Kmet2 Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 No moje izkušnje z ALU kovčki pač niso pozitivne.Motilo me je nabiranje vlage(kondenza)v njih,če tega ne želiš moraš dokupit notranje tekstilne vreče,kar zadevo znatno podraža,ni mi bilo všeč tudi,da ko sem snel kovčke so bili nosilci zelo grdi kot tudi kovčki....ker motor uporabljam vsestransko in ne samo za potovanja sem se odločil,da jih zamenjam z plastičnimi,ki imajo tudi nekaj prednosti.Da se jim povečat volumen(zelo enostavno),vizualno so mi bili veliko lepši in ko sem jih snel ni bilo na motorju še kup železja in kvarilo že tako grd motor :grim ni kondenza in ključ za kovčke isti kot za motor... Je pa res da so pa ALU kovčki veliko bolj trpežni na udarce,cenejši in če veliko potuješ po odročnih krajih ti jih toplo priporočam ravno zaradi prej navedene odpornosti(udarci,padec motorja....)
Zok Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 E, tole glede nosilcev sem ze na prejsnjih straneh zaznal - razen pri motorju ki ga prilagam v priponki (sem moral shranit ker zbiram ideje za pritrdilni patent). Tu mi pritrdilni okvir zgleda se kar sprejemljiv. Moja bodoca zadeva gre bolj tja v cenejse vode - alu kufra iz baumaxa, lepo ojacana in predihtana (sprej za izolacijo podvozij, silikon, tapeta, TESA tesnilo), home made okovje ki bo se manjse od tega na sliki - zaradi manjsih kovckov, ki sta dimenzij 35 cm (dolzina) x 25 cm (visina) x 23 cm (sirina - gledano v smeri namescenosti na moped, na vrhu pa 52-litrski top case, verjetno plasticen. Okvirja za pritrditev stranskih kovckov bota velika vsega 17x17 cm (zunanje mere). Zahteve za izvedbo nosilcev sem si podal naslednje: -kovinska izvedba -cas za montazo/demontazo kufra max 10 sekund po kosu - natakni, zapni, zakleni. -montaza/demontaza brez odpiranja samega kufra -odmontirati se ga da samo s kljucem za kljucavnico (ali kladivom, rorcangami itd :grim ) - s tem mislim na moznost zaklepanja nosilca -nosilca za stranska kovcka se da loceno odmontirati od nosilca za top case - max cas montaze/demontaze 1 minuta (torej max 4 vijaki), potrebno orodje samo 1 (en) kljuc - npr. 13 mm vilicast kljuc, torx ali imbus, s cimer videz na hitro preuredim nazaj v "normalnega" -cim manj navzven vidnih vijakov -trdna izvedba - nosilca za stranska kovcka morata biti med seboj direktno mehansko povezana, ne nujno locljiva -nosilnost vsaj 20 kg po kufru, s 100% zanesljivo pritrditvijo (kaj ti pomaga nosilnost ce se kufer sname?) -nosilec za top case mora biti snemljiv v manj kot 5 min - torej brez snemanja plastik -s kompletno namontiranim okovjem in vsemi kovcki mora biti dovolj prostora se za sopotnico oz. njene noge (kar je ze velik izziv, ker imam zadnji del mopeda skrajsan, izpuh pa nekje na plafonu) -cim manjsa masa (preudarno narejena konstrukcija) -poceni kot se le da (aluminij zal odpade, ampak tako ali tako imam ze subframe zelezen) -cimbolj "fabriski" izgled - oz. cim manj vidnosti na sploh -crne barve, kot vse ostalo na mopedu -brez med voznjo gibajocih delov ki bi lahko povzrocili kakrsenkoli hrup ali kakrsnokoli poskodbo ali obrabo bilocesar - kljucavnice, drzala kufrov itd Bo uspelo? Jaz mislim da bom uspel izpolnit vsaj vecino teh zahtev. Osnovno idejo ze imam, ko bo projekt pripravljen na izvedbo v praksi pa se lotim izdelave.
Kmet2 Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 E, tole glede nosilcev sem ze na prejsnjih straneh zaznal - razen pri motorju ki ga prilagam v priponki (sem moral shranit ker zbiram ideje za pritrdilni patent). Tu mi pritrdilni okvir zgleda se kar sprejemljiv. Moja bodoca zadeva gre bolj tja v cenejse vode - alu kufra iz baumaxa, lepo ojacana in predihtana (sprej za izolacijo podvozij, silikon, tapeta, TESA tesnilo), home made okovje ki bo se manjse od tega na sliki - zaradi manjsih kovckov, ki sta dimenzij 35 cm (dolzina) x 25 cm (visina) x 23 cm (sirina - gledano v smeri namescenosti na moped, na vrhu pa 52-litrski top case, verjetno plasticen. Okvirja za pritrditev stranskih kovckov bota velika vsega 17x17 cm (zunanje mere). Zahteve za izvedbo nosilcev sem si podal naslednje: -kovinska izvedba -cas za montazo/demontazo kufra max 10 sekund po kosu - natakni, zapni, zakleni. -montaza/demontaza brez odpiranja samega kufra -odmontirati se ga da samo s kljucem za kljucavnico (ali kladivom, rorcangami itd :grim ) - s tem mislim na moznost zaklepanja nosilca -nosilca za stranska kovcka se da loceno odmontirati od nosilca za top case - max cas montaze/demontaze 1 minuta (torej max 4 vijaki), potrebno orodje samo 1 (en) kljuc - npr. 13 mm vilicast kljuc, torx ali imbus, s cimer videz na hitro preuredim nazaj v "normalnega" -cim manj navzven vidnih vijakov -trdna izvedba - nosilca za stranska kovcka morata biti med seboj direktno mehansko povezana, ne nujno locljiva -nosilnost vsaj 20 kg po kufru, s 100% zanesljivo pritrditvijo (kaj ti pomaga nosilnost ce se kufer sname?) -nosilec za top case mora biti snemljiv v manj kot 5 min - torej brez snemanja plastik -s kompletno namontiranim okovjem in vsemi kovcki mora biti dovolj prostora se za sopotnico oz. njene noge (kar je ze velik izziv, ker imam zadnji del mopeda skrajsan, izpuh pa nekje na plafonu) -cim manjsa masa (preudarno narejena konstrukcija) -poceni kot se le da (aluminij zal odpade, ampak tako ali tako imam ze subframe zelezen) -cimbolj "fabriski" izgled - oz. cim manj vidnosti na sploh -crne barve, kot vse ostalo na mopedu -brez med voznjo gibajocih delov ki bi lahko povzrocili kakrsenkoli hrup ali kakrsnokoli poskodbo ali obrabo bilocesar - kljucavnice, drzala kufrov itd Bo uspelo? Jaz mislim da bom uspel izpolnit vsaj vecino teh zahtev. Osnovno idejo ze imam, ko bo projekt pripravljen na izvedbo v praksi pa se lotim izdelave. Super projekt......mam prošnjo....ko bo projekt končan,bi si to želel videt,pa mislim,da nisem sam jaz radoveden... Lp
Cartman Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 E, tole glede nosilcev sem ze na prejsnjih straneh zaznal - razen pri motorju ki ga prilagam v priponki (sem moral shranit ker zbiram ideje za pritrdilni patent). Tu mi pritrdilni okvir zgleda se kar sprejemljiv. Moja bodoca zadeva gre bolj tja v cenejse vode - alu kufra iz baumaxa, lepo ojacana in predihtana (sprej za izolacijo podvozij, silikon, tapeta, TESA tesnilo), home made okovje ki bo se manjse od tega na sliki - zaradi manjsih kovckov, ki sta dimenzij 35 cm (dolzina) x 25 cm (visina) x 23 cm (sirina - gledano v smeri namescenosti na moped, na vrhu pa 52-litrski top case, verjetno plasticen. Okvirja za pritrditev stranskih kovckov bota velika vsega 17x17 cm (zunanje mere). Zahteve za izvedbo nosilcev sem si podal naslednje: -kovinska izvedba -cas za montazo/demontazo kufra max 10 sekund po kosu - natakni, zapni, zakleni. -montaza/demontaza brez odpiranja samega kufra -odmontirati se ga da samo s kljucem za kljucavnico (ali kladivom, rorcangami itd :grim ) - s tem mislim na moznost zaklepanja nosilca -nosilca za stranska kovcka se da loceno odmontirati od nosilca za top case - max cas montaze/demontaze 1 minuta (torej max 4 vijaki), potrebno orodje samo 1 (en) kljuc - npr. 13 mm vilicast kljuc, torx ali imbus, s cimer videz na hitro preuredim nazaj v "normalnega" -cim manj navzven vidnih vijakov -trdna izvedba - nosilca za stranska kovcka morata biti med seboj direktno mehansko povezana, ne nujno locljiva -nosilnost vsaj 20 kg po kufru, s 100% zanesljivo pritrditvijo (kaj ti pomaga nosilnost ce se kufer sname?) -nosilec za top case mora biti snemljiv v manj kot 5 min - torej brez snemanja plastik -s kompletno namontiranim okovjem in vsemi kovcki mora biti dovolj prostora se za sopotnico oz. njene noge (kar je ze velik izziv, ker imam zadnji del mopeda skrajsan, izpuh pa nekje na plafonu) -cim manjsa masa (preudarno narejena konstrukcija) -poceni kot se le da (aluminij zal odpade, ampak tako ali tako imam ze subframe zelezen) -cimbolj "fabriski" izgled - oz. cim manj vidnosti na sploh -crne barve, kot vse ostalo na mopedu -brez med voznjo gibajocih delov ki bi lahko povzrocili kakrsenkoli hrup ali kakrsnokoli poskodbo ali obrabo bilocesar - kljucavnice, drzala kufrov itd Bo uspelo? Jaz mislim da bom uspel izpolnit vsaj vecino teh zahtev. Osnovno idejo ze imam, ko bo projekt pripravljen na izvedbo v praksi pa se lotim izdelave. 40 kil+topcase+sopotnica. . . . to je ful. Bi kr reku da preveč. Jaz osebno si ne predstvlam kako je vozit motor z dvema 20 litrskima kantama vode ob strani. Meni so alu kufri super za videt, najbrž tud mega uporabni, Ampak, morda lahko probaš najprej solidne tekstilne torbe. Jez osebno sem presenečen, kako dobro se obnašajo, in tud v torbe sm že naložil tolko, da je blo prikrmarit kompozicijo do Krka pain and suffer.
suhi Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 E, tole glede nosilcev sem ze na prejsnjih straneh zaznal - razen pri motorju ki ga prilagam v priponki (sem moral shranit ker zbiram ideje za pritrdilni patent). Tu mi pritrdilni okvir zgleda se kar sprejemljiv. Čao Kaj pa slika mojega mopeda tu dela hehe. Sicer pa ne razumem tvoje povedi pa bi bil hvaležen če razložiš, kaj pri mojem nisi zaznal pa ti lahko morda s čim pomagam. Ajd
Kmet2 Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Čao Kaj pa slika mojega mopeda tu dela hehe. Sicer pa ne razumem tvoje povedi pa bi bil hvaležen če razložiš, kaj pri mojem nisi zaznal pa ti lahko morda s čim pomagam. Ajd Milim da je Zok mojo poved komentiral,to z nosilci,preber si na tej strani objavljeno 13.32.....no vsaj mislim tako. LP
jami65 Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 E, tole glede nosilcev sem ze na prejsnjih straneh zaznal - razen pri motorju ki ga prilagam v priponki (sem moral shranit ker zbiram ideje za pritrdilni patent). Tu mi pritrdilni okvir zgleda se kar sprejemljiv. Moja bodoca zadeva gre bolj tja v cenejse vode - alu kufra iz baumaxa, lepo ojacana in predihtana (sprej za izolacijo podvozij, silikon, tapeta, TESA tesnilo), home made okovje ki bo se manjse od tega na sliki - zaradi manjsih kovckov, ki sta dimenzij 35 cm (dolzina) x 25 cm (visina) x 23 cm (sirina - gledano v smeri namescenosti na moped, na vrhu pa 52-litrski top case, verjetno plasticen. Okvirja za pritrditev stranskih kovckov bota velika vsega 17x17 cm (zunanje mere). Zahteve za izvedbo nosilcev sem si podal naslednje: -kovinska izvedba -cas za montazo/demontazo kufra max 10 sekund po kosu - natakni, zapni, zakleni. -montaza/demontaza brez odpiranja samega kufra -odmontirati se ga da samo s kljucem za kljucavnico (ali kladivom, rorcangami itd :grim ) - s tem mislim na moznost zaklepanja nosilca -nosilca za stranska kovcka se da loceno odmontirati od nosilca za top case - max cas montaze/demontaze 1 minuta (torej max 4 vijaki), potrebno orodje samo 1 (en) kljuc - npr. 13 mm vilicast kljuc, torx ali imbus, s cimer videz na hitro preuredim nazaj v "normalnega" -cim manj navzven vidnih vijakov -trdna izvedba - nosilca za stranska kovcka morata biti med seboj direktno mehansko povezana, ne nujno locljiva -nosilnost vsaj 20 kg po kufru, s 100% zanesljivo pritrditvijo (kaj ti pomaga nosilnost ce se kufer sname?) -nosilec za top case mora biti snemljiv v manj kot 5 min - torej brez snemanja plastik -s kompletno namontiranim okovjem in vsemi kovcki mora biti dovolj prostora se za sopotnico oz. njene noge (kar je ze velik izziv, ker imam zadnji del mopeda skrajsan, izpuh pa nekje na plafonu) -cim manjsa masa (preudarno narejena konstrukcija) -poceni kot se le da (aluminij zal odpade, ampak tako ali tako imam ze subframe zelezen) -cimbolj "fabriski" izgled - oz. cim manj vidnosti na sploh -crne barve, kot vse ostalo na mopedu -brez med voznjo gibajocih delov ki bi lahko povzrocili kakrsenkoli hrup ali kakrsnokoli poskodbo ali obrabo bilocesar - kljucavnice, drzala kufrov itd Bo uspelo? Jaz mislim da bom uspel izpolnit vsaj vecino teh zahtev. Osnovno idejo ze imam, ko bo projekt pripravljen na izvedbo v praksi pa se lotim izdelave. č čao! Llepo zastavljen projekt. :OK: Upam, da ti uspe.vendar pazi na širino motorja z kovčki ,ker ne sme presegati enega merta. lp. jami
ciciban Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Sicer podpiram idejo in upam, da lepo izpade imam pa dobronameren nasvet. Ne delat nosilcev preveč po bikovsko. Original so namenoma narejeni iz tankostenskih cevi. Če ti motor pade, se nosilec prej zvije kot pa da poči kakšen del na okvirju motorja.
Kmet2 Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 č čao! Llepo zastavljen projekt. :OK: Upam, da ti uspe.vendar pazi na širino motorja z kovčki ,ker ne sme presegati enega merta. lp. jami Ja to pa le paz,kes so italjani občutljivi na to..
Zok Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Čao Kaj pa slika mojega mopeda tu dela hehe. Sicer pa ne razumem tvoje povedi pa bi bil hvaležen če razložiš, kaj pri mojem nisi zaznal pa ti lahko morda s čim pomagam. Ajd s tem sem mislil da so mi edino tvoji nocilci res okusno narejeni, da ne motijo prevec tudi ce so namontirani, na njih pa ni kovckov. Ja, namen imam uporabiti pohistvene cevi. Glede mase sem bolj mislil nosilnost kot dejansko maso (t.i. "rezerva za norce"), v 17 litrov je drugace ze skoraj tezko nabasati 20 kg. saj ne recem da ne gre, ampak ce imas samo oblacila, te meje ne bom dosegel tudi ko bo nabito poln. Izdelavo bom seveda tudi sproti dokumentiral.
sayo Objavljeno Januar 12, 2012 Opozori Objavljeno Januar 12, 2012 Teli kovčki izgledajo v redu GIVI tracker sayo 1
Kmet2 Objavljeno Januar 12, 2012 Opozori Objavljeno Januar 12, 2012 Teli kovčki izgledajo v redu GIVI tracker Te pa res dober zgledajio...
sayo Objavljeno Januar 12, 2012 Opozori Objavljeno Januar 12, 2012 Te pa res dober zgledajio... Do 20. januarja jih dobiš v TCju 30 % ceneje, okoli 350€ par
Kmet2 Objavljeno Januar 12, 2012 Opozori Objavljeno Januar 12, 2012 Do 20. januarja jih dobiš v TCju 30 % ceneje, okoli 350€ par Hvala za namig....a sej veš kako pravijo (če bi bil človek vedež ne bi bil revež),sem jih že kupil ,original,sem skoraj za enega dal toliko,kot sta tu oba :jezen ,drugače sem pa iskal plastične,ker so mi ALU v te bi lahko mogoče z rahlo predelavo tud klučavnice od BMW naštimu...
sayo Objavljeno Januar 14, 2012 Opozori Objavljeno Januar 14, 2012 Zdaj je GIVI naredil še gornji 52 literski alu. kufer TREKKER RobiRoberto, sayo in basbas 3
KeC Objavljeno Januar 15, 2012 Opozori Objavljeno Januar 15, 2012 Hvala za namig....a sej veš kako pravijo (če bi bil človek vedež ne bi bil revež),sem jih že kupil ,original,sem skoraj za enega dal toliko,kot sta tu oba :jezen ,drugače sem pa iskal plastične,ker so mi ALU v te bi lahko mogoče z rahlo predelavo tud klučavnice od BMW naštimu... Lahko pogledaš kaj takšnega: http://cariboucases.com/store/?name=Home Res na niso ALU in mogoče ne sodijo v to temo ampak so lažji in hudičevo trpežni. Tistile od GIVI-ja mi delujejo bl švohno, še posebej če prileti cela teža motorja nanje.
Kmet2 Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 Lahko pogledaš kaj takšnega: http://cariboucases....tore/?name=Home Res na niso ALU in mogoče ne sodijo v to temo ampak so lažji in hudičevo trpežni. Tistile od GIVI-ja mi delujejo bl švohno, še posebej če prileti cela teža motorja nanje. Ja se strinjam,pa tud moji od kao super BMW-ja niso glih za na tla metat pa sploh ne z motorjem vred...no vsaj jaz im ne zaupam ,da bi zdržal.....so pa zato lepi
moto rider Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 Zdaj je GIVI naredil še gornji 52 literski alu. kufer TREKKER Mater ejga... Ta je pa fajn. A ima tudi ceno??
sayo Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 Mater ejga... Ta je pa fajn. A ima tudi ceno?? Konec mesca ga šele dobijo, zato cene še nimajo
u-r-o-s Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 Res všečna tale Givijeva kolekcija :yes:
Kmet2 Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 Res všečna tale Givijeva kolekcija :yes: A si že kupil motor če si ga ali boš kupil brez kovčkov pa da ne maraš alu ti priporočam,da kupiš te so lepi pa še pol manj boš dal kot za BMW-jeve,sej kolikor se spomnim si spraševal o nakupu GS al pa gor poglej še Kec-ov link..tud niso slabi
u-r-o-s Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 Nisem še nič kupil, želja je GS ja, tale Givi pa tud super zgleda!
Zok Objavljeno Februar 10, 2012 Opozori Objavljeno Februar 10, 2012 (popravljeno) Lep pozdrav. Zaradi sluzbenih obveznosti se je zadeva zavlekla, pa vendar - za pokusino prilagam nekjaj fotk moje samogradnje. Top case je na poti (cakam posto), tako da se glavne konstrukcije se nisem lotil. Okvir (nosilna plosca) stranskega kovcka je se v surovem stanju, kovcek pa je razen tesnenja in dveh ojacitev v notranjosti (ki na zunaj ne bota vidni) ter velcro traku za pritrditev rocaja da ne bo opletal med voznjo, bolj ali manj konec. No, na notranji strani moram se vijake z biaksom pobrusiti. se en hiter posnetek jako slabe kvalitete o pripenjanju in odpenjanju z nosilne plosce - res gre hitro: http://www.youtube.com/watch?v=5q2R0s4Rvsk Popravljeno Februar 10, 2012. Popravil Zok
MiNa Objavljeno Februar 10, 2012 Opozori Objavljeno Februar 10, 2012 Po sliki sodeč, kovčka ne moreš odpreti dokler je na tej plošči. Drži?
Zok Objavljeno Februar 10, 2012 Opozori Objavljeno Februar 10, 2012 (popravljeno) Ja, delno drzi. Polovica zgornje strani se res ne da vec odpreti. kovcek pa je razen tesnenja in dveh ojacitev v notranjosti (ki na zunaj ne bota vidni) ter velcro traku za pritrditev rocaja da ne bo opletal med voznjo, bolj ali manj konec. Tu dve ojacitvi bota povezovalin ravno ta (fiksen) del pokrova in spodnji del kovcka, da ne bo prihajalo do deformacij ko bo kovcek odprt. Pokrov kovcka je dvodelen, in izgleda takole: Popravljeno Februar 10, 2012. Popravil Zok
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se