TADEJ46 Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 uzemi astonish pa lpo podrgni bo šlo dol pa še lepo bo,sem tako tudi spucal druge dele avspuha, :unsure: uzami trdo gobico..
mare9011 Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 lp. Ima mogoče kdo kakšne izkušnje z mass izpuhom? Kakšen je zvok? Lp mare
podgurc15 Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 (popravljeno) V novem mestu je en mojster ki ti lahko tudi izdela avspuh za motor in avto Tel:051 301 174 kje to živi ?? točno, prosm a to je njegova cifra ?? Popravljeno Oktober 15, 2008. Popravil podgurc15
Drejči Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 Iščem enga mojstra ki bi mi popravil izpuh od honde in povečal notranji ''fi'' v loncu. Zaželjeno Lj. ali okolica. Kje je kakšen ? A DeVito ni več v biznisu? Včasih je bil tam pri Interšparu vič in je naredil kar si hotel.
Hytech Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 A DeVito ni več v biznisu? Včasih je bil tam pri Interšparu vič in je naredil kar si hotel. Ja vse kar si hotel,ampak popravit tujih izdelkov pa kolikor ga poznam, ne bo hotel...
Jure Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 A DeVito ni več v biznisu? Včasih je bil tam pri Interšparu vič in je naredil kar si hotel. Koliko pa so kaj prišli rori pri njemu?
Drejči Objavljeno Oktober 16, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2008 Pojma nimam, sem bil pri njemu le enkrat s kolegom, ki je šel naročit izpuh za avto in takrat si nisem zapomnil cene je pa bila ugodna.
ICE_MAN Objavljeno Oktober 19, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2008 Koliko pa so kaj prišli rori pri njemu? Jst sm bil kakšne 2 leti nazaj pri njemu zarad kometa in je hotel za inox okol 70.000. Wingsa ALU sm pa dubu za 50.000.
no_name Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 Helow, mene pa zanima če ima kdo toliko izkušenj z izpuhi, da bi mi znal svetovat glede lonca. Namontiral sem BOS lonec na Thunderace. V območju od 3000-7000 se mi zdi, da ima nekoliko več navora, nad 7000 pa do konc območja pa ima občutno manj moči. Lonec je napram originalnemu bistveno bolj odprt. Ali bi omilil problem, če bi med konec kolektorja in lonec vtaknil eno dušilko, ki bi imela manjši presek kakor cev v izpuhu. Prav tako se delovanje izpuha ne spremeni z ali brez DB-killerja. Gre se za EXUP1000 Kakšen predlog?
danci1973 Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 Helow, mene pa zanima če ima kdo toliko izkušenj z izpuhi, da bi mi znal svetovat glede lonca. Namontiral sem BOS lonec na Thunderace. V območju od 3000-7000 se mi zdi, da ima nekoliko več navora, nad 7000 pa do konc območja pa ima občutno manj moči. Lonec je napram originalnemu bistveno bolj odprt. Ali bi omilil problem, če bi med konec kolektorja in lonec vtaknil eno dušilko, ki bi imela manjši presek kakor cev v izpuhu. Prav tako se delovanje izpuha ne spremeni z ali brez DB-killerja. Gre se za EXUP1000 Kakšen predlog? To ima še vplinjače, a ne? Kaj takega in/ali obisk pri kakšnem izkušenem tuner-u z dyno-tom bi verjetno pomagalo. D.
kreksimon Objavljeno Januar 18, 2009 Opozori Objavljeno Januar 18, 2009 zdravo. Zanima me če se mogoče spozna ali pa kaj ve o tej strani?!Se kj splača vzet alni ne? Evo link: http://www.sc-project.com/indexhome_eng.htm Hvala. Lp
T Objavljeno Januar 23, 2009 Opozori Objavljeno Januar 23, 2009 (popravljeno) Evo slika sestavnih delov, ki jih naredim za izpuh... Peno naročin iz Louisa, saj se je izkazala za kvalitetno. Takole (priblizno) bo pa na traktorju zgledal. Se krivine bo treba pozidat, pa bo. No na željo stranke jih bom dvignil še za kakih 10Cm, hoče tope za v puščavo :kva2: :OK: Popravljeno Januar 23, 2009. Popravil T
LRR Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Evo slika sestavnih delov, ki jih naredim za izpuh... Peno naročin iz Louisa, saj se je izkazala za kvalitetno. Takole (priblizno) bo pa na traktorju zgledal. Se krivine bo treba pozidat, pa bo. No na željo stranke jih bom dvignil še za kakih 10Cm, hoče tope za v puščavo :kva2: :OK: Spet me bom mogel spat k ga bo borči pokal mim bajte
Lencdo Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Helow, mene pa zanima če ima kdo toliko izkušenj z izpuhi, da bi mi znal svetovat glede lonca. Namontiral sem BOS lonec na Thunderace. V območju od 3000-7000 se mi zdi, da ima nekoliko več navora, nad 7000 pa do konc območja pa ima občutno manj moči. Lonec je napram originalnemu bistveno bolj odprt. Ali bi omilil problem, če bi med konec kolektorja in lonec vtaknil eno dušilko, ki bi imela manjši presek kakor cev v izpuhu. Prav tako se delovanje izpuha ne spremeni z ali brez DB-killerja. Gre se za EXUP1000 Kakšen predlog? Svetujem ti da obiščeš serviserja Jure na dolgem mostu.. Jaz sem dal na thundercat sistem akrapovič pa mi je naštimav frgazrje tako da zdej to dela k šus.... pri različnih izpuhih imaš različne učinke nekateri ti dajo končno večjo nekateri pospeške....tako da tukaj je uprašanje kaj želiš???
Jure Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Svetujem ti da obiščeš serviserja Jure na dolgem mostu.. Jaz sem dal na thundercat sistem akrapovič pa mi je naštimav frgazrje tako da zdej to dela k šus.... pri različnih izpuhih imaš različne učinke nekateri ti dajo končno večjo nekateri pospeške....tako da tukaj je uprašanje kaj želiš??? No saj se ne menimo o ATXu in o tem da da MF Power večje pospeške, Lipnik pa boljšo končno.. :rolleyes: Tu ni čisto tako.. Sam lonec itak nima bistvenega vpliva na moč, krivine so tiste, ki dajajo konje in dvigujejo krivuljo.. Se pa tudi odprt lonec ponavadi malo pozna, predvsem tam kjer je v originalnem katalizator. Motor z odprtim rorom lažje diha, zato je potrebno prilagodit tudi razmerje gorivo/zrak, da je delovanje optimalno.. Ampak verjemi pa, da ne bo bistvenih razlik ali daš gor lonec od BOSa, LeeVinceja, Arrowa ali pa Akrapoviča. Zagotovo pa ne boš pri enem čutil boljših pospeškov ali večje končne napram drugemu, le boljše delovanje motorja, ko bo nastavljen uplinjač napram originalu. Če boš pa dal komplet sistem je pa druga pesem, tam je pa definitivno Akrapovič boljši kot neke doma zvite krivine :D
trojan69 Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Krožijo neke legende, da naj bi z bol odprtimi rori zgubil navor ter moč predvsem na nižjih obratih zaradi manj ˝back pressur-ja˝. Še enkrat poudarjam-tko sem slišal. Verjamem pa temu ne kaj preveč. Je pa obvezno po vsakem posegu v izpušni sistem nastvit ferge da zadeva uredu lavfa pa da ne skuriš kakšnega ventila :whistle: . Drugač pa odprti rori :yea1: -sem vozu z čist odprtimi eno sezono zdej jih bom pa verjetn še skrajšu za dobro tretjino he he. PS.T-super si tole naredu :worship:
Lencdo Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 @Lencdo Bom kr sam zrihtal ;) najbolš nrdiš :worship:
Osama Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 (popravljeno) Krožijo neke legende, da naj bi z bol odprtimi rori zgubil navor ter moč predvsem na nižjih obratih zaradi manj ˝back pressur-ja˝. Še enkrat poudarjam-tko sem slišal. Verjamem pa temu ne kaj preveč. Meni se precej bolj zdi, da odprti rori dajo moč na nizkih obratih, vrti se pa slabše in zgoraj izgublja. Plus odprt ror zahteva večjo dizo. Popravljeno Januar 26, 2009. Popravil Osama
trojan69 Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Meni se precej bolj zdi, da odprti rori dajo moč na nizkih obratih, vrti se pa slabše in zgoraj izgublja. Plus odprt ror zahteva večjo dizo. Tuki se pa ne morem strinjat z tabo. Z prejšnjim postom sem mislil da dvomim v koristnost omejitve toka plinov oziroma back pressurja ne pa da dvomim v to, da so večji oz. bol odprti rori slabši za večji RPM-mal sem čudn napisu :krneki: . Fora je v tem da potrebujemo čimhitrejši pretok plinov, ki je pogojen z delta pritiska med cilindrom ter izpuhom (kot pri pojavu vetra v naravi). Pri manjših rpm se plini sproščajo v daljših intervalih, le te pa zavira gmota zraka v izpuhu. Se pravi pri večji cevi je večja gmota zraka v izpuhu, ki bolj zavira izhod plinov. Pri višjih rpm, so ti imntevali bolj pogosti-cev manj je volumna zraka, ki zavira izhod plinov. No da povzamem. Cev mora biti dovolj ozka-da v se v njej ne kopiči ˝zrak˝ ter ovira izhoda plinov ter dovolj široka, da ne ovira pretoka plinov. Tako pri višjih RPM (ter večji frekvenci praznjenja cilindra) potrebujemo širše-bol odprte rore, da ne dušijo pretoka, če hočemo pa moč v manjših RPM pa to bi bile te cevi prevelike, ssaj bi zaradi manjše frekvence ter gostote plina zračne mase zavirale pretok. Fora je torej v tem, da izpuhi morajo biti pretočni (backpressure oz. zaviranje izhoda plinov za pridobitev moči v določenih RPM je mit. Potredujemo točno prilagojeno cev, zvoje, itd. za optimalno delovanje pri določenih RPM. Zpam da sem to kolkortoliko razumljivo napisal :blush:
simonsi Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Čisto odvisno od motorja do motorja. Če gre slabše z drugim loncem ga je treba nastavit, če pa dela v redu pa pustiš kot je. Razen če se greš nek tuning.
Jure Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 Tole je pa zame :kva2: :kva2: Super si tole zrihtal!! :OK:
special749 Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 KTM končan... Gsx-R :whistle: super si tole zrihtu, ti sam povej kdaj bos zacev masovno proizvodnjo. :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se