Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Priporočene objave

Dan! :)

Dinarčkov za nakup športnega izpuha trenutno ni, bi pa vseeno malo bolj ropotajoč zvok motorčka.. A je zelo zakomplicirano odpret original izpuh? Kaj je vse potrebno naredit? Na koga se obrnit? A je zvok vsaj približno podoben odprtemu izpuhu kake bolj kupovane znamke? (približno podoben) :) Aja gre pa za VTR 1000F

(al pa če bi kdo kej ugodnega prodal :P)

Danke Schön.

Devilish

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav. jaz sem čez zimo dal odpret na mojemu suzukiju svju. naredil mi je to kolega, ki je vstavil novo cev in novo volno. zvok je super. tudi zvaril mi je lonec lepo nazaj, tko da sploh ni videt da je bil odprt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dan! :)

Dinarčkov za nakup športnega izpuha trenutno ni, bi pa vseeno malo bolj ropotajoč zvok motorčka.. A je zelo zakomplicirano odpret original izpuh? Kaj je vse potrebno naredit? Na koga se obrnit? A je zvok vsaj približno podoben odprtemu izpuhu kake bolj kupovane znamke? (približno podoben) :) Aja gre pa za VTR 1000F

(al pa če bi kdo kej ugodnega prodal :P)

Danke Schön.

Devilish

Pozdravljena

Če hočeš, da bo narejeno uredu in da bo zvok tapravi je potrebno vzet ven komplet original notranjost in namesto tega noter dat perforirano cev in volno, kot je napisal že jerry. Tako so sestavljeni tudi več ali manj vsi športni lonci na tržišču.

Edino vprašanje je, kakšen so original rori pri VTR. Pri nekaterih motorjih je relativno lahko spravit notranjost ven, brez da bi poškodoval sam zunanji lonec, pri drugih pa je to malo bolj zakomplicirano in je treba razrezat ror.. Tam taki posegi odpadejo. Razni približki, ki ne vlkjučujejo nove cevi z volno ponavadi rezultirajo precej ponesrečen zvok. Sicer so lahko tudi zelo glasni, ampak zvok ni globok in grmeč ampak grdo prdenje, če se lahko tako izrazim :)

Skratka pogledat bi bilo treba kako so izpuhi sestavljeni, lahko tudi koga vprašaš v temi o VTR ali pa probaš ponajt kaj na internetu. Če je možno pobrat notranji del ven, pa lahko najdeš kakšnega majstra, ki ti bo vstavil cev in volno. Volno se dobi pri Louisu, ali pri Wingsu (komplet za obnovo rora). Drugače pa poznam tudi jaz enega mojstra iz naših koncev, ki naredi dobro in ugodno, ampak je precej zaposlen in bi se znalo zgodit, da bi bila nekaj časa brez original rorov.. Naredi pa tudi komplet nove rore, zelo lične in s super zvokom za OK ceno :D Dela pa samo iz inoxa. Če rabiš št. pošlji PM.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa če počakaš, prišparaš ta denar in si malo kasneje kupiš neki "ta-pravga" kjer boš z zvokom sigurno zadovoljen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko je meja v decibelih, katero motorni izpuh ne sme presegati (da je še legalno za po cesti)?

Ali je kdo že šel na takšne meritve (izključni firbec)

oz. je moral iti, na podlagi suma s strani organov o preglasnosti (ker ni imel Db k. notri)?

lp

PF

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje ne vrtat auspuhov.

Jaz sem z mojega športnega pobral sam dušilec ven, res da se !ogromno! pozna pa se motor že zaletava na minimumu.

Najbrž bi mogu elektroniko naštelat za večji dovod goriva in zraka.

Uglavnem, motor se zaletava dokler se ne segreje na 70 stopinj, potem pa dela normalno, res pa ful glasno, kar sem tudi želel.

Še to, z vrtanjem boste uničili auspuh in če se bo motor zaletaval ne bo možno popraviti.

Sam samo vtaknem dušilec not in se mi pri nizki temperaturi motor ne zaletava več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je zato ker je izpuh preveč odprt, in na štandgasu nima zadosti upora v izpuhu (plini grejo prehitro ven)zato se zaletava, na višjih obratih pa to motorju prav paše.....probaj z roko pokrit en del izpušne luknje, se bo takoj nehal zaletavat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa če počakaš, prišparaš ta denar in si malo kasneje kupiš neki "ta-pravga" kjer boš z zvokom sigurno zadovoljen

ZadovoljnA ;) Letos bi morala menjat čelado, prišla bo menjava gum, zavarovanje z AO+, menjava olja in filtra, še nekaj "malenkosti" za motor, bencin, + ostalo iz življenja ko motor ni prisoten... mislim, da se letos ne bi izšlo s šparanjem... nova čelada pa menim, da je bolj pomembna od grmenja motorja ;) Zato iščem druge izhode.. imam pa dvojne original izpuhe, tako da bi se z enimi lahko poigrala in še vedno imela en rezervni original komplet..

Dex in ostali, koliko pa stane taka predelava izpuha pri teh dečkih, ki jih poznate npr? Cca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja.. Meni je za Hyosunga predeloval en Akrapovičev mojster in je bilo ene 130 eur če se ne motim. S tem, da je bila cena tudi malo usluge kolegu, ki se je to zmenil zame. Ni bilo poceni, ampak je bil pa ror res narejen v nulo, brez napake, zvok pa fenomenalen. Potem je pa tu tisti mojster, ki sem ga omenil tebi in pri katerem sem se takrat tudi jaz zanimal zase. Pri njemu pa bi prišla predelava rora takat okoli 80 eur. S tem, da on da perforirano cev, volno in vse lično naredi. To se mi zdi zelo ugodno, glede na to, da je samo volna, ki jo potrebuješ za en ror v Louisu cca 50 eur.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja.. Meni je za Hyosunga predeloval en Akrapovičev mojster in je bilo ene 130 eur če se ne motim. S tem, da je bila cena tudi malo usluge kolegu, ki se je to zmenil zame. Ni bilo poceni, ampak je bil pa ror res narejen v nulo, brez napake, zvok pa fenomenalen. Potem je pa tu tisti mojster, ki sem ga omenil tebi in pri katerem sem se takrat tudi jaz zanimal zase. Pri njemu pa bi prišla predelava rora takat okoli 80 eur. S tem, da on da perforirano cev, volno in vse lično naredi. To se mi zdi zelo ugodno, glede na to, da je samo volna, ki jo potrebuješ za en ror v Louisu cca 50 eur.

LP

In ker imam dva rora, ceno podvojim... kar pomeni 160 oz. okoli 200 eur.. hhhmmm....

A kdo prodaja kak par fajnih rorov? :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto "volne" se lahko uporabi ostanke steklenih vlaken.

Okrog perforirane cevi najprej ene 3x okrog naviješ tkanino, poj pa ostanke nažokaš notr.

Dobiš jih pri vsakem "pacaču" za :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Louisu pride komplet 20€. Dve vrsti volne pa neti.

No potem pa kul. Ko sem jaz zase gledal lani je bila v Louisu na voljo volna, ki je v količini za en lonec stala cca 40-50 eur. Če je pa tole dovolj za en ror, je pa zelo ugodno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pardoniram, res nism pokukal v profil, tako da upam da brez zamere! :blush:

vse kar si pa naštela (olje, AO,malenkosti..) gre pa tud po moji glav,..tko da te čist štekam. če maš pa dva rora pa go for it!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto "volne" se lahko uporabi ostanke steklenih vlaken.

Okrog perforirane cevi najprej ene 3x okrog naviješ tkanino, poj pa ostanke nažokaš notr.

Dobiš jih pri vsakem "pacaču" za :beer1:

Jaz sem eksperimentiral s tervolom in novotermom, pa se en kurc obnese v 4T.

No potem pa kul. Ko sem jaz zase gledal lani je bila v Louisu na voljo volna, ki je v količini za en lonec stala cca 40-50 eur. Če je pa tole dovolj za en ror, je pa zelo ugodno :)

Volne je dovolj za klasičen 0.5m dolg pa fi ene 110mm+ ror.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Steklena/kamena volna nima nič skupnega s steklenimi vlakni.

Izolacijske volne pa vem, da jih zmeče ven v par mesecih ali prej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, prav imaš.

Nisem pa siguren da njemu to paše. Sploh pa ni lepo slišati motor dokler se ne segreje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da imaš tudi malo prenizek štandgas in je zaganjanje še toliko bolj izrazito..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni, sigurno ne. Ker čim dam not dušilec ali pa original auspuh se niti malo se zaganja. To je 10000% dušilec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda se zaganja zaradi odprtega rora, tu ni vprašanja.. Ampak mogoče, če bi malo dvignil štandgas, bi se vseeno manj zaganjal :) Lahko, da je štandgas naštiman na minimumu, da zaprt še teče gladko in se potem takoj pozna.. Če ga pa malo povečeš, bo pa zaprt še vedno tekel gladko pa pač na 200rpm višje, odprt se pa ne bo tako zaganjal.

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj se meni pri popolnoma odprtem roru ni nikoli zaganjal??

suzuki gsx-r 750 k4

sem še vprašal če je treba kej nastavit..je serviser rekel da ni treba..

ali je dušilec narejen nekvalitetno..al pa je kej druzga narobe..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi se če bi imel štandgas 100rpm nižje.. Včasih je samo malenkost potrebno, da motor, ko je hladen ne dela čisto tekoče. Lahko pa vse skupaj pride bolj do izraza zaradi powercommanderja, ki ga ima gsx600. Lahko pa, da ima tudi kakšne druge modifikacije na motorju, glede na to da gre za bivši motor dirkača.

Skratka natunane mašine, pa naj bodo motorji, avti ali pa kaj drugega se zelo pogosto zaganjajo v prostem teku in ne tečejo lepo. To je zato, ker so optimirane, da dajo iz sebe svoj maximum na višjih delovnih vrltljajih ob segretem motorju, ni pa nujno da te nastavitve ustrezajo, ko mašina laufa v prostem teku.

Lahko je pa res enostavno kaj za nastavit. Če te tako skrbi oz moti to, pelji nekam kamor se spoznajo na nastavljanje motorjev s powercommanderji in naj ti probajo naložit drugačno mapo. Lahko pa si tudi sam priklopiš motor na laptop in po netu ponajdeš kakšne druge nastavitve in probaš.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud moj čudno laufa, ko je pod štandgasom, če dam iz rora DB-killerje ven. Potem je ror tud čisto odprt. Bi problem lahko rešil, če bi nastavil štandgas malce višje? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!