jerryspringer Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 zdravo. jest sem ga dal na mojmu suzukiju svju predelat! vse smo ven. pobrali vstavili cev in jo ovili z volno! lepši globji zvok pa mal moči je tud dobil. cena? 40 evrov! na hondi shadow sem pa samo vzel dolg sveder in prevrtal prekate, pa je blo! :naughty:
ciciban Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Tema o izpuhih mislim, da že obstaja... Predelava se po mojem mnenju ne izplača, ker imaš precej šans, da narediš več škode kot koristi. Sosed je navrtal shadow-ko, sedaj mu prosti tek nagaja in večkrat crkne ko je hladna. V končni fazi kup problemov za malenkost več ropotanja.
macek9 Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 ali je mozno da z predelavo lahko unicis masino, ali kaj podobnega?
ciciban Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Za mašino močno dvomim, da zafuraš izpuhe je pa kar precej verjetno.
ka8ka Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 živjo! jst pa mam suzuki gsx-r 1000 k4 z originalnimi krivinami in leovinci lonc.(za homologacijo mi je čisto vseno) zanima me: - ali bi bilo bolje če bi te osnovne krivine dal komu narediti da bi imel večji premer oz. bol široko cev - kje lahko dobim meterjal oz cev(dobre kakovosti) - v originalnem izpuhu imam neko zaklopko ki deluje na nek servo motor in ko dodaš gas se odpera(ali jo lahko odstranim) -ter rad bi pridobil na glastnosti(kar pomeni da skrajšam leovincija) če bi mi gdo to razložil bi bil zelo hvaležn :D lp kavka
savo Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Ni 'blema, samo mojstru je treba dati. Jaz sem pred 2 leti to naredil na RSV - za majhno ceno imajo dober glas, navzven izgledajo homologirani, le na test hrupa me ne smejo peljati. Po 2 letih sem samo zamenjal volno. Mojster mi jih je odkovičil, pobral ven prekate, vstavil perforirano cev in to je to. Na odzivnosti motorja nisem zaznal razlike.
miha Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 tole more dat tut lep zvok :whistle:
Guest Brumer Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 ali je mozno da z predelavo lahko unicis masino, ali kaj podobnega? Kar se mašine tiče bi bilo najbolje samo malo cevi in z čim manjšo krivino poglej auspuh F-1.Sicer pa moj nasvet pusti original lonec in si nabavi ali naredi kakšen drug lonec (glušnik),starega pa imej za tehnične preglede in ko boš motor prodajal bo kupec sigurno zahteval original lonec OK. :beer2:
Jure Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Kar se mašine tiče bi bilo najbolje samo malo cevi in z čim manjšo krivino poglej auspuh F-1.Sicer pa moj nasvet pusti original lonec in si nabavi ali naredi kakšen drug lonec (glušnik),starega pa imej za tehnične preglede in ko boš motor prodajal bo kupec sigurno zahteval original lonec OK. :beer2: Hmm.. A no fora pri izpuhih tudi ta, da je od tega odvisno tudi sesanje, ali kako naj se izrazim.. Zaradi tega gre lahko motor z nepravilno navrtanim loncem celo manj kakor če pustiš original? Se mi zdi, da se je že večkrat omenjalo to.. Je kaj na tem?
Gixxer Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 kje pri nas prodajajo Arrow izpuhe?
JMatic Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 živjo! jst pa mam suzuki gsx-r 1000 k4 z originalnimi krivinami in leovinci lonc.(za homologacijo mi je čisto vseno) zanima me: - ali bi bilo bolje če bi te osnovne krivine dal komu narediti da bi imel večji premer oz. bol široko cev - kje lahko dobim meterjal oz cev(dobre kakovosti) - v originalnem izpuhu imam neko zaklopko ki deluje na nek servo motor in ko dodaš gas se odpera(ali jo lahko odstranim) -ter rad bi pridobil na glastnosti(kar pomeni da skrajšam leovincija) če bi mi gdo to razložil bi bil zelo hvaležn :D lp kavka prevec dnarja inu casa za delat krivine, ce hoces menjat rajs kupi kaksne ta zaklopka ce se ne motim deluje isto kot ventil na 2T masinah, seprav vec moci, navora pri manj obratih, ker je manjsa luknja, pri dolocenih obratih se pa odpre. tko da jest tega ne bi vun dajal am za glasnost pa ne vem...jest nebi rezou rora, rajs dob kje ksnga poskodovanga pa odrez
JMatic Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 kje pri nas prodajajo Arrow izpuhe? aja nekje sm vidu da te skrbi homolomo...ne rabis...jest mam race arrowa pa je prsu skos tehnicnga...., se je tip gor usedu pa ga je sam cez pelou....BP :)
simonsi Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Izpušni in sesalni del morata biti vedno usklajena. Če povečaš pretok izpušne cevi, je treba tudi povečati količino zraka in goriva.
Jure Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Tehnični je najmanjši problem.. Večja težava nastane, ko te taplavi vprašajo po homologacijskem kartončku, ror pa ni vpisan.. In potem dobiš položnico za 500EUR..
Guest Brumer Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Izpušni in sesalni del morata biti vedno usklajena. Če povečaš pretok izpušne cevi, je treba tudi povečati količino zraka in goriva. Skoraj bi se stem strinjal samo to se bolj odraža pri dvotaktnih motorjih.Pri današnjih vglavnem motorjih z vbrizgalnim sistemom,pa je bolje,da v izpuhu ne ostaja pritisk namreč tako se manj greje mašina,ventili in sam auspuh še posebno,če je še turbina.Tudi če pogledaš ror od Akrapoviča je direkt pretok.Kar se tiče povečavanja gostote zmesi uravnava tako ali tako računalnik s pomočjo lambda sonde,pretoka zraka,gostote zraka,temperature zraka in motorja itd.Pa da nebomo spet zašli poglej auspuh od F-1 je popolnoma direkten razen krivin tako da so vse enako dolge in spelane vsaka stran v en izhod OK.Nesmemo pa primirjati motorev kot so: cestni,kros, spidway itd.kjer so dušilci OBVEZNI in to zaradi gledalcev,ki so v neposredni bljižini OK.
danci1973 Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Skoraj bi se stem strinjal samo to se bolj odraža pri dvotaktnih motorjih.Pri današnjih vglavnem motorjih z vbrizgalnim sistemom,pa je bolje,da v izpuhu ne ostaja pritisk namreč tako se manj greje mašina,ventili in sam auspuh še posebno,če je še turbina. Seveda ne sme ostajat pritisk. Izpuh pri atmosfersko polnjenih motorjih mora zagotoviti hitrost izpušnih plinov, zato, da ti ustvarijo ustrezen podtlak v cevi, ki potem pomaga pri sesanju sveže mešanice v tistem času, ko so odprti tako sesalni in izpušni ventili (Ventilüberschneidung oz. Valve overlap). Z različnimi dolžinami in premeri izpušnih cevi lahko dosežemo, da se ta podtlak pozna pri različnih vrtljajih. Tanjše cevi generalno pomenijo višjo hitrost plinov in večji efekt, a v manjšem razponu vrtljajev. Debelejše pa obratno - manjši efekt, a v večjem razponu. S prehodi iz tanjše v debelejšo cev (gledano od motorja proti dušilcu) na ustreznih dolžinah se lahko naredi kakšna vmesna, kompromisna varianta. Hitrost plinov se lahko poveča tudi z izoliranjem izpušnih cevi - vroči plini potujejo hitreje kot hladni... Če pa je v igri turbina, je pomembno samo to, da je izpuh čimmanjša ovira plinom. D.
ka8ka Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 prevec dnarja inu casa za delat krivine, ce hoces menjat rajs kupi kaksneta zaklopka ce se ne motim deluje isto kot ventil na 2T masinah, seprav vec moci, navora pri manj obratih, ker je manjsa luknja, pri dolocenih obratih se pa odpre. tko da jest tega ne bi vun dajal am za glasnost pa ne vem...jest nebi rezou rora, rajs dob kje ksnga poskodovanga pa odrez sam recimo k pa kupiš akrapota pa je brez te zaklopke :glare: ??? kavka
RHonda Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Ah sej se je men zdelo čudno da ima akrapo za zx-6r precej tanjšo cev kot original. Zdej pa vidm zakaj.
simonsi Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Verjetno ne boš opazil bistvene spremembe če ga odstraniš, pa motor bo tudi glasnejši pri nižjih obratih. Pa če imaš katalizator v izpušnem kolektorju, še to odstrani.
mack Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 Včeraj sem iz avspuha za bmw gs 1200a vzel katalizator in odšel na probno vožnjo in se mi je zazdelo da je motor vsekal nazaj ampak v manjši meri kot prej ko sem imel navrtane avspuhe na drag starju!( je pa zvok dosti bolj globok kakor prej in to sem iskal) Ali obstaja kakšna vrsta nastavitve pri motorju da jo uravnaš, ali bi moral motor sam delati?? Hvala Mack
Port Folio Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 Je kdo lani oz. letos vpisal v homologacijski kartonček kakšno spremembo, ker me zanima kakšne so cene za to storitev na LPP-ju?
ka8ka Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 Verjetno ne boš opazil bistvene spremembe če ga odstraniš, pa motor bo tudi glasnejši pri nižjih obratih. Pa če imaš katalizator v izpušnem kolektorju, še to odstrani. moj model se nima katalizatorja. lp
JeRn3j Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 mam eno vprašanje. Imam akrapoviča bolt on na ninji, imam certifikat, vendar akrapo ni vpisan v homologacijski kartonček. kolko je kazen če tega nimaš vpisanga? ali te lahko pošlejo na izrednega tehničnega in ti uzamejo tablce ko te ustavijo? kolko pa pride tist izredni tehnični? LP
RHonda Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 Đeri mene je ustavu, gledu neki u auspuh, reku ni pa nič. Se tok ne zapičujejo v auspuhe
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se