vrho1679 Objavljeno Februar 28, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2002 quote: Nekje sm prebral,da naj bi bil iz Ford Sierre? -- "When in doubt hit the gas..." 3-valjna 2200 mašina iz avtomobila ??? Mislim, da je motor popolnoma nanovo zsnovan. Za razliko od ostalih njihovih trivaljnikov je ta vzdolžno postavljen (kot BMW K serije). ... matr sem pameten ...
Zoolo Objavljeno Februar 28, 2002 Opozori Objavljeno Februar 28, 2002 quote: ...Mislim, da je motor popolnoma nanovo zsnovan... matr sem pameten ... Ampak GRD je pa še zmeri!! (Da nebi kdo pozabu na ocitno dejstvo) ***** Come in peace or stay at home! (oz. potem Svizec, ostane doma in si enega u miru narola!! )
vrho1679 Objavljeno Februar 28, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2002 quote: Ampak GRD je pa še zmeri!! (Da nebi kdo pozabu na ocitno dejstvo) Men so vsi customi grdi, da ne bo pomote. Ce niso ravno grdi, so pa neprimerni za naše ravne ceste . ... matr sem pameten ...
mimixtz Objavljeno Marec 1, 2002 Opozori Objavljeno Marec 1, 2002 ROK, sliko nisem ne vem kako natančno preučeval, ampak mislu sem da je gor 6-valjni V motor. ace
vrho1679 Objavljeno Marec 1, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Marec 1, 2002 quote: ...sliko nisem ne vem kako natančno preučeval... ace Očitno - sicer sem pa dodal link na MCN-jevo stan, kjer vse piše in če koga slučajno zanima si lahko tudi prebere. Malo bolj natančno poglejte cilindre, ki pokonci stijijo eden za drugim v vrsti (kot BMW). Zato pa tudi bo mašine nekaj posebnega ne ravno zaradi oblike. LP ... matr sem pameten ... Popravil/a - rok dne 02/03/2002 ob 15:48:02
pero Objavljeno Marec 3, 2002 Opozori Objavljeno Marec 3, 2002 Motor??-ja ja pol pa svizec zavije čo......!!! Ciao,by Pero
iggy Objavljeno Marec 3, 2002 Opozori Objavljeno Marec 3, 2002 quote: Me prov zanima od kerga avtomobila so tale motor sem gor obesl. ace Avtomobila? 2200 kubov in trije valji mene bolj spominjajo na traktor. Le kaj bi s tem...? Uzdaj se u se i u svoje kljuse!!
Dave Objavljeno Avgust 21, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2003 Za fane tovrstnih motorjev. Na kratko: 2300 ccm TRIPLE vodno hlajena masina Teza problizno 315 kg Tank 25 litrov Najvisji navor pri 2500 obratih ( 147ft.lb - ne vem kolk je to v nasih merah), 90% navora pa ze pri 1800 obratih. sprednje bremze pobrane iz Daytone 955i (dva diska 320mm, stirje bati), zadnja disk 316mm Zadnja guma 240/50 Debut v Milanu, septembra. Mogoce zanimivo se to, da ce pogledate slike bolj natancno (link naveden spodaj), boste videli da je motor nesimetricno oblikovan (poleg tega, da ima na en strani dva auspuha in na drugi enega) - okrog tanka. Zelo zanimivo in drzno. vir motorcyle daily: slike Tekst
Desmo Objavljeno Avgust 21, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2003 ...147ft.lb - ne vem kolk je to v nasih merah... 199Nm :blink: :ph34r:
Dave Objavljeno Avgust 21, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2003 Tole bo pa po moje samo v USA... V Ameriki je bil ze predstavljen, septembra pa bo se v Milanu. Sklepam, da bo za obe trzisci...
ceco Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 Tole rojevajo za trg že kakšno leto in pol. Copy/Paste Valkyrie z Triumph stilom (luči), s tem da je zginilo pol cilindrov.Bomo kar novo Valkyrie počakali (Interstate varianto).
MARJA Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 In s tem je verjetno vržena kost za povečevanje kubatur ostalih tovrstnih motorjev drugih znamk. kdo bo naredil naslednji presežnik.
Zoolo Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 Vir: MCN The triple-cylinder cruiser has almost twice as much torque as a Harley-Davidson V-Rod, and 50 per cent more than a Suzuki Hayabusa. Peak torque is at just 2500rpm, and the resulting acceleration is equivalent to 1.2G of force and by comparison, a Suzuki GSX-R struggles to better the 1G mark. Ammm poudarek na G-jih in pospešku, .... Hmmmm no ja rad bi videl beštijo na slovenskih cestah.
motomanijak Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 Kdo bo pa registracije plačeval za take kubature? :ph34r:
MARJA Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 Kdo bo pa registracije plačeval za take kubature? :ph34r: Saj nad 750 ccm je ista cena.
ceco Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 In s tem je verjetno vržena kost za povečevanje kubatur ostalih tovrstnih motorjev drugih znamk. kdo bo naredil naslednji presežnik. Res je /po Motorcycle Cruiser/: We don't have any details, just assertions from representatives of Honda and Yamaha that Kawasaki will introduce a 2000cc or bigger V-twin at its dealer meeting in September. The new engine (and presumably a new motorcycle wrapped around it) comes on the heels of its new-for-2003 Vulcan 1600 Classic , the upsized (1552cc) version of the 1500cc V-twin used in its flagship cruisers. We anticipate that the new 1600 engine will be carried over into the other models in Kawasaki's current big-twin line -- the Nomad, Mean Streak, and Drifter, but the addition of a 2000cc motorcycle at the top of the line will change the complexion of Kawasaki's Vulcan line of cruisers. Since Kawasaki and Suzuki have an agreement to share new-model development, it?s possible that a variation of the new mega twin could also turn up as a Suzuki, which could certainly benefit from some attention to its Intruder line. Again we don't have any specifics or even any confirmation, but we are expecting to see a full production version of the Valkyrie powered by the 1832cc engine in the Valkyrie Rune some time in the near future. ... the T1 Valkyrie could maintain the excellent handling that distinguishes the Valkyrie 1500 with the extra punch of 20 percent more displacement and some updated hardware. And although it might be regarded as a "little" bike in the brave new over-two-liter world that seems to be almost upon us, past experiences tell us that the Valkyrie should have no problem playing with the big boys.
Sanda7 Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 Čeprav so mi tud taki ušeč za pogledat ampak mi je ta prav grd B)
marem Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 Vir: MCN The triple-cylinder cruiser has almost twice as much torque as a Harley-Davidson V-Rod, and 50 per cent more than a Suzuki Hayabusa. Peak torque is at just 2500rpm, and the resulting acceleration is equivalent to 1.2G of force and by comparison, a Suzuki GSX-R struggles to better the 1G mark. Ammm poudarek na G-jih in pospešku, .... Hmmmm no ja rad bi videl beštijo na slovenskih cestah. tole nevem če vse štima :blink: :blink: :blink: ......sej bo asvalt metal izpod njega.........kok konjev nej bi tole mel??
Brrrm Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 Tole, s samo 25 l rezervoarjem, so ga pa malo mimo usekali, razen če ni namenjen zgolj za caffee postavljača. Ker 2300 ccm že samo po sebi pije gorivo, kaj šele, če ga malo priviješ.
ceco Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 Tole, s samo 25 l rezervoarjem, so ga pa malo mimo usekali ... Tako kot npr. pri V Max-u s 14 l, pri Valkyrie z 20 l in pri GW z 22 l rezervoarji. Pumpa, kava lulat, pumpa, voda, lulat, pumpa, jest, lulat...
Zoolo Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 tole nevem če vse štima :blink: :blink: :blink: ......sej bo asvalt metal izpod njega.........kok konjev nej bi tole mel?? heh don't shoot the messinger, preveri na netu, je samo C&P!
lederman Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 Evo, še ena fotka. Ni ne grd, ne lep. Mogoče zato, ker ga ziher ne bom imel. <_< Najbrž je tole idealn motor za kofetkarje?!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se