda kaj čisto drugega. Če je kdo izmed vas že imel kakšno tako težavo naj pove, kaj je naredil? Hvala,lep pozdrav! Na to dat odgovor je nemogoče,če ti še pušča daj malo poslikaj in dobiš odgovor OK!
motofrik Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 Mogoče brez veze, ampak v celi temi je govora, da ER-5 bolj slabo gre, pa slabe zavore... To, da imam oplaščeno cev za sprednji disk, sem tako vedel. Zato tudi malo bolje zavira. Danes sem pa malo začel stranske plastike dol vlačit, pa vidim napis K&N. Odprem, pa je res ta filter noter. Pa še Dynojet imam vgrajen. :kva2: Tako pač je, če kupiš motor, pa ti prodajalec pozabi povedati, kaj vse je izboljšal. :whistle: Se mi je že cel čas malo čudno zdelo, kaj hudiča tako gre.. :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se