Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
vrho1679

Triumph Rocket III

Recommended Posts

vulcan

Idealen motor za pozerje.

Iz leve strani se kr zgleda, ampak iz desne pa mislim, da disijo auspuhi po pecenem mesku. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem

Tole bo pomoje čist nevodljiv motor, sicer že sama mašina V6 men lepo zgleda,.....Nevem bi se pa pustu prepričat u testno vožnjo kaj več pa ne,...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA
Marem - če prav vem, tole ni V6 ampak trivaljnik.

Tako je, vzdolžo postavljen trivalnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem
Marem - če prav vem, tole ni V6 ampak trivaljnik.

se opravičujem.....po cca 800ccm na cilinder ????? :blink: :blink: :blink: SVAŠTA

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Jah, to ni nič čudnega. Honda VTX ima recimo 0,9 litrske cilindre... pa se noben ne sekira.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco
se opravičujem.....po cca 800ccm na cilinder ????? :blink: :blink: :blink: SVAŠTA

Se boš še enkrat. VTX 1800 ima dva cilindra po rahlo manj kot 900 ccm na cilindr in stvar deluje zelo spodobno. Poskusil, vozil in imel v rokah bat. Kot steklenica za pivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem

še enkat sori, bati takih velikosti pri motorjih so mi nekaj čisto novega....vem da so bati kamionov kot manjši lonci,celo videl sem jih nekaj ,....a motor :unsure: :blink: :blink: :blink: :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice
še enkat sori, bati takih velikosti pri motorjih so mi nekaj čisto novega....vem da so bati kamionov kot manjši lonci,celo videl sem jih nekaj ,....a motor :unsure: :blink: :blink: :blink: :unsure:

suzuki DR BIG ......single 800 ccm ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem

fantje kako se pa to obnese? te mašine niso visoko turažne (ne delajo na visokih obratih) torej je obraba materialov manjša,..kako je pa s porabo ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

The name of the game je NAVOR. Popivanje takih motorjev je več ali manj odvisno od seštevka ccm. Te moraš nafutrat in ne konje. Kako se obnese? Traktorji so preživeli in ni hudič, da ne bi tudi tile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem
......NAVOR. ........... Kako se obnese? Traktorji so preživeli in ni hudič, da ne bi tudi tile....

jap tule je navor naravnost NOR, z vso to močjo lahko hišo vlečečeš za sabo,....A so kje kaki podatki(sam jih še nisem zasledil), koliko konjev naj bi tale mrcina imela ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

@marem:

PERFORMANCE (MEASURED AT CRANKSHAFT TO DIN 70020)

Maximum Power 142PS (140bhp) at 5,750rpm

Maximum Torque 200Nm (147ft.lbf) at 2,500rpm

COLORS Jet Black, Cardinal Red

PRICE To be confirmed

AVAILABILITY Spring 2004

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Mater, še mene je v Milanu impresionirala tale zadeva...

Navor 200Nm, pospešek 1,2G, kar rezultira v naslednjih časih:

0-50km/h --- 1 sekunda

0-100km/h -- 2,8 sekunde

0-160km/h -- 7,2 sekunde

post-4-1063884234.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Bate ima enako velike kot DODGE VIPER!

Aja, še to... he he he...

Tim Skilton, novinar angleškega Ride-a, je na lastne oči videl, kako je na Brunthingthorpe Proving Ground v Lincoshireu (UK) "Rocket bliskovito ugnal Yamahinega Fazerja 1000 in Hondo SP-2". :yea2:

post-4-1063884405.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
ali imaš še kakšno fotografijo z levega boka. Že z desnega manjka idej o designu okoli agregata.

Tako-tako...

post-4-1063889099.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

Ta tekma, kdo bo naredil večjega in močnejšega nima več nobenega smisla. Pa kaj za boga kdo rabi tak motor. Saj vem da imajo vsake oči svojega malarja ampak, kje so meje?

Saj ne pravim, da ni zanimiv. Ampak ta Triumph, VN 2000, BOSS HOSS in še kakšen bi se našel - to se mi enostavno ne zdi racionalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
kje so meje?- to se mi enostavno ne zdi racionalno.

Meje poznamo samo pri "nacionalnih državah". V času sodobnega kapitalizma in presežnikov vseh vrst pa meje seveda ne obstajajo. Edino, kar je, je tista meja med dejstvo, da si nekaj lahko privoščiš in onim nasprotnim, da si tega ne moreš privoščiti. V finančnem smislu seveda...

Racionalno pa - heh, najbolj racionalno bi blo, če bi vsi z mestnimi avtobusi hodili v službo, še raje tramvaji... Vsaj z vidika okoljevarstva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!