maus Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 @ Kawc ... ko bo zmanjkalo gume, boš itak opazil... kot so že drugi rekli, raje pojdi na dirkališče in tam treniraj in drsaj. Te bo kmalu minilo in se ti ne bo treba več po cesti dokazovat in drajsat... to je nasvet malo ostarelega občana
bikez Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 moji so čist celi ... razen od klečanja mal porajsani, to se zgodi pri pumpanju gum kaj naj naredim Ni ti pomoči Štiftov si ravno ne upam dati stran, ker se bojim da mi zmanjka gume :wacko: , jih bom raje zbrusil bikez ko si kolenčkal s štifti, ali si jih že čisto zdrsal?ali so bili le rahlo podrsani? Drugače pa sem imel v načrtu da bi šel na kako dirkališče ja, sedaj pa me zanima še malo moja drža/pozicija na motorju, kolena, noge,...? Da bom sploh vedel kaj naj na dirkališču popravim? Ali moram še bolj viseti z motorja, ali imam nogo pravilno na stopalki? Drža glave/celotnega telesa? Ne se nekaj na silo trudit, ker ne bo šlo. Lepo to izvedi nekje kjer lahko. Bolj kot štiftov (furstretne so itak pregibne) se moreš bati štenderja in tačke za parkiranje motorja!! Tisto o imbusu v tački ti pa tudi ne priporočam, ker tej štifti so neka posebna kovina (žilavi+nelomljivi), medtem ko bo imbus če bo že trd, da ga ne pobere prec tudi lomljiv in boš v najslabšem primeru vrtal vijak iz tačke. Gume zmanjkalo ne bo, je pa dobro če imaš malo boljše gume gor (PP, M3, QRR ali boljše) pa seveda primeren asfalt in ogrete gume, s kakšno ST gumo jaz tega ne bi najraje delal, saj ne da ne gre, samo gre lahko prej kaj narobe, kar se lahko zgodi tudi z prej omenjenimi gumami, pa še težje je. Predvsem pa pazi, da ti ne odnese oz. dvigne zadnji konec, ker boš odletel!!! Drugače pa tako kot je @biker77 že povedal ne bi škodilo, če bi se malo bolj presedel, samo ne tako, da boš visel iz motorja kot čigumi.
Jure Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 (popravljeno) Štiftov si ravno ne upam dati stran, ker se bojim da mi zmanjka gume :wacko: , jih bom raje zbrusil bikez ko si kolenčkal s štifti, ali si jih že čisto zdrsal?ali so bili le rahlo podrsani? Drugače pa sem imel v načrtu da bi šel na kako dirkališče ja, sedaj pa me zanima še malo moja drža/pozicija na motorju, kolena, noge,...? Da bom sploh vedel kaj naj na dirkališču popravim? Ali moram še bolj viseti z motorja, ali imam nogo pravilno na stopalki? Drža glave/celotnega telesa? 1. Kot je bilo že rečeno, čimprej se spravi na eno pisto to trenirat, ali Raceland ali Marof. Marof je sicer malo bolj hiter in more fun, ampak za potrenirat kolenčkanje sta pa oba ok. 2. Štifte ven, gume ziher ne bo zmanjkalo. Lahko se tudi malo bolj presedeš, ampak jaz ravno pretiraval s tem ne bi. 3. Gume naj bodo solidne, z raznimi ST variantami jaz ne bi preveč probaval in telovadil. Eni se sicer vozijo po kolenih in celo na Marofu z raznimi Pilot Road, Roadsmart, Z6, ampak jaz se ne bi. Ziher je ziher. Ne rabiš zdaj ene race gume ala Supercorsa, ipd, ampak lepo nabaviš nekaj športnega (če že nimaš), Qualifier, Pilot Power, Bt16, M3.. 4. Če imaš centralno stojalo, dol z njim. Ga ne rabiš, če misliš prakticirat tako vožnjo ali it na dirkališče.. Imaš itak še stranskega.. 5. Drža zgleda kar ok, glavno je da greš lepo s telesom v smer zavoja in ne ravno kontra - rit dol, trup pa obrnjen od ovinka stran, zato da bo šlo s kolenom po tleh. Poglej si tale clip, zelo lepo razloženo: http://www.youtube.com/watch?v=sxODoscChNo...feature=related Popravljeno Maj 20, 2009. Popravil Jure
sergini Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Pa tadva tut lepo pokažeta. Sicer sam še nism sprobu (čakam, da zrastejo jajca ), ampak una na parkirišču mi je kar dobra ideja, bolš kot kak krožen.
KeC Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 3. Gume naj bodo solidne, z raznimi ST variantami jaz ne bi preveč probaval in telovadil. Eni se sicer vozijo po kolenih in celo na Marofu z raznimi Pilot Road, Roadsmart, Z6, ampak jaz se ne bi. Ziher je ziher. Ne rabiš zdaj ene race gume ala Supercorsa, ipd, ampak lepo nabaviš nekaj športnega (če že nimaš), Qualifier, Pilot Power, Bt16, M3.. Ne bit preveč zihr. Bolje imeti ogreto ST gumo kot pa neogreto SS gumo. In ja z ogreto Z6 (in ostalo ST branžo) se da brez najmanjšega problema kolenčkat in to varno (seveda to tudi od motorja odvisno).
Jure Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 No ja, gume ki sem jih jaz omenil (Qualifier, Pilot Power, M3) so navadne cestne športne gume in te gume pri taki vožnji, pri kateri razmišljaš o vožnji po kolenu, zagotovo niso neogrete, oziroma jih res ni noben problem imet na taki temperaturi, da dovoljuje kolenčkanje. Razne Supercorse in podobne gume pa verjetno rabijo malo dlje za ogret, oziroma je njihova delovna temperatura višja in je pač nesmisel imet tako gumo namotorju, če se voziš počasi, ker jo ne izkoriščaš in lahko verjetno neogreta res drži slabše kot kakšna ST guma..
KeC Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Glej, ne vozim ravno počasi pa se mi zdi, da spraviti M3 na delovno temperaturo na navadni cesti pri našem prometu in stanju cest ni ravno nekaj, kar bi šlo ravno tako zelo enostavno vsakemmu vozniku od rok. Govorim o lastnem občutku in informacijah, kaj je to delovna temperatura. Če ima kdo bolj točne podatke oz. približne podatke kakšen je rang delovnih temperattur za različne gume bi bil hudo vesel, če bi to objavil. Ker vsaj v temah, ki se tičejo gum se na veliko govori o ogretih gumah, pa se mi zdi da 95% folka nima pojma, kaj to pomeni. Torej zanimajo me stopinje Celzija, če ima kdo takšen info pri roki.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Jest sm pa tuki zravn naložu sliko mene na fazerci, zdej bi pa lepo prosu vas strokovnjake da me mal skritizirate oziroma mi kej svetujete, ali visim preveč z motorja?položaj noge?telesa ipd.. S tako držo ki jo imam tukaj na sliki, se prej zaiskri po tleh od tačke kakor pa od kolena Ali bo treba le zdrsati tačke, ali moram še popraviti svojo "tehniko kolenčkanja" ??Sam na tej sliki ni blo ravno do tačke, ko sem na tački mi zmanka do kolena še nekje 2cm. Taka vožnja je za cesto čist ok. Motor, ki ga voziš, ni narejen za 'supersport na koleno' vožnjo ... temu je podrejena ergonomija, sediš bolj pokonci itd ... Če boš s tem 'kolenčkal', bo izpadlo, kot bi šel s kombijem na 'gorsko hitrostno dirko razreda GTI' ...
Jure Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Glej, ne vozim ravno počasi pa se mi zdi, da spraviti M3 na delovno temperaturo na navadni cesti pri našem prometu in stanju cest ni ravno nekaj, kar bi šlo ravno tako zelo enostavno vsakemmu vozniku od rok. Govorim o lastnem občutku in informacijah, kaj je to delovna temperatura. Če ima kdo bolj točne podatke oz. približne podatke kakšen je rang delovnih temperattur za različne gume bi bil hudo vesel, če bi to objavil. Ker vsaj v temah, ki se tičejo gum se na veliko govori o ogretih gumah, pa se mi zdi da 95% folka nima pojma, kaj to pomeni. Torej zanimajo me stopinje Celzija, če ima kdo takšen info pri roki. No jaz pa načeloma ne vozim tako hitro, razen na par priljubljenih odsekih, pa nikoli nisem imel težav, da gume ne bi ok delale, pa vozim izključno športne gume. Sicer M3 na svojem motorju nisem imel, sem se vozil samo s kolegovim motorjem, tako da tu ne morem preveč sodit, ampak glede na to da je to guma, ki spada v rang s Qualifier ali Qualifier RR, Pilot Power, Pirelli Diablo, ipd, mislim, da nekih bistvenih razlik ne more bit. Omenjene sem pa vse zvozil vsaj en komplet in nikoli imel problemov, da gume ne bi držale pri čisto običajni vožnji pri naših cestah. Podatkov o temperaturah sicer nimam, ampak mislim, da je izkušnja iz prve roke bolj verodostojna kot neke številke na papirju. Z vsako izmed omenjenih gum sem brusil kolena, odpiral iz ovinka in to brez posebnega predhodnega ogrevanja. Pač normalna vožnja in ko pride primeren ovinek akcija. Nikoli, niti majhnega zdrsa ali popuščanja gume (tok tok), pa kar odprem včasih, tako da očitno delavna temperatura je In to pri čisto normalni vožnji, lahko rečem praktično po omejitvah. Konec koncev so to vse gume namenjene cestni uporabi in so temu primerno narejene. Še Gp Racer npr., ki je track day guma takoj drži, 3 ovinke počasi, četrtega že na koleno. So pa gume, ki res rabijo oreng ogrevalni čas in visoko temperaturo, tam pa se je pametno vprašat, koliko je smiselno in varno to imet za po cesti. Ampak to so gume višjega oz bolj športnega ranga od omenjenih. Pri Metzelerju npr. Racetec. Ker M3 je čista cestna guma. Drugače pa bi se tudi jaz priporočal za kakšne podatke o stopinjah celzija, zgolj zaradi firbca oziroma primerjave med različnimi tipi gum.
Jure Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Glej, ne vozim ravno počasi pa se mi zdi, da spraviti M3 na delovno temperaturo na navadni cesti pri našem prometu in stanju cest ni ravno nekaj, kar bi šlo ravno tako zelo enostavno vsakemmu vozniku od rok. Pozabil prej napisat. S tem se drugače popolnoma strinjam. Ampak mi se tu ne pogovarjamo o vsakemu vozniku, ampak o nekom, ki ima očitno že dovolj znanja oziroma vozi dovolj dinamično, da prakticira vožnjo po kolenu. Za takega je pa M3 oziroma ta rang gum ziher bolj primeren kot kakšne ST pnevmatike.. Tako kot so tistim, ki se vozijo počasneje in na daljše razdalje bolj primerne ST gume.
Dolenc™ Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Ma jst sem tud že o tem premišljeval. Kako so pa še ne dolgo tega nazaj živeli z rečmo dunlop 207, ki jo po zmogljivosti nove ST gume sigurno sekajo, pa so bile iste ceste ,motorji nič manj zmogljivi in prav tako se je peljalo na kolenu. 207rr se spomnim da so vozili na mobikrogu. Zdej pa guma, recimo njena naslednjica qualifier rr, pa že razmišlaš če bo dobra za na marof Jst osebno pod sport gume ne grem čist zaradi psihološkega občutka, se pa zavedam da bi mogoče ST guma bila še bolš za po cesti
Kawc Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Ja imam qualifier RR, z njimi sem naredil nekje 3000km, bom pa se res v najkrajšem času spravil na kakšno dirkališče morda že ta vikend :naughty: (če bo le čas). Vsem hvala za nasvete, sedaj pa moram to še praktično probati na dirkališču. Kawc
Jure Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Jst osebno pod sport gume ne grem čist zaradi psihološkega občutka, se pa zavedam da bi mogoče ST guma bila še bolš za po cesti Ja, psiha dela svoje Ampak na motorju, sploh na dirkališču kjer pelješ na nož, moraš bit 100% vase in v motor (ter seveda gume). In če s kakšno gumo zaradi česarkoli tega zaupanja ni, je bolje reskirat tisih nekaj €, pa motor primerno obut, čeprav bi lahko tudi sicer bilo ok.. @Kawc Ti kar, Q RR sem vozil na Racelandu in Marofu, pa so se dobro obnesle, tako da gume imaš že taprave Samo po pameti, naj te ne prevzame preveč dirkališče, ti ni treba tiščat takoj do svojih mej (in čez), samo zato ker si na pisti. Lepo počasi, pa postopoma, pa bo
kuntakinte Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 5. Drža zgleda kar ok, glavno je da greš lepo s telesom v smer zavoja in ne ravno kontra - rit dol, trup pa obrnjen od ovinka stran, zato da bo šlo s kolenom po tleh. Ne vem kako misliš s telesom v smer zavoja, trup pa od ovinka stran?? A se ne drži eno druzga Jst tud trup v smeri ovinka in težo na zunanjo tačko(Stoner style ) . Brez tega zlo slab občutek pri kakšni korekciji. Kaj čem, old school motor in dolg tank jst pa kratke roke in noge
biker77 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 men sicer ni jasno kako vam rata težo na zunanjo tačko dat.. z zunanjo nogo se jest tanka primem..kako pol pride teža na zunanjo tačko mi ni jasno..
crusty Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 men sicer ni jasno kako vam rata težo na zunanjo tačko dat.. z zunanjo nogo se jest tanka primem..kako pol pride teža na zunanjo tačko mi ni jasno.. ja to je že takrat k si padu pol pa lahko na zunanjo tačko stopiš s celo težo ......
danci1973 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 men sicer ni jasno kako vam rata težo na zunanjo tačko dat.. z zunanjo nogo se jest tanka primem..kako pol pride teža na zunanjo tačko mi ni jasno.. Meni tudi ne... Sem enkrat na Marofu poskusil in sem se skoraj z motorja sunil. D.
biker77 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 ja to je že takrat k si padu pol pa lahko na zunanjo tačko stopiš s celo težo ...... Meni tudi ne... Sem enkrat na Marofu poskusil in sem se skoraj z motorja sunil. D. tako nekako.. meni je bilo razloženo, naj se s peto zahaklam tja ob okvir nekam.. tko da res ne vem o čem je govora.. sem pa probal..ampak wtf??
Jure Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Ne vem kako misliš s telesom v smer zavoja, trup pa od ovinka stran?? A se ne drži eno druzga Jst tud trup v smeri ovinka in težo na zunanjo tačko(Stoner style ) . Brez tega zlo slab občutek pri kakšni korekciji. Kaj čem, old school motor in dolg tank jst pa kratke roke in noge Še enkrat preberi kaj sem napisal. 5. Drža zgleda kar ok, glavno je da greš lepo s telesom v smer zavoja in ne ravno kontra - rit dol, trup pa obrnjen od ovinka stran, zato da bo šlo s kolenom po tleh. S telesom v smer zavoja pomeni, da lepo odpreš nogo, se presedeš in se zasukaš že v bokih v smer ovinka. In imaš potem že iz bokov lepo poravnan trup in glavo v lepi liniji, tako da si z glavo približno tam kjer je ogledalo. Kontra zlega pa tako, da hočeš na vsak način s kolenom do tal prit. Tu pa veliko folka naredi ravno obratno. V zanosu, da bodo vlekli koleno po tleh, dajo z motorja dol rit, medtem ko je trup obrnjen kontra, oziroma boki niso lepo odprti proti ovinku, ampak so zaradi tega, ker je rit na silo potisnjena z motorja dol, obrnjneni od ovinka stran. Kar pomeni, da si na motorju popolnoma zvit. Na tistem posnetku, ki sem ga prej objavil je lepo pokazano in razloženo. Razlika je pa bistvena, jaz sem kar nekaj časa narobe delal in dejansko je precej lažje peljat, če se imaš pravilno držo telesa.. Je pa tako, da si pri počasnih in zaprtih ovinkih bolj zvit, oziroma se je težje "pravilno" peljat, kakor je tam prikazano. Kar se pa tiče prenosa teže, imam pa tudi jaz probleme obremenit zunanjo tačko. Vsaj 50% teže imam na notranji.. Sem pa premišljeval in lahko da je problem v tem, ker sem relativno visok in mi original pozicija tačk ne ustreza najbolj, imam nogo zelo pokrčeno, pa še ob komolec zadevam s kolenom.. Tako da bom z distančniki zamanknil tačke ene 4cm nazaj, pa upam da bo kaj bolje, oziroma da bom lahko bolj obremenil stopalko, ker ne bom tako skrčen..
Spider™ Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 ja to je že takrat k si padu pol pa lahko na zunanjo tačko stopiš s celo težo ...... no dejte pol vi rejseri razložit kaj je prav, na notranjo taco težo preložit tud ni fajn
SEOI-NAGE Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 (popravljeno) Jaz delam po občutku. Presedeš se, z prsti si na taci. In koleno dam precej ven pred ovinkom, da se pripravim in potem se samo nagnem. Na kateri nogi je teža, hm.... ma pomoje na notranji nogi Valda, da težišče vleče v radij ovinka. in pride po večje centripetalne sile Popravljeno Maj 20, 2009. Popravil SEOI-NAGE
marko55 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Meni ob vseh teh vaših debatah sedaj nekaj ni jasno. A ni ravno smisel presedanja v tem, da čimveč teže preneseš na rob motorja na notranji strani ovinka in da je ta teža čim bližje tlom? Sej zato pa ja visimo z motorja. Če je to tako, zakaj bi težo "prenašal" na zunanjo taco?
kuntakinte Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Meni ob vseh teh vaših debatah sedaj nekaj ni jasno. A ni ravno smisel presedanja v tem, da čimveč teže preneseš na rob motorja na notranji strani ovinka in da je ta teža čim bližje tlom? Sej zato pa ja visimo z motorja. Če je to tako, zakaj bi težo "prenašal" na zunanjo taco? Jure Sori pač star in senilen in tist NE nism dobr vidu. Ma nakladamo mal na glas . Če maš vso težo-oporo na notranji nogi potem ne visiš z motorja ampak si oprt na notranjo tačko . Tehnično gledano stojiš . Na zunanji taci ostane itak sam stopalo teža(telo, glava) je isto porazdeljena samo opora je druga thats the point. Sam tud prej zmeraj vozu tko, da sm se opiru na notranjo tačko in so določene korekcije ble bistveno težje(pa tud feeling ni bil tok dober in da razne izbokline v ovinkih na cesti na omenjam, ker so cel motor zavalovile). Zdaj pa probavam(se še učim ) se opret na zunanjo tačko in rezervoar....in je boljši feeling... Je pa najbolš, da vsak po svoje kokr mu paše
Frips Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Meni ob vseh teh vaših debatah sedaj nekaj ni jasno. A ni ravno smisel presedanja v tem, da čimveč teže preneseš na rob motorja na notranji strani ovinka in da je ta teža čim bližje tlom? Sej zato pa ja visimo z motorja. Če je to tako, zakaj bi težo "prenašal" na zunanjo taco? Menim, da je bilo mišljeno, da z nogo ne pritiskaš k butl na notranjo taco (posledično je cela notranja noga trda, kar pa tudi ni ok)
a79 Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 (popravljeno) Jebemu, ob nekaterih razlagah sem ugotovu, d se sploh peljat ne znam....Ne, ne kolenckam.. Popravljeno Maj 21, 2009. Popravil a79
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se