Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

še ni.......nimam prave opreme za to tako da bo še počakalo...

Objavljeno

:kva2: mene tud ta zadeva bolj straši kot navdušuje,.. sicer pa moj stil vožnje zaenkrat tega še ne zahteva... B)

Nekega dne,... tebi pa želim veliko sreče ob početju.

Objavljeno

Najdet je treba en ovink z malo prometa in z kvalitetnim asfaltom, pa da ni prehiter.Pol se pa voziš gor in dol. Seveda je dobro da imaš čim boljše kvalitetne športne gume, po možnosti tudi čim bolj nove, ker se motor z novimi gumami tudi najbolj nevtralno obnaša. Pri takih ki imajo 2000 km za sabo se sigurno že poznajo anomalije zaradi obrabe.

Pred ovinkom se presedeš nagneš in stegneš koleno kar se da. Pri tem pazi, da ne porivaš ven bolj rit kot koleno, kar je zelo pogosto, ker tako ne boš nikoli dosegel asfalta (tako kot je treba :D )

Uporabi trše kolenčne drsalce, ki skoraj ne zavirajo in nikakor ne usnjenih (čeprav so zelo redki) ker usnjeni ali mehki, zelo močno zavirajo, so dobri za dirkače, ker nudijo mehkejši natančnejši občutek, a ker zelo močno zavirajo, so popolnoma neprimerni za manjše hitrosti in tiste z pomanjkanjem občutka ki mislijo, da bolj in hitreje ko obrusijo kolenčnike boljši so :wacko: V začetku pa občutka niti ne moreš imeti, pa tudi hitrosti ne bodo nevem kaj, važno da pajsneš s kolenom :OK:

Koleno je pa v začetku treba res stegovati in ko boš vse skupaj osvojil, se ti bo zdelo smešno, kako se je bilo v začetku treba potruditi.

Meni je to prvič uspelo z Hondo CB 900 Bol D Or in gumami Michelin M 48 na cesti na Zatrnik kakih 20 let nazaj.

Objavljeno

Pogosta napaka je rinjenje kolena naprej. Rit prestavite v smeri ovinka, potem pa koleno pomaknite nazaj, tako da bo kot med stegnenico in motorjem blizu 90 stopinj. Za vajo so najprimernejši 180 stopinjski ovinki. Seveda pregledni! ;)

Prvič na cesti Dvor-Kočevje pri naselju Stari Log.

Objavljeno

prvic: Halerjev breg, prvi desni, in naslednji levi ovinek iz Celjske strani. :D ajde, sej ne verjamem da mi bote verjel, ampak to sm naredu z mojo bivso prasico APNko... :wub: :OK: gume Sava MC7 (spr/zad 2,75/3.00"), spredi spuscen, zadi dvignjen, novi lezaji, pa to, vglavnem, slo je. :) z Aprilio tud najraj na Halerju, le da iz nasprotne (Smarske) strani: najprej je ovinek levo, pa gor (tu je ze full fajn), pol je desni (ta ni fajn, k ni pregledn, pa ni filing), pol pa spet en levi, tam ze hitrost pade na kakih 90-100 km/h, pa se tud da po tleh porajsat. :naughty: prvic sm z aprilio porajsu po tleh, ko smo se skupinsko pelal (js na AF1, en frend na GSX600F, pa tadrug frend na YZF750), pa sta onadva letela mim enga avta, men je pa potegnu, pa sma se pol lovila, pa ko sm ga prehitu v tistem ovinku, sm podrsu po tleh. :naughty: delu sm pa vse skup v kavbojkah. :rolleyes: ma je mama bla jezna!! :P

pi es: sm pa ze dostkrat tud s stenderjem v levih ovinkih po tleh porajsu! O:-)

Objavljeno
Kdaj vam je prvič uspelo?Imat kakoe nasvete oz kašen opis tehnike.

po petih mescih sem bil že na kolenu ... ratal pa mi je kr samo od sebe ... zdelo se mi je, da je to edini način ,da se hitro premaknem iz točke A do točke B ...

Objavljeno

:huh: nikoli ni šlo do kolena(so ble pač sam endurce v mojih rokah)----je pa na XTZ 750 YAMAHCI tačka drsela po tleh,da se je iskrilo--ponoč je blo kr lepo videt-ma so ble lepo popiljene-aerodinamično........ :P

Objavljeno

jaz sem bil že dvakrat na kolenu ... ampak ne za dolgo ;) :yea2:

Objavljeno

Ja jaz kr stopalo dol dajam, skor vsak ovinek, koga pa briga kako sem jaz anatomsko zgrajen .)

Objavljeno

mal treninga pa gre. ;) najbolš je probat na kkšnemu manjšemu npr. skuterju ki ti ga ni škoda ;)

post-14-1079956851.jpg

Objavljeno
prvic: Halerjev breg

Ti verjamem... sploh drugi desni pol hiter levi sta NAREJENA za hude nagibe, pa ker je hrib je to še toliko lažje, a vendar jaz kolena ne dam ven (niti hlač pravih nimam),.. nagib je pa tam zelo visok.

Objavljeno (popravljeno)

če zelite vadit na cesti

...v ljubljani mate rondo na obvoznici....in tisti ovinek ko se avtocsta s štajerske priklopi na obvoznico.....popolnoma dovolj za koleno .)

....

če zelite vadit v varnem zavetju, pa bo dovolj večji parkirni prostor...metlica in kak stožec....

...če je ze tako nujno delat luknje v hlace :rolleyes:

Popravljeno . Popravil tejka
Objavljeno

K smo že ravno pr drsnikih in drsanju po kolenih.

Ali se slučajno da dobit drsnike, ki se namontirajo na enduro-touring hlače? :?

Objavljeno

Ali se slučajno da dobit drsnike, ki se namontirajo na enduro-touring hlače? :?

mislim da sem vidu enkrat možakarja ki je imel na kavbojkah podobno zadevu...močno upam da ni bila kakšna zaščita za rolerje.... :wacko:

Objavljeno
mislim da sem vidu enkrat možakarja ki je imel na kavbojkah podobno zadevu...močno upam da ni bila kakšna zaščita za rolerje.... :wacko:

Sam ideja je pa dobra, pa še pocen je. :yea2:

Objavljeno
Sam ideja je pa dobra, pa še pocen je. :yea2:

niti ne ...predstavlji si plastiko z ježkom zapeto pri hitrosti 50 km/h skozi ovink....kako drsa po tleh.... :huh:

Objavljeno
predstavlji si plastiko z ježkom zapeto pri hitrosti 50 km/h skozi ovink....kako drsa po tleh....

brez zamere...ampak... :naughty:

tehnicno gledano so drsniki tudi lahko plastika na ježek za drsanje po tleh ......

al maš ti prišraufane na koleno?

Objavljeno

brez zamere...ampak... :naughty:

tehnicno gledano so drsniki tudi lahko plastika na ježek za drsanje po tleh ......

al maš ti prišraufane na koleno?

pri rolerjih nimaš ščitnike za kolena zato da pri takih hitrostih drsaš z njimi po tleh...ampak da ko padeš na koleno se ne udariš....

Objavljeno

cist res....

ampak to ni tisto kar si prej napisal.... :naughty:

Objavljeno

ka pa za motokros ščitniki bi bli primerni??

Objavljeno
ka pa za motokros ščitniki bi bli primerni??

jst nebi eksperimentiral...ker ščitniki so narejeni za specifične uporabe....in tisti ščitniki ki drsajo po ovinkih zagotovo niso isti kot ščitniki za rolerje ali za motokros...če maš jajca pa lahko probaš...boš povedal če se motim.... O:-)

Objavljeno (popravljeno)

Meni se je zdela zadeva najprej mal zapletena, pol mi je pa enkrat ratal, sm pa vidu , da je ful simpl. Praktično se da vsak motor pelat na koleno. Na enih se je treba pač bolj presest. To sem počel najprej zaradi zanimivega občutka, zdej pa počasi že dojemam prednosti in slabosti te tehnike. Nikakor se ne učite tega na nepoznanih in nepreglednih cestah, saj je popravljanje smeri, zaviranje v nagibu oteženo. Najbolj priporočam dirkališče.

Najprej pa vam mora postati nagibanje motorja do roba zadnje gume čista rutina, tako da se v ovinku posvetite samo še položaju telesa.

tako na to zadevo gledam jaz

post-14-1079967785.jpg

Popravljeno . Popravil bladzo
Objavljeno

tako to zadevo vidim jaz

a lahko podaš še svoje mnenje o ščitnikih za rolerje in brušenju le teh v ovinkih

Objavljeno

taksnega plebejskega stila voznje ne prakticiram (na cesti). gentlemen´s riding only. B)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!