HyperJack Objavljeno December 17, 2009 Deli Objavljeno December 17, 2009 Pa še en odgovor, sem pozabil prej pripeti sliko, da boš videl kako je bilo pri meni... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_luke_ Objavljeno December 17, 2009 Deli Objavljeno December 17, 2009 To naj bi bilo na Z-ju? A je to kao blokada? Nism še tega vidu =) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno December 17, 2009 Deli Objavljeno December 17, 2009 To naj bi bilo na Z-ju? A je to kao blokada? Nism še tega vidu =) to je na Z.ju, da. Sem dva posta višje napisal, da je to motor, ki preko dveh zajl odpira ventil izpuha.. fsm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno December 17, 2009 Deli Objavljeno December 17, 2009 Hvala vsem za odgovore, ki so mi pomagali da sem ugotovil za kaj gre, sam da ni sonda in da bojo izpuhi že jutri montirani. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno December 18, 2009 Deli Objavljeno December 18, 2009 ko boš snel zajle z motorčka, ti bo potem verjetno svetila lučka FI, ker bo motorček vrtel "v prazno". rešitev za to je potem več, ponavadi se direkt na motorček namontira "omejevalnik", ki elektroniko prelisiči in deluje kot da so tiste žice še vedno nataknjene. skratka samo sranje s tem EXUPOM (kot mu rečejo pri yamahi) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno December 18, 2009 Deli Objavljeno December 18, 2009 (popravljeno) ko boš snel zajle z motorčka, ti bo potem verjetno svetila lučka FI, ker bo motorček vrtel "v prazno". rešitev za to je potem več, ponavadi se direkt na motorček namontira "omejevalnik", ki elektroniko prelisiči in deluje kot da so tiste žice še vedno nataknjene. skratka samo sranje s tem EXUPOM (kot mu rečejo pri yamahi) Mi na srečo Pri Kawasakiju nimamo težav s tem . Lučka sveti v primeru, oz. se prikazuje napis, če pustiš zajlo gor. se pa lahko zgodi da se ti tudi kak del odlomi, ker hoče na silo obrnt. Sej poglej logično, kako bo on sploh zaznal, da zajle ni gor. Sprogramiran je tako, da se samo obrača kot mu je rečeno. Če ni nič gor priklopljeno, se on še vseeno obrača. Vbrizg se pa itak kontrolira preko sonde. Pa lep dan še naprej. lp Popravljeno December 18, 2009. Popravil HyperJack Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno December 18, 2009 Deli Objavljeno December 18, 2009 pozdrav nevem kako je na Z-ju, ampak pri ninji 636, vem da gori lučka, če tisti ventil odklopiš. in vsak kateri potem menja izpuh, mora dat na servomotorček omejevalec, kot sem napisal. ker sicer servomotorček "ne ve" kdaj je do konca odprl in zaprl tisto loputo v krivinah, res pa da nsiem vedel da na Z-ju ni teh problemov. kolega je imel na 636, letnik 2005 cele litanije okoli tega, ko po padcu motor ni več vžgal in zaradi nedelovanja tega motorčka nismo mogli prebrat FI napake preko tabele. pa še par stvari okrog tega, da ne bo kdo rekel da v prazno govorim: klik klik 2 klik 3 <-- tale servo eliminator je pa druga rešitev, motorček se v celoti odstrani in ni več nadležnega šklocanja ob vžigu motorja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno December 18, 2009 Deli Objavljeno December 18, 2009 Evo takole zgleda zadeva na originalnem izpuhu, Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
OKigor Objavljeno December 18, 2009 Deli Objavljeno December 18, 2009 pozdrav nevem kako je na Z-ju, ampak pri ninji 636, vem da gori lučka, če tisti ventil odklopiš. in vsak kateri potem menja izpuh, mora dat na servomotorček omejevalec, kot sem napisal. ker sicer servomotorček "ne ve" kdaj je do konca odprl in zaprl tisto loputo v krivinah, res pa da nsiem vedel da na Z-ju ni teh problemov. kolega je imel na 636, letnik 2005 cele litanije okoli tega, ko po padcu motor ni več vžgal in zaradi nedelovanja tega motorčka nismo mogli prebrat FI napake preko tabele. pa še par stvari okrog tega, da ne bo kdo rekel da v prazno govorim: klik klik 2 klik 3 <-- tale servo eliminator je pa druga rešitev, motorček se v celoti odstrani in ni več nadležnega šklocanja ob vžigu motorja HyperJack ima popolnoma prav . Ne vem , kje si kupil izpuh in kakšne znamke , mi pri MASS-u poskrbimo tudi za te stvari . V kompletu z, pri nas kupljenim izpuhom , dobiš tudi nadomestno ploščico za dotičen exup . Na slikah spodaj je exup od Z 750 (07) + ploščica , tretja slika originalnega izpuha z exupom, pa je od yamahe fz1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno December 18, 2009 Deli Objavljeno December 18, 2009 (popravljeno) HyperJack ima popolnoma prav . Ne vem , kje si kupil izpuh in kakšne znamke , mi pri MASS-u poskrbimo tudi za te stvari . V kompletu z, pri nas kupljenim izpuhom , dobiš tudi nadomestno ploščico za dotičen exup . Na slikah spodaj je exup od Z 750 (07) + ploščica , tretja slika originalnega izpuha z exupom, pa je od yamahe fz1 pa saj to glede te ploščice sem jaz hotel povedat, Hyperjack pravi namreč, da kawasaki tega ne rabi, tako da ne vem zdaj če se razumemo... Popravljeno December 18, 2009. Popravil carmagedon Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
OKigor Objavljeno December 18, 2009 Deli Objavljeno December 18, 2009 pa saj to glede te ploščice sem jaz hotel povedat, Hyperjack pravi namreč, da kawasaki tega ne rabi, tako da ne vem zdaj če se razumemo... Oprosti , sem jaz zabluzil , Tebe sem mislil , ko sem hotel pokazati , kako je pri kawasakiju z 750 . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno December 18, 2009 Deli Objavljeno December 18, 2009 pardon, ni mi kapnilo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno December 19, 2009 Deli Objavljeno December 19, 2009 Jaz sem samo snel zajlo dol. Original ploščica itak ostane na motorčku..Tako sem naredil po navodilih serviserja in mi ne utripa nobena lučka... Kaj sem kaj potem narobe naredil?.. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno December 19, 2009 Deli Objavljeno December 19, 2009 Drugače pa še enkrat hvala za tkanino, danes modificiran izpuh montiral na CBR model. Res razlika tako očitna, ko noč in dan. Zdej se bo punca, se raje podala na cesto . lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
OKigor Objavljeno December 20, 2009 Deli Objavljeno December 20, 2009 Drugače pa še enkrat hvala za tkanino, danes modificiran izpuh montiral na CBR model. Res razlika tako očitna, ko noč in dan. Zdej se bo punca, se raje podala na cesto . lp Si mel zadosti polnila ? Lahko bi kaj dokumentiral kar si naredil in delil te slike z nami , ki te podpiramo . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno December 20, 2009 Deli Objavljeno December 20, 2009 Evo ga zadeva montirana, tist motorček sploh ni bil takšen bav bav , iz njega sem samo snel dve zajli brez problemov in zaenkrat vse dela kot mora upam da tako tudi ostane. Zvok pa fantastičen vsaj za moj okus, aja pa še to sej ni čudno da motor ni prej nikamor šov če je mel te teške originale gor , vsak original sigurno tehta okoli 10kg če ne več. Ja takole pa zgleda sedaj naš novi modificiran Z 1000. Hvala vsem za nasvete. Lp HyperJack 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno December 20, 2009 Deli Objavljeno December 20, 2009 Si mel zadosti polnila ? Lahko bi kaj dokumentiral kar si naredil in delil te slike z nami , ki te podpiramo . Polnila bilo prav super , malo mi ga je ostalo...slike sledijo lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno December 20, 2009 Deli Objavljeno December 20, 2009 @FrigoFrops, zelo lepi. pa bi te prosil če mi odgovoriš na par vprašanj. Kje si vzel izpuhe, in ali si že preizkusil zvok brez Db killerjev, ter ali je zvok z Db killerji zelo tih, ali ravno toliko "da je še v mejah normale" in saj je to model Factory EVO2 ? pa če bi mi izdal ceno, če ni skrivnost, lahko tudi na PM. Sprašujem ker sem imel tudi sam namen nabavit enak model, pa sem se pozanimal za ceno in me je skoraj sezulo, zdaj pa ne vem.. bi, ne bi... sam imam sicer v mislih titan. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BenX Objavljeno December 28, 2009 Deli Objavljeno December 28, 2009 zdravo! sem kupil motor (R1 2004) na katerem je akrapovič, nimam pa nobenih papirjev zraven. homolirat se ga ne da, ker tak model sploh ne obstaja (je neke vrste prototip - menda). kako je v tem primeru s tehničnim? in predvsem kasneje s poličniki? hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno December 28, 2009 Deli Objavljeno December 28, 2009 So zadnje čase kar lepo začeli kontrolirat zadeve. sicer sem tudi sam do sedaj brezskrbno vozil in se zanašal na to, da preveč ne komplicirajo, ampak malo gledam po forumu izkušnje in so policaji postali kar alergični na te zadeve.. z avtom sem samo ta mesec že 3x moral kazati homologacijo. (pa je edina stvar na avtu ki ni originalna zadnje "lexus" luči - da ne bo kdo mislil da mam gor 200kg spojlerjev in podobnega sranja). pri eni kontroli sem vprašal policaja, če bi me spustil samo z opozorilom v primeru da ne bi imel homologirano, pa je rekel da NE, možno pa da kateri drugi policist BI. Torej odvisno na koga boš naletel, vedi pa da motoristi že na splošno nismo nekako priljubljeni med plavimi, sploh tisti z SS motorji. Kazen je 500€ + ostale litanije in stroški ker moraš na izredni tehnični pregled. Me pa zanima kakšen pa je tvoj izpuh - prototip? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno December 28, 2009 Deli Objavljeno December 28, 2009 Tudi meni nekako ne gre v račun, da bi imel Akrapovičev ''prototip''... Možno kakšno home made stvar, oziroma no name stvar. Pa Akrapovičevo nalepko gor... Lahko pa da se motim. Prilepi sliko, bodo strokovnjaki povedali. sesir, halls in carmagedon 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno December 29, 2009 Deli Objavljeno December 29, 2009 Moj kolega je leto dni nazaj kupi rabljenega Akrapoviča za hondo cbr, pa je zraven dobil samo list papirja na katerem pipše da je izpuh res akrapovičev, drugače pa na izpuhu ni nobenih številk, niti mesta za db kiler nima se pravi samo odprt ror in nalepka od Akrapoviča. To naj bi bila serija dirkalnih izpuhov ki niso cestno legalni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BenX Objavljeno December 29, 2009 Deli Objavljeno December 29, 2009 zgodba je taka... (vsaj tako je mini bilo povedano, če je res ne vem, me niti ne zanima kaj pretirano) akrapovič je naredil ta avspuh ampak decibelov niso mogli ustrezno znižati, zato so začeli delati okrogle (ali nek drug model v glavnem), ta pa je šel rakom žvižgat. ker se je prejšnji lastnik poznal z akrapovičem, njegovim sinom, mehanikom, karkoli, je ta avspuh dobil kot darilo. sedaj pa ni papirjev, ni računa, nobene serijske številke, nič!!! le božanski zvok! brez zajebancije... da bi mjogo original gor dat?! kaj zdaj naredit da bodo državni ordani zadovolj(e)ni? :unsure: sama registracija oz. tehnični menda še nič ne reši ali? preko vez se namreč da opraviti tehničnega s čimerkoli. hvala za kakršenkoli nasvet ali pomoč. še slikice... malakai 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno December 29, 2009 Deli Objavljeno December 29, 2009 (popravljeno) zanimivo.. državne organe bo pa težko zadovoljit imaš prav.. in opravljen tehnični pregled žal ne bo rešil zadeve Popravljeno December 29, 2009. Popravil carmagedon Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
halls Objavljeno December 29, 2009 Deli Objavljeno December 29, 2009 zgodba je taka... (vsaj tako je mini bilo povedano, če je res ne vem, me niti ne zanima kaj pretirano) akrapovič je naredil ta avspuh ampak decibelov niso mogli ustrezno znižati, zato so začeli delati okrogle (ali nek drug model v glavnem), ta pa je šel rakom žvižgat. ker se je prejšnji lastnik poznal z akrapovičem, njegovim sinom, mehanikom, karkoli, je ta avspuh dobil kot darilo. sedaj pa ni papirjev, ni računa, nobene serijske številke, nič!!! le božanski zvok! brez zajebancije... da bi mjogo original gor dat?! kaj zdaj naredit da bodo državni ordani zadovolj(e)ni? :unsure: sama registracija oz. tehnični menda še nič ne reši ali? preko vez se namreč da opraviti tehničnega s čimerkoli. hvala za kakršenkoli nasvet ali pomoč. še slikice... Če na izpuhu ni tistih cifer,ne moreš dobit certifikata o skladnosti....,in če ni certifikata,ni vpisa v homolomo kartonček,in če ni vpisa v homologaciji,si najebav! No tolk na kratko. Če ti pa uspe na kakšen drugačen način zrihtat vpis v homolomo,pol pa Držim pesti,da ti uspe,samo možnosti so bol male. KARAMBOLA 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se