vulcan Objavljeno Avgust 23, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2003 Idealen motor za pozerje. Iz leve strani se kr zgleda, ampak iz desne pa mislim, da disijo auspuhi po pecenem mesku. :D
marem Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 Tole bo pomoje čist nevodljiv motor, sicer že sama mašina V6 men lepo zgleda,.....Nevem bi se pa pustu prepričat u testno vožnjo kaj več pa ne,...
SiR Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 Marem - če prav vem, tole ni V6 ampak trivaljnik.
MARJA Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 Marem - če prav vem, tole ni V6 ampak trivaljnik. Tako je, vzdolžo postavljen trivalnik.
marem Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 Marem - če prav vem, tole ni V6 ampak trivaljnik. se opravičujem.....po cca 800ccm na cilinder ????? :blink: :blink: :blink: SVAŠTA
SiR Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 Jah, to ni nič čudnega. Honda VTX ima recimo 0,9 litrske cilindre... pa se noben ne sekira.
ceco Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 se opravičujem.....po cca 800ccm na cilinder ????? :blink: :blink: :blink: SVAŠTA Se boš še enkrat. VTX 1800 ima dva cilindra po rahlo manj kot 900 ccm na cilindr in stvar deluje zelo spodobno. Poskusil, vozil in imel v rokah bat. Kot steklenica za pivo.
marem Objavljeno Avgust 27, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2003 še enkat sori, bati takih velikosti pri motorjih so mi nekaj čisto novega....vem da so bati kamionov kot manjši lonci,celo videl sem jih nekaj ,....a motor :unsure: :blink: :blink: :blink: :unsure:
Ice Objavljeno Avgust 27, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2003 še enkat sori, bati takih velikosti pri motorjih so mi nekaj čisto novega....vem da so bati kamionov kot manjši lonci,celo videl sem jih nekaj ,....a motor :unsure: :blink: :blink: :blink: :unsure: suzuki DR BIG ......single 800 ccm ;)
marem Objavljeno Avgust 27, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2003 fantje kako se pa to obnese? te mašine niso visoko turažne (ne delajo na visokih obratih) torej je obraba materialov manjša,..kako je pa s porabo ??
ceco Objavljeno Avgust 27, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2003 The name of the game je NAVOR. Popivanje takih motorjev je več ali manj odvisno od seštevka ccm. Te moraš nafutrat in ne konje. Kako se obnese? Traktorji so preživeli in ni hudič, da ne bi tudi tile.
marem Objavljeno Avgust 27, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2003 ......NAVOR. ........... Kako se obnese? Traktorji so preživeli in ni hudič, da ne bi tudi tile.... jap tule je navor naravnost NOR, z vso to močjo lahko hišo vlečečeš za sabo,....A so kje kaki podatki(sam jih še nisem zasledil), koliko konjev naj bi tale mrcina imela ??
ceco Objavljeno Avgust 27, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2003 @marem: PERFORMANCE (MEASURED AT CRANKSHAFT TO DIN 70020) Maximum Power 142PS (140bhp) at 5,750rpm Maximum Torque 200Nm (147ft.lbf) at 2,500rpm COLORS Jet Black, Cardinal Red PRICE To be confirmed AVAILABILITY Spring 2004
Noise Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 Mater, še mene je v Milanu impresionirala tale zadeva... Navor 200Nm, pospešek 1,2G, kar rezultira v naslednjih časih: 0-50km/h --- 1 sekunda 0-100km/h -- 2,8 sekunde 0-160km/h -- 7,2 sekunde
Noise Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 Bate ima enako velike kot DODGE VIPER! Aja, še to... he he he... Tim Skilton, novinar angleškega Ride-a, je na lastne oči videl, kako je na Brunthingthorpe Proving Ground v Lincoshireu (UK) "Rocket bliskovito ugnal Yamahinega Fazerja 1000 in Hondo SP-2". :yea2:
Noise Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 ali imaš še kakšno fotografijo z levega boka. Že z desnega manjka idej o designu okoli agregata. Tako-tako...
MARJA Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 A je še kaj novega okoli Triumphov ?
Noise Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 A je še kaj novega okoli Triumphov ? Da, Triumph THRUXTON...
Guzzila Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 Ta tekma, kdo bo naredil večjega in močnejšega nima več nobenega smisla. Pa kaj za boga kdo rabi tak motor. Saj vem da imajo vsake oči svojega malarja ampak, kje so meje? Saj ne pravim, da ni zanimiv. Ampak ta Triumph, VN 2000, BOSS HOSS in še kakšen bi se našel - to se mi enostavno ne zdi racionalno.
ceco Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 Noben nakup motornega kolesa, ki ga ne uporabljaš iz potrebe, NI RACIONALNO POČETJE. Zato meja ni. Amen.
SiR Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 kje so meje?- to se mi enostavno ne zdi racionalno. Meje poznamo samo pri "nacionalnih državah". V času sodobnega kapitalizma in presežnikov vseh vrst pa meje seveda ne obstajajo. Edino, kar je, je tista meja med dejstvo, da si nekaj lahko privoščiš in onim nasprotnim, da si tega ne moreš privoščiti. V finančnem smislu seveda... Racionalno pa - heh, najbolj racionalno bi blo, če bi vsi z mestnimi avtobusi hodili v službo, še raje tramvaji... Vsaj z vidika okoljevarstva...
MartnKrp Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 Baje bo ta stroj stal okoli 20.000 EUR! Tak sem prebral v Veceru...
ceco Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 Valkyrie standard je stala 15.000 € (cena 2003). Off production.
marem Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 pa še ena z našga pokvarjenga fotiča
ceco Objavljeno December 4, 2003 Opozori Objavljeno December 4, 2003 Tole je pa najnovejša uradna slikica Rocketa. Z zavihkom okoli instrumentom.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se