Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


Priporočene objave

Objavljeno
Ti to mislis za 2T al 4T? Ker mislm da za 4T to ne bo drzalo.

kaj nebo držalo ??

Objavljeno

če ima motor presežek goriva ga zaliva, in kako bo bencin spiral olje s sten valja, če obročki sami porinejo olje nazaj v karter, če bi bila tvoje teorija resnična, bi naši motorji žrli več olja kot bencina

Objavljeno (popravljeno)
če ima motor presežek goriva ga zaliva, in kako bo bencin spiral olje s sten valja, če obročki sami porinejo olje nazaj v karter, če bi bila tvoje teorija resnična, bi naši motorji žrli več olja kot bencina

jojjj, :headbang: pa ne vzet vse v takih veliki merah. Olje ostane na stenah valja(tanki sloj). To mi ne bo noben zanikal!! Ker če olje nebi ostajalo na stenah valja, po čem bi se drgnil batni obroček ?? Po steni celindra?? Potem bi po TVOJI teoriji motor ribnil v zelo kratkem času!

Mogoče veš kakšna je normalna poraba olja (splošno), recimo za 4T, 4 celindraša ?? Verjetno da ne.... preberi kakšno strokovno literaturo. Prijetno razmišljanje še naprej.

Ps.: pa brez zamer!

Popravljeno . Popravil crosss
Objavljeno
jojjj, :headbang: pa ne vzet vse v takih veliki merah. Olje ostane na stenah valja(tanki sloj). To mi ne bo noben zanikal!! Ker če olje nebi ostajalo na stenah valja, po čem bi se drgnil batni obroček ?? Po steni celindra?? Potem bi po TVOJI teoriji motor ribnil v zelo kratkem času!

Mogoče veš kakšna je normalna poraba olja (splošno), recimo za 4T, 4 celindraša ?? Verjetno da ne.... preberi kakšno strokovno literaturo. Prijetno razmišljanje še naprej.

Ps.: pa brez zamer!

nekdo si bo moral nekaj pojmov razjasnit...

4 taktni motorji iz karterja črpajo olje za mazanje cilindra...obročki preprečujejo da olje pride v zgornji del valja...mazanje je zagotovljeno...ko se bat premika navzgor, za njim olje namaže stene cilindra pod obročki, ko gre dol se to olje porabi da ni prevelikega trenja...To je del pod batom do obročkov! Poraba olja naj bi bila pri utečenem motorju minimalna...od 1dcl do 1 liter na 10k km...vse še v mejah normale. Poraba olja sama po sebi ni škodljiva za avtomobil...problem je v vzrokih...izrabljeni batni obročki. Zgornji del valja nad batom je porabljen za mešanico bencina in zraka...če je tega preveč, motor ne bo deloval pravilno...da bi zarad tega zaribal...možno je vse...vendar večja količina vbrizganega bencina praviloma ne poslabša mazanja saj se mazanje dogaja pod obročki...in ne nad njimi! Potemtakem bi naš stari nissan že zdavnaj moral zaribat saj ga je prejšnji lastnik 3 leta vozil z odprtim čokom (zrakom)...pa ni...samo pravilno ni deloval avto ter posledično imel večjo porabo med tem časom...

Pri 2T motorjih pa imaš olje samo za menjalnik, medtem ko cilinder mažeš z dodatkom olja. Zato pa imamo pretočne kanale, ki mešanico bencina in zraka obogatenega z oljem poženeta k gredi ter se tako zagotavlja mazanje. Spet zaradi večje količine mešanice ne bi smel motor zaribati...ne bo pa deloval pravilno...ga bo morilo, zalivalo itd. Ne bo pravega izgorevanja...

je pa res da lahko privede prevelika količina mešanice do večjega gretja motorja...in posledično do večjih okvar...ampak to so skrajni primeri...

Zdej pa le še 1x prebrat knjigo :)

Objavljeno
... 3 leta vozil z odprtim čokom (zrakom)...

:topic: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: svašta :lol1:

Objavljeno
nekdo si bo moral nekaj pojmov razjasnit...

4 taktni motorji iz karterja črpajo olje za mazanje cilindra...obročki preprečujejo da olje pride v zgornji del valja...mazanje je zagotovljeno...ko se bat premika navzgor, za njim olje namaže stene cilindra pod obročki, ko gre dol se to olje porabi da ni prevelikega trenja...To je del pod batom do obročkov! Poraba olja naj bi bila pri utečenem motorju minimalna...od 1dcl do 1 liter na 10k km...vse še v mejah normale. Poraba olja sama po sebi ni škodljiva za avtomobil...problem je v vzrokih...izrabljeni batni obročki. Zgornji del valja nad batom je porabljen za mešanico bencina in zraka...če je tega preveč, motor ne bo deloval pravilno...da bi zarad tega zaribal...možno je vse...vendar večja količina vbrizganega bencina praviloma ne poslabša mazanja saj se mazanje dogaja pod obročki...in ne nad njimi! Potemtakem bi naš stari nissan že zdavnaj moral zaribat saj ga je prejšnji lastnik 3 leta vozil z odprtim čokom (zrakom)...pa ni...samo pravilno ni deloval avto ter posledično imel večjo porabo med tem časom...

Zdej pa le še 1x prebrat knjigo :)

vse tako kot more biti napisano...le vzeto malo več časa!! :)

In kako to, da se olje porablja?? kam gre?? se molekule med sabo trakajo in se zložijo v novo zgradbo(manjšo)?? Skozi "ravfank" gre to olje. Seveda nekaj ga tudi izhlapi.

Seveda obročki preprečujejo, da olje nebi prišlo v zgornji del. Preprečijo pa še vedno ne(govorimo o miljoninki litra)!!

odgovor na vprašanje..... po čem se drgne kompresijski batni obroček ko se giblje bat proti ZML, če po tvojih strokovno napisanih/citiranih besedah olja ni popolnoma NIČ nad batom??

am... 3 leta, nissan, odprt čok, zrak ... tu si se malo zmotil :trance_33_sleep: . Seveda ni zaribal, je pa motor utrpel "poškodbe"!

2T pustimo pri tem pri miru, ker so poglavje zase in stavim da jih polovica slovenije ne ve, kako delujejo... če le vedo za 4T :unsure:

Objavljeno

jah sliši se dosti bolj grozno kot je res blo :)...mislem de bi jih kar precej članov na tem forumu tud tko vozilo ne da bi vedli :)

Namreč avto ima avtomatski čok...in sicer odpira in zapira loputo zraka s pomočjo bimetala na podlagi podatkov iz računalnika (z različno upornostjo zapira in odpira čok) (ni vodni čok ker ta ima slabost da se vklapalja tudi poleti...). Tako ko sem šel iskat avto za sestrco, je prejšnji lastnik tarnal da mu zadnja 3 leta ogromno pije....ugotovil sem napako in to popravil, sedaj avto normalno deluje...pije 2L manj kot prej na 100km... :winkiss:

Objavljeno

eh ti že veš kakšne poškodbe je utrpel moj avto... :whistle:

sicer pa smo offtopic

Objavljeno
jah sliši se dosti bolj grozno kot je res blo :)...mislem de bi jih kar precej članov na tem forumu tud tko vozilo ne da bi vedli :)

Namreč avto ima avtomatski čok...in sicer odpira in zapira loputo zraka s pomočjo bimetala na podlagi podatkov iz računalnika (z različno upornostjo zapira in odpira čok) (ni vodni čok ker ta ima slabost da se vklapalja tudi poleti...). Tako ko sem šel iskat avto za sestrco, je prejšnji lastnik tarnal da mu zadnja 3 leta ogromno pije....ugotovil sem napako in to popravil, sedaj avto normalno deluje...pije 2L manj kot prej na 100km... :winkiss:

vse kar omenjaš mi je zelo blizo :) hehe. Potem je to Economy vplinjač?? Ja ljudje pač mislijo da mora bit tako :)

lp,M

Objavljeno

izpuh je pa bosal....da se vrnemo k temi :)

Objavljeno

:rolleyes:

Objavljeno
2T pustimo pri tem pri miru, ker so poglavje zase in stavim da jih polovica slovenije ne ve, kako delujejo... če le vedo za 4T :unsure:

Še en "strojnik" ali pa nekdo ki je nekaj čtiva prebral in misli da vse ve. :photo:

Kako pa deluje 2t motor, še kar mi ni jasno? :ninja:

Objavljeno
Še en "strojnik" ali pa nekdo ki je nekaj čtiva prebral in misli da vse ve. :photo:

Kako pa deluje 2t motor, še kar mi ni jasno? :ninja:

... in sedaj se je prebudil nekdo, ki nabira poste :naughty: Je pa malo takih na forumu, ki vedo kako deluje...

ampak pustimo to debato ... dost je bilo :topic:

lp,M

Objavljeno
:lol1:

Pa ti povej svojo razlago 2t motorja, bikez ni bil dovolj jasen.

ne provuciraj!!

Tema so: IZPUHI

Objavljeno

Kaj se zdaj zgovarjaš, saj si sam začel pa še končaj. :photo:

Objavljeno (popravljeno)
Kaj se zdaj zgovarjaš, saj si sam začel pa še končaj. :photo:

Nikakor se ne zgovarjam, ampak nemogoče je končat! Saj so nekateri(NEKATERI) "veliki" stručkoti in imajo "preveč" znanja. :rolleyes:

Popravljeno . Popravil crosss
Objavljeno

Zanima me kje bi dobil oz.kateri izpuh bi mi priporočili za Hondo VFR800 VTEC,kajti tista dva originalna lonca imata tako zanič glas,da ju sploh ne slišim...Prej sem imel na motorju Leo Vincija Titanium racing in je pokalo in grmelo ko hudič,tega se pa nikakor ne morem navadit...

Kar sem gledal,se nekako da dobiti Leo Vinci,Bos in Micron,pa še nekatere druge,o Akrapotu ni ne duha ne sluha,čeprav sem videl eno z akrapoti..verjetno predelani...

Objavljeno

Se mi zdi da sem na tem motorju enkrat videl Mivv, ne bi pa dal roke v ogenj. Lahko pa vprašaš Simčiča, on drži to znamko.

Objavljeno
Nikakor se ne zgovarjam, ampak nemogoče je končat! Saj so nekateri(NEKATERI) "veliki" stručkoti in imajo "preveč" znanja. :rolleyes:

Kaj bi rad povedal? :yawn:

Objavljeno
Kaj bi rad povedal? :yawn:

...raje pojdi, to kar smajli nakazuje : SPAT :trance_33_sleep:

Objavljeno
Se mi zdi da sem na tem motorju enkrat videl Mivv, ne bi pa dal roke v ogenj. Lahko pa vprašaš Simčiča, on drži to znamko.

A pri Simčiču v Solkanu?

Objavljeno

Kaj pa pravite na izpuhe Rombo - samo zanima me če ima kdo kakšne izkušnje?

ajd

Objavljeno
Zanima me kje bi dobil oz.kateri izpuh bi mi priporočili za Hondo VFR800 VTEC,kajti tista dva originalna lonca imata tako zanič glas,da ju sploh ne slišim...Prej sem imel na motorju Leo Vincija Titanium racing in je pokalo in grmelo ko hudič,tega se pa nikakor ne morem navadit...

Kar sem gledal,se nekako da dobiti Leo Vinci,Bos in Micron,pa še nekatere druge,o Akrapotu ni ne duha ne sluha,čeprav sem videl eno z akrapoti..verjetno predelani...

Akrapovič ne dela za VFR. Mislim, da je še najboljša izbira Leo Vince. Cene za alu so okoli 640 eur, titan in karbon okoli 850 eur. V Italiji naj bi bili kar nekaj cenejši kot pri nas, se je za pozanimat. Drugače pa ebay.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!