Jure Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Pozdravljeni, Sem nov na forumu,ne pa ravno na motorju.Dolga leta sem bil motokrosist, sedaj nekaj časa na cesti.Ker sem navajen, da je bil na motocrossu vedno položaj telesa, nog, rok, glave točno določen pri zaviranju, vožnji navzdol,.. Ne vem točno, če se na cestnem postavljam pravilno.. Najprej sem imel VTR, sedaj K1200r.. Motor mi je precej všeč, dober za dolge, naporen za kratke ovinke (govorim iz svojih ne izkušenj), mehak se mi zdi le prednji del ali ga pa samo nisem navajen.. Počasi pa bi tudi rad, da se še meni uspe v ovinku s kolenom dotakniti asfalta. Zanima me, če je že kakšen forumaš s k1200 to že počel.. težko mi je predvsem zaradi neokretnosti v kratkih zavojih, v daljših je pa že hitrost kar velika... Hvala Jaz sem se zadnjič na planinskih ridah prvič v življenju peljal s K1200R. Gor je imel Dunlop Roadsmart in sem kljub temu po par ovinkih že drsal s kolenom. Kar se mene tiče je ta motor, najbrž tudi zaradi položaja sedenja, eden najbolj preprostih za peljat po kolenu pri zmerni hitrosti. Seveda pa ne moreš pričakovat da se boš po kolenu vozil v tako zaprtih ovinkih, čez katere se pelješ 30 - 40 km/h.. Za tako cesto je supermoto DAMI34, yamaha2025, gsxf750 in 3 others 6
Popularna objava RVT Objavljeno Avgust 22, 2012 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Vožnja po kolenu za vožnjo po cesti je res ena večna uganka ( a je smiselna, a si zaradi tega kej hitrejši, a je ta tehnika za cesto bolj varna, a se da to na vseh vrstah motociklov, a se da na vsekem kolenčkat pri isti hitrosti, s kerim gumam se da še varno vozit po kolenu...itd, itd ) vidm, da je do razrešitve tega še daleč in je več pravilnih ugotovitev, ki so ob gledanju z drugega zornega kota napačne. Moje mnenje je, da se vozi tko, da se v seb še počutiš "sigurnega in varnega" (vem, da je to relativno stanje ) in se izogibaš vožnje "preko sebe" in, če gre brez večjega problema po kolenu to prakticiraš, če pa je vsakič prisoten strah pač ne forsiraš in počakaš, da s kilometrino ta varen obučutek "pride sam", in če ne pride se pač sprijazniš, da tak način vožnje pač ni zate in uživaš v drugih lepih stvareh, ki ti jih ponuja motociklizem. No pa še neki mojih "forsiranj" , da nam sam moralizeral igorkr, Gregc, trebor in 7 others 10
RVT Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 Še par mescev pa spet :grim DXR16 in trebor 2
cb1300 Objavljeno Januar 18, 2013 Opozori Objavljeno Januar 18, 2013 Skor po kolenu :-).......upam da še mal pa kmalu smučke zamenjam za kolenčkanje na Marofu :-)) monsterogi in sesir 2
Zivnorc Objavljeno Januar 18, 2013 Opozori Objavljeno Januar 18, 2013 Jaz sem se zadnjič na planinskih ridah prvič v življenju peljal s K1200R. Gor je imel Dunlop Roadsmart in sem kljub temu po par ovinkih že drsal s kolenom. Kar se mene tiče je ta motor, najbrž tudi zaradi položaja sedenja, eden najbolj preprostih za peljat po kolenu pri zmerni hitrosti. Seveda pa ne moreš pričakovat da se boš po kolenu vozil v tako zaprtih ovinkih, čez katere se pelješ 30 - 40 km/h.. Za tako cesto je supermoto ... pa pozabu si povedat, da se pišeš "Jure"...... MteByKer82 in trebor 2
Zivnorc Objavljeno Januar 18, 2013 Opozori Objavljeno Januar 18, 2013 (popravljeno) Problem se je prvič taknit kolena..... .. ko ti pride v navado drajsat kolena, gredo skoraj vsi ovinki po kolenu... .. ko greš s kolenom po asfaltu v ovinku, pa to nisi pričakoval.... je pa že mal jeba... .. naslednji korak pa je, da iz levega ovinka pristaneš na desnem kolenu... al pa komolcu... riti.. glavi?? Popravljeno Januar 18, 2013. Popravil Zivnorc
jakATV Objavljeno Januar 18, 2013 Opozori Objavljeno Januar 18, 2013 .. naslednji korak pa je, da iz levega ovinka pristaneš na desnem kolenu.. :grrr :grrr :grrr :grrr trebor, Zivnorc in umetnica51 3
semering Objavljeno Januar 18, 2013 Opozori Objavljeno Januar 18, 2013 Jaz grem tudi po kolenu... ...ko žena zaukaže! DAMI34, Zivnorc in urkoman 3
RVT Objavljeno April 25, 2013 Opozori Objavljeno April 25, 2013 (popravljeno) Glede na to, da so se 20 ali več let nazaj več ali manj samo po dirkališčih po kolenu vozil je sedaj to po cesti skoraj običaj predvsem za voznike cestin motorjev in prov zanima me a je možno da bo npr. čez 10 ali več let tut vožnjo po komolcu cestni "običaj" , ki se je tako kot vožnja po kolenu preselil iz dirkališč še na cesto ..in se bo na motosvetu odprla tema: Po komolcu Popravljeno April 25, 2013. Popravil RVT Whitee, sesir in MoTo G_P 3
MoTo G_P Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Haha...dans k sm piu kavo na Rakitni sm se isto spraševau, ko sm prejt enga modela vidu kako je veselo nažigou gor pa dol
tintin Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Čist tko mim grede.. gdor zna kolenčkat.. po kolko prevoženih ste se navadli?
Borutt Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Do sedaj se je še vsak malo bolj dinamičen jezdec GS-a (saj veste, kateri motor) bolj hitro in lepše peljal kot strupena športiva z voznikovim kolenom po tleh. To sem videl na cesti in ne na dirkališču. Sedaj pa naj vsak razmisli, kaj mu paše in naj tako počne.
danci1973 Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 (popravljeno) Do sedaj se je še vsak malo bolj dinamičen jezdec GS-a (saj veste, kateri motor) bolj hitro in lepše peljal kot strupena športiva z voznikovim kolenom po tleh. To sem videl na cesti in ne na dirkališču. Sedaj pa naj vsak razmisli, kaj mu paše in naj tako počne. Pozabil si še povedat, da je ob tem GS jezdec vozil striktno po omejitvah, voznik strupene športive s kolenom po tleh pa 'najmanj 200'... D. Popravljeno April 26, 2013. Popravil danci1973
Jure Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 (popravljeno) Do sedaj se je še vsak malo bolj dinamičen jezdec GS-a (saj veste, kateri motor) bolj hitro in lepše peljal kot strupena športiva z voznikovim kolenom po tleh. To sem videl na cesti in ne na dirkališču. Sedaj pa naj vsak razmisli, kaj mu paše in naj tako počne. Očitno nisi videl še nobenega, ki zna oreng peljat strupeno športivo na kakšni njej primerni cesti Ne pravim, da se z GSom ne da hitro peljat, nasprotno, te velike endure so presenetljivo hitre po cesti, sploh če so ovinki bolj zaprti. Ampak Rakitna, poletje, 30°C temperatura zraka, GSXR, Dunlop GP Racer in nekdo, ki se zna peljat.. Res bi rad videl GSa, ki se pelje lepše in bolj hitro Vsak motor je pač za nekaj. Zato točno tako kot zaključuješ. Vsak naj razmisli kaj mu paše in naj tako počne, brezveze pa primerjat jabolka in hruške. ker sportiva pač ni za offroad, GS pa pač ni za dirkat in konec To pisanje seveda ni promoviranje ali zagovarjanje cestnega dirkanja, zgolj dejstvo kako pač je Popravljeno April 27, 2013. Popravil Jure DINAMIK, sesir, delbrz in 1 other 4
S-trMa Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Kaj pa vem no. Kolenčkanje je že fajn, sam se mi zdi, da sodi na pisto. Namreč, kako pa bo nekdo svojo raketo, s katero drajsa čez ovinek s kolenom, komolcem in ušesi, ustavil svoj motor sredi ovinka, ko bo dohitel ata z bičesko, nasproti pa traktor s šestimi balami? In ne mi govort, da kolenčkate samo na preglednih ovinkih, ker je 99% ovinkov v Slovenistanu med brežinami ali pa so popolnoma zaraščeni z grmovjem, drevjem ali pa koruzo. Sam opazujem takšne junake, ki slepo hamlajo v ovinek, čeprav ne vidijo 20m pred sabo... Saj tudi jaz kakšno cesto dobro poznam, tut moj motor se več kot odlično pelje po ovinkih, ampak enostavno si ne upam prehitro, ker sem že ene parkrat imel srečo mnogo mnogo večjo kot pamet, ko sem zvozil mimo raznih pizdarij na cesti. Enostavno ne moreš vozit na limitu, ker ti zmanjka rezerve. Kot je rekel Mick Doohan: če bi po cesti vozil, kot se vozim po pisti, me danes več nebi bilo. maxxa, hajoktejn, igorkr in 5 others 8
danci1973 Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Kaj pa vem no. Kolenčkanje je že fajn, sam se mi zdi, da sodi na pisto. Namreč, kako pa bo nekdo svojo raketo, s katero drajsa čez ovinek s kolenom, komolcem in ušesi, ustavil svoj motor sredi ovinka, ko bo dohitel ata z bičesko, nasproti pa traktor s šestimi balami? Čisto enako kot tisti GS jezdec, ki je itak hitrejši. D. Jure, suzuki, sesir in 2 others 5
suzuki Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Hola, kaj pa vem, no... hvala ker ste me nasmejali enačba je torej: kolenčkanje = ful divja, nora vožnja, na limitu, za dlako od smrti (ali = slepo hamlanje v ovinek, ali = vožnja na pisti itd) Sklep: brez kolenčkanja ne moreš bit (pre)hitr, kolenčkanje naredi vožnjo noro, divjo, idiotsko, neumno?? taboljši štos letos, priznam DINAMIK 1
MoTo G_P Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Kaj pa vem no. Kolenčkanje je že fajn, sam se mi zdi, da sodi na pisto. Namreč, kako pa bo nekdo svojo raketo, s katero drajsa čez ovinek s kolenom, komolcem in ušesi, ustavil svoj motor sredi ovinka, ko bo dohitel ata z bičesko, nasproti pa traktor s šestimi balami? In ne mi govort, da kolenčkate samo na preglednih ovinkih, ker je 99% ovinkov v Slovenistanu med brežinami ali pa so popolnoma zaraščeni z grmovjem, drevjem ali pa koruzo. Sam opazujem takšne junake, ki slepo hamlajo v ovinek, čeprav ne vidijo 20m pred sabo... Saj tudi jaz kakšno cesto dobro poznam, tut moj motor se več kot odlično pelje po ovinkih, ampak enostavno si ne upam prehitro, ker sem že ene parkrat imel srečo mnogo mnogo večjo kot pamet, ko sem zvozil mimo raznih pizdarij na cesti. Enostavno ne moreš vozit na limitu, ker ti zmanjka rezerve. Kot je rekel Mick Doohan: če bi po cesti vozil, kot se vozim po pisti, me danes več nebi bilo. Eh vedno se najde en moralizator, dj še enkat preber juretov post o čem je debata
NinjaRider04 Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 (popravljeno) ...ma dajte no Kolenčkanje je pa ja najbolj eazy stvar kaj je lahko! ,..evo moral si bom že nabaviti 3tje kolenčnike (wiz).. Popravljeno April 27, 2013. Popravil NinjaRider04
S-trMa Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Drajsanje s kolenom naj bi bilo baje namenjeno temu, da voznik oceni svoj nagib in prenašanju teže. Ne vem, popravite me, če živim v zmoti. Če se voznik NE vozi na limitu, potem je rinjenje kolena ven namenjeno čemu? Da je lepše? Da ne bo voznik za kolenčarjem rekel, da se ne zna peljat? Da ne bo kdo s prstom kazal na nove, nerabljene kolenčnike na kombinezonu? kolenčkanje = ful divja, nora vožnja, na limitu, za dlako od smrti sklep: brez kolenčkanja ne moreš bit (pre)hitr Ja, kolenčkanje bi po mojem mnenju moralo biti ful divja, nora vožnja, sicer nima nobenega pomena. Ali pač? Razloži mi. Sej se ne mislm kregat, men je čist vseen, sam povedal sem svoje mnenje, ki je lahko tudi napačno. Argumentiraj in me prepričaj. Seveda si lahko brez kolenčkanja prehiter, kdo pa je rekel, da ne? Eh vedno se najde en moralizator, dj še enkat preber juretov post o čem je debata Sem prebral Juretov post. Torej je debata o tem, kako se čimbolj počasi peljat, pa vseeno drajsat s kolenom? Ne razumem debate očitno...
S-trMa Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Sploh pa, opravičujem se, da sem sploh kaj komentiral. Tema ni namenjena temu, pač pa učenju kolenčkanja. Zato moje objave niso konstruktivne in jih administrator lahko brez slabe vesti zbriše. Pardon še enkrat :fredy:
MoTo G_P Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Razlika je med dinamično vožnjo k nastajajo taki nagibi, da lahko podrgneš s kolenom, in pa med brez glavim divjanjem po cesti če jo poznaš ali pa ne...Mislim da je to želu povedat se ti ne zdi?
biker77 Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Drajsanje s kolenom naj bi bilo baje namenjeno temu, da voznik oceni svoj nagib in prenašanju teže. evo..si si odgovoru..pošlataš kje si..in itak je med tistim ko podrsaš in med tistim koliko se še da nagnt kr nekej stopinj razlike.. pa še težo mal porazdeliš in je bolj varno.. vsaj meni..
Jure Objavljeno April 28, 2013 Opozori Objavljeno April 28, 2013 (popravljeno) Sem prebral Juretov post. Torej je debata o tem, kako se čimbolj počasi peljat, pa vseeno drajsat s kolenom? Ne razumem debate očitno... Očitno si bolj slabo bral. Moj post je bil komentar zgolj na izjavo, da se da z GSom kao hitreje peljat kot s SS raketo. To pač ne drži, če tisti, ki vozi SS raketo zna peljat. Noben ni zagovarjal tega početja po cesti, mislim da se vsi bolj ali manj strinjamo, da je vožnja na limitu pač bedasta. Še celo izrecno sem napisal, da moj komentar ni promoviranje cestnega dirkanja, ker vem, da rad hitro kdo moralizira Glede na kontekst je tvoje opozarjanje izpadlo približno tako, kot če bi A napisal ročna bomba bolj useka kot atomska. B bi rekel, ne to pa že ne drži, dejstvo je pač da atomska bolj. In potem pride C in jima reče, nene fanta, bomb se ne sme metat. Kar se pa samega kolena tiče. Če imaš taprav motor in taprave gume prideš do kolena veliiiko prej kakor do limita. In če se pri isti hitrosti (ki še ni limit) pelješ enkrat skozi ovinek tako, da se presedeš, drugič pa tako, da se ne, si takrat, ko si se presedel, bil od limita oddaljen še malo bolj. Pa še občutek je boljši. Poleg tega pa je treba upoštevat še fun factor Kolenčkanje je pač zabavno. Jaz redno drsam, pa vem, da bi šlo brez problema še nižje in hitreje. Ampak pač ne gre, ke smo na cesti ne na pisti. Mar ne? Popravljeno April 28, 2013. Popravil Jure erciona, trebor, Zivnorc in 1 other 4
S-trMa Objavljeno April 28, 2013 Opozori Objavljeno April 28, 2013 Glede na kontekst je tvoje opozarjanje izpadlo približno tako, kot če bi A napisal ročna bomba bolj useka kot atomska. B bi rekel, ne to pa že ne drži, dejstvo je pač da atomska bolj. In potem pride C in jima reče, nene fanta, bomb se ne sme metat. Dober in primeren primer moje zmote. Res sem komentiral izven konteksta. Poleg tega pa je treba upoštevat še fun factor Kolenčkanje je pač zabavno. Tole mislim da odgovori na vse. Se opravičujem za vmešavanje
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se