predragkp Objavljeno Julij 13, 2011 Opozori Objavljeno Julij 13, 2011 teb vrjemem praktično vse kar napišeš..sama ušesa in oči so me ko kaj spesniš.. razloži prosim...on topic če se le da...moje mnenje : izpeljevanje iz ovinka+velik nagib+prepočasna vožnja+on off gas = enako velika verjetnost da sprednje kolo zdrsi.... da čujem tvoje mnenje Cofko Cof, aero in Markko 2 1
Gizmo_ Objavljeno Julij 13, 2011 Opozori Objavljeno Julij 13, 2011 razloži prosim...on topic če se le da...moje mnenje : izpeljevanje iz ovinka+velik nagib+prepočasna vožnja+on off gas = enako velika verjetnost da sprednje kolo zdrsi.... da čujem tvoje mnenje Pomoje ti je hotel samo povedat da se zna peljat po kolenu in hitro, tako da...
Jure Objavljeno Julij 13, 2011 Opozori Objavljeno Julij 13, 2011 (popravljeno) Saj je normalno da v prvem delu ovinka se gas ne dodaja:)) verjemi da če greš prepočasi iz ovinka in cimaš on off gas je večja verjetnost da boš padel kot pa če ka pelješ na nož Kot je ugotovil že biker77, je to čisto "turistično" odpeljan ovinek, kar se na cesti tudi spodobi. Se da tudi hitreje odpeljat, gume in asfalt bi zdržali tudi večjo hitrost in nagib, ampak res ni nobene potrebe po vožnji na ful, hard bremzanju do zadnjega metra in odpiranju, ko še čist ležiš.. To sodi na dirkališče. Kar se pa tiče gasa v prvem delu ovinka.. Na dirkališču imaš gas takoj ko popustiš bremzo ni te pauze vmes, na cesti pa, dokler ne bo organizirana Velika nagrada Rid, po takšnem početju ni potrebe Drugače pa ja, kadar si na meji, te lahko on/of gas drago stane, ampak pri tempu s posnetka ne bi motor niti trznil Popravljeno Julij 13, 2011. Popravil Jure DAMI34 in Cufa 2
Gianni Objavljeno Julij 14, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 14, 2011 to sem prebral preden sem začel pisat prvič na to temo.....in dal svoje mišljenje glede krožnih....še dobro da je nekdo postiral video kjer je celo popoln mini tečaj v varnem okolju(nisem videl šol...bolnic..in podobno v bližini)) Po skoraj desetih letih se ponovno javljam na tale originalni post......
predragkp Objavljeno Julij 14, 2011 Opozori Objavljeno Julij 14, 2011 Po skoraj desetih letih se ponovno javljam na tale originalni post...... No lepo Gianni zdaj je že čas (če nisi že vmes) da narediš poln report če si v tem času "po kolenu" kaj drsal....kje in kako prvič....občutki itd:))
Gianni Objavljeno Julij 15, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 15, 2011 (popravljeno) No lepo Gianni zdaj je že čas (če nisi že vmes) da narediš poln report če si v tem času "po kolenu" kaj drsal....kje in kako prvič....občutki itd:)) ..prav smešno mi je brati tele poste za nazaj..ne, reporta ne bo, pa tudi vmes ga ni bilo, ostal je le za tiste, ki me poznajo v živo, človek se v desetletju postara :yes:, sicer še v enem kosu, pišem samo še o pomislekih,..npr: ....sicer pa...po vseh teh letih, razvoju motociklov...po prevdarnem premisleku..o vsem skupaj..po kilometrini...po videnih prometnih, po izgubljenih....nekako ostajam redkobeseden . Popravljeno Julij 15, 2011. Popravil Gianni
Karai Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Po dolgem času se mal oglasim v tej temi.. Počasi in z razmišljenjem o tehniki, ki je seveda še daleč od idealne, je tudi koleno prišlo samo po sebi. Vaši nasveti so mi pomagali, da to počnem po mojem občutku precej varno... Lp Dr_Jakob, Kor13, Izek in 4 others 5 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Lep posnetek ! Še kup rezerve haha, kje so še stopalke :evilgrin: . Sploh ni treba "divjat" ali "noret", kot ima večina v mislih.. lepo z enakomerno hitrostjo vstopiš, nagneš motor in izstopiš z ovinka, noben riziko. Je pa res, da morajo biti ogrete gume in nasprot ti ne sme nihče po tvojem pasu pride,t in peska ne sme bit, in še par takih faktorjev, ki jih marsikdo ne upošteva, čeprav so verjetni na takih odsekih, ker to pač ni dirkališče ... shark90, exclan, P182 in 8 others 3 8
Cartman Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 in nasprot ti ne sme nihče po tvojem pasu pride,t in peska ne sme bit, in še par takih faktorjev, ki jih marsikdo ne upošteva, čeprav so verjetni na takih odsekih, ker to pač ni dirkališče ... pa sej ni noben dirkal? :unsure: ImenitnaPriložnost, sesir, exclan in 3 others 4 2
Karai Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 in nasprot ti ne sme nihče po tvojem pasu pride,t in peska ne sme bit, in še par takih faktorjev, ki jih marsikdo ne upošteva, čeprav so verjetni na takih odsekih, ker to pač ni dirkališče ... No, jst sem se recimo minimaliziranja tega rizka na začetku lotil tako, da sem si zbral samo 3 ovinke v razdalji 1km... Takrat te težko kaj preseneti, ker je čas med enim in drugim trenutkom ko se pelješ skozi isti zavoj zelo majhen, cca. 3min.. In medtem ko se pelješ nazaj opazuješ ovinke, če je slučajno padej na cesto kakšen storžek, se pojavil kakšen kamen, itd.. Ta dejavnik tveganja sigurno precej zmanjšaš na ta način.. Postane pa dolgočasno... Ampak omogoča več razmišljanja o sami tehniki.. Markko, Dr_Jakob, ImenitnaPriložnost in 1 other 4
maus Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 pa sej ni noben dirkal? :unsure: Res je .. sam sliko je mal bolj nagnu :lol: ImenitnaPriložnost 1
Karai Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 in nasprot ti ne sme nihče po tvojem pasu pride,t in peska ne sme bit, in še par takih faktorjev, ki jih marsikdo ne upošteva, čeprav so verjetni na takih odsekih, ker to pač ni dirkališče ... Drugače je bil ta komentar Justin precej nekoristen.. Izek, Dr_Jakob in P182 3
Karai Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Res je .. sam sliko je mal bolj nagnu :lol: Maus, tut če Miki:)... slika je nagnjena, ker je odrezana s posnetka, ko je na zadku motorja pred mano bila nameščena kamera.. Sm mislu da si dovolj bister, da boš to vidu sam Izek 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Drugače je bil ta komentar Justin precej nekoristen.. ampak na mestu. Korist je odvisna od tistih, ki ga berejo Dr_Jakob, Izek, Gizmo_ in 7 others 3 7
maus Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Maus, tut če Miki:)... slika je nagnjena, ker je odrezana s posnetka, ko je na zadku motorja pred mano bila nameščena kamera.. Sm mislu da si dovolj bister, da boš to vidu sam res hvala, da si mi pojasnil... sem mislil, da je en čepel na cesti pred motorjem ... še veliko podrajsanih drsnikov ti želim Karai in Izek 2
Karai Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 res hvala, da si mi pojasnil... sem mislil, da je en čepel na cesti pred motorjem ... še veliko podrajsanih drsnikov ti želim Hvala, veliko užitkov na motorju tudi tebi.. čeprav nas vreme mal heca tele dni pa bo že
Karai Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 ampak na mestu. Korist je odvisna od tistih, ki ga berejo Glej še enkrat ti razložim.. Izpostavil si stvari, na katere motoristi nimamo vpiva. Če se bo avto pripeljal po tvojem pasu, je neugodno v vsakem primeru (res je manj možnosti odreagirat če si na kolenu.. al pa tut ne).. Pesek na cesti tut ne pometamo, tako da tam ko je, je treba pač pazit.. In kaj boš ti tuki upošteval???? To, da boš prestavil avto z nevidno močjo, če se pripelje po tvojem pasu?? Al boš z očmi odstranu pesek, ko ga vidiš??.. Če si motorist, si te nevarnosti, ki prežijo na tebe na vsakem ovinku moral sprejeti že pred nakupom motorja... Če imaš o tem pomisleke, ti svetujem da stvar prodaš in si kupiš balinčke peace Dr_Jakob in ImenitnaPriložnost 1 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Glej še enkrat ti razložim.. Izpostavil si stvari, na katere motoristi nimamo vpiva. Če se bo avto pripeljal po tvojem pasu, je neugodno v vsakem primeru (res je manj možnosti odreagirat če si na kolenu.. al pa tut ne).. Pesek na cesti tut ne pometamo, tako da tam ko je, je treba pač pazit.. In kaj boš ti tuki upošteval???? To, da boš prestavil avto z nevidno močjo, če se pripelje po tvojem pasu?? Al boš z očmi odstranu pesek, ko ga vidiš??.. Če si motorist, si te nevarnosti, ki prežijo na tebe na vsakem ovinku moral sprejeti že pred nakupom motorja... Če imaš o tem pomisleke, ti svetujem da stvar prodaš in si kupiš balinčke peace Lej, ne bi rad polemiziral tri dni, ker so stvari jasne. Motorist, ki mu je kaj do tega, da preživi, pač vozi tako, da lahko v primeru takih situacij (ki so realne) odreagira. Balinčke potem kupujejo tisti, ki se skantajo in so kriplji ... maus, Karai, sesir in 5 others 4 4
Karai Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) Lej, ne bi rad polemiziral tri dni, ker so stvari jasne. Motorist, ki mu je kaj do tega, da preživi, pač vozi tako, da lahko v primeru takih situacij (ki so realne) odreagira. Balinčke potem kupujejo tisti, ki se skantajo in so kriplji ... In zato ti priporočam, da iščeš svoje mesto v temi ala Easy Rider, konstruktivne nasvete vožnje po kolenu pa pustiš tistim z dobrimi nameni in željo pomagati.. Do zdej v zgodovini te teme nisi dal še ene uporabne informacije... Pa ne samo po mojem mnenju Pač dejstvo je da si vedno neki proti.. Krivemu kurcu svaka dlaka smeta Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil Karai Dr_Jakob in sergini 2
Jure Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) Se strinjam @Justin Brez zamere, ampak za moraliziranje je na motosvetu odprtih XXXXXX tem. Ta tema je namenjena vožnji po kolenu, tehniki vožnje, izkušnjam, nasvetom, itd.. Če imaš kakšen nasvet kako se da bolj prav, bolj varno, itd peljat po kolenu, potem kar, drugače pa prosim feel free premaknit pomisileke primernosti tovrsntega početja na cesti v katero izmed za to primernih tem. Ni treba lih v vseh temah na MS eno in isto. Hvala. Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil Jure Izek, Dr_Jakob, sergini in 3 others 6
sesir Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Se strinjam @Justin Brez zamere, ampak za moraliziranje je na motosvetu odprtih XXXXXX tem. Ta tema je namenjena vožnji po kolenu, tehniki vožnje, izkušnjam, nasvetom, itd.. Če imaš kakšen nasvet kako se da bolj prav, bolj varno, itd peljat po kolenu, potem kar, drugače pa prosim feel free premaknit pomisileke primernosti tovrsntega početja na cesti v katero izmed za to primernih tem. Ni treba lih v vseh temah na MS eno in isto. Hvala. Eni ala Justin,ki se sploh ne znajo peljat tako ali drugače pač serjejo po vseh temah.Za kaj druga itak niso P182, suzuki, sinisa in 5 others 7 1
Gianni Objavljeno Julij 29, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) ..prav smešno mi je brati tele poste za nazaj..ne, reporta ne bo, pa tudi vmes ga ni bilo, ostal je le za tiste, ki me poznajo v živo, človek se v desetletju postara :yes:, sicer še v enem kosu, pišem samo še o pomislekih,..npr: ....sicer pa...po vseh teh letih, razvoju motociklov...po prevdarnem premisleku..o vsem skupaj..po kilometrini...po videnih prometnih, po izgubljenih....nekako ostajam redkobeseden . Sicer pa...ZX-12R..je šla po kolenu takole... Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil Gianni
Gianni Objavljeno Julij 29, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) Sicer pa...ZX-12R..je šla po kolenu takole... Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil Gianni
Gianni Objavljeno Julij 29, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Sicer pa...ZX-12R..je šla po kolenu takole... ne rata mi prilepit fotke bajkr88 in Stevie 1 1
Gianni Objavljeno Julij 29, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) ne rata mi prilepit fotke Še en poizkus..da vidmo ZX-12R..na podnu :) končno prilepu :surrender: Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil Gianni suzuki, Izek, trebor in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se