JeRn3j Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Problem !!! :headbang: Zanima me kaj naj naredim. Imam športne izpuhe za Yamaha TDM 850 nimam pa papirjev za homologacijo, niti na topih ni serijske številke. izpuhi so Sachal-ovi. Kaj se da tukaj naredit? ena opcija je da daš enmu da ti naštema kao serijske za ta motor / ta ror od akrapoviča... certifikate potegneš iz neta in greš zadevo homologirat. Nebodo uni gumci tam pogruntal da ni akrapovič ;)
dslak1 Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Maš kako idejo kako bi to naredu? Nisem še tega delau tako da nevem kje kam in kako gre to bi pa prosu da mi pomagaš ce je možn
Frips Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Serijske od akrapa niso štancane ampak lasersko gravirane. Pobje ne ga srat.
JeRn3j Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 (popravljeno) Serijske od akrapa niso štancane ampak lasersko gravirane. Pobje ne ga srat. Maš prov , ampak sigurno se da tud aftermarket tele cifre uštemat notr (ne mislm davzameš tista dleta ko so cifre gor pa jih s kladvom notr tovčeš ). Sploh če je avspuh starejši, se lohka marsikej zmislš, uni izobraženci na LPP ju itak za moje pojme nimajo pojma, tako da poskusit ni greh, za falit pa itak nimaš nič :P Popravljeno April 14, 2008. Popravil JeRn3j
Gallus Objavljeno April 15, 2008 Opozori Objavljeno April 15, 2008 Maš prov , ampak sigurno se da tud aftermarket tele cifre uštemat notr (ne mislm davzameš tista dleta ko so cifre gor pa jih s kladvom notr tovčeš ). Sploh če je avspuh starejši, se lohka marsikej zmislš, uni izobraženci na LPP ju itak za moje pojme nimajo pojma, tako da poskusit ni greh, za falit pa itak nimaš nič :P ... in potem poleg da ti vzamejo prometno dovoljenje za nehomologiran "ror" še spišejo kazensko ovadbo za ponarejanje ... :slap:
Frips Objavljeno April 15, 2008 Opozori Objavljeno April 15, 2008 Hja Gallus.....sj veš kako to gre....ako propada-propada otmjeno :whistle:
mtic Objavljeno Maj 3, 2008 Opozori Objavljeno Maj 3, 2008 Živjo eno vprašanje: zanima me iz česa so, oz s čim so "prebarvane"... skratka zakaj so cevi ki vodijo od motorja k izpušnemu loncu črne, pa zakaj je tako? slika je pripeta:
HONDAMANIA Objavljeno Maj 3, 2008 Opozori Objavljeno Maj 3, 2008 A ima mogoče kdo homologirane Akrapote na Varaderu....? Če ima, kako? Pa še nekaj......če mi lahko kdo zrihta papirje od Akrapoviča, oz. kje jih lahko najdem-lahko tud za drug moped! Hvala za pomoč. Lahko tudi na PM!
Gizmo_ Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 (popravljeno) Zamenjam Shark izpuh za Hondo CBR 600rr 2005-2006, karbonski, z vsemi papirji za Leo Vincija ali podoben aftermarket izpuh za CBR 600rr 2003-2004 :whistle: :whistle: če koga zanima naj piše na PM... LP Popravljeno Maj 6, 2008. Popravil Gizmo_
KLV Objavljeno Maj 7, 2008 Opozori Objavljeno Maj 7, 2008 ALI SE V SLOVENIJI DA NAROČITI IZPUHE MICRON ??? HVALA ZA ODGOVOR.
Hytech Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Lp,zanima me okoli menjave izpušnega lonca.Nekje sem prebral,da je pri menjavi izpušnega lonca na motorju,ki ima elektronski vbrizg goriva,treba "popravit" elektorniko.A je to mišljeno ecu remap komplet, ali samo predvžig nastavit, ali celo oboje? Med vožnjo se sliši pok iz izpuha,to se ponavadi dogaja pri velikem doziranju goriva,pa poraba je nekoliko višja kot z oem loncem.
bikez Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Lp,zanima me okoli menjave izpušnega lonca.Nekje sem prebral,da je pri menjavi izpušnega lonca na motorju,ki ima elektronski vbrizg goriva,treba "popravit" elektorniko.A je to mišljeno ecu remap komplet, ali samo predvžig nastavit, ali celo oboje?Med vožnjo se sliši pok iz izpuha,to se ponavadi dogaja pri velikem doziranju goriva,pa poraba je nekoliko višja kot z oem loncem. Jaz ne bi nič popravljal. Drugače pa lahko kupiš PCIII in si vbrizg nastaviš po svoje. Če si odstranil katalizator ti bo seveda pokal tko ali tko. Z drugimi besedami: Nimaš se kaj bati.
bikez Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Poraba je seveda večja. Sploh, če si katalizator odstranil.
Hytech Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Odstranil sem samo silencer, ki se z 10ko normalno odstrani z lonca.Razen če je silencer obenem tudi katalizator,kar pa ne vem. tole je silencer: http://shrani.si/f/1H/n5/297c2LYb/1/dsc00326.jpg
bikez Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Odstranil sem samo silencer, ki se z 10ko normalno odstrani z lonca.Razen če je silencer obenem tudi katalizator,kar pa ne vem.tole je silencer: http://shrani.si/f/1H/n5/297c2LYb/1/dsc00326.jpg Ne, to ni katalizator, To je samo db killer. Ti samo vozi, pa ne sekiraj se zaradi 2dl večje porabe. Mogoče ti je zvok sedaj bolj všeč, pa bolj navijaš in ti je poraba narastla :naughty: . Je pa res, da ni najboljš, če bencin izgoreva v katalizatorju, ker ga uniči. Samo mislim, da pri tebi to ni, lahko pa se zapelješ do lokalnega mehanika pa ti malo porazloži, da ne boš v skrbeh. Že prej bi pokal, pa je bil preveč zadušen oz. je pokal v loncu pa nisi slišal, sedaj pa pač malo poka, ko zapreš gas (npr. pred ovinkom) :evilgrin: . P.S. Meni tudi poka :yea1:
Hytech Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Samo,da ne bova midva čez neki časa pokala od jeze,ko nama bo prevelika doza goriva sprala bate,posledično pa zaštrudlal motor :lol1: Sej se grem tako ali tako pozanimat glede tega na servis,predvsem sem uprašal,da me nebi probal serviser po domače povedano napet,ker eni znajo nkaldat pa delat iz muhe slona kaj je treba pa kaj bo če ne bo,ubistvu ti pa malenkost naredi zaračuna pa... :xx:
simonsi Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 (popravljeno) Samo,da ne bova midva čez neki časa pokala od jeze,ko nama bo prevelika doza goriva sprala bate,posledično pa zaštrudlal motor :lol1: To se dogaja pri 2t motorjih, pri 4t pa ne more zaribat od presežka bencina. Po namestitvi športnega lonca pa poka zaradi pomanjkanja goriva in ne presežka. Ni ravno logično, ampak tako je. Ali pa zaradi površne montaže vleče zrak pri spoju lonca in krivin in tudi zaradi tega lahko poka. Popravljeno Maj 8, 2008. Popravil simonsi
bikez Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 To se dogaja pri 2t motorjih, pri 4t pa ne more zaribat od presežka bencina. Po namestitvi športnega lonca pa poka zaradi pomanjkanja goriva in ne presežka. Ni ravno logično, ampak tako je. Ali pa zaradi površne montaže vleče zrak pri spoju lonca in krivin in tudi zaradi tega lahko poka. Motor seveda ne bo ribnu. Poka tudi, če imaš Power Commander gor, tudi če nastaviš, da ima preveč bencina. Ti se ne sekiraj in samo vozi. Zaradi boljšega počutja pa lahko greš k mehaniku. Vozil sem tudi že avto, ki mu ni delal 1 cilinder in ga je zalivala voda. Ta avto še danes dela BP. Je pa zgledal ravno tako kot da gre na paro :lol1: 2t motorje sem tudi vozil nekaj časa. Med drugim tudi kros motorje. Ribne, če ni dovolj olja vmešanici, ki maže vse skupaj, drugače bolj težko.
crosss Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 (popravljeno) To se dogaja pri 2t motorjih, pri 4t pa ne more zaribat od presežka bencina. to pa ne bo najbolj res! Pri 4T motorjih ti lahko zaradi presežka bencina "zariba".Saj presežek bencina spira olje s sten valja. Poveča se tudi poraba olja, izpuh je konkretno črn(neizogorela mešanica bencina zraka in olja). Tako da tisti ki imajo izpuh močno črn(če potegneš s prstom si konkretno umazan) je z motorjem nekaj narobe :trance_33_sleep: 2T motorji pa imajo zraven bencina olje(posebno in v pravem razmerju) in pri preveliki količini bencina motor NE bo "zaribal". Seveda s tako nastavitvijo ne bo pravem moči in odzivnosti motorja!! lp,M Popravljeno Maj 8, 2008. Popravil crosss
OKigor Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 A ima mogoče kdo homologirane Akrapote na Varaderu....? Če ima, kako?Pa še nekaj......če mi lahko kdo zrihta papirje od Akrapoviča, oz. kje jih lahko najdem-lahko tud za drug moped! Hvala za pomoč. Lahko tudi na PM! Jaz rihtam izpuhe iz Italije . Mogoče ti lahko kako pomagam. Piši mi na susmelj.igor@gmail.com
OKigor Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 ŽiujoMi lahko kdo pomaga ,kje in kako naj dobim papirje za homologacijo izpuha za Yamaho TDM 850. mam sicer izpuh SACHAL pa nimam papirjeu Niti ni serijske številke na roru :headbang: Rori so sicer starejše izdelave. Kaj nej nardim? Jaz rihtam izpuhe iz Italije . Mogoče ti lahko kako pomagam. Piši mi na susmelj.igor@gmail.com
JeRn3j Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Pri 4T motorjih ti lahko zaradi presežka bencina "zariba".Saj presežek bencina spira olje s sten valja. Poveča se tudi poraba olja, izpuh je konkretno črn(neizogorela mešanica bencina zraka in olja). Tako da tisti ki imajo izpuh močno črn(če potegneš s prstom si konkretno umazan) je z motorjem nekaj narobe :trance_33_sleep: lp,M ne vem a se ti to zezaš al resno misliš? ti veš da vsak avspuh ima konkretno črno na koncu če s prstom potegneš? če bi bilo to res, potem so vsi motorji u k#$!% po domače povedan :)
crosss Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 ne vem a se ti to zezaš al resno misliš? ti veš da vsak avspuh ima konkretno črno na koncu če s prstom potegneš? če bi bilo to res, potem so vsi motorji u k#$!% po domače povedan :) ..mogoče sem malo pretiraval. Ampak po 1uri vožnje izpuh ne sme bit konretno "vsran" (če je bil prej čist) !!
triler Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 ..mogoče sem malo pretiraval. Ampak po 1uri vožnje izpuh ne sme bit konretno "vsran" (če je bil prej čist) !! Ti to mislis za 2T al 4T? Ker mislm da za 4T to ne bo drzalo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se