Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Priporočene objave

post-1190-1233237194_thumb.jpg

Tole je pa zame :kva2: :kva2:

Super si tole zrihtal!! :OK:

Ja kurc, zdej boš mel pa lepši dirkalni lonc kot cestnga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Takole bo pa moj zgledal :) Še olupek zvijeva drug teden s kolegom in je fertik :OK:

Pokrovčki made by T, perforirana cev by me, volna pa iz Louisa. Dolžina 250mm, zunanji premer 115mm, premer perforirane cevi oz luknje 65mm.

post-1190-1235314986_thumb.jpg

post-1190-1235314995_thumb.jpg

post-1190-1235315002_thumb.jpg

post-1190-1235315011_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri klegu v garaži sem našel en kos perforirane pločevine, potem pa železno cev fi 65 u šraufštok, zrezat pleh v mero in akcija s kladivom :) Potem sem pa še zavaril po šivu in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp. Ima mogoče kdo kakšne izkušnje z mass izpuhom? Kakšen je zvok? Lp mare

Pozdravljeni , smo generalni zastopnik za izpuhe MASS za Slovenijo in lahko vam iz prve roke povem kakšen zvok imajo naši izpuhi .

Dobesedno takega kot VI želite .

Hočem reči , da vam lahko naredimo točno takega kot ga naročite , naj si bo oblika , dolžina , premer izpusta , jakost zvoka ....

Sam imam na dveh motorjih MASSove izpuhe in ko sem dal meriti Suzuki GSR-ja , so mi namerili 117 decibelov .

Mislim , da je kar spodobno za nenavit 600 kubični agregat .

Več o izpuhih po e-mailu ali na spletni strani :

www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com

27a.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem se pred kratkim znašel pred enim problemom, tako da prosim za pomoč.

Dober mesec nazaj sem domov pripeljal Hyosunga Cometa 250 z menjanim avspuhom: Vance&Hines SS2r (klik). Prodajalca sem ob nakupu povprašal o dokumentih izpuha in o kakršnem koli homologacijskem potrdilu, pa mi je rekel, da je bil avspuh kupljen iz druge roke in da papirjev nima... Pa tudi on naj ne bi imel v svojem koncu problemov s policaji glede menjanega izpuha...

No, sedaj pa so me v soboto ustavili modri in po temeljitem pregledu motorja se jim je pogled ustavil na menjanem avspuhu. Najprej je gledal kje je tablica s serijsko številko in ''A'' testom in mi zagotavljal, da bi morala biti na koncu med zakovicama, četudi je na sliki originala nikjer ne vidim. No, potem me je prašal za homologacijski papir... Skratka problemi...

Kako to najlaže rešiti... Ima kdo doma homologacijski list tega avspuha, da bi mi ga skeniral?

LP!

Kontaktiraj me na izpuhi.mass@gmail.com , ali poglej na www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

Ali kdo ve če obstajajo še kakšni drugi izpuhi razen originalnih za FJR 1300?

Hvala za odgovor. :worship:

Junior

Kontaktiraj me na izpuhi.mass@gmail.com , ali poglej na spletno stran www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če kdo ve kateri izpuh delajo zaa Aprilio Futuro poleg tistga od G.P.R., ki mi ni preveč všeč! (P.M.)

Kontaktiraj me na izpuhi.mass@gmail.com , ali poglej na spletno stran www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com

Popravljeno . Popravil OKigor
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem, na izpušnem loncu znamke LeoVince so se mi naredile bele pikice. Kaj nej naredim. :unsure: :unsure:

img-resized.png Reduced: 24% of original size [ 2592 x 1944 ] - Click to view full image01032009004.jpgimg-resized.png Reduced: 24% of original size [ 2592 x 1944 ] - Click to view full image01032009007.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni deluje tole speskano od kamenčkov..

Kaj naredit? Jaz bi pustil tako kot je in se ne obremenjeval s tem, glede na tip motorja, ki ga voziš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem, na izpušnem loncu znamke LeoVince so se mi naredile bele pikice. Kaj nej naredim. :unsure: :unsure:

Nasledenjič kupi Akrapoviča,pa nebo nikakršnih težav. :hmm:

Ps:malo dnarja malo muzike!!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hh ja sj je leo tud dobr sam men se zdi da je tole od soli k sm se eneparkrat pozim pelu k je blo po sesti posoleno, sej bom zdej enkrat lonec oblekel v karbon pa se nebo vidlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hh ja sj je leo tud dobr sam men se zdi da je tole od soli k sm se eneparkrat pozim pelu k je blo po sesti posoleno, sej bom zdej enkrat lonec oblekel v karbon pa se nebo vidlo.

Če bi bil iz titana mu sol nebi smela škoditi.No zdaj si prišel do spoznanja,zakaj jaz vedno pravim NE VOZIT motor dokler je na cesti sol.Če pa že moraš ga moraš po vsaki vožnji sprat malo zapeljat po dvorišču,da se posušijo diski in parkirat. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, motor + sol :grrr

Tudi jaz raje malce potrpim, oziroma če se že grem vozit, motor potem sperem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo!

mene pa zanima če akrapovič dela izpuhe po meri??

Lep pozdrav!

Obstaja firma,ki ne naredi kaj za pravi denar :whistle:

Za R1 2004 tudi ni enojnega lonca pa ga Camlek ima gor!Tako da eu na plan pa bo vse :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hh ja sj je leo tud dobr sam men se zdi da je tole od soli k sm se eneparkrat pozim pelu k je blo po sesti posoleno, sej bom zdej enkrat lonec oblekel v karbon pa se nebo vidlo.

Glej, vse to skupaj je malo "čudno" - jaz na motorju še nisem videl jekleno oplaščenega izpuha s tako površinsko obdelavo (ali brez), da bi se zgodilo kaj takega. Če pa je inox-pa do tega nebi smelo priti, razen če je material takooo zelo nizke kakovosti(ja, tudi določeni inox materiali oksidirajo!). Za konkretni primer pa menim("na uč"), da gre morda za eloksiran Al. Zato bi se ga dalo ponovno abrazivno in nato kislinsko površinsko obdelati. V glavnem popraviti se da, če le niso kraterji pregloboki. Podobno velja tudi za inox... Je pa velika verjetnost, da se zadeve ponovijo, v kolikor je kakovost baznega materiala nizka...

Oblačenje v karbon pa odsvetujem - izid bo relativno visoka cena dela in materiala ter slabi detajli izdelka, ki bodo po mojem skromnem mnenju kvarili splošni izgled.

Drugače pa:- ti se kar vozi - pozimi ali poleti. Mašino imaš zato, da se z njo voziš,da ti je ta v zadovoljstvo in veselje. Če te prime, da se zapelješ se zapelji, pa naj bo sonce ali sneg. Bolje kot trpeti in kolebati ali bi ali nebi in zakaj ne... Na koncu vožnje vsekskor poskrbi za opremo in moped, kolikor moreš in ti dovoljuje čas ter denar, ostalo pa je v rokah višjih sil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm ja kraterjev sploh ni, so sam take lise bele gor sm pa dons probov s šmirglnem 1000 mal pobrust oz spolirat pa se spolira dol sam se pol pozna na aluminiju oz na materjalu iz katerega je lonec da je pobrušen oz svetlejše barve je pol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že pregledal prej vendar ni nič iz tega BTW je dve leti stara debata

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!