Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Priporočene objave

zdravo. jest sem ga dal na mojmu suzukiju svju predelat! vse smo ven. pobrali vstavili cev in jo ovili z volno! lepši globji zvok pa mal moči je tud dobil. cena? 40 evrov! na hondi shadow sem pa samo vzel dolg sveder in prevrtal prekate, pa je blo! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tema o izpuhih mislim, da že obstaja... Predelava se po mojem mnenju ne izplača, ker imaš precej šans, da narediš več škode kot koristi. Sosed je navrtal shadow-ko, sedaj mu prosti tek nagaja in večkrat crkne ko je hladna. V končni fazi kup problemov za malenkost več ropotanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo!

jst pa mam suzuki gsx-r 1000 k4 z originalnimi krivinami in leovinci lonc.(za homologacijo mi je čisto vseno)

zanima me: - ali bi bilo bolje če bi te osnovne krivine dal komu narediti da bi imel večji premer oz. bol široko cev

- kje lahko dobim meterjal oz cev(dobre kakovosti)

- v originalnem izpuhu imam neko zaklopko ki deluje na nek servo motor in ko dodaš gas se odpera(ali jo lahko odstranim)

-ter rad bi pridobil na glastnosti(kar pomeni da skrajšam leovincija)

če bi mi gdo to razložil bi bil zelo hvaležn :D

lp kavka

post-18613-1201707337_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni 'blema, samo mojstru je treba dati. Jaz sem pred 2 leti to naredil na RSV - za majhno ceno imajo dober glas, navzven izgledajo homologirani, le na test hrupa me ne smejo peljati. Po 2 letih sem samo zamenjal volno.

Mojster mi jih je odkovičil, pobral ven prekate, vstavil perforirano cev in to je to. Na odzivnosti motorja nisem zaznal razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je mozno da z predelavo lahko unicis masino, ali kaj podobnega?

Kar se mašine tiče bi bilo najbolje samo malo cevi in z čim manjšo krivino poglej auspuh F-1.Sicer pa moj nasvet pusti original lonec in si nabavi ali naredi kakšen drug lonec (glušnik),starega pa imej za tehnične preglede in ko boš motor prodajal bo kupec sigurno zahteval original lonec OK. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se mašine tiče bi bilo najbolje samo malo cevi in z čim manjšo krivino poglej auspuh F-1.Sicer pa moj nasvet pusti original lonec in si nabavi ali naredi kakšen drug lonec (glušnik),starega pa imej za tehnične preglede in ko boš motor prodajal bo kupec sigurno zahteval original lonec OK. :beer2:

Hmm.. A no fora pri izpuhih tudi ta, da je od tega odvisno tudi sesanje, ali kako naj se izrazim.. Zaradi tega gre lahko motor z nepravilno navrtanim loncem celo manj kakor če pustiš original? Se mi zdi, da se je že večkrat omenjalo to.. Je kaj na tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo!

jst pa mam suzuki gsx-r 1000 k4 z originalnimi krivinami in leovinci lonc.(za homologacijo mi je čisto vseno)

zanima me: - ali bi bilo bolje če bi te osnovne krivine dal komu narediti da bi imel večji premer oz. bol široko cev

- kje lahko dobim meterjal oz cev(dobre kakovosti)

- v originalnem izpuhu imam neko zaklopko ki deluje na nek servo motor in ko dodaš gas se odpera(ali jo lahko odstranim)

-ter rad bi pridobil na glastnosti(kar pomeni da skrajšam leovincija)

če bi mi gdo to razložil bi bil zelo hvaležn :D

lp kavka

prevec dnarja inu casa za delat krivine, ce hoces menjat rajs kupi kaksne

ta zaklopka ce se ne motim deluje isto kot ventil na 2T masinah, seprav vec moci, navora pri manj obratih, ker je manjsa luknja, pri dolocenih obratih se pa odpre. tko da jest tega ne bi vun dajal

am za glasnost pa ne vem...jest nebi rezou rora, rajs dob kje ksnga poskodovanga pa odrez

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje pri nas prodajajo Arrow izpuhe?

aja nekje sm vidu da te skrbi homolomo...ne rabis...jest mam race arrowa pa je prsu skos tehnicnga...., se je tip gor usedu pa ga je sam cez pelou....BP :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpušni in sesalni del morata biti vedno usklajena. Če povečaš pretok izpušne cevi, je treba tudi povečati količino zraka in goriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tehnični je najmanjši problem.. Večja težava nastane, ko te taplavi vprašajo po homologacijskem kartončku, ror pa ni vpisan.. In potem dobiš položnico za 500EUR..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpušni in sesalni del morata biti vedno usklajena. Če povečaš pretok izpušne cevi, je treba tudi povečati količino zraka in goriva.

Skoraj bi se stem strinjal samo to se bolj odraža pri dvotaktnih motorjih.Pri današnjih vglavnem motorjih z vbrizgalnim sistemom,pa je bolje,da v izpuhu ne ostaja pritisk namreč tako se manj greje mašina,ventili in sam auspuh še posebno,če je še turbina.Tudi če pogledaš ror od Akrapoviča je direkt pretok.Kar se tiče povečavanja gostote zmesi uravnava tako ali tako računalnik s pomočjo lambda sonde,pretoka zraka,gostote zraka,temperature zraka in motorja itd.Pa da nebomo spet zašli poglej auspuh od F-1 je popolnoma direkten razen krivin tako da so vse enako dolge in spelane vsaka stran v en izhod OK.Nesmemo pa primirjati motorev kot so: cestni,kros, spidway itd.kjer so dušilci OBVEZNI in to zaradi gledalcev,ki so v neposredni bljižini OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj bi se stem strinjal samo to se bolj odraža pri dvotaktnih motorjih.Pri današnjih vglavnem motorjih z vbrizgalnim sistemom,pa je bolje,da v izpuhu ne ostaja pritisk namreč tako se manj greje mašina,ventili in sam auspuh še posebno,če je še turbina.

Seveda ne sme ostajat pritisk. Izpuh pri atmosfersko polnjenih motorjih mora zagotoviti hitrost izpušnih plinov, zato, da ti ustvarijo ustrezen podtlak v cevi, ki potem pomaga pri sesanju sveže mešanice v tistem času, ko so odprti tako sesalni in izpušni ventili (Ventilüberschneidung oz. Valve overlap).

Z različnimi dolžinami in premeri izpušnih cevi lahko dosežemo, da se ta podtlak pozna pri različnih vrtljajih. Tanjše cevi generalno pomenijo višjo hitrost plinov in večji efekt, a v manjšem razponu vrtljajev. Debelejše pa obratno - manjši efekt, a v večjem razponu.

S prehodi iz tanjše v debelejšo cev (gledano od motorja proti dušilcu) na ustreznih dolžinah se lahko naredi kakšna vmesna, kompromisna varianta. Hitrost plinov se lahko poveča tudi z izoliranjem izpušnih cevi - vroči plini potujejo hitreje kot hladni...

Če pa je v igri turbina, je pomembno samo to, da je izpuh čimmanjša ovira plinom.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prevec dnarja inu casa za delat krivine, ce hoces menjat rajs kupi kaksne

ta zaklopka ce se ne motim deluje isto kot ventil na 2T masinah, seprav vec moci, navora pri manj obratih, ker je manjsa luknja, pri dolocenih obratih se pa odpre. tko da jest tega ne bi vun dajal

am za glasnost pa ne vem...jest nebi rezou rora, rajs dob kje ksnga poskodovanga pa odrez

sam recimo k pa kupiš akrapota pa je brez te zaklopke :glare: ???

kavka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ne boš opazil bistvene spremembe če ga odstraniš, pa motor bo tudi glasnejši pri nižjih obratih.

Pa če imaš katalizator v izpušnem kolektorju, še to odstrani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem iz avspuha za bmw gs 1200a vzel katalizator in odšel na probno vožnjo in se mi je zazdelo da je motor vsekal nazaj ampak v manjši meri kot prej ko sem imel navrtane avspuhe na drag starju!( je pa zvok dosti bolj globok kakor prej in to sem iskal)

Ali obstaja kakšna vrsta nastavitve pri motorju da jo uravnaš, ali bi moral motor sam delati??

Hvala Mack

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo lani oz. letos vpisal v homologacijski kartonček kakšno spremembo, ker me zanima kakšne so cene za to storitev na LPP-ju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ne boš opazil bistvene spremembe če ga odstraniš, pa motor bo tudi glasnejši pri nižjih obratih.

Pa če imaš katalizator v izpušnem kolektorju, še to odstrani.

moj model se nima katalizatorja.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam eno vprašanje.

Imam akrapoviča bolt on na ninji, imam certifikat, vendar akrapo ni vpisan v homologacijski kartonček.

kolko je kazen če tega nimaš vpisanga? ali te lahko pošlejo na izrednega tehničnega in ti uzamejo tablce ko te ustavijo? kolko pa pride tist izredni tehnični?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!