Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


Priporočene objave

Objavljeno
Problem !!! :headbang:

Zanima me kaj naj naredim. Imam športne izpuhe za Yamaha TDM 850 nimam pa papirjev za homologacijo, niti na topih ni serijske številke. izpuhi so Sachal-ovi.

Kaj se da tukaj naredit?

ena opcija je da daš enmu da ti naštema kao serijske za ta motor / ta ror od akrapoviča...

certifikate potegneš iz neta in greš zadevo homologirat. Nebodo uni gumci tam pogruntal da ni akrapovič ;)

Objavljeno

Maš kako idejo kako bi to naredu?

Nisem še tega delau tako da nevem kje kam in kako gre to

bi pa prosu da mi pomagaš ce je možn

Objavljeno

Serijske od akrapa niso štancane ampak lasersko gravirane.

Pobje ne ga srat.

Objavljeno (popravljeno)
Serijske od akrapa niso štancane ampak lasersko gravirane.

Pobje ne ga srat.

Maš prov , ampak sigurno se da tud aftermarket tele cifre uštemat notr (ne mislm davzameš tista dleta ko so cifre gor pa jih s kladvom notr tovčeš ). Sploh če je avspuh starejši, se lohka marsikej zmislš, uni izobraženci na LPP ju itak za moje pojme nimajo pojma, tako da poskusit ni greh, za falit pa itak nimaš nič :P

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
Maš prov , ampak sigurno se da tud aftermarket tele cifre uštemat notr (ne mislm davzameš tista dleta ko so cifre gor pa jih s kladvom notr tovčeš ). Sploh če je avspuh starejši, se lohka marsikej zmislš, uni izobraženci na LPP ju itak za moje pojme nimajo pojma, tako da poskusit ni greh, za falit pa itak nimaš nič :P

... in potem poleg da ti vzamejo prometno dovoljenje za nehomologiran "ror" še spišejo kazensko ovadbo za ponarejanje ... :slap:

Objavljeno

Hja Gallus.....sj veš kako to gre....ako propada-propada otmjeno :whistle:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo eno vprašanje: zanima me iz česa so, oz s čim so "prebarvane"... skratka zakaj so cevi ki vodijo od motorja k izpušnemu loncu

črne, pa zakaj je tako? slika je pripeta:

post-18529-1209831859_thumb.jpg

Objavljeno

A ima mogoče kdo homologirane Akrapote na Varaderu....? Če ima, kako?

Pa še nekaj......če mi lahko kdo zrihta papirje od Akrapoviča, oz. kje jih lahko najdem-lahko tud za drug moped!

Hvala za pomoč. Lahko tudi na PM!

Objavljeno (popravljeno)

Zamenjam Shark izpuh za Hondo CBR 600rr 2005-2006, karbonski, z vsemi papirji

za Leo Vincija ali podoben aftermarket izpuh za CBR 600rr 2003-2004 :whistle: :whistle:

če koga zanima naj piše na PM...

LP

Popravljeno . Popravil Gizmo_
Objavljeno

ALI SE V SLOVENIJI DA NAROČITI IZPUHE MICRON ???

HVALA ZA ODGOVOR.

Objavljeno

Lp,zanima me okoli menjave izpušnega lonca.Nekje sem prebral,da je pri menjavi izpušnega lonca na motorju,ki ima elektronski vbrizg goriva,treba "popravit" elektorniko.A je to mišljeno ecu remap komplet, ali samo predvžig nastavit, ali celo oboje?

Med vožnjo se sliši pok iz izpuha,to se ponavadi dogaja pri velikem doziranju goriva,pa poraba je nekoliko višja kot z oem loncem.

Objavljeno
Lp,zanima me okoli menjave izpušnega lonca.Nekje sem prebral,da je pri menjavi izpušnega lonca na motorju,ki ima elektronski vbrizg goriva,treba "popravit" elektorniko.A je to mišljeno ecu remap komplet, ali samo predvžig nastavit, ali celo oboje?

Med vožnjo se sliši pok iz izpuha,to se ponavadi dogaja pri velikem doziranju goriva,pa poraba je nekoliko višja kot z oem loncem.

Jaz ne bi nič popravljal. Drugače pa lahko kupiš PCIII in si vbrizg nastaviš po svoje. Če si odstranil katalizator ti bo seveda pokal tko ali tko. Z drugimi besedami: Nimaš se kaj bati.

Objavljeno

Poraba je seveda večja. Sploh, če si katalizator odstranil.

Objavljeno
Odstranil sem samo silencer, ki se z 10ko normalno odstrani z lonca.Razen če je silencer obenem tudi katalizator,kar pa ne vem.

tole je silencer:

http://shrani.si/f/1H/n5/297c2LYb/1/dsc00326.jpg

Ne, to ni katalizator, To je samo db killer. Ti samo vozi, pa ne sekiraj se zaradi 2dl večje porabe. Mogoče ti je zvok sedaj bolj všeč, pa bolj navijaš in ti je poraba narastla :naughty: .

Je pa res, da ni najboljš, če bencin izgoreva v katalizatorju, ker ga uniči. Samo mislim, da pri tebi to ni, lahko pa se zapelješ do lokalnega mehanika pa ti malo porazloži, da ne boš v skrbeh. Že prej bi pokal, pa je bil preveč zadušen oz. je pokal v loncu pa nisi slišal, sedaj pa pač malo poka, ko zapreš gas (npr. pred ovinkom) :evilgrin: .

P.S. Meni tudi poka :yea1:

Objavljeno

Samo,da ne bova midva čez neki časa pokala od jeze,ko nama bo prevelika doza goriva sprala bate,posledično pa zaštrudlal motor :lol1:

Sej se grem tako ali tako pozanimat glede tega na servis,predvsem sem uprašal,da me nebi probal serviser po domače povedano napet,ker eni znajo nkaldat pa delat iz muhe slona kaj je treba pa kaj bo če ne bo,ubistvu ti pa malenkost naredi zaračuna pa... :xx:

Objavljeno (popravljeno)
Samo,da ne bova midva čez neki časa pokala od jeze,ko nama bo prevelika doza goriva sprala bate,posledično pa zaštrudlal motor :lol1:

To se dogaja pri 2t motorjih, pri 4t pa ne more zaribat od presežka bencina.

Po namestitvi športnega lonca pa poka zaradi pomanjkanja goriva in ne presežka. Ni ravno logično, ampak tako je.

Ali pa zaradi površne montaže vleče zrak pri spoju lonca in krivin in tudi zaradi tega lahko poka.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno
To se dogaja pri 2t motorjih, pri 4t pa ne more zaribat od presežka bencina.

Po namestitvi športnega lonca pa poka zaradi pomanjkanja goriva in ne presežka. Ni ravno logično, ampak tako je.

Ali pa zaradi površne montaže vleče zrak pri spoju lonca in krivin in tudi zaradi tega lahko poka.

Motor seveda ne bo ribnu. Poka tudi, če imaš Power Commander gor, tudi če nastaviš, da ima preveč bencina. Ti se ne sekiraj in samo vozi. Zaradi boljšega počutja pa lahko greš k mehaniku.

Vozil sem tudi že avto, ki mu ni delal 1 cilinder in ga je zalivala voda. Ta avto še danes dela BP. Je pa zgledal ravno tako kot da gre na paro :lol1:

2t motorje sem tudi vozil nekaj časa. Med drugim tudi kros motorje. Ribne, če ni dovolj olja vmešanici, ki maže vse skupaj, drugače bolj težko.

Objavljeno (popravljeno)
To se dogaja pri 2t motorjih, pri 4t pa ne more zaribat od presežka bencina.

to pa ne bo najbolj res!

Pri 4T motorjih ti lahko zaradi presežka bencina "zariba".Saj presežek bencina spira olje s sten valja. Poveča se tudi poraba olja, izpuh je konkretno črn(neizogorela mešanica bencina zraka in olja).

Tako da tisti ki imajo izpuh močno črn(če potegneš s prstom si konkretno umazan) je z motorjem nekaj narobe :trance_33_sleep:

2T motorji pa imajo zraven bencina olje(posebno in v pravem razmerju) in pri preveliki količini bencina motor NE bo "zaribal". Seveda s tako nastavitvijo ne bo pravem moči in odzivnosti motorja!!

lp,M

Popravljeno . Popravil crosss
Objavljeno
A ima mogoče kdo homologirane Akrapote na Varaderu....? Če ima, kako?

Pa še nekaj......če mi lahko kdo zrihta papirje od Akrapoviča, oz. kje jih lahko najdem-lahko tud za drug moped!

Hvala za pomoč. Lahko tudi na PM!

Jaz rihtam izpuhe iz Italije . Mogoče ti lahko kako pomagam. Piši mi na susmelj.igor@gmail.com

post-4713-1210266180_thumb.jpg

Objavljeno
Žiujo

Mi lahko kdo pomaga ,kje in kako naj dobim papirje za homologacijo izpuha za Yamaho TDM 850. mam sicer izpuh SACHAL pa nimam papirjeu Niti ni serijske številke na roru :headbang:

Rori so sicer starejše izdelave.

Kaj nej nardim?

Jaz rihtam izpuhe iz Italije . Mogoče ti lahko kako pomagam. Piši mi na susmelj.igor@gmail.com

Objavljeno
Pri 4T motorjih ti lahko zaradi presežka bencina "zariba".Saj presežek bencina spira olje s sten valja. Poveča se tudi poraba olja, izpuh je konkretno črn(neizogorela mešanica bencina zraka in olja).

Tako da tisti ki imajo izpuh močno črn(če potegneš s prstom si konkretno umazan) je z motorjem nekaj narobe :trance_33_sleep:

lp,M

ne vem a se ti to zezaš al resno misliš?

ti veš da vsak avspuh ima konkretno črno na koncu če s prstom potegneš? če bi bilo to res, potem so vsi motorji u k#$!% po domače povedan :)

Objavljeno
ne vem a se ti to zezaš al resno misliš?

ti veš da vsak avspuh ima konkretno črno na koncu če s prstom potegneš? če bi bilo to res, potem so vsi motorji u k#$!% po domače povedan :)

..mogoče sem malo pretiraval. Ampak po 1uri vožnje izpuh ne sme bit konretno "vsran" (če je bil prej čist) !!

Objavljeno
..mogoče sem malo pretiraval. Ampak po 1uri vožnje izpuh ne sme bit konretno "vsran" (če je bil prej čist) !!

Ti to mislis za 2T al 4T? Ker mislm da za 4T to ne bo drzalo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!