Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Največji car za ovinke polagat je bil sigurno moj predhodnik na Aprilii Caponord, Igor. S T66 Michelinkam (tist ki jih pozna ve, da so hudooo daleč od cestnih gum) je človek na Aprilii uspel zdrsat na obeh tačkah 1 cm dolgi kovinski matici na konicah tačk. To sem odkril šele, ko sem montiral centralno stojalo, pa nikamor nisem mogel distančna vijaka za na tačke všravfat. V glavnem, človek je kravo nagnil v ovinek tako, da jaz niti pomislim ne, da bi še kdaj mel kako brihtno idejo, kot na primer, da se s Capotom ne da ovinke polagat. No sam mam sedaj štender in z njim se da pa manj polagat, kot prej, saj podrsaš z njim prej, kot s tačko.

lp

Rudi

Objavljeno

Aha seprav pred oz pr bremzanju se dvignem in postavim pol riti čez sedez ok.Kaj pa se nagnem od motorja ali ostanem v paraleli z motorjem.Kako je s tem nagibom?

Objavljeno

Evo tukaj ena slika Od Lipnikouga Benota ( upam da mi Lipniki ne zamerjo, če dam za primer kar Benovo sliko), pa si poglej kako zgleda podiranje z skuterjem.

post-14-1080678081.jpg

Objavljeno

Sam to pa vem, da z skuterja morš pa mal bl dol zlest.

Objavljeno

Men, ko sm pelu Italjeta ni blo treba ne vem kako dol iz zica lest. Res pa je da če skuter - piaggio npr. kej preveč nagneš, lahko z blokom drajsneš po asfaltu in posledica je lahko tudi padec.

Objavljeno

pri skuterju je usaj men treba kr precej dol zlest če hočem da Vespo sploh dam na kolen. mimogrede: ta vespa ma gor original gume in je zlo slab oprijem ;)

post-14-1080744651.jpg

Objavljeno
Evo tukaj ena slika Od Lipnikouga Benota ( upam da mi Lipniki ne zamerjo, če dam za primer kar Benovo sliko), pa si poglej kako zgleda podiranje z skuterjem.

Ta slika ni glih primer idealne pozicije na skuterju (je iz začetka sezone) ... Pri skuterju je velik problem z tem da z deklcom nasedes (to povzroč padec) zato je potrebno iti z telesom v ovinek in s tem je motor mal man polozen.

Na tej sliki se vid bl pravilna poza ... deklc je klub temu bliz asfalta ampak to zarad odličnega oprijema v ljubečni, višjega cornerspeeda in posledično je tut skutr bl nagnen.

ps: Jure, ni zamere .) :D

post-14-1080745834.jpg

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Da obudim to temo, ker je zadnje čase nekakšno zoprno povpraševanje po njej...

Skratka, če imate karkoli za povedati, kako nevarno, bedasto, glupo, tečno ali kakšnokoli drugačno je vožnja na koleno, izlijte svoja čustva tu. :SS

Ostali pa lahko povemo, kako prav prijetno, kontrolirano in tudi bolj varno je lahko (če znaš)... :OK:

Objavljeno
Ostali pa lahko povemo, kako prav prijetno, kontrolirano in tudi bolj varno je lahko (če znaš)...  :OK:

definitivno je bolj varno kot podobno nagibanje brez kolena ker lahko potrdim iz časa ko nisem imel drsnikov in sem vedno koleno gor vlekel in skrival - pač je kontrola boljša da o občutku ne govorimo (samo kaj ko je mojemu motorju - vzmetenju - to že tak mamksimum če ni cesta 100% brez grbin :cry: ).

jap bo treba nabavit novega :grim

Objavljeno
Vsak vozi po svoji vesti ... vsak se lahko tudi zaveda (ni pa nujno), kdaj ima več kontrole nad motociklom in kdaj lažje/učinkoviteje prepreči morebitno pizdarijo, ki se lahko pripeti zaradi nepredvidljivih dejavnikov.

pri isti hitrosti skozi ovinek imaš z kolenom na podu (ajde da malo drsaš, tišat dol ni treba so drsniki dragi :P ) boljši občutek kot z kolenom v zraku, seveda pa je stvar razprave ali je to sploh pametno - jaz to prepuščam bolj zavednim od mene, meni je fajn :grim in proti so tako ali tako tisti, ki še niso probali kako fajn je :devil: :whistle:

Objavljeno

itak da je vožnja na koleno nevarna :P

na koleno greš samo kadar si dovolj hiter v ovinku -> hitrost je nevarna => vožnja na koleno je nevarna :P :D

:lol:

ne me resno jemat

Objavljeno

Še kakšen nasvet za nas enduraše? Ker tistih 5mm do roba mi ne da miru. :xx: Za naprej pa (še) ni jajčkov :blush:

Objavljeno
Še kakšen nasvet za nas enduraše?  Ker tistih 5mm do roba mi ne da miru. :xx:  Za naprej pa (še) ni jajčkov

Najprej glava, potem jajčka... .) Če ne, gre hitro v horizontalo...

Drugače pa splošno javna skrivnost: nagni... :P

Če pa še malo zares povem: ni nujno, da lahko sploh prideš do roba gume, ne da bi padel, ker je to odvisno od oblike gume.

Objavljeno

Meni je tudi že ratalo po kolenu peljat, sam moj problem je ta, da po presedanju

težko porinem nogo na stran (kombinezon mi ne dovoli) :( Sem prepričan,

da se da po kolenu čist izi peljat par ovinkov čez ride, na Rakitno, na Kočevje-Dvor, pa na Nova vas- Cerknica (vsaj te imam jaz sprobane). Pa tud ne more bit

tako nevarno, če so ovinki pregledni, brez peska in če si jih prej ogledaš. Je mnogo drugih početij na motorju bolj nevarnih :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

"Glavni ovinek navzgor" na kačjih ridah je prav narjen za začetniško kolenjenje (če odšteješ pomanjkanje izletne cone).... je namreč tak, da sprva misliš, da si hitrost za ovinek ujel, potem pa kar na sredini ovinek še bolj stisne na desno :wacko: . In ker je klanec navzgor, moraš gas skoz tiščat ... zato ti drugega ne preostane, kot da še bolj založiš in kar naenkrat naredi rzzzzk s kolenom po asfaltu - če si vsaj s polovico riti dol iz zica. Tako sem nehote :o prvič prišel s kolenom na tla tudi sam.

Če imaš tačke, ki ti rade po tleh drsajo, potem poskrbi, da jih ne boš obremenjeval z notranjo nogo. Tako se bodo brez problema zložile notri :glare: .

Sem pa opazil, da je razlika tudi pri gumah. Možnje je tudi, da je samo moja psiha. Ampak mislim, da gredo 208RR raje v ovinek od 207F .) .

Po pameti in postopno... pa glej, da ti ne pripelje kakšna dolga mrcina v nasprotni smeri v ovinku :eek: .

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno (popravljeno)
Meni je tudi že ratalo po kolenu peljat, sam moj problem je ta, da po presedanju

težko porinem nogo na stran (kombinezon mi ne dovoli)  :(  Sem prepričan,

da se da po kolenu čist izi peljat par ovinkov čez ride, na Rakitno, na Kočevje-Dvor, pa na Nova vas- Cerknica (vsaj te imam jaz sprobane). Pa tud ne more bit

tako nevarno, če so ovinki pregledni, brez peska in če si jih prej ogledaš. Je mnogo drugih početij na motorju bolj nevarnih  :hmm:

Verjetno tvoj problem ni toliko v kombinezonu, kot v položaju na motorju .) .

Poizkusi zunanjo nogo pomakniti naprej, tako, da bo stopalka v petnem utoru škornja, notranjo nogo pa čimbolj pravokotno na smer vožnje in to tako, da si s sprednjim zunanjim robom na konici stopalke, s peto pa na ščitniku (se pravi, notranja stopalka-prsti, zunanja-peta). Položaj nog razširjen, celotno težo telesa in centrifugalno silo premaguješ z zunanjo nogo, ki oklepa motor. Zgornji del telesa nagnjen naprej, zunanja rama čimbolj naprej v smeri vožnje, notranja rama pomaknjena nazaj, zunanja roka objema rezervoar (pomembno, ker tako preko roke dobivaš informacije, kaj se dogaja z motorjem, ki jih drugače dobivaš preko riti, ko normalno sediš na motorju) , položaj glave je v osi telesa v nagib (s pogledom usmerjenim čimdalj v notranjo stran zavoja) in ne od telesa navzven, kot to marsikrat napak počnemo hobby racerji. Krmilo skušaš držati čimbolj rahlo, ko se trdno oklepaš krmila, prenašaš vse tresljaje, trzaje ipd. preko telesa na motor.

Pa po pameti :yea1: .

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Objavljeno
v praksi, zgleda takole

...ali takole ko eni delamo bolj po pameti ne pa ko vi DIVJAKI!!!!!!!!!! :devil: :grim

post-26-1116939077_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

tudi jaz sem danes krstil drsnike :kva2: Ko sem prvič podrsal sem se mal ustrašil, potem sem se pa kar gor in dol fural in zdaj se mi zdi nekaj čist normalnega :hmm: Rit dol pa gasa :whistle:

Popravljeno . Popravil yozo
Objavljeno

No jaz sem tudi pretekli vikend razdevičil fussraster :OK: :OK: :OK:

in bo pri tem tudi ostalo ker drsnikov na kolenu nimam, na škornju pa itak ni težko podrsat podplata, tako da ga po novem skrivam pred asfaltom. Pač držim prste na stopalki...

Glede debate par strani nazaj pa bi pripomnil, da gume sploh ni problem znucat do roba, sploh pa če se nič ne presedaš. Da pa ob istem nagibu motorja hitreje zvoziš ovinek je pa treba it na koleno.

In tudi od motorja je odvisno kako hitro poš podrgnil. Jaz osebno sem s KLEjem drsal z samim ščitnikom karterja kaj šele s stopalko, sedaj na falcotu pa sem dolgo dolgo ovinaril, do prve praske na vijaku :krneki:

LPMM

Objavljeno

.....še malo iz guza!!! :lol1:

Objavljeno

js jih morem pa zamenjat :P drsnike namreč :lol: ne, ne se hecam, še kšna dva girota po gerovem in po ridah bojo zdržali :lol:

Je pa precej več občutka po kolenu peljat kukr čakat kdaj prime, škorn, podplat, štapo, plug :wacko: Tko se mal presedeš, eno ritno žemelco spustiš na prosto, druga še lepo počiva na stolu, koleno pa se nasloni na asvalt in hrrrrrrrrrrrrssssssssk pa si z ovinka srečno in celo pa zdravo :OK: Meni je tudi dosti lažja kontrola hitrosti v ovinku na kolenu. Enostavno, če ti ga poriva u bok si prehiter, spusti gas, če se odaljuje od asvalta se lahko še mal prtegne (nežno d ne bo juhuuhhuuu pole :slap: )

Lepo je ko je slišat d si pršu v ovinek in nekej praska :yea2: , pa to niso oklepi od motorja O:-)

Objavljeno

Men je tut dons prvič ratal, na mariji reki!

zakon občutek!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!