Jebediah Objavljeno Februar 17, 2005 Avtor Deli Objavljeno Februar 17, 2005 Kaj je pa tole? je to primerno, za popravljanje nosilcev? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kosho Objavljeno Februar 17, 2005 Deli Objavljeno Februar 17, 2005 Glej pejd u mag pa kup polister set, pa maš notr smolo, steklena vlakna, trdilec in pospeševalec; drgač pa pejd na kandijsko, je tm servis avtoplastike, pa ti bo un dobr naredu, men je un tud že neki spodnjo plastiko rihtau pa mi je dobr zrihtal. Da ti neko železno mrežico pa mau ti pošvasa in to je to. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sam dePihlja Objavljeno Februar 17, 2005 Deli Objavljeno Februar 17, 2005 (popravljeno) Za varjenje plastike se uporabljajo pištole na vroč zrak (feni) z brezstopenjsko regulacijo temperature. Postopek ni tako enostaven, da bi kr s spajkalnikom plastiko topil, ker je problem v tem, da jo pri tem pregreješ (temperatura konice spajkalnika je prevroča), zaradi plinov nastanejo v varu luknjice (lunkerji) stvar sicer drži, vendar mogoče samo 30%. Vsi sodobni plastični deli imajo na hrbtni strani oznako iz katere vrste plastike so (ABS, PP, PC, PS, PVC...+ mešanice le teh), če pa tega ni, se vrsta plastike določi z kurjenjem manjšega delca in ugotavljanjem glede na vonj in sajavost. Vsaka plastika zahteva ustrezno temperaturo varjenja, ponavadi je to med 230 in 270°C (podatki za posamezno vrsto plastike so ponavadi priloženi k navodilom za uporabo fena, sicer pa se najboljši rezultati dosežejo z poskušanjem). Ustrezno polomljeni plastiki, kupiš dodajni material (v obliki plčk-včasih so se dobile v OBI - Baumax :? ) ter šobo za varjenje (če ustrezen fen seveda imaš). Mesta varjenja morajo biti poprej obdelana (z biaxom ter majhnim frezalnim nastavkom se po razpoki naredi žleb V oblike (okoli žleba mora biti plastika na sveže postrgana), v katerega se kasneje dodaja segreta plastika. Tudi palice dodajnega materiala je potrebno pred varjenjem po površini ostrgati, da se zagotovi čim boljši stik. Na kontra stran varjenja se nalepi trak iz Al.folije, ki enakomerno distribuira dovajano toploto in preprečuje prekomerne deformacije in neenakomerne napetosti v plastiki. Pri varjenju je treba zelo paziti, da so dodajni materiali ter osnovna plastika enakomerno segreti. Tako popravljena plastika bo zagotovo bolj držala kot packarija s poliestrom, ampak na žalost je postopek kar zahteven, pri raznoraznih "švas" mojstrih je pa tudi vprašanje, kako omenjeni postopek opravijo, ker če stvar ni narejena pedantno, ni tapravih rezultatov!! Razne mrežice ipd. so že čaranje :grrr . Popravljeno Februar 17, 2005. Popravil Sam dePihlja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jebediah Objavljeno Februar 17, 2005 Avtor Deli Objavljeno Februar 17, 2005 fakk.........tolk zakomplicirano zveni...:( ker men ta poliestrski kit en ku++c drži.....mogoč grem kje narobe ;/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Froš Objavljeno Februar 5, 2007 Deli Objavljeno Februar 5, 2007 pozna kdo koga ki vari plastike v ljubljani in okolici ?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fric Objavljeno Februar 6, 2007 Deli Objavljeno Februar 6, 2007 Če imaš kje kakšen kos podobne plastike, lahko poskusiš kar z "mašinco", ki je drugače za cinit. Daš zlomljena koščka skupaj, malo stopiš in pustiš da se sprimeta ter po potebi dodaš še malo druge plastike in bi moglo držat. Sva tako s kolegom popravila luč pri njegovem motorju. Seveda pa to ne izgleda lepo. Vendar se mi zdi daj e to pri tebi itak z notranje strani. to je supr patent ja... jst pa prnd sva celo tzr-ko poflikala tko pa je bla k nova :OK: :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sas005 Objavljeno Februar 6, 2007 Deli Objavljeno Februar 6, 2007 ce pa nimas masine za cinat pa enostavno vzames ACETON(za pucanje barve z nohtov- majo vse zenske na zalogi) ki zelo dobro topi plastike. Ampak je tud qurc k ne zgleda najleps, drzi pa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Climber116 Objavljeno Februar 7, 2007 Deli Objavljeno Februar 7, 2007 Če je navadna plastika bi s Turbolepom skup zlimu kamot, pa še vidl se nebi da je sploh blo gdaj zlaman. Če koga zanima dam številko od tistega ko to prodaja, pride pa flaška 3.000starih, preračunite si v evre :P Je pa fora da to ni lepilo, ampak kemično zvari materjale, pa ni nategavščina, ker je meu un model predstavitev, pa sm po pou sekudne narazn vleku pa ni šans da utrgaš.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se