Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno
Dex, koliko si pa dobil za husota, če smem vprašati? Lahko na PM.

Za 2200 sem ga imel na avto_netu in potem spustil na 2100. Ni bilo ravno veliko interesa in se mi je bilo važno samo, da gre.. Ker sem nujno rabil denar za Suzukija, ker je bila res ugodna varianta.

Drugače pa sem ga imel na internetu proti koncu poletja. Za 2699EUR. In je bilo ful interesa, me je klicalo ziher 15 folka, tudi taki, ki bi takoj prišli gledat, samo takrat sem dal gor bolj informativno, ker sem nameraval prodat šele proti koncu sezone.. Potem sem se pa ravno odločil, da bom pa kljub vsemu prodal, če je že interes, je pa menjalnik šel.. Nato pa nekaj časa nisem zrihtal, ko pa končno sem, sem pa raje še malce po dirkališčih hodil in mi ni žal, čeprav sem dobil toliko manj sedaj. :)

Objavljeno
Danci a bi lahko tole bl na primeru husota pokazu (v pomoč slike iz service manuala)???

Ni mi čist jasn...kakor jst razumem naj bi olje prihajalo iz puše v košari sklopke naprej do lamel. Vendar tuki huso ima huso čist zaprt sistem, nobenga kanala da bi iz košare prišel olje v notranjost.

Olje naj bi prihajalo po gredi menjalnika. Ta gred je votla, na notranji strani pa ima luknjo, skozi katero olje pride v gred (olje je v motorju pod pritiskom).

Iz gredi v samo sklopko pa naj bi olje prišlo pod potisnim ležajem.

D.

Objavljeno

Samo v tej gredi je tista palčka k odriva potisno ploščo? Res da ni čist na knap ampak prov velik placa pa tud ni.... Kaj pomeni, če je premalo olja da je oil jet zamašena, premajhna (ker pri meni se to že dogaja od novega)?

Objavljeno
Samo v tej gredi je tista palčka k odriva potisno ploščo? Res da ni čist na knap ampak prov velik placa pa tud ni.... Kaj pomeni, če je premalo olja da je oil jet zamašena, premajhna (ker pri meni se to že dogaja od novega)?

Možno...

Opazil pa sem, da je pri 'rezervni' sklopki podložka, ki je med potisnim ležajem in potisno ploščo (št. 15 na slikci) na eni strani čisto pomodrela - in to na tisti strani, kjer je bil potisni ležaj... Na drugi strani je svetla.

Slab ležaj bi seveda lahko povzročal razne kovinske zvoke, ko je razlika med vrtljaji motorja in menjalnika velika...

D.

Objavljeno (popravljeno)

Mislim da je pri meni isto, sam ležaj sem pregledu in je čist ok, brez lufta, poškodb, vrti se čist normalno s podložko. Nimam pojma kaj bi bil problem?

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno
Možno...

Opazil pa sem, da je pri 'rezervni' sklopki podložka, ki je med potisnim ležajem in potisno ploščo (št. 15 na slikci) na eni strani čisto pomodrela - in to na tisti strani, kjer je bil potisni ležaj... Na drugi strani je svetla.

Slab ležaj bi seveda lahko povzročal razne kovinske zvoke, ko je razlika med vrtljaji motorja in menjalnika velika...

D.

Modrina jasno kaže na močno trenje in hudo pregrevanje kovine.

Objavljeno

Pri meni je črna tudi lamela št.25 (v bistvu prva), vse ostale so normalne rjavo-rdeče barve.

Objavljeno
Za 2200 sem ga imel na avto_netu in potem spustil na 2100. Ni bilo ravno veliko interesa in se mi je bilo važno samo, da gre.. Ker sem nujno rabil denar za Suzukija, ker je bila res ugodna varianta.

...

Huh, Dex... sm jest ''mlajšega bratca'' za boljšo ceno prodal :unsure:

Objavljeno

Vrjamem :)

Je potrebno pa vzeti v zakup tudi to, da se dobi novega GT650 letnik 2004 kot je bil moj, za 3100. Z 2 leti garancije :)

Ta jajca je problem prodat.. S kolegom sva v začetku jeseni prodajala GT650R, brezhiben, lepo ohranjen, letnik 2005.. In je šel za 2k eur.. Je bil naprej na netu za 2300, pa tudi par folka je prišlo gledat, ampak vsi so razčagali kako se nove poceni dobi, pa da je tam še cenejši rabljen, ipd.. Jebiga, tako je. Jaz sem samo vesel, da je šel od hiše :D :closedeyes:

Objavljeno

A je pa kupec vedel za vse tvoje dogodivščine z motorjem?

Objavljeno

Verjetno da nekaj je :rolleyes: na našem forumu videl. Ja z GT650 je hudič s prodajo za 3leta starega komaj dobiš 2000eur (manj kot 500bivših ksit), prava žalost.

Kakor vidim na netu je več vredna 250ka in 125ka kot veliki brat.

Objavljeno
Samo v tej gredi je tista palčka k odriva potisno ploščo? Res da ni čist na knap ampak prov velik placa pa tud ni.... Kaj pomeni, če je premalo olja da je oil jet zamašena, premajhna (ker pri meni se to že dogaja od novega)?

Tudi ta palčka ima luknjice za olje... Tako da definitivno bi tu moralo olje prit do sklopke in lamel.

Pogledal sem tudi drugo sklopko in tudi ta ima čisto modro podložko... Po moje tu nekaj ne štima z potisnim ležajem. :hmm:

D.

Objavljeno
A je pa kupec vedel za vse tvoje dogodivščine z motorjem?

Seveda.. Sem povedal vse kaj je bilo rihtano/menjano, je pa tudi član Hyosung foruma, tako da je tam videl tudi fotke iz dirkališč, ipd.. Pa itak sem mu ponujal slicke zraven in povedal kje je bil motor vožen..

Itak ni imelo veze, ko je šel motor od mene je bil brezhiben, sem vse poštimal tako kot treba.

Objavljeno
Tudi ta palčka ima luknjice za olje... Tako da definitivno bi tu moralo olje prit do sklopke in lamel.

D.

Kakor se spomnim pri men nima nobenih luknjic.

Objavljeno

Tudi jaz nimam v spominu luknjic pri tisti palčki.. Je pa iz treh delov. Zadnji del, ki pride čisto na drugo stran gredi, potem je vmesni alu del in del, ki potem odmika sklopko. Ampak luknjic pa ni..

Objavljeno
Tudi jaz nimam v spominu luknjic pri tisti palčki.. Je pa iz treh delov. Zadnji del, ki pride čisto na drugo stran gredi, potem je vmesni alu del in del, ki potem odmika sklopko. Ampak luknjic pa ni..

Dve luknjici sta tik pod tisto 'glavo', na katero pride potisni ležaj... Bom poslikal, ko pridem domov.

D.

Objavljeno

To pa možno ja.. Samo tam dvomim, da lahko pride ravno veliko olja :hmm:

Objavljeno
To pa možno ja.. Samo tam dvomim, da lahko pride ravno veliko olja :hmm:

Ne pozabi, da je olje v motorju pod pritiskom, tako da lahko kar konkretno šprica skoz kakšne luknjice...

No, to je ta zadeva z dvema luknjicama. Pri eni od teh se pozna nekakšna obraba (desna slika):

post-2208-1201194753_thumb.jpg post-2208-1201194811_thumb.jpg

Tukaj pa še omenjena podložka - levo je 'spodnja' stran, na katero se nasloni potisni ležaj, desno pa 'zgornja', na kateri sloni potisna plošča:

post-2208-1201194854_thumb.jpg

D.

Objavljeno
Ne pozabi, da je olje v motorju pod pritiskom, tako da lahko kar konkretno šprica skoz kakšne luknjice...

No, to je ta zadeva z dvema luknjicama. Pri eni od teh se pozna nekakšna obraba (desna slika):

post-2208-1201194753_thumb.jpg post-2208-1201194811_thumb.jpg

Tukaj pa še omenjena podložka - levo je 'spodnja' stran, na katero se nasloni potisni ležaj, desno pa 'zgornja', na kateri sloni potisna plošča:

post-2208-1201194854_thumb.jpg

D.

Točno zdele se spomnem za tile 2 luknjici.... A bi pomagal če bi jih mal povečal ali pa če bi naredil še 2? Danci mi v tem primeru prodaš tale delček če jaz mojega kej zajjjj...?

Objavljeno
Točno zdele se spomnem za tile 2 luknjici.... A bi pomagal če bi jih mal povečal ali pa če bi naredil še 2? Danci mi v tem primeru prodaš tale delček če jaz mojega kej zajjjj...?

Če boš večal luknjo, ne bo nič pomagalo, ker ima pretok omejen z oljno dizo.

Objavljeno

Dex je menjal komplet sklopko pa se je stvar nehala za nekaj tisoč km... to pomeni da oljna diza ni premajhna...

Objavljeno

Ali pa je, pa nova sklopka ni bila tako občutljiva na preslabo mazanje.. Kdo bi vedel..

Je pa res, da se je z drugo, precej malo rabljeno sklopko stvar takrat popravila za nekaj časa :hmm:

Objavljeno
Ali pa je, pa nova sklopka ni bila tako občutljiva na preslabo mazanje.. Kdo bi vedel..

Je pa res, da se je z drugo, precej malo rabljeno sklopko stvar takrat popravila za nekaj časa :hmm:

Možno

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Malo sem premeril prednje Husotove diske:

post-2208-1202636201_thumb.jpg

A=299 mm

B=65 mm

E=86 mm

C=4 mm

D=19 mm

Pregledal sem par katalogov in takšnih diskov ne dela nihče. Ker pa sem diske meril kar montirane, je seveda zelo verjetno da sem kje za kak milimeter falil, zato sem poiskal najbližje diske in našel tole:

A=300 mm

B=64 mm

C=5 mm

D=19,5 mm

E=86 mm

Takšne diske pa uporabljajo:

Suzuki RG 125 (NF13) 93- desni

Suzuki RGV 250 (VJ22B) 91-95 levi+desni

Suzuki GSXR 400 (GK76A) 90-95 levi+desni

Suzuki GSX 750 (AE) 98-03 levi+desni

Suzuki VZ 800 Marauder (AF) 97-03 desni

Toliko, v vednost...

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!