Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

če se hočeš naučit po kolenu potem je rondo kar prava stvar. prvo jasno zagreješ gume in sebe, potem pa začneš počasi krožit naokoli. malo prestaviš rit noter, koleno udobno ven, ne ga trdo tiščat dol, uporabljaj ga za ravnotežje in gledat dol koliko ti še manjka. prvo kroži in dobi konstantno hitrost pri kateri se boš počutil varno in motor ne bo nič opletal, moreš imet občutek kot da te nekaj lepo "drži gor". ko tako lepo samozavestno krožiš, počasi zmanjšuj radij (iz zunanje strani lepo počasi proti notranji, ohranjaj občutek in bodi sproščen - UŽIVAJ!!!!

NE GLEDAT KOLIKO TI MANJKA AL PROBAT KOLENO POTISNIT NA TLA!!!! če se trudiš koleno in motor potisnit dol ti ne bo ratalo.

ko boš lepo krožil, gledal ovinek pred sabo in zmanjševal radij, bo enkrat koleno samo od sebe prišlo do tal! tudi takrat ga ne tišči na pod, naj samo rahlo drsa.

UŽIVAJ!!!!!!

ko boš prišel do tega in imel občutek pa lahko greš na kak ovinek na cesti, tam je pač treba hitreje vse naredit prav ker ni ovinek neskončen kot na rondoju. pa ne pretiravat in za vsako ceno it na koleno, na cesti si lahko hiter tudi brez tega, da imaš podrsana kolena .)

Objavljeno

simpl ko pasulj :devil: - no ja malo provokacije O:-)

post-14-1079974290.jpg

Objavljeno

Ta parkirišča niso nevarna zaradi belih črt?

PERVY pametno napisano :notworthy:

Objavljeno
Ta parkirišča niso nevarna zaradi belih črt?

PERVY pametno napisano :notworthy:

sej podlaga je tud beton, ne asfalt... :P ampak v toplem vremenu gre. .)

Objavljeno
PERVY pametno napisano :notworthy:

Kaj je pametno?

A to, da nekoga pošilja v promet na učenje dirkanja?

Super! Ko ga bo na rondoju odnesl, ga bo direkt komu pod kolesa!

:notworthy:

Objavljeno
Kaj je pametno?

A to, da nekoga pošilja v promet na učenje dirkanja?

Super! Ko ga bo na rondoju odnesl, ga bo direkt komu pod kolesa!

:notworthy:

:) Mogoče beseda pametno res ni najboljši izraz, no pa naj bo poučno!

Ko bomo mel v Slo. primerno dirkališče ne bo potreba po rondojih.

Objavljeno
Super! Ko ga bo na rondoju odnesl, ga bo direkt komu pod kolesa!

ni nujn da te odnese. moznost je manjsa, kot pa ce bi se ucil med ovinki. .)

Objavljeno
a lahko podaš še svoje mnenje o ščitnikih za rolerje in brušenju le teh v ovinkih

Čisti nesmisel:

-takoj jih boš prekuril

-verjetno se ti bo obrnu

-jih ne boš moral pravilno namestit

Objavljeno (popravljeno)

pa še ena fotka s ceste

post-14-1079982749.jpg

Popravljeno . Popravil bladzo
Objavljeno
Kaj je pametno?

A to, da nekoga pošilja v promet na učenje dirkanja?

Super! Ko ga bo na rondoju odnesl, ga bo direkt komu pod kolesa!

:notworthy:

ne me narobe razumet, 100% zagovarjam učenje na dirkališču, še najboljše bi bilo v obliki takšnih dnevov kot jih je lani na Grobniku imel AMD Tam kjer so dirkači svetovali in bi se tudi lahko najlažje naučil in z najmanj rizika.

Zagovarjam pa tezo, da v kolikor nekdo hoče nekaj probat, bo to verjetno tudi storil, zato je boljše, da saj poskusi to izvesti kolikor tolikor prav in vsaj na ta način zmanjša rizik.

hinavsko se mi pač zdi, da bi zdaj človeka napadli in popluvali ker kaj takšnega hoče probat, sami pa nismo nič boljši. In tudi če mu na rondoju ne uspe priti na koleno ker mu bo prej pamet rekla ne, bo vsaj dobil malo več občutka za takšnjo vožnjo in ne bo kdaj tega poskušal na kakšni cesti, po možnosti še zato ker je voznik pred njim to naredil, sam pa hoče tudi, čeprav še ni nikoli tega probal. če ne drugega, je to vsaj malo vaje, ki sigurno ne škodi dokler je pamet v igri, saj sploh vidiš kaj pomeni tak nagib in ali ti motor ali tvoje znanje sploh to dopušča oziroma kdaj in kje te začne zvijati, zanašati,.........

To je isto kot droge, ali si zatiskaš oči da jih ni, ali pa poskušaš minimilizirati zlo in saj ljudi primerno osvestiti o tem, pa naj se potem na podlagi lastne presoje odločijo če se spustijo v to.

Objavljeno

Unmu k ne rata pobrusit ščitnikov v ovinku pa ga frendi zato malo podj... lahko naredi naslednje:

Poišče naj raven zid ob cesti, pelje naj počasi zreven njega in nato koleno ven... :naughty:

Ta navodila sem enkrat prebral v neki Italjanski moto reviji.

Objavljeno (popravljeno)

takim bi se pa res od srca nasmejal,res jih je lah sram.svašta :lol1:

drugače sem pa tud sam probaval do kolena z ETXom.

enkrat na cesti goriče-trstenik,tak fajn dost dolg desni ovinek,hitrost okol 90km/h..odnehal sem ko mi je odneslo zadnji konec :xx: ok,res sm mel mal sreče,pa še nobene izletne cone nimaš tm :hmm:

drugič pa k sva šla s frendom na morje,na planinskih ridah s polno naloženim motorjem.vozil je zadej in rekel da ful mal manjka,samo nekaj cm.mislm da bi šlo,če bi se še mal bolj nagnil z motorja in porinil koleno še bolj ven.ampak mislm da ne bom več probaval :)

Popravljeno . Popravil batzajla
Objavljeno (popravljeno)
j

nogo je treba dat tud v en tak čuden položaj, pol pa gre  :rolleyes:

Kolena sploh ni treba potisnit ne vem kam naprej, da podrajsaš. Jest sm ga zmer, ko sm drajsnu po asfaltu, začel potiskati nazaj proti plastiki motorja. S tem, da se je drajsal tut po tački in auspuhu. Seveda to je do neke meje, če pa bi motor še polagu, bi pa seveda pobližje spoznal asfalt.

Aja pa noga ni v tako čudnem položaju, samo nekako s prsti se opreš na tačko medtem ko se daš v položaj za "podiranje ovinkov"

post-14-1079989114.jpg

Popravljeno . Popravil Jure007
Objavljeno
Čisti nesmisel:

-takoj jih boš prekuril

-verjetno se ti bo obrnu

-jih ne boš moral pravilno namestit

Jaz nebi bil tako, apriori, proti ščitnikom za rolerje, če drugih ni so še zmeraj bolje kot nič :rolleyes: Saj pri minimotu so taki ščitniki kar množično v uporabi, pa tako hitro tudi niso skozi, saj s kolenom se cesto samo tipa. :rolleyes:

Objavljeno
pred kratkim mi je slovenska moto tekmovalka zaupala, da se ji večkrat zgodi, da jo kateri od "caffe racerjev" prosi če lahko na grobniku odpelje par krogov z njegovimi drsniki!!!!!!!!!!!!!!! :hmm: :o :kva2: :lol1: :BUA:

Ima pa res srečo :OK: :OK: :OK: Bom še tukaj napisal kdaj in kje ima Beno trening .) Pa so povabljeni tisti , ki nočejo da bi kolenčniki zgledali tako grdo jungfraulih <_<

Po enem treningu bodo kolenčniki ravno toliko obrušeni, da bo lepo za pogledat :010 :010 :010 :beer2: Pa še malo bomo prišparali :naughty: ker Beno je pokuril že vse moje stare zaloge :rolleyes: pa jih bo treba malo obnoviti :cry:

Objavljeno
Unmu k ne rata pobrusit ščitnikov v ovinku pa ga frendi zato malo podj... lahko naredi naslednje:

Poišče naj raven zid ob cesti, pelje naj počasi zreven njega in nato koleno ven... :naughty:

al pa vzame kake stare ščitnike od Bladzota ... pobrušeni do ježka :) da o njegovih škornjih ne govorim ... matr, mora tist skozi pihat :) :) :)

sam neprijetno mi je blo pol odgovarjat na vprašanja, kje sem tist črevast motor tolk nizko spravu :)

Objavljeno
Do kolena že ni tak problem pridet, se vsedeš na tačko pa maš ritko na tleh :D Jaz bolj po gumi gledam, ko je tut po robu znucana, pol pa bo, men še mal manjka :)

Sam če prideš do kolena, prideš tut do roba gume, a kako O:-)

do roba gume lahko prides brez da bi kolenil po tleh.

Objavljeno
mogoce opazas to pri narobe ljudeh. samo misel.

ko daš koleno na tla spremeniš težišče motorja...in to pomeni da motor lahko manj nagneš in da gumi s tem pustiš rezervo in si v ovinku enako hiter kot...če pa greš brez kolena pa rabiš večji naklon motorja in s tem gumo približaš bolj robu...ali se motim....

Objavljeno (popravljeno)

Hola!

Če koga moti, da ga frendi podjeb* zato, ker nima podrsanih ščitnikov obstaja IMHO še ena, nikakor ne slaba možnost:

zamenja lahko frende.

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno
ko daš koleno na tla spremeniš težišče motorja...in to pomeni da motor lahko manj nagneš in da gumi s tem pustiš rezervo in si v ovinku enako hiter kot...če pa greš brez kolena pa rabiš večji naklon motorja in s tem gumo približaš bolj robu...ali se motim....

to imas prav, samo si v prejsnjem prispevku nekaj drugega povedal.

Objavljeno

tud js kolena ne devam dol zarad frendov. ko das koleno dol, se spremeni nekaj stvari: tezisce se premakne v ovinek, torej motor manj nagnes, posledicno kasneje prides do roba - manj moznosti za padec. ko se dotaknes asfalta, pa cutis, da je to to, in da naprej ni varno iti. pa se filing je bozanski. :naughty:

ce bi se hotu pred frendi spanat, bi se vozu cist brez kolena, da bi se na gumi poznal, da sm prsu do roba, pa nej gumo gledajo. :)

Objavljeno
Ima pa res srečo :OK: :OK: :OK: Bom še tukaj napisal kdaj in kje ima Beno trening .) Pa so povabljeni tisti , ki nočejo da bi kolenčniki zgledali tako grdo jungfraulih <_<

Po enem treningu bodo kolenčniki ravno toliko obrušeni, da bo lepo za pogledat :010 :010 :010 :beer2: Pa še malo bomo prišparali :naughty: ker Beno je pokuril že vse moje stare zaloge :rolleyes: pa jih bo treba malo obnoviti :cry:

ups :blink:

:lol1: :yea2: :kva2:

post-14-1080042194.jpg

Objavljeno
ko daš koleno na tla spremeniš težišče motorja...in to pomeni da motor lahko manj nagneš in da gumi s tem pustiš rezervo in si v ovinku enako hiter kot...če pa greš brez kolena pa rabiš večji naklon motorja in s tem gumo približaš bolj robu...ali se motim....

to je že mal bolje .... bistvo pa je ne da greš v ovinek z isto hitrostjo brez da se tok nagibaš ampak ..... da se nagneš do kraja in greš z bistveno višjo hitrostjo skozi in dosti bolj mirnim motorjem !!!!

sej se boš navadu :P

Objavljeno
:notworthy: :notworthy:

kaj to je s skuterjem....

To sem naredil na Motoboomu (2002-se mi zdi)

:D .)

post-14-1080042799.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!