Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
V novem mestu je en mojster ki ti lahko tudi izdela avspuh za motor in avto

Tel:051 301 174

kje to živi ?? točno, prosm a to je njegova cifra ??

Popravljeno . Popravil podgurc15
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem enga mojstra ki bi mi popravil izpuh od honde in povečal notranji ''fi'' v loncu. Zaželjeno Lj. ali okolica.

Kje je kakšen ?

A DeVito ni več v biznisu? Včasih je bil tam pri Interšparu vič in je naredil kar si hotel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A DeVito ni več v biznisu? Včasih je bil tam pri Interšparu vič in je naredil kar si hotel.

Ja vse kar si hotel,ampak popravit tujih izdelkov pa kolikor ga poznam, ne bo hotel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A DeVito ni več v biznisu? Včasih je bil tam pri Interšparu vič in je naredil kar si hotel.

Koliko pa so kaj prišli rori pri njemu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojma nimam, sem bil pri njemu le enkrat s kolegom, ki je šel naročit izpuh za avto in takrat si nisem zapomnil cene je pa bila ugodna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa so kaj prišli rori pri njemu?

Jst sm bil kakšne 2 leti nazaj pri njemu zarad kometa in je hotel za inox okol 70.000. Wingsa ALU sm pa dubu za 50.000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helow,

mene pa zanima če ima kdo toliko izkušenj z izpuhi, da bi mi znal svetovat glede lonca.

Namontiral sem BOS lonec na Thunderace.

V območju od 3000-7000 se mi zdi, da ima nekoliko več navora, nad 7000 pa do konc območja pa ima občutno manj moči.

Lonec je napram originalnemu bistveno bolj odprt.

Ali bi omilil problem, če bi med konec kolektorja in lonec vtaknil eno dušilko, ki bi imela manjši presek kakor cev v izpuhu.

Prav tako se delovanje izpuha ne spremeni z ali brez DB-killerja.

Gre se za EXUP1000

Kakšen predlog?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helow,

mene pa zanima če ima kdo toliko izkušenj z izpuhi, da bi mi znal svetovat glede lonca.

Namontiral sem BOS lonec na Thunderace.

V območju od 3000-7000 se mi zdi, da ima nekoliko več navora, nad 7000 pa do konc območja pa ima občutno manj moči.

Lonec je napram originalnemu bistveno bolj odprt.

Ali bi omilil problem, če bi med konec kolektorja in lonec vtaknil eno dušilko, ki bi imela manjši presek kakor cev v izpuhu.

Prav tako se delovanje izpuha ne spremeni z ali brez DB-killerja.

Gre se za EXUP1000

Kakšen predlog?

To ima še vplinjače, a ne?

Kaj takega in/ali obisk pri kakšnem izkušenem tuner-u z dyno-tom bi verjetno pomagalo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Evo slika sestavnih delov, ki jih naredim za izpuh...

slika0025.jpg

Peno naročin iz Louisa, saj se je izkazala za kvalitetno.

slika0026.jpg

Takole (priblizno) bo pa na traktorju zgledal.

Se krivine bo treba pozidat, pa bo.

slika0018.jpg

No na željo stranke jih bom dvignil še za kakih 10Cm, hoče tope za v puščavo :kva2: :OK:

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo slika sestavnih delov, ki jih naredim za izpuh...

slika0025.jpg

Peno naročin iz Louisa, saj se je izkazala za kvalitetno.

slika0026.jpg

Takole (priblizno) bo pa na traktorju zgledal.

Se krivine bo treba pozidat, pa bo.

slika0018.jpg

No na željo stranke jih bom dvignil še za kakih 10Cm, hoče tope za v puščavo :kva2: :OK:

Spet me bom mogel spat k ga bo borči pokal mim bajte

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helow,

mene pa zanima če ima kdo toliko izkušenj z izpuhi, da bi mi znal svetovat glede lonca.

Namontiral sem BOS lonec na Thunderace.

V območju od 3000-7000 se mi zdi, da ima nekoliko več navora, nad 7000 pa do konc območja pa ima občutno manj moči.

Lonec je napram originalnemu bistveno bolj odprt.

Ali bi omilil problem, če bi med konec kolektorja in lonec vtaknil eno dušilko, ki bi imela manjši presek kakor cev v izpuhu.

Prav tako se delovanje izpuha ne spremeni z ali brez DB-killerja.

Gre se za EXUP1000

Kakšen predlog?

Svetujem ti da obiščeš serviserja Jure na dolgem mostu.. Jaz sem dal na thundercat sistem akrapovič pa mi je naštimav frgazrje tako da zdej to dela k šus....

pri različnih izpuhih imaš različne učinke nekateri ti dajo končno večjo nekateri pospeške....tako da tukaj je uprašanje kaj želiš???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svetujem ti da obiščeš serviserja Jure na dolgem mostu.. Jaz sem dal na thundercat sistem akrapovič pa mi je naštimav frgazrje tako da zdej to dela k šus....

pri različnih izpuhih imaš različne učinke nekateri ti dajo končno večjo nekateri pospeške....tako da tukaj je uprašanje kaj želiš???

No saj se ne menimo o ATXu in o tem da da MF Power večje pospeške, Lipnik pa boljšo končno.. :rolleyes:

Tu ni čisto tako.. Sam lonec itak nima bistvenega vpliva na moč, krivine so tiste, ki dajajo konje in dvigujejo krivuljo..

Se pa tudi odprt lonec ponavadi malo pozna, predvsem tam kjer je v originalnem katalizator. Motor z odprtim rorom lažje diha, zato je potrebno prilagodit tudi razmerje gorivo/zrak, da je delovanje optimalno..

Ampak verjemi pa, da ne bo bistvenih razlik ali daš gor lonec od BOSa, LeeVinceja, Arrowa ali pa Akrapoviča. Zagotovo pa ne boš pri enem čutil boljših pospeškov ali večje končne napram drugemu, le boljše delovanje motorja, ko bo nastavljen uplinjač napram originalu.

Če boš pa dal komplet sistem je pa druga pesem, tam je pa definitivno Akrapovič boljši kot neke doma zvite krivine :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krožijo neke legende, da naj bi z bol odprtimi rori zgubil navor ter moč predvsem na nižjih obratih zaradi manj ˝back pressur-ja˝. Še enkrat poudarjam-tko sem slišal. Verjamem pa temu ne kaj preveč.

Je pa obvezno po vsakem posegu v izpušni sistem nastvit ferge da zadeva uredu lavfa pa da ne skuriš kakšnega ventila :whistle: . Drugač pa odprti rori :yea1: -sem vozu z čist odprtimi eno sezono zdej jih bom pa verjetn še skrajšu za dobro tretjino he he.

PS.T-super si tole naredu :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krožijo neke legende, da naj bi z bol odprtimi rori zgubil navor ter moč predvsem na nižjih obratih zaradi manj ˝back pressur-ja˝. Še enkrat poudarjam-tko sem slišal. Verjamem pa temu ne kaj preveč.

Meni se precej bolj zdi, da odprti rori dajo moč na nizkih obratih, vrti se pa slabše in zgoraj izgublja. Plus odprt ror zahteva večjo dizo.

Popravljeno . Popravil Osama
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se precej bolj zdi, da odprti rori dajo moč na nizkih obratih, vrti se pa slabše in zgoraj izgublja. Plus odprt ror zahteva večjo dizo.

Tuki se pa ne morem strinjat z tabo. Z prejšnjim postom sem mislil da dvomim v koristnost omejitve toka plinov oziroma back pressurja ne pa da dvomim v to, da so večji oz. bol odprti rori slabši za večji RPM-mal sem čudn napisu :krneki: .

Fora je v tem da potrebujemo čimhitrejši pretok plinov, ki je pogojen z delta pritiska med cilindrom ter izpuhom (kot pri pojavu vetra v naravi). Pri manjših rpm se plini sproščajo v daljših intervalih, le te pa zavira gmota zraka v izpuhu. Se pravi pri večji cevi je večja gmota zraka v izpuhu, ki bolj zavira izhod plinov. Pri višjih rpm, so ti imntevali bolj pogosti-cev manj je volumna zraka, ki zavira izhod plinov.

No da povzamem. Cev mora biti dovolj ozka-da v se v njej ne kopiči ˝zrak˝ ter ovira izhoda plinov ter dovolj široka, da ne ovira pretoka plinov. Tako pri višjih RPM (ter večji frekvenci praznjenja cilindra) potrebujemo širše-bol odprte rore, da ne dušijo pretoka, če hočemo pa moč v manjših RPM pa to bi bile te cevi prevelike, ssaj bi zaradi manjše frekvence ter gostote plina zračne mase zavirale pretok.

Fora je torej v tem, da izpuhi morajo biti pretočni (backpressure oz. zaviranje izhoda plinov za pridobitev moči v določenih RPM je mit. Potredujemo točno prilagojeno cev, zvoje, itd. za optimalno delovanje pri določenih RPM.

Zpam da sem to kolkortoliko razumljivo napisal :blush:

post-20343-1232992320.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto odvisno od motorja do motorja. Če gre slabše z drugim loncem ga je treba nastavit, če pa dela v redu pa pustiš kot je. Razen če se greš nek tuning.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!