Dinotti Objavljeno Junij 16, 2008 Opozori Objavljeno Junij 16, 2008 Še vedno noben ne ve kaki so lonci ROMBO!!???
brancisv Objavljeno Junij 16, 2008 Opozori Objavljeno Junij 16, 2008 (popravljeno) Hai! a mi lahko kdo pojasni sestavo izolacije denferja recimo tega ko ima več plasti zadnja plast je pomoje fiberglas hvala. Popravljeno Junij 16, 2008. Popravil brancisv
triler Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 Eno vprasanje glede homologacije. Kupu leovinca, zmontiral itd in zdej bi to malo legaliziral. Klicem ze ene 2 dni tja na lpp pa se mi ne nobeden ne oglasi. Zanima me ce, ko gres homologirat, rabis se kaj poleg tistega certifikata od LV in vloge za homologacijo? Nekje sem prebral, da mora biti db killer privarjen v izpuh (oz. vijak zavarjen). A zaradi tega tam kaj tezijo? Ker pri meni ni. Je pac sam tist vijak ki se ga da samo zategnit. Hvala za odgovore. lp
Hytech Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 Nič ni treba met privarjenega vijaka za silencer,sam not naj bo,ampak ti verjetno tud preverjal ne bo kok glasen je,samo številke na loncu ga bojo zanimale pa certifikat, kot sveto pismo :naughty: Greš pa najbolje kar na lpp pa vzameš vlogo,jo izpiolniš pa plačaš pa počakaš termin,ker po telefonu boš prej mel brado do gleznjev kot pa dobil kako informacijo konkretno (invalidi pa to tm ;) ).
triler Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 Nič ni treba met privarjenega vijaka za silencer,sam not naj bo,ampak ti verjetno tud preverjal ne bo kok glasen je,samo številke na loncu ga bojo zanimale pa certifikat, kot sveto pismo :naughty: Greš pa najbolje kar na lpp pa vzameš vlogo,jo izpiolniš pa plačaš pa počakaš termin,ker po telefonu boš prej mel brado do gleznjev kot pa dobil kako informacijo konkretno (invalidi pa to tm ;) ). Hvala za info. Vlogo ze mam.. so online in sprintas pa je. Kaj a mors nest tja in pol se enkrat pridt da pogledajo al kaj? Cena je pa 30EUR al kok?
RobiRoberto Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 Če pošlješ po pošti dobiš odgovor v roku enega tedna in se ti ni treba vozit na LPP. Če poznaš kakega uradnega serviserja in se zmeniš, da ti izpolni obrazec "Potrdilo o vgradnji", pa lahko prihraniš tistih 30 EUR za tehnični pregled, ker potem ni potreben in ti samo vpišejo novi dimnik v homologacijo. pl, Robi Obrazec: Potrdilo_o_vgradnji.doc
triler Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 Če pošlješ po pošti dobiš odgovor v roku enega tedna in se ti ni treba vozit na LPP. Če poznaš kakega uradnega serviserja in se zmeniš, da ti izpolni obrazec "Potrdilo o vgradnji", pa lahko prihraniš tistih 30 EUR za tehnični pregled, ker potem ni potreben in ti samo vpišejo novi dimnik v homologacijo. pl, Robi Obrazec: Caki ce te jaz prav razumem posljes tole, kopijo prometne, vlogo in un certifikat tja in ti vpisejo? Prosim malo razlozi. Hvala :worship:
RobiRoberto Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 Caki ce te jaz prav razumem posljes tole, kopijo prometne, vlogo in un certifikat tja in ti vpisejo? Prosim malo razlozi. Hvala :worship: Najprej sem poslal vlogo, kopijo certifikata, kopijo prometnega in kopijo homologacijskega kartončka. Po približno enem tednu sem prejel vabilo za tehnični pregled vgrajenega dimnika na LPP, s terminom cca 14 dni od prejetja obvestila. Med čakanjem sem izvedel za varianto "Potrdila o vgradnji" in sem sproti, ko sem šel na servis zamenjat verigo in zobnika prosil serviserja, če mi lahko izpolni tudi ta obrazec. Serviser je bil prijazen in je uslišal mojo željo :worship: Nazaj grede sem se še ustavil na LPP in vprašal prijaznega uslužbenca (uslužbenko), če se s tem potrdilom lahko dobi vpis v homologacijki kartonček brez tehničnega pregleda. Odgovor je bil, da je to možno, če je serviser pooblaščen za vgradnjo te znamke dimnikov. V tem stadiju so se mi malo zatresla kolena, ker sem vedel, da moj serviser ni pooblaščen, vendar so uslužbenci po približno 15 minutnem preverjanju ugotovili, da je vse v redu :rolleyes: Vplačal sem 20 EUR takse, ali karkoli to že je, oddal originalni homologacijski kartonček in se odpeljal domov. Po približno treh dneh je po pošti prispel homologacijski kartonček z vpisanim LeoVinčetom :worship: Če vloge še nisi oddal in si boš priskrbel "Potrdilo o vgradnji" lahko vse skupaj odneseš na LPP (ni treba predhodno pošiljati kopij dokumentov po pošti) in če ne bo gneče, si lahko fraj v dobrih 15 minut. V tem primeru ti na LPP mopeda sploh ni potrebno pripeljati. pl, Robi
triler Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 O hvala ti za tole izcrpno porocilo. Em kje si pa dobil ti originalni homologacijski kartoncek? To mislm da so meni vzel k sm registriral (po tem ko sm ga pripeljal iz .it)... No bom probal zrihtat uno potrdilo pa da vidmo kaj bo. lp Ales
flight69 Objavljeno Junij 27, 2008 Opozori Objavljeno Junij 27, 2008 O hvala ti za tole izcrpno porocilo. Em kje si pa dobil ti originalni homologacijski kartoncek? To mislm da so meni vzel k sm registriral (po tem ko sm ga pripeljal iz .it)... No bom probal zrihtat uno potrdilo pa da vidmo kaj bo. lp Ales Tisti kartoncek, ki si ga dobil v Kopru, ko si pripeljal moped na pregled ob uvozu, bi moral biti zdaj tvoj original... Lp!
RobiRoberto Objavljeno Junij 27, 2008 Opozori Objavljeno Junij 27, 2008 O hvala ti za tole izcrpno porocilo. Em kje si pa dobil ti originalni homologacijski kartoncek? To mislm da so meni vzel k sm registriral (po tem ko sm ga pripeljal iz .it)...No bom probal zrihtat uno potrdilo pa da vidmo kaj bo. Brez tega homologacijskega kartončka ga ne boš mogel v prihodnje registrirati !!! Pod original h.k. sem mislil tistega, ki so ti ga izdali v Sloveniji pri prvi registraciji.
Dinotti Objavljeno Junij 27, 2008 Opozori Objavljeno Junij 27, 2008 Imam sledeč problem.Kupil sem izpušni lonec za mojo cbr 600 rr.Sedaj sem vse skupaj zamenjal in ugotovil,da pri spoju od kolektorja na krivino uhajajo izpušni plini.Orginal krivina ima vmes tesnilo,katerega pa ne dobim,ker je zapečen,Sedaj me zanim,kje naj dobim tesnilo oz.kak material,da to dam vmes?Kater sploh je to material?
TheMan Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 verjetno rabis kaj takega, KLIK verjetno se pa da dobit tudi kje v slo http://www.louis.de/_10b68abaad41db7f8c169...tnr_gr=10042960
Dinotti Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 T ja rabim,sam nimajo za moj model :unsure:
Desmo16 Objavljeno Julij 7, 2008 Opozori Objavljeno Julij 7, 2008 Zdravo. Mene pa zanima kje bi najugodneje dobil izpuha TERMIGNONI za yamaho? Ime tgovine,trgovca pri nas ali pa čez mejo me zanima hvala. Lp.
TheMan Objavljeno Julij 13, 2008 Opozori Objavljeno Julij 13, 2008 verjetno rabis kaj takega, KLIK verjetno se pa da dobit tudi kje v slo http://www.louis.de/_10b68abaad41db7f8c169...tnr_gr=10042960 zanima me če imajo tudi avtomobilski izpuhi takšna tesnila? oz kje bi jih dobil od MS do MB? prirejam neke izpuhe za moj moped pa nimam časa stopit v Graz lp
bna Objavljeno Julij 20, 2008 Opozori Objavljeno Julij 20, 2008 zanima me če je že kdo menjal volno v izpuhu in koliko gramov bi je dal v izpuh kupil sem je 500 g pa ne vem koliko je gre in kako na trdo mora biti aja izpuh je leo vinci .
bna Objavljeno Julij 20, 2008 Opozori Objavljeno Julij 20, 2008 aja še to kdaj je zvok boljši ? če volno natlačim v izpuh veliko in na trdo 500g ali malo volne 250 g ali še manj
HyperJack Objavljeno Julij 20, 2008 Opozori Objavljeno Julij 20, 2008 aja še to kdaj je zvok boljši ? če volno natlačim v izpuh veliko in na trdo 500g ali malo volne 250 g ali še manj Predlagam, da volne ne tlačiš na silo. Temveč jo previdno z občutkom potisneš. Po moji logiki, bi bilo manj volne veliko bolje, ker praktično "absorvira" več zvoka , ker je tudi njena "prevodnost" večja. Se pravi, če je na tesno notri je tudi težko, da se bo zvok kam porazdelil po volni. :whistle: lp
david764 Objavljeno Julij 20, 2008 Opozori Objavljeno Julij 20, 2008 Živio vsem ! Jaz bi prodal dvojna AKRAPOVIĆ Titan homologirana za Hondo HORNET 900 ! Če koga zanima naj me pokliče na 041 834 158 ! :naughty: :yea1:
Daewoo Objavljeno Julij 30, 2008 Opozori Objavljeno Julij 30, 2008 Pozdravljeni. Na mojemu GPZ-ju mi je dans pregorela povezovalna cev na izpuhu (na sliki označeno modro). Ker je dotrajana do konca, sm mislu, da bi odrezu cev stran (na sliki označeno rdečo), lukne pa dol zavaril. Zanima pa me, ali to kaj škoduje mašini, če ni povezave med izpuhoma. Hvala za odgovor. Lep pozdrav
Frips Objavljeno Julij 30, 2008 Opozori Objavljeno Julij 30, 2008 POtem, če bi že rezal pa varil...pa zvari še novo povezovalno cev?
Daewoo Objavljeno Julij 30, 2008 Opozori Objavljeno Julij 30, 2008 Ubistvu je na sredinu narejeno tako, da lahko vsako cev za sebe dol vzameš, zdej pa če jz zavarim, morm pa vedno v kompletu dol dajat. Pa lažje mi je sam dol zašvasat pa konc, ker rabim motor jutr popoldan, tk da morm zjutraj hitro skup spacat. Če še kdo kaj ve, naj kr pove.
TheMan Objavljeno Julij 30, 2008 Opozori Objavljeno Julij 30, 2008 (popravljeno) Ubistvu je na sredinu narejeno tako, da lahko vsako cev za sebe dol vzameš, zdej pa če jz zavarim, morm pa vedno v kompletu dol dajat. Pa lažje mi je sam dol zašvasat pa konc, ker rabim motor jutr popoldan, tk da morm zjutraj hitro skup spacat. Če še kdo kaj ve, naj kr pove. če ne boš imel časa švacat, bo vredu okrog zamotana alufolija pripeta z žico, menda se tole spodaj ne vidi :whistle: . pa bi za nekaj časa bilo vredi :krneki: lp Popravljeno Julij 30, 2008. Popravil TheMan
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se