SF Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Vse našteto mi leži v garaži če koga zanima... Plus še nosilci vseh kufrov... Več na PM...
motofrik Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Vse našteto mi leži v garaži če koga zanima... Plus še nosilci vseh kufrov... Več na PM... Daj, SF, povej malo, kakšna je razlika med prej in potem (mislim na Dyno-jet s K&N)... Se kaj pozna pri pospeških, porabi, končni...?
SF Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Pri normalni konstantni vožnji se spomnim, da je bla poraba celo malenkost nižja ampak testiral sem samo dvakrat, pa tudi slog vožnje imam, da namečem v najvišjo prestavo, potem pa brez nepotrebnega bremzanja... No v končni fazi me razlika v porabi sploh ni zanimala, se je pa poznalo mal ko si gas obrnil. Opazna razlika.
motofrik Objavljeno November 25, 2007 Opozori Objavljeno November 25, 2007 Pri normalni konstantni vožnji se spomnim, da je bla poraba celo malenkost nižja ampak testiral sem samo dvakrat, pa tudi slog vožnje imam, da namečem v najvišjo prestavo, potem pa brez nepotrebnega bremzanja... No v končni fazi me razlika v porabi sploh ni zanimala, se je pa poznalo mal ko si gas obrnil. Opazna razlika. Tudi jaz precej lenarim z menjalnikom, važen je navor.
mer5 Objavljeno December 1, 2007 Opozori Objavljeno December 1, 2007 Živjo! Zanima me, če je kdo imel podobne težave z motorjem in ali jih je (in kako) rešil. Kawasakiju er5 začne pod minimum (oziroma približno do 2000 obratov) zmanjkovati elektrike na levem cilindru in zato dela potem samo na desnega :unsure: . Menjal sem že en kup delov (pick-up, računalnik, bubino, svečke) pa še vedno nič boljše. Ko je motor mrzel je vse v najlepšem redu, težava se pojavi le ko se motor segreje :headbang: . Vsaka ideja dobrodošla!
motofrik Objavljeno December 1, 2007 Opozori Objavljeno December 1, 2007 Meni je delal na en cilinder, potem sem pa svečke menjal, pa je zaenkrat v redu... Samo jih je pa jebačina ven pa not nazaj dat. Okvir napoti... :glare:
bmwslo Objavljeno December 1, 2007 Opozori Objavljeno December 1, 2007 Živjo!Zanima me, če je kdo imel podobne težave z motorjem in ali jih je (in kako) rešil. Kawasakiju er5 začne pod minimum (oziroma približno do 2000 obratov) zmanjkovati elektrike na levem cilindru in zato dela potem samo na desnega :unsure: . Menjal sem že en kup delov (pick-up, računalnik, bubino, svečke) pa še vedno nič boljše. Ko je motor mrzel je vse v najlepšem redu, težava se pojavi le ko se motor segreje :headbang: . Vsaka ideja dobrodošla! Lahko da je težava v kablu samem. Poskusi vprašat Brumerja če sam ne bo našel teme . Možak bi znal vedet, ker je od faha . :worship:
motofrik Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Sem imel pred leti enega takega ''zimskega'' BMW-ja... Ko je bil hladen, je lavfal brez problema, ko se je segrel do tega, da se je vklopil ventilator, je pa crknil... Sem moral počakati, da se je ohladil, pa spet naprej dokler ni bil vroč. Na servisu so rabili tri mesece, da so ugotovili, kaj je narobe. Po nemško je to ''hall geber'', ali nekaj takega... V glavnem, bil je počen, ta del. Bo Brumer vedel, kaj je to za en del.
motofrik Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 BMWSLO je dal možnost na kable svečk. Zna biti kaj takega, na Laverdi so mi pri dežju začeli ''crkovati'' cilindri. Najprej eden, potem pa drugi, po enem cilindru pa ni šlo več. Kaj pa vem, če bi menjal kable in kapice svečk...? Aja, oni ''zimski'' motor iz prejšnjega posta je bil K100. Pa preden se Brumer razhudi,- ni bil nov. BMW-ji so zame še vedno zakon za potovalne motorje, samo boxer zasnova mora biti.
Burnout Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 (popravljeno) Se strinjam, BMW je za potovanja :D No ker mam čas, bom še dodal da ER-5 ni glih švoh tudi za zganjanje norčij ;) Pa tut po kolenu gre. Sigurno pa ne priporočam takega početja po lokalnih cestah, ker ta motor ni narejen za to! Tle sem ujet na delu na svoji eriki :) Popravljeno December 3, 2007. Popravil Burnout
motofrik Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Imaš pa jajca, vsaka čast. :OK: :OK:
Burnout Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Imaš pa jajca, vsaka čast. :OK: :OK: Hehe :D Ja malo je poguma, malo samozavesti, malo zaupanja, malo prakse, pa se da ;) Seveda dobre gume tudi pripomorejo k temu ;) Je pa res, da če se tako voziš, moraš vedet da je motor na samem limitu zmožnosti in je potrebno precej občutka, moram pa rečt, da se moram še precej naučit ;) Veliko, pri samem občutku glede samega motorja, mi je tudi precej pomagala MAKSI-jeva delavnica, pa nasveti drugih. Je pa treba it počasi pa po korakih, ker drugače se hitro konča narobe. Pa ne pretiravat, sem bi zaradi tega že dvakrat na tleh, na srečo brez posledic, lahko bi pa bilo mnogo hujše. Srečno vožnjo vsem :D pa lepe priprave na novo sezono, čeprav zgleda da je še daleč... Verjetno me bo kdo kritiziral, mogoče ne, vsi se še učimo ;) Lp Burnout
jernejL Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Živjo. Sem sicer uporabljal iskalnik pa upam, da nisem samo spregledal.. Zanima me namreč kakšen pritisk mora bit v gumah, recimo če se voziš sam. V knjigci je namreč napisan 2,2 bara spredaj, 2,5 zadaj, na netu pa piše za gume pirelli sport demon zadnja 3 bare. Kakšen pritisk pa imate ostali oz. kakšen bi moral bit? Gre za er-5, sej najbrž je samoumevno glede na temo:) Hvala in LP!
simonsi Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 Nič ne boš zgrešil, če pumpaš tako kot priporoča proizvajalec motorja.
Jure Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 (popravljeno) Pumpaj kot predvideva proizvajalec motorja ali pa uzemi eno vmesno cifro med priporočilom proizvajalca motorja in proizvajalca gum. 3 bar pa se meni osebno zdi kar malce veliko.. Popravljeno December 14, 2007. Popravil DeX
jernejL Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 Hvala! Torej bom sprednjo na 2,3 in zadnjo 2,5... LP
Burnout Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 Jst mam prednjo 2,2 zadnjo pa 2,5, so pa gume prva Dunlop Qualifier, zadnja pa Dunlop GT501. Letošnjo sezono so lepo držale :D :evilgrin: Lp Burnout
Avatar Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 Jaz imam (čez leto) v sprednji 2.5, v zadnji pa 2.7 bara. Raje dam 0.2 več kakor piše. Oprijem je še vedno soliden, življenjska doba gum pa (menda) malce daljša. Ampak za zimsko vožnjo je boljši nižji pritisk v gumah. Recimo max. 2.2 in 2.5 (raje 2.0 in 2.3).
Mary Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Uaaaaaaaauuuuu, ful si caaaar... :winkiss: Se strinjam, BMW je za potovanja :D No ker mam čas, bom še dodal da ER-5 ni glih švoh tudi za zganjanje norčij ;) Pa tut po kolenu gre. Sigurno pa ne priporočam takega početja po lokalnih cestah, ker ta motor ni narejen za to! Tle sem ujet na delu na svoji eriki :)
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Gumo pumpajte vedno kolikor predpiše proizvajalec,sicer pa se gumo bolj napumpa samo pozimi,ko motor stoji in to na 3 At to pa zato,da nepride do poškodbe,če stoji na enem mestu lahko postane excentrična.Če se opazi,da se guma po sredini manj rabi se jo napumpa malo bolj npr.za 0,2 At in obratno če se bolj rabi po sredini jo napumpaš malo manj spet za ca 0,2 At.Tudi ko se motor bolj obremeni 2 osebi +prtljaga se malo bolj napumpa to vam predpisuje tudi proizvajalec. :OK:
Trdič Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 Mogoče brez veze, ampak v celi temi je govora, da ER-5 bolj slabo gre, pa slabe zavore...To, da imam oplaščeno cev za sprednji disk, sem tako vedel. Zato tudi malo bolje zavira. Danes sem pa malo začel stranske plastike dol vlačit, pa vidim napis K&N. Odprem, pa je res ta filter noter. Pa še Dynojet imam vgrajen. :kva2: Tako pač je, če kupiš motor, pa ti prodajalec pozabi povedati, kaj vse je izboljšal. :whistle: Se mi je že cel čas malo čudno zdelo, kaj hudiča tako gre.. :naughty: Zdravo Jaz mam tudi namen zdej vgradit Dynojet in k&n lilter pa me zanima koliko imaš porabo oz če je veliko večja kot na originalnem. Lp
motofrik Objavljeno Februar 7, 2008 Opozori Objavljeno Februar 7, 2008 Zdravo Jaz mam tudi namen zdej vgradit Dynojet in k&n lilter pa me zanima koliko imaš porabo oz če je veliko večja kot na originalnem. Lp Težko rečem, koliko je večja poraba v primerjavi od prej, pravijo da deci-dva. Meni čez 5 litrov še ni prišla povprečna,- sem pa bolj penzionist, kar se navijanja gasa tiče.
070Alex Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 (popravljeno) zdravo, bi lahko kdo slikal kako ima nasraufan originalni nosilec za kufer pri er-5. moj namrec ni ravno original :P in me zanima kje je to prisraufano. že vnaprej hvala. :yea1: lp ps:ali pa ce ima kdo za ugodno ceno za prodati original nosilec se priporocam Popravljeno Februar 10, 2008. Popravil 070Alex
070Alex Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 zdravo, bi lahko kdo slikal kako ima nasraufan originalni nosilec za kufer pri er-5. moj namrec ni ravno original :P in me zanima kje je to prisraufano. že vnaprej hvala. :yea1: lp ps:ali pa ce ima kdo za ugodno ceno za prodati original nosilec se priporocam lahko pa v menjavo ponudim nosilce za stranske kovčke za er-5 :naughty:
tom Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Originalnega nimam, ker se ga verjetno ne da več dobit, mi je pa od er5 ostal nosilec znamke Five stars (prodajata tudi Louis in Hein Gericke). Oglas lahko najdeš tudi v motosvetovih malih oglasih. Več info pa preko PM.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se