Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


Priporočene objave

Objavljeno

Pa še en odgovor, sem pozabil prej pripeti sliko, da boš videl kako je bilo pri meni...

post-14902-126107207761_thumb.jpg

Objavljeno

To naj bi bilo na Z-ju? A je to kao blokada? Nism še tega vidu =)

Objavljeno

To naj bi bilo na Z-ju? A je to kao blokada? Nism še tega vidu =)

to je na Z.ju, da. Sem dva posta višje napisal, da je to motor, ki preko dveh zajl odpira ventil izpuha..

fsm

Objavljeno

Hvala vsem za odgovore, ki so mi pomagali da sem ugotovil za kaj gre, sam da ni sonda in da bojo izpuhi že jutri montirani.

Objavljeno

ko boš snel zajle z motorčka, ti bo potem verjetno svetila lučka FI, ker bo motorček vrtel "v prazno". rešitev za to je potem več, ponavadi se direkt na motorček namontira "omejevalnik", ki elektroniko prelisiči in deluje kot da so tiste žice še vedno nataknjene. skratka samo sranje s tem EXUPOM (kot mu rečejo pri yamahi) :BUA:

Objavljeno (popravljeno)

ko boš snel zajle z motorčka, ti bo potem verjetno svetila lučka FI, ker bo motorček vrtel "v prazno". rešitev za to je potem več, ponavadi se direkt na motorček namontira "omejevalnik", ki elektroniko prelisiči in deluje kot da so tiste žice še vedno nataknjene. skratka samo sranje s tem EXUPOM (kot mu rečejo pri yamahi) :BUA:

Mi na srečo Pri Kawasakiju nimamo težav s tem ;). Lučka sveti v primeru, oz. se prikazuje napis, če pustiš zajlo gor. se pa lahko zgodi da se ti tudi kak del odlomi, ker hoče na silo obrnt.

Sej poglej logično, kako bo on sploh zaznal, da zajle ni gor. Sprogramiran je tako, da se samo obrača kot mu je rečeno. Če ni nič gor priklopljeno, se on še vseeno obrača.

Vbrizg se pa itak kontrolira preko sonde. ;) Pa lep dan še naprej.

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

pozdrav

nevem kako je na Z-ju, ampak pri ninji 636, vem da gori lučka, če tisti ventil odklopiš. in vsak kateri potem menja izpuh, mora dat na servomotorček omejevalec, kot sem napisal. ker sicer servomotorček "ne ve" kdaj je do konca odprl in zaprl tisto loputo v krivinah, res pa da nsiem vedel da na Z-ju ni teh problemov. kolega je imel na 636, letnik 2005 cele litanije okoli tega, ko po padcu motor ni več vžgal in zaradi nedelovanja tega motorčka nismo mogli prebrat FI napake preko tabele.

pa še par stvari okrog tega, da ne bo kdo rekel da v prazno govorim:

klik

klik 2

klik 3 <-- tale servo eliminator je pa druga rešitev, motorček se v celoti odstrani in ni več nadležnega šklocanja ob vžigu motorja

Objavljeno

pozdrav

nevem kako je na Z-ju, ampak pri ninji 636, vem da gori lučka, če tisti ventil odklopiš. in vsak kateri potem menja izpuh, mora dat na servomotorček omejevalec, kot sem napisal. ker sicer servomotorček "ne ve" kdaj je do konca odprl in zaprl tisto loputo v krivinah, res pa da nsiem vedel da na Z-ju ni teh problemov. kolega je imel na 636, letnik 2005 cele litanije okoli tega, ko po padcu motor ni več vžgal in zaradi nedelovanja tega motorčka nismo mogli prebrat FI napake preko tabele.

pa še par stvari okrog tega, da ne bo kdo rekel da v prazno govorim:

klik

klik 2

klik 3 <-- tale servo eliminator je pa druga rešitev, motorček se v celoti odstrani in ni več nadležnega šklocanja ob vžigu motorja

HyperJack ima popolnoma prav .

Ne vem , kje si kupil izpuh in kakšne znamke , mi pri MASS-u poskrbimo tudi za te stvari .

V kompletu z, pri nas kupljenim izpuhom , dobiš tudi nadomestno ploščico za dotičen exup . Na slikah spodaj je exup od Z 750 (07) + ploščica , tretja slika originalnega izpuha z exupom, pa je od yamahe fz1

Objavljeno (popravljeno)

HyperJack ima popolnoma prav .

Ne vem , kje si kupil izpuh in kakšne znamke , mi pri MASS-u poskrbimo tudi za te stvari .

V kompletu z, pri nas kupljenim izpuhom , dobiš tudi nadomestno ploščico za dotičen exup . Na slikah spodaj je exup od Z 750 (07) + ploščica , tretja slika originalnega izpuha z exupom, pa je od yamahe fz1

pa saj to glede te ploščice sem jaz hotel povedat, Hyperjack pravi namreč, da kawasaki tega ne rabi, tako da ne vem zdaj če se razumemo...

Popravljeno . Popravil carmagedon
Objavljeno

pa saj to glede te ploščice sem jaz hotel povedat, Hyperjack pravi namreč, da kawasaki tega ne rabi, tako da ne vem zdaj če se razumemo...

Oprosti , sem jaz zabluzil , Tebe sem mislil , ko sem hotel pokazati , kako je pri kawasakiju z 750 .

Objavljeno

Jaz sem samo snel zajlo dol. Original ploščica itak ostane na motorčku..Tako sem naredil po navodilih serviserja in mi ne utripa nobena lučka...

Kaj sem kaj potem narobe naredil?..

lp

Objavljeno

Drugače pa še enkrat hvala za tkanino, danes modificiran izpuh montiral na CBR model. Res razlika tako očitna, ko noč in dan. Zdej se bo punca, se raje podala na cesto :).

lp

Objavljeno

Drugače pa še enkrat hvala za tkanino, danes modificiran izpuh montiral na CBR model. Res razlika tako očitna, ko noč in dan. Zdej se bo punca, se raje podala na cesto :).

lp

Si mel zadosti polnila ?

Lahko bi kaj dokumentiral kar si naredil in delil te slike z nami , ki te podpiramo .

:rolleyes:

Objavljeno

Evo ga zadeva montirana, tist motorček sploh ni bil takšen bav bav , iz njega sem samo snel dve zajli brez problemov in zaenkrat vse dela kot mora upam da tako tudi ostane. Zvok pa fantastičen vsaj za moj okus, aja pa še to sej ni čudno da motor ni prej nikamor šov če je mel te teške originale gor :whistle:, vsak original sigurno tehta okoli 10kg če ne več.

Ja takole pa zgleda sedaj naš novi modificiran Z 1000.:yea1:

Hvala vsem za nasvete.

Lp

post-22588-126130851258_thumb.jpg

post-22588-126130858118_thumb.jpg

post-22588-126130866721_thumb.jpg

Objavljeno

Si mel zadosti polnila ?

Lahko bi kaj dokumentiral kar si naredil in delil te slike z nami , ki te podpiramo .

:rolleyes:

Polnila bilo prav super :), malo mi ga je ostalo...slike sledijo ;)

lp

Objavljeno

@FrigoFrops, zelo lepi. pa bi te prosil če mi odgovoriš na par vprašanj.

Kje si vzel izpuhe, in ali si že preizkusil zvok brez Db killerjev, ter ali je zvok z Db killerji zelo tih, ali ravno toliko "da je še v mejah normale" in saj je to model Factory EVO2 ? pa če bi mi izdal ceno, če ni skrivnost, lahko tudi na PM.

Sprašujem ker sem imel tudi sam namen nabavit enak model, pa sem se pozanimal za ceno in me je skoraj sezulo, zdaj pa ne vem.. bi, ne bi... sam imam sicer v mislih titan.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zdravo!

sem kupil motor (R1 2004) na katerem je akrapovič, nimam pa nobenih papirjev zraven.

homolirat se ga ne da, ker tak model sploh ne obstaja (je neke vrste prototip - menda).

kako je v tem primeru s tehničnim?

in predvsem kasneje s poličniki?

hvala!

Objavljeno

So zadnje čase kar lepo začeli kontrolirat zadeve. sicer sem tudi sam do sedaj brezskrbno vozil in se zanašal na to, da preveč ne komplicirajo, ampak malo gledam po forumu izkušnje in so policaji postali kar alergični na te zadeve.. z avtom sem samo ta mesec že 3x moral kazati homologacijo. (pa je edina stvar na avtu ki ni originalna zadnje "lexus" luči - da ne bo kdo mislil da mam gor 200kg spojlerjev in podobnega sranja). pri eni kontroli sem vprašal policaja, če bi me spustil samo z opozorilom v primeru da ne bi imel homologirano, pa je rekel da NE, možno pa da kateri drugi policist BI. Torej odvisno na koga boš naletel, vedi pa da motoristi že na splošno nismo nekako priljubljeni med plavimi, sploh tisti z SS motorji.

Kazen je 500€ + ostale litanije in stroški ker moraš na izredni tehnični pregled. :BUA:

Me pa zanima kakšen pa je tvoj izpuh - prototip?

Objavljeno

Tudi meni nekako ne gre v račun, da bi imel Akrapovičev ''prototip''... Možno kakšno home made stvar, oziroma no name stvar. Pa Akrapovičevo nalepko gor... Lahko pa da se motim. Prilepi sliko, bodo strokovnjaki povedali.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Moj kolega je leto dni nazaj kupi rabljenega Akrapoviča za hondo cbr, pa je zraven dobil samo list papirja na katerem pipše da je izpuh res akrapovičev, drugače pa na izpuhu ni nobenih številk, niti mesta za db kiler nima se pravi samo odprt ror in nalepka od Akrapoviča. To naj bi bila serija dirkalnih izpuhov ki niso cestno legalni.

Objavljeno

zgodba je taka... (vsaj tako je mini bilo povedano, če je res ne vem, me niti ne zanima kaj pretirano)

akrapovič je naredil ta avspuh ampak decibelov niso mogli ustrezno znižati, zato so začeli delati okrogle (ali nek drug model v glavnem), ta pa je šel rakom žvižgat.

ker se je prejšnji lastnik poznal z akrapovičem, njegovim sinom, mehanikom, karkoli, je ta avspuh dobil kot darilo.

sedaj pa ni papirjev, ni računa, nobene serijske številke, nič!!! le božanski zvok! brez zajebancije... da bi mjogo original gor dat?! :nono:

kaj zdaj naredit da bodo državni ordani zadovolj(e)ni? :unsure:

sama registracija oz. tehnični menda še nič ne reši ali? preko vez se namreč da opraviti tehničnega s čimerkoli.

hvala za kakršenkoli nasvet ali pomoč.

še slikice...

post-26337-126207781136_thumb.jpg

post-26337-126207783549_thumb.jpg

post-26337-126207784764_thumb.jpg

post-26337-126207786282_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

zanimivo..

državne organe bo pa težko zadovoljit imaš prav.. in opravljen tehnični pregled žal ne bo rešil zadeve

Popravljeno . Popravil carmagedon
Objavljeno

zgodba je taka... (vsaj tako je mini bilo povedano, če je res ne vem, me niti ne zanima kaj pretirano)

akrapovič je naredil ta avspuh ampak decibelov niso mogli ustrezno znižati, zato so začeli delati okrogle (ali nek drug model v glavnem), ta pa je šel rakom žvižgat.

ker se je prejšnji lastnik poznal z akrapovičem, njegovim sinom, mehanikom, karkoli, je ta avspuh dobil kot darilo.

sedaj pa ni papirjev, ni računa, nobene serijske številke, nič!!! le božanski zvok! brez zajebancije... da bi mjogo original gor dat?! :nono:

kaj zdaj naredit da bodo državni ordani zadovolj(e)ni? :unsure:

sama registracija oz. tehnični menda še nič ne reši ali? preko vez se namreč da opraviti tehničnega s čimerkoli.

hvala za kakršenkoli nasvet ali pomoč.

še slikice...

Če na izpuhu ni tistih cifer,ne moreš dobit certifikata o skladnosti....,in če ni certifikata,ni vpisa v homolomo kartonček,in če ni vpisa v homologaciji,si najebav! No tolk na kratko. :D

Če ti pa uspe na kakšen drugačen način zrihtat vpis v homolomo,pol pa :worship:

Držim pesti,da ti uspe,samo možnosti so bol male.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!