Piksna Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 pozdravljeni! zanima me če lahko kako škodujem motorju z odstranitvijo blokad iz izpuha ker zdaj imam skoraj direkt izpuh in nekateri pravijo da lahko stem škodujem motorju! hvala za info Škoduješ praviloma ne. Večji učinek (predvsem negativni) se lahko pojavi pri 2T motorjih, a o tem kdaj drugič. Je pa zadeva taka, da previsok pretok na izpuhu malo popravi (?!) krivuljo navora in/ali moči, lahko pa se tudi zgodi, da motor celo izgubi kakega konja na nizkih vrtljajih..., kakor kje... OPO:- Nikar ne razmišljaj, da če se zadeva bolj dere, da zato tudi bolj gre in se posledično lotevat "akrapovič" customa kar z kladivom in žago. Eno vprašanje... Na svojem Zju 750 mam LeoVincija Gp style in se dere ko p...... če nima not dušilca, če ga pa dam notr se mi pa zdi da se mau premau dere in zdj me zanima kako bi js to stvar spravu na eno normalno jakost?! npr. da bi skrajšu dušilc?! ali kaj podobnega?! Hvala Lp Praviloma gre tako:- če le krajšaš dušilec gredo gor dB, zvok ostaja bolj ali manj isti, če spremeniš pa fi, pa se spreminja predvsem globina zvoka a posledično pa je zadeva tudi glasnejša...., po tem zaporedju. ko je dušilc notr...in karbon tanek kot papir...pa še motor se zavrti malo bolj...rezultat je pa tu ja ni kaj ga bo treba preoblečt v drugo srajco To se zgodi, ko vso volno že ven zmeče in se roru zgodi še kakšna mehanska ali celo termična poškodba..., in še kaj. Kje se pa dobi tako objemko kot je na cevi iz kolektorja. Louis.
DINAMIK Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 ko je dušilc notr...in karbon tanek kot papir...pa še motor se zavrti malo bolj...rezultat je pa tu ja ni kaj ga bo treba preoblečt v drugo srajco Kaj tole je karbon???Nekam čudno mi zgleda...,pa tiste bele dlake ki štrlijo...Hm...,danes obstaja tudi pobarvan diolen...,tako,da te lahko kaj hitro nategnejo in ti ga prodajo kakor karbonskega.
Guest Brumer Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 Res je to malo čuden "karbon" sicer pa je to lahko tudi posledica pokanja !!!! Pač potrebno ga bo obleči(kot ti je bilo že svetovano) v pravikarbon, inox ali titan in bo stvar rešena. rumenicestak 1
brembo Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 Res je to malo čuden "karbon" sicer pa je to lahko tudi posledica pokanja !!!! Pač potrebno ga bo obleči(kot ti je bilo že svetovano) v pravikarbon, inox ali titan in bo stvar rešena. karbona definitivno nočem videt več..če je to res sploh karbon ...ja pokanje je blo ja..zgleda da je skurlo volno notr kokr je piksna omenu pol ko sm meu pa še dušilc notr ga je pa kr razparalo..no nakonc kr lukno nardilo fajn veliko če ga dam v karbon oblečt bi znal bit precej drag ..inox pa še mau bl za zihr bo bajkr88, gandi, thumper in 1 other 3 1
OKigor Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Imam eno vprašanje, in sicer imam Kawasakija ER-5 in iščem športni izpuh za ta motor.Ali mogoče kdo ve na kateri strani naj pogledam.Probal sem že sebring,marving ,shacal,gianeli,arrow,leovinci ma skratka vse, pa nikjer nč ne najdem. Če ma kdo naslov bilokatere strani (samo ne te ki so vzgoraj napisane)in bi mi jih napisalbi mu bil zelo zahvalen. Piši mi ma e-mail izpuhi.mass@gmail.com tudi za tvoj motor imamo izpuh l.p. Igor
OKigor Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 ko je dušilc notr...in karbon tanek kot papir...pa še motor se zavrti malo bolj...rezultat je pa tu ja ni kaj ga bo treba preoblečt v drugo srajco Če želiš izpuh popraviti ti lahko jaz pomagam : piši mi na e-mail : izpuhi.mass@gmail.com Seveda ti lahko prodam tudi novega če hočeš . l.p. Igor
OKigor Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Živjo! Rabim volno in preforirano cev za dva izpuha (DL 1000 - SUZUKI), na koga naj se obrnem. lp Piši mi na e-mail : izpuhi.mass@gmail.com bomo vse uredili l.p Igor
OKigor Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Yo.Pred kakšnim mesecem sem kupil FZ6n 2007 letnik. Motor mi je enkraten, vendar me moti to, da je z original izpuh pretih. Odločil sem se, da kupim drugega, vendar nevem katera firma ponuja največ za svojo ceno. Zaenkat sem zasledil naslednje firme: Akrapović, Mass, Gianelli, Leo Vinci, Arrow, Wings Torej naprošam vas da mi poveste svoje izkušnje. Kje ste kupili svoj izpuh za FZ6? Kok ste dali in če ste zadovoljni? Ni mi važno dejansko katera firma, tudi ni pomembno koliko kil izgubim ter konjev dobim(v vsakem primeru premalo da bi opazil razliko), pomemben mi je pač kvaliteten zvok.V naprej hvala za odgovore. Pri nas ti lahko naredimo tudi verzijo stranskega izpuha če te zanima , piši na : izpuhi.mass@gmail.com l.p. Igor
Rocco Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 Vse o Exup ventilu ter čemu služi oz. kakšne so posledice, če so, ko exup ventil odstraniš.
sesir Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 (popravljeno) Vse o Exup ventilu ter čemu služi The exhaust ultimate power valve (EXUP) is a device fitted to selected Yamaha motorcycles (FZR, YZF, XV1900, R series,MT-01) that constantly adjusts the back pressure within the collector of the exhaust system to enhance pressure wave formation as a function of engine speed. This ensures good low to mid-range performance. At low engine speeds the wave pressure within the pipe network is low. A full oscillation of the Helmholtz resonance occurs before the exhaust valve is closed, and to increase low-speed torque, large amplitude exhaust pressure waves are artificially induced. This is achieved by partial closing of an internal valve within the exhaust — the EXUP valve — at the point where the four primary pipes from the cylinders join. This junction point essentially behaves as an artificial atmosphere. The alteration of the pressure at this point controls the behavior of reflected waves at this sudden increase in area discontinuity. Closing the valve increases the local pressure, inducing the formation of larger amplitude negative reflected expansion waves. A servo motor controlled by the ECU opens and shuts the valve. The EXUP valve operation goes from being almost fully closed at idle speed, through to being fully open at 9000 to 11000 RPM (2500 RPM for XV1900). The Triumph Daytona 675 motorcycle also has the EXUP valve. WIKI Google prevod Izpušni ventil končno moč (EXUP) je naprava vgrajena na izbrane motorna kolesa Yamaha (FZR, YZF, XV1900, R serije, MT-01), ki se nenehno prilagaja protitlak v zbiralec izpušnega sistema za povečanje tlaka val nastajanje funkcijo števila vrtljajev motorja. This ensures good low to mid-range performance. To zagotavlja dobro nizko ali srednje območje zmogljivosti. At low engine speeds the wave pressure within the pipe network is low. Pri nizkih vrtljajih motorja val pritiska v cevi omrežja je nizka. A full oscillation of the Helmholtz resonance occurs before the exhaust valve is closed, and to increase low-speed torque, large amplitude exhaust pressure waves are artificially induced. Polno nihanja resonance Helmholtz pojavi, preden se izpušni ventil zaprt, in povečati nizki hitrosti, navora, veliki valovi amplitudo tlaka izpušnih so umetno izzvane. This is achieved by partial closing of an internal valve within the exhaust — the EXUP valve — at the point where the four primary pipes from the cylinders join. To se doseže z delno zapiranje notranjega v izpušni ventil - ventil EXUP - na točki, kjer štiri primarne cevi od jeklenk pridružijo. This junction point essentially behaves as an artificial atmosphere. Ta povezava točka v bistvu obnaša kot umetno ozračje. The alteration of the pressure at this point controls the behavior of reflected waves at this sudden increase in area discontinuity. Closing the valve increases the local pressure, inducing the formation of larger amplitude negative reflected expansion waves. Zapiranje ventila povečuje lokalni tlak, ki vzbudi nastanek večje amplitude negativno odraža širitev valove. A servo motor controlled by the ECU opens and shuts the valve. Servo motor pod nadzorom ECU odpre in zapre ventil. The EXUP valve operation goes from being almost fully closed at idle speed, through to being fully open at 9000 to 11000 RPM (2500 RPM for XV1900). Delovanje ventilov EXUP goes s bitje skoraj v celoti zaključila ob prostem teku, s čemer se popolnoma odprta 9000-11000 RPM (2500 RPM za XV1900). The Triumph Daytona 675 motorcycle also has the EXUP valve. Triumph Daytona 675 motorno kolo ima tudi ventil EXUP Popravljeno Oktober 13, 2009. Popravil sesir SV rider 1
Dolenc™ Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 (popravljeno) Mislem da se za to ne splača met teme Exup ventil je yamahnino poimenovan izpušni ventil, ki pri nizkih obratih blokira izhod plinov iz avspuha, ker če gredo plini prehitro vn ni dovolj povratnega pritiska in motor nima (ima manj) moči. S tem ventilom pridobijo pri nizkih obratih nekaj moči (na kaki 125ki se recimo to pozna) in lepši tek motorja, ko obrati narastejo se pa ventil odpre in je potem prosta pot plinom, da še takrat butne Če ga vržeš vn pač zgubiš nekaj moči pri niskih obratih, pa pri zelo švoh mašinah se lahko pojavi lukna pri prehodu moči (spet pri 125cc je to najbolj opazno). Pridobiš pa.. Ja pač par gramov, eni pravjo da pač potem bol butne ko je na obratih, ampak načeloma če se tako odpre da ne ovira pretoka, je isto. Popravljeno Oktober 13, 2009. Popravil Dolenc™
simonsi Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 na fzr-kah 1000 komaj spelješ brez ventila in do 5000 je motor mrtev in se res pozna če ga ni. Pri novejših motorjih je pa bolj zaradi hrupa in plinov.
krava Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 na fzr-kah 1000 komaj spelješ brez ventila in do 5000 je motor mrtev in se res pozna če ga ni. Je kolega kupil fzr-ko,kao z okvaro.Je vedel za kaj se gre.Za ful male pare.Ful! ...kao okvara nečesa,itd.Doma pa je samo loputo zahaklo pa gasa. OK:
no_name Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 Ma ga tudi: suzuki http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/47/Year/2006/ModelID/7527/Model/GSX_R1000/GroupID/330899/Group/MUFFLER_ honda http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/1/Make/Honda/YearID/43/Year/2002/ModelID/7502/Model/CBR900RR/GroupID/329897/Group/MUFFLER Ampak se samo o EXUP veliko govori, ker je bil pač prvi. Če boš odstranil boš precej izgubil v nizkem območju. Če je motor še na uplinjače priporočljivo na novo stunat. Izgubiš pa lahko tudi kar nekaj kg, če se gre seveda za FZR ali T-Ace.
RHonda Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 Zanima me nekaj.. Na akrapovicevi strani sem opazil, da slip on izpuhi(brez krivin) dodajo pri povprecnem supersportniku 2 do 5 konj. Sklepam da taksno moc dosezejo samo z vecjim premerom dusilca, saj ni tu nobenega oblikovanja krivin vec. Se motim? Jest mam recimo izpuh katerega cev ima fi 4,5cm, nato pa se v dusilcu zozi na 2cm premera. Pa sem ze vec ljudi ki bi o tem morali vec vedeti vprasal, kaj menijo o tem, ce bi z vecjim dusilcem povecal moc. En bivsi dirkac mi je rekel, da mora biti izpuh cimbolj odprt in da je izpuh tovarnisko nalasc zadusen. Serviser pa mi je rekel, da bi s tem samo povecal hrup in nic drugega. Saj glavno se mi gre za zvok, kaksen konjicek bi bil pa tudi dobrodosel. Kaj menite glede tega ???
simonsi Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 Bolj kot konjiči bi jaz gledal procente pridobljene moči, ki je z menjavo lonca v najboljšem primeru samo par procentov. Če ima motor 100km je to 2-5 konjev, če jih ima pa 50 pa samo še par konjičev. Lahko daš lonec, ki ima isti notranji fi kot cev iz kolektorjev. Zvok bo lep, mogoče dobiš kakšnega konjiča in upaj da ne bo samo še slabše, predvsem z izgubo navora.
sesir Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 En bivsi dirkac mi je rekel, da mora biti izpuh cimbolj odprt in da je izpuh tovarnisko nalasc zadusen. Če bi to čisto držalo bi motor brez dušilca imel več konjev oz.bolj šel!Pa ne gre! Vem,da so pred leti v neki reviji objavili test kar nekaj izpuhov in so bili vmes tudi taki,ki so moč malo zmanjšali.So pa hrati olajšali motor za neki kg. Najbolj enostavno ti je,da si narediš,(kot predvidevam,da razmišljaš)dušilec z "fi",ki ga ima recimo Akrapovič.Potem pa greš z obema dušilcema do @No name in daš motor z obema na dyno. Da pa ti bo lažje pri srcu in ker je itak pomembna samo razlika!Pa se dogovori,da nastavi dyno,da ti bo mal več pokazalo :evilgrin:
RHonda Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 No vprasal sem tud zato ker mi princip 4t izpuhov ni cisto znan. 2t princip mi je dobro poznan, tu pa je vse cist drugac. Npr. krivine od akrapovic za zx6r so ble manjse debeline od originalnih, dusilec pa vecje. To mi je mal cudno. Pri 2t se mora izpuh zoziti zaradi resonance, pri 4t pa nevem zakaj, samo zaradi zmanjsanja hrupa? Se kdo bolj spozna na to?
trojan69 Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 Ne. Zarad back pressurja. Men se zd da smo to že nekje debatiral? Mam eno fan slikco ki to razlaga na svojem računalniku, pa se mi je žal sesu:headbang:
RHonda Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 Backpressure helps create engine vacuum on the intake side - which in turn will make a carb more "throttle responsive".... something about the interruption of the airflow by the intake valves closing creates a "signal" to the venturis.... a change in flow rate - and the more vacuum on the intake you have, the greater this "signal" is felt. Lots of vacuum, very noticeable response. Low vacuum = "bog" or less of a response. Basically - the low end, part throttle driveability is better with more intake vacuum. Changing things in a motor can affect this too - bigger cams that open valves longer or higher can have the same effect. Reducing backpressure on the exhaust can do this too. The "tuning of the exhaust" in a 4 stroke is desired, but not for the reason that you stated nor does it behave the way you explained. The desired behavior is for the exhaust to use the pulses to create a draw, or "negative" pressure on the back side of the exhaust valve as a result of VELOCITY and the momentum of the exhaust gasses leaving the cylinder. This "negative pressure" helps to draw the fresh charge into the cylinder during the valve overlap period achieving what I said above; a clean cylinder w/a fresh, undiluted charge. This is why exhaust (headers) that are "too big" hurt low end power; because at low RPM, the exhaust gas doesn't have enough speed (and momentum) to create that draw on the chamber. "Tuning" is not the same as "back pressure". "Back pressure" is the result of an out right restriction and is NEVER a desirable feature. WHO EVER IS RIGHT HERE, There is zero "Tuning" happening by the time you get all the way out to the mufflers and the tail pipes which is what this thread is about; mufflers and tail pipes. Any increase in back pressure at the mufflers or tail pipes will ONLY HURT POWER, and any decrease in back pressure at that point in the system will only help power. 3 ure sem to studiral Torej vsako dusenje izpuha od kolektorjev naprej povecuje backpressure. Prav tako ga povecujejo debelejse cevi izpuha (kolektorjev in cevi, ne dusilca), ki zmanjsajo hitrost plinov. Za najvecjo koncno moc bi zadostovali samo kolektorji prave debeline brez dusilca, kar pa ni sprejemljivo zaradi hrupa. Kakor razumem, backpressure samo izboljsa odzivnost masine in navor v nizjih vrtljajih kot pise zgoraj, vendar kljub temu ni zazelen, saj zaradi njega trpi koncna moc. Yamaha je to resevala z EXUP ventilom, ki je izpuhu omogocil backpressure v nizjih vrtljajih, obenem pa je bil izpuh konstruiran za visoke performanse v visokih vrtljajih. Danes ima te ventile kar nekaj supersportnikov, me pa zelo zanimajo izkusnje uporabnikov, ki so ventil odstranili in namestili aftermarket izpuh, KOLIKO navora so izgubili v nizjih vrtljajih in koliko se to obcuti v voznji ???
RHonda Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 Backpressure helps create engine vacuum on the intake side - which in turn will make a carb more "throttle responsive".... something about the interruption of the airflow by the intake valves closing creates a "signal" to the venturis.... a change in flow rate - and the more vacuum on the intake you have, the greater this "signal" is felt. Lots of vacuum, very noticeable response. Low vacuum = "bog" or less of a response. Basically - the low end, part throttle driveability is better with more intake vacuum. Changing things in a motor can affect this too - bigger cams that open valves longer or higher can have the same effect. Reducing backpressure on the exhaust can do this too. The "tuning of the exhaust" in a 4 stroke is desired, but not for the reason that you stated nor does it behave the way you explained. The desired behavior is for the exhaust to use the pulses to create a draw, or "negative" pressure on the back side of the exhaust valve as a result of VELOCITY and the momentum of the exhaust gasses leaving the cylinder. This "negative pressure" helps to draw the fresh charge into the cylinder during the valve overlap period achieving what I said above; a clean cylinder w/a fresh, undiluted charge. This is why exhaust (headers) that are "too big" hurt low end power; because at low RPM, the exhaust gas doesn't have enough speed (and momentum) to create that draw on the chamber. "Tuning" is not the same as "back pressure". "Back pressure" is the result of an out right restriction and is NEVER a desirable feature. WHO EVER IS RIGHT HERE, There is zero "Tuning" happening by the time you get all the way out to the mufflers and the tail pipes which is what this thread is about; mufflers and tail pipes. Any increase in back pressure at the mufflers or tail pipes will ONLY HURT POWER, and any decrease in back pressure at that point in the system will only help power. 3 ure sem to studiral Torej vsako dusenje izpuha od kolektorjev naprej povecuje backpressure. Prav tako ga povecujejo debelejse cevi izpuha (kolektorjev in cevi, ne dusilca), ki zmanjsajo hitrost plinov. Za najvecjo koncno moc bi zadostovali samo kolektorji prave debeline brez dusilca, kar pa ni sprejemljivo zaradi hrupa. Kakor razumem, backpressure samo izboljsa odzivnost masine in navor v nizjih vrtljajih kot pise zgoraj, vendar kljub temu ni zazelen, saj zaradi njega trpi koncna moc. Yamaha je to resevala z EXUP ventilom, ki je izpuhu omogocil backpressure v nizjih vrtljajih, obenem pa je bil izpuh konstruiran za visoke performanse v visokih vrtljajih. Danes ima te ventile kar nekaj supersportnikov, me pa zelo zanimajo izkusnje uporabnikov, ki so ventil odstranili in namestili aftermarket izpuh, KOLIKO navora so izgubili v nizjih vrtljajih in koliko se to obcuti v voznji ???
RHonda Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 Pregledal sem nekaj diagramov moci od akrapovica, yoshimure in leovince. Ugotovitev: vsi motorji imajo pod 3000rpm manj navora kot z original izpuhom. Nekateri celo do 4500rpm. Posebnost je yamaha r6, katera ima z originalnim celo 6Nm navora vec v podrocju od 4000-6000rpm. Torej majhen vpliv sigurno ima ta backpressure. Spremembe v moci pa so neznatne.
Stric Burek Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 Se mi zdi, da večina menja izpuh zaradi izgleda in zvoka, ne zaradi +1KM. Če si rejsr, pol itak kupiš komplet.
simonsi Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 pa teža je tudi kar faktor, sploh pri loncih z vgrajenim katalizatorjem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se