Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Priporočene objave

mislim da možnosti praktično ni, razen če imaš kake veze na LPP. kot sem že v eni drugi temi napisal, na tistem certifikatu so točno napisane dimenzije lonca, odprtine, dimenzije Db killerja, ki ustreza. in se bi v tem primeru že iz aviona videlo da nekaj ne štima. tako da tudi če daš vgravirat ustrezne cifre bo težka. Razen če imaš veze, da bodo te stvari "pomotoma spregledali".

Drugače mora bit zvok iz teh rorov res nor, ampak sam menim, da te je prodajalec glede te zgodbice o prototipu malo nahecal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uh...

to če me je z ausouhom nahecal ali ne niti ni pomembno, ker mi je rekel da mi lahko da tudi originale gor če hočem, češ da bi en njegov kolega z veseljem menjal.

glede prototipa, malo močna beseda ampak jaz dejansko takega akrapota nisem še nikjer videl. (tega sploh nisem pretirano vesel ker bodo sami problemi glede zakonov)

v glavnem, težko bo to s papiri in dokumentacijo, vem. :headbang:

eeeeeeeehhhhhhhhhhhhh...

kaj se sploh pri homologaciji preverja? med drugim: mere, dimenzije, številke,...?

se pravi, že v osnovi niti teoretično ne morem zadeve homologirati?

sem 99,9% prepričan da je izpuh preglasen ampak recimo da ni.

tak, "rajnteoretiš". :whistle:

če grem na homologacijo in če izmerijo ustrezno glasnost vseeno nebo šlo skozi?

se kaj pa te lahko auspuh komu hudega naredi?

ni nekih čudnih dimenzij, standardna izdelava, priznana firma, ma katalizator, lepi je,... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pazi zdaj, da ne bomo pomešali. Homologacija je v bistvu nekaj drugega kot to čemur naši policisti pravijo "homologacija". Izpuh da homologirat tovarna, torej posebni pregled, kjer se meri glasnost, pa vsega in svašta in če vse ustreza predpisom, dobi model izpuha certifikat (TUV), torej potrdilo da ustreza normam in da je primeren za določeno znamko in tip motorja. in ti potem kupiš tak "street legal" izpuh, na katerem so odtisnjene številke, ki se ujemajo s tistimi na certifikatu, ki si ga dobil zraven (v izpuhu je seveda odstranljiv dušilec - db killer) . v tujini je to dovolj in se brez skrbi voziš, v naši butasti inkasantski državi pa to ne ustreza, in moraš še na poseben pregled, kjer ti ta menjan izpuh vpišejo v homologacijski kartonček in ti tako še dodatno oberejo denarnico. da ne omenjam, da moraš spet priložiti in izpolniti eno goro papirjev in formularjev. in temu v bistvu naši modri možje pravijo homologacija.. v glavnem cela štala s temi neoriginalnimi deli:BUA:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko kot je carmagedon reku. Drugač pa orginale gor za tehničnega pa po tehničnem zamenjat, kar se pa polcajev tiče pa...... Homologirat tega ne boš mogu. Lahko pa odstraniš akrapovič nalepke (če so nalepke in ne tablice) boš modrim vsaj mal manj sumljiv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No,da opišem,kako je zgledala "homologacija",oziroma vpis v homolomo kartonček. Ker se mi ni lublo furat v Lj ali v Mb,sem se za homologacijo prijavil v Slovenj Gradcu. Najprej sem izpolnil nek obrazec.

Čez približno 1 mesec je prišel stric iz LPPja. Pogledal je izpuh,tiste cifre gor (e1 0408)in da je db kyler not. Motorja sploh nisem rabil prižgat. Nič ni kontroliral mer lonca. In to je blo to. Zopet čez približno mesec dni sem dobil po pošti moj homologacijski kartonček z vpisano predelavo. Avspuh.

Tako,da bi se mogoče dalo kaj zmutit z graviranjem cifer? Certifikat od kakšnega podobnega rora? :xx: Ne vem,ugibam.

Na tej strani najdeš certifikate o skladnosti za Akrapota

http://akrapovic.de/?main=abe_download_motorrad&sort=1&di=0

Popravljeno . Popravil halls
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj jih dosti da kar vgravirat cifre, iz neta potegne papirologijo in stvar gre skozi. tudi sam nimam nič proti temu, če gre za lonec, pri katerem med racing in legal ni druge razlike kot db killer in vgravirane številke. vendar v tem primeru gre za lonce, ki so že takoj na pogled drugačni od tistih, ki so "legalni" . in tudi možje ki delajo na teh pregledih so verjetno videli in vpisali že kar nekaj avspuhov in po mojem je skoraj garantirano, da bodo takoj opazili, da je ta izpuh čist drugačen. in če se potem grejo poglabljat v podatke na TUV.. sploh če bo moral motor zakurblat.. :xx: to je ta stvar v kateri jaz vidim problem. vprašanje je tudi kateri dB killer bi pasal tu noter :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno se da kje tud na tak način z graviranjem homologirat (na LPP dvomim) ampak bi blo pomoje bolš če bi se o tem po PM menli.... da se ne bo kdo kar naenkrat iz ljubega mira začel zapikovati v izpuhe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Zopet čez približno mesec dni sem dobil po pošti moj homologacijski kartonček z vpisano predelavo. Avspuh.

...

se pravi da nič ne piše kaki avspuh je, firma, oblika, kake druge lastnosti,...?

samo da je drugi avspuh gor in to je to?

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi da nič ne piše kaki avspuh je, firma, oblika, kake druge lastnosti,...?

samo da je drugi avspuh gor in to je to?

:rolleyes:

V kartonu piše:

Vgrajen izpušni sistem Akrapovič,tip:xx-xy/y s homologacijsko oznako e1 xxxx

namest cifer in črk sem uporabil x y.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok dečki, hvala za vse informacije!

zdi se mi da bom probal srečo s tem kar je sedaj na motorju.

mi je kolega rekel: "pa se pa mamo vsi tak pa noben nima papirjev. avspuhi skoz in skoz prevrtani pa kaj pol?" :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno se da kje tud na tak način z graviranjem homologirat (na LPP dvomim) ampak bi blo pomoje bolš če bi se o tem po PM menli.... da se ne bo kdo kar naenkrat iz ljubega mira začel zapikovati v izpuhe...

Eni smo se že v štartu :krneki:

ok dečki, hvala za vse informacije!

Najbolje,da se vse skupi zbriše.....prosim modelatorji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgodba je taka... (vsaj tako je mini bilo povedano, če je res ne vem, me niti ne zanima kaj pretirano)

akrapovič je naredil ta avspuh ampak decibelov niso mogli ustrezno znižati, zato so začeli delati okrogle (ali nek drug model v glavnem), ta pa je šel rakom žvižgat.

ker se je prejšnji lastnik poznal z akrapovičem, njegovim sinom, mehanikom, karkoli, je ta avspuh dobil kot darilo.

sedaj pa ni papirjev, ni računa, nobene serijske številke, nič!!! le božanski zvok! brez zajebancije... da bi mjogo original gor dat?! :nono:

kaj zdaj naredit da bodo državni ordani zadovolj(e)ni? :unsure:

sama registracija oz. tehnični menda še nič ne reši ali? preko vez se namreč da opraviti tehničnega s čimerkoli.

hvala za kakršenkoli nasvet ali pomoč.

še slikice...

No samo toliko, da boš siguren. TOLE NI AKRAPOVIČ in tudi ni nikoli bil narejen kak podoben prototip.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No samo toliko, da boš siguren. TOLE NI AKRAPOVIČ in tudi ni nikoli bil narejen kak podoben prototip.

ti kar verjamem.

tak mimogrede...

so policaji bolj ali manj alergični če vidijo akrapovič nalepko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgodba je taka... (vsaj tako je mini bilo povedano, če je res ne vem, me niti ne zanima kaj pretirano)

akrapovič je naredil ta avspuh ampak decibelov niso mogli ustrezno znižati, zato so začeli delati okrogle (ali nek drug model v glavnem), ta pa je šel rakom žvižgat.

ker se je prejšnji lastnik poznal z akrapovičem, njegovim sinom, mehanikom, karkoli, je ta avspuh dobil kot darilo.

sedaj pa ni papirjev, ni računa, nobene serijske številke, nič!!! le božanski zvok! brez zajebancije... da bi mjogo original gor dat?! :nono:

kaj zdaj naredit da bodo državni ordani zadovolj(e)ni? :unsure:

sama registracija oz. tehnični menda še nič ne reši ali? preko vez se namreč da opraviti tehničnega s čimerkoli.

hvala za kakršenkoli nasvet ali pomoč.

še slikice...

Najdeš nekoga ko ima homologirane rore. Premontirata greš homologirat. Nato pa na svojega zrihtaš duplikat njegovih številk. Vendar je "uradno" nelegalno. 75% avtomobilov ima tako homologirane rore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to tudi nameravam.

če se ne motim je tak samo lonce treba zamenjat... ali?

one cevi so menda ok, glede na to da je še katalizator gori.

lonce menjat pa menda ni taka vlka stvar.

samo najt nekoga ko ma R1 pa je za akcijo.

valda da dam za pivo tudi!

zanima me ali lonci od kakih novejših modelov tudi pašejo na mojoi 2004 letnico. recimo 2006?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to tudi nameravam.

če se ne motim je tak samo lonce treba zamenjat... ali?

one cevi so menda ok, glede na to da je še katalizator gori.

lonce menjat pa menda ni taka vlka stvar.

samo najt nekoga ko ma R1 pa je za akcijo.

valda da dam za pivo tudi!

zanima me ali lonci od kakih novejših modelov tudi pašejo na mojoi 2004 letnico. recimo 2006?

Jaz ti predlagam , da si kupiš nove homologirane lonce , pelješ na LPP in potem mirno spiš . Tistih par sto eurov za nove lonce pa boš nekako prebolel .

Konec koncev lahko tvoje sedaj montirane na motorju nekomu prodaš za na pisto .

l.p. Igor - MASS Slovenija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

novi stanejo po 1000€ in več.

ni tolko €€€ na razpolago... trance_13_cry.gif

se glede cen motim?

če bi že nekaj dal gor bi dal tak da bi blo vredu, ne neki kitajski kič.

ti rori ko so zdaj gor (par strani nazaj so slike) so zakon glede zvoka in izgleda, nekaj dosti na slabše nebi htel it glede na to da bi mogo še (do)plačat.

takoj dam db-killere not v te samo kaj, če še vedno ni papirov in posledično homologacije! je*** take zakone.

pa tudi ne vem kolko bi dobo za te če bi jih prodal.

če bom našo dobro dušo ki bo mi posodla svoje lonce in papire tolko da naredim homologacijo, pol tak ni kaj za debatirat.

nebo nobene razlike, samo nekaj številk vgraviranih. če je to to, da so državni organi srečni, pol nisem kriv, da mamo tako glupo zakonodajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me ali lonci od kakih novejših modelov tudi pašejo na mojoi 2004 letnico. recimo 2006?

Od teh treh letnikov pašejo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me mnenje o scorpion izpuhih (ne mesajte z bivsim imenom za akrapovic), firma je iz Anglije.

Tu je slika enega izpuha, ki naj bi zvisal moc za 3-4 konje, stane pa 200 evrov:

http://www.bikebitzuk.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=1430

Zdaj pa ne vem: moj motor ima recino lonec in cev zvarjeno skupaj, cev pa pride pritrjena z objemko spodaj pri 4v1.

Kdo ve, ali imajo ti scorpion lonci zraven privarjeno se cev, ali dobis samo lonec??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pri izpušnem sistemu mi piha ven kjer je lonec nasajen na cev. Zanima me s cim naj zadelam ta del. Rabil bi eno temperaturno obstojno reč? Kakšen nasvet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšn temperaturno odporen silikon-je take rdeče barve. Al pa hermetik. Lahko pa poskusiš kar z teflonom obvit cev....odvisno od izvedbe izpuha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri izpušnem sistemu mi piha ven kjer je lonec nasajen na cev. Zanima me s cim naj zadelam ta del. Rabil bi eno temperaturno obstojno reč? Kakšen nasvet?

zamenjaj dihtungo, a ne. S silikonom je bolj pocarija vse skupi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si je ze kdo ovil izpuh z grafitnim trakom? se mi zdi da se nism opazu motorja v sloveniji ki bi imel to gor... Zadeva pride 35€ za 10mX5cm prek ebaya...

exhaust_wrap.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!