Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Nosilce ni nič predelal samo na zgornjem delu je zašvasal ploščico z navojem, da lahko z notranje strani prišraufam oz. fiksiram kovček.

Kot je na sliki.

Misko tudi jaz sem tako fiksiral kufre,upam samo da je na drugi strani neka zaščita proti samoodvitju!Jaz sem kar prevrtal vijak in uporabil varnostni zatič.

Objavljeno

Misko tudi jaz sem tako fiksiral kufre,upam samo da je na drugi strani neka zaščita proti samoodvitju!Jaz sem kar prevrtal vijak in uporabil varnostni zatič.

Zelo dobra ideja. Sploh nisem pomislil na to. Bom tudi jaz tako zavaroval proti odvitju.

Hvala za idejo.

Objavljeno (popravljeno)

Uporabi TAKŠNO matico pa se sigurno ne bo "sama" odvijala pa še problemov z varnostnimi zatići ne bo.

Najbolje pa je matica privarjena na ploščico na nosilcu. Na notranji strani pa velika podložka podložena z gumo. Preverjeno 30kkm na GS-u pa se ni nikoli odvilo.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Uporabi TAKŠNOmatico pa se sigurno ne bo "sama" odvijala pa še problemov z varnostnimi zatići ne bo.

Najbolje pa je matica privarjena na ploščico na nosilcu. Na notranji strani pa velika podložka podložena z gumo. Preverjeno 30kkm na GS-u pa se ni nikoli odvilo.

Karkoli,samo da ne izgubiš kufrov po poti.Saj tudi pri osovini zadnjega kolesa (vsaj pri verigarjih)imaš bodisi matico z pločevino ali zatič.

Ampak če sem čist pošten sem pri helikopterjih na najbolj vitalnih delih videl zatič. :book:

Objavljeno

Se popolnoma strinjam, tudi sam sem pri UL letalih opazil veliko vijakov varovanih na način, ki ga opisuješ, tam uporabljajo posebmo žico, na kateri se takoj opazijo poškodbe že pri enostavnem PFC.

Vendar pri kovčkih ni dobro preveč komplicirat.

Objavljeno

Čakte mal. Šravfe zategneš tolk, kot je treba, pa bo držalo.

Po vaših trditvah bi moral na mopedu vse šravfe prevrtat al pa vse matice zamenjat, da se neb moped na prvi tlakovani cesti al pa urng makedamu čist razletu.

Objavljeno

Hvala za vse predloge.

Ali bo ta pritrditev dovolj ali bo potrebna dodatna matica bo pokazal čas. Čez 1 mesec gremo s prijatli po Romuniji, kjer bo stvar testirana.

Še ena stvar je, ki jo moram upoštevat. Vsak dan bomo v drugem hotelu in kovčki bodo šli z mano v sobo, da ne bom vse nosil v vrečkah. Ni mi pa v interesu, da bi 2x na dan šraufal kovčke dol in gor (vem, da je to 1 minuta dela ampak vseeno).

Objavljeno (popravljeno)

Čakte mal. Šravfe zategneš tolk, kot je treba, pa bo držalo.

Po vaših trditvah bi moral na mopedu vse šravfe prevrtat al pa vse matice zamenjat, da se neb moped na prvi tlakovani cesti al pa urng makedamu čist razletu.

Zelo posplošuješ,vendar ni vse tako enostavno.Nekateri vijaki na mopedu (avtu..)so original brez zaščite,nekateri so lepljeni,nekateri z vzmetnimi podloškami,nekateri z gumiranimi maticami ali zatiči itd.Kakšen strojnik bi znal zadevo lepo utemeljiti.Zagotovo niso vsi vijaki (enako )izpostavjeni samoodvijanju,dvomim pa da so sicer varčni konstruktorji dodajali zaščite zaradi lepšega.

Če bi bil kufer privijačen z štirimi vijaki bi se še strinjal s tabo,ker pa tukaj en sam vijak zgoraj skrbi za vpetje precejšnje mase ki je lahko izpostavjena velikim vibracijam, je zame vijak brez zaščite hudo ogrožanje sebe in ostalih v prometu.

Popravljeno . Popravil FLY
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala za vse predloge.

Ali bo ta pritrditev dovolj ali bo potrebna dodatna matica bo pokazal čas. Čez 1 mesec gremo s prijatli po Romuniji, kjer bo stvar testirana.

Še ena stvar je, ki jo moram upoštevat. Vsak dan bomo v drugem hotelu in kovčki bodo šli z mano v sobo, da ne bom vse nosil v vrečkah. Ni mi pa v interesu, da bi 2x na dan šraufal kovčke dol in gor (vem, da je to 1 minuta dela ampak vseeno).

Misko ne vzet za slabo ampak vsaj eden od naju ima težave z dojemanjem realnosti.

Kaj bo pokazal čas oz.test na cesti? Če si se uštel,boš zaradi ene matice in odpadlega kufra razbil sebe,moped ali koga drugega.

Nekdo je po tvoji skripti testiral koliko zaščite (ne)rabi tovor na prikolici avtomobila in v Črnem Kalu ubil motorista.

Oprosti starostni senilnosti ampak če ti ni v interesu porabit 1 minute za odšraufat kufre dol kako bojo šli s tabo v sobo ?!

Objavljeno (popravljeno)

jaz uporabljam zapah, kot varovalko zapaha pa vezico. ga ni boga da pade dol, vezice in mikro scipalke pa tudi niso tako velike da jih ne bi mogel voziti zraven. Preden kufer snames jo cviknes, ko ga das na nosilec pa das v varovalno luknjo novo, jo zategnes in visek odscipnes. :)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno (popravljeno)

Še ena stvar je, ki jo moram upoštevat. Vsak dan bomo v drugem hotelu in kovčki bodo šli z mano v sobo, da ne bom vse nosil v vrečkah. Ni mi pa v interesu, da bi 2x na dan šraufal kovčke dol in gor (vem, da je to 1 minuta dela ampak vseeno).

Sam to rešujem tako, da kovčke puščam na motorju. V njih pa imam torbi, ki jih odnesem s seboj do prenočišča. Pa še lažje in manj nerodno je.

Se vidimo čez ene mesec v Romuniji? :OK:

post-779-0-33644300-1339497265.jpg

Popravljeno . Popravil Fireman
Objavljeno

Zelo posplošuješ,vendar ni vse tako enostavno.Nekateri vijaki na mopedu (avtu..)so original brez zaščite,nekateri so lepljeni,nekateri z vzmetnimi podloškami,nekateri z gumiranimi maticami ali zatiči itd.Kakšen strojnik bi znal zadevo lepo utemeljiti.Zagotovo niso vsi vijaki (enako )izpostavjeni samoodvijanju,dvomim pa da so sicer varčni konstruktorji dodajali zaščite zaradi lepšega.

Če bi bil kufer privijačen z štirimi vijaki bi se še strinjal s tabo,ker pa tukaj en sam vijak zgoraj skrbi za vpetje precejšnje mase ki je lahko izpostavjena velikim vibracijam, je zame vijak brez zaščite hudo ogrožanje sebe in ostalih v prometu.

Ta vijak služi samo temu, da ti ne morejo enostavno ukrasti kovčke. Vsak kovček je vpet štiritočkovno in so lepo na mestu tudi brez tega vijaka. Prav tako je med kovčkom in nosilno ploščo tudi nekakšna gumijasta matica. ZA boljšo predstavo še nosilna plošča na moji mašini...

post-7973-0-91589800-1308406945_thumb.jpg

Objavljeno

Ta vijak služi samo temu, da ti ne morejo enostavno ukrasti kovčke. Vsak kovček je vpet štiritočkovno in so lepo na mestu tudi brez tega vijaka. Prav tako je med kovčkom in nosilno ploščo tudi nekakšna gumijasta matica. ZA boljšo predstavo še nosilna plošča na moji mašini...

CPU najlepša hvala za nazorno pojasnilo,Misko1 tebi pa iskreno opravičilo !Ves moj žolč je bil namenjen drugačnemu sistemu,ki brez varovanja vijaka (kateri je hrati edino vpetje zgoraj)predstavja resno nevarnost.

Malo je pa tudi krivda Miskota ,ki slika samo lepe kufre,nič pa nosilni sistem O:-)

Objavljeno

Ker vsi vemo, da slika pove več kot tisoč besed tudi jaz pripenjam sliko vpetja. Na vrhu je dodatna ploščica z navojem. Kovčki so na originalnem nosilcu + vijak, ki hkrati služi tudi proti kraji. Tudi jaz imam v mislih nabaviti notranje torbe, ko bo dovolj špage oz. jih najdem ugodno na netu.

Čakam še nalepki, da jim bom dodal malo osebne note. Ko jih dobim prilepim sliko :yes:

post-12444-0-64512600-1340037994_thumb.jpg

Objavljeno

Za notranjo torbo meni čisto dobro služi "cekar" iz merkatorja. Paše kot "ulit" pa še cenovno ugoden je.

lp

Franc

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Za notranjo torbo lahko uporabiš tudi torbo za nošenje čelade, ki si jo verjetno dobil, ko si kupil čelado. :OK:

Popravljeno . Popravil Fireman
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Marko mi je predelal bočni levi kovček. :OK:

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

>Tole z kanistrom mi je pa všeč. Kdo je to naredil?

Objavljeno

Živijo!

Tudi jaz sem končno nabavil komplet 3 kovčkov domačega proizvajalca. Možakar jih je naredil kvalitetno - estetsko dobro v časovnem roku in za takšno ceno kot sva se zmenila. Znotraj so tapecirani, ter vsi trije so na 1 ključ.

Če koga zanima naj ga pokliče:

Marko Fužir

040/501-830

Ločica ob Savinji 44

Hvala CPU (Primož) za kontakt.

LP M

Tudi sam sem nabavil pri njemu sicer malenkost ožje ampak izdelava je zelo dobra. čakam še nosilce da jih nekje ubodem...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Živijo!

Veliko razburljivih in varnih kilometrov Vam želim v tem letu.

Kot sem obljubil v prejšnjem letu, sedaj pripenjam sliko kovčkov, ki so zdržali 7 dnevni izlet po Romuniji in rahlo stilsko preobrazbo.

LP M

Objavljeno

Živijo!

Veliko razburljivih in varnih kilometrov Vam želim v tem letu.

Kot sem obljubil v prejšnjem letu, sedaj pripenjam sliko kovčkov, ki so zdržali 7 dnevni izlet po Romuniji in rahlo stilsko preobrazbo.

LP M

post-12444-0-36256100-1357206503_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Živijo!

Veliko razburljivih in varnih kilometrov Vam želim v tem letu.

Kot sem obljubil v prejšnjem letu, sedaj pripenjam sliko kovčkov, ki so zdržali 7 dnevni izlet po Romuniji in rahlo stilsko preobrazbo.

LP M

post-12444-0-36256100-1357206503_thumb.jpg

ravno kupujem kovčke za mojo kravo.gledam touratecha,vendar imajo nore cene.me pa zanima pri teh kovčkih,če so dovolj stabilni,da jih lahko uporabim v kampu za sedenje?kolega ima namreč zega pro od touratecha in so neverjetno stabilni,lahko sediš na njih.od alposa mi delujejo bolj švoh.

Objavljeno

Za občasno sedenje so kovčki stabilni in dovolj močni. Če bi jih želel uporabljati v kampu cel teden - vsak dan, ne vem če bi me zdržali (moja teža je 100kg). Mislim na silikonirane spoje oz. dihtanje celotnega kovčka. Pleh in neti bi sigurno zdržali. Je pa to moje predvidevanje, ker tega še nisem preizkusil (mislim za cel teden, za vikend ni problema-SO stabilni).

LP M

Objavljeno (popravljeno)

Mogoče izgledajo res manj robustni in seveda tudi "grši" so pa dovolj trdni. Moji so zdržali padec KLE-ja in GS-s praktično brez poškodb, razen seveda nekaj prask. Ko sem na KLE-ju mazal verigo sem na desni pod stopalko podložil kovček in brez pomoči lahko prosto vrtel zadnje kolo.....

Popravljeno . Popravil MiNa

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!