Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

A je kdo že menju zavorne ploščice na sprednjih bremzah?

Zanima me katere imate gor (original al xy)?

Hvala, LP .)

Objavljeno
A je kdo že menju zavorne ploščice na sprednjih bremzah?

Zanima me katere imate gor (original al xy)?

Hvala, LP .)

Jaz sem jih menjala pri 8.000 km, če se ne motim :hmm: Sem dala pa kar iste oz. original gor. Skratka, bile so že očitno potrebne menjave, sedaj primejo pa kar o.k.

lp

Objavljeno

A tok hitr so se znucale? Kok si pa dala zanje? A od kaksnih drugih firm pa ploscice ne obstajajo?

Objavljeno

Jst grem dans menjat prvo gumo in zavorne pl.,ma pa motor 7300 prevoženih...,bom dal tud org. ploščice gor,da nebi kej kompliciral zarad garancije <_<

Objavljeno

Opa,še to sm pozabu povedat...sva s sosedom razdrla prvo zavoro ,ker sm imel občutek,da ima ročka prevelik hod in pri intenzivnejšem zaviranju ni blo pravega efekta.

Najprej sva jih probala prezračit,vendar zraka noter ni blo,sosed je reku ,da je vzrok najbrž v umazaniji ,ki se je nabrala na mehanizmu ,ki premika ploščice glede na obrabljenost in sva probala zadevo odpret,vendar so v tovarni vse skup tako zašponal ,da sva pol pustila <_< nej se serviser matra

@ ICE MAN :

Mislm ,da so original ploščice okol 8k...

Objavljeno
Jaz sem jih menjala pri 8.000 km, če se ne motim  :hmm:  Sem dala pa kar iste oz. original gor. Skratka, bile so že očitno potrebne menjave, sedaj primejo pa kar o.k.

lp

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Tolk hitr?

Huso požrešen, ploščice papu... :glare: <_<

A je že kdo gume menu pa dal kake "neoriginal" gor. Michelin, ..? Pa če so kej bolš kot te pirelijeve. Men te niso čist nč posebnga.

Objavljeno

Gume..zadnjo pri 8500, sprednjo pa pri 10000. Obe sta Dunlop 220...

Zavorne ploščice pa tud pri 8000. :blink:

Objavljeno

In kako se obnese Dunlop 220?

Objavljeno

Ma po pravici povedano, ne opazim neke razlike..moj stil vožnje je bolj LT...hja, mogoče je cenovno bolj ugodno, ne vem...prva je bla z montažo vred 21 jurjev. Po pravici povedano ne vem, al je to pocen, al ni... :hmm:

Objavljeno

Jst sm menjal zadnjo pri 5600, prvo pa pri 7300. <_<

Obe menjal za D208,ki so rres špica..

Objavljeno
Jst sm menjal zadnjo pri 5600, prvo pa pri 7300. <_<

Obe menjal za D208,ki so rres špica..

U matr.. zdej pa ne vem al je z mano kej narobe al pa z mojim husotom. Jz mam narjenih 3500 pa sem komaj "umazal" gume :eek: :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
U matr.. zdej pa ne vem al je z mano kej narobe al pa z mojim husotom. Jz mam narjenih 3500 pa sem komaj "umazal" gume  :eek:  :hmm:

Moj huso imam sedaj slabih 11.000 kma, prejšnji teden sem menjala zadnjo gumo s katero sem naredila 4.300 km :closedeyes: (D208); v bistvu imam sedaj že tretjo zadnjo gumo gor.

Popravljeno . Popravil motobaby
Objavljeno
Moj huso imam sedaj slabih 11.000 kma, prejšnji teden sem menjala zadnjo gumo s katero sem naredila 4.300 km  :closedeyes: (D208); v bistvu imam sedaj že tretjo zadnjo gumo gor.

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Moje gume bodo ziher 100% zdržale še 1x toliko kilometrov kot jih imam sedaj. če ne še več.

Na prejšnem hyosung-u sem imel original gume še pri 35.000km :OK: Pa še sm imel skoraj polovico profila!

Objavljeno
Jep, res sm grozna  :krneki:  :devil: ; Huliganka  :K

verjetno si vodilna s kilometri.. povej ti....

kako je kaj z verigo in zobniki?????zdrži do 15000km

Objavljeno
verjetno si vodilna s kilometri.. povej ti....

kako je kaj z verigo in zobniki?????zdrži do 15000km

Vse je b.p. :OK:

Verigo po vsaki daljši (več kot 200 km) vožnji posprejam; po mojem bi morala vzdržat 15.000 km; če se ne motim je to čisto običajno :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

ne vem.. js ne tako pogosto mažem... ampak pri 13000 zgleda že totalno

zdelana :(

Popravljeno . Popravil rebel
Objavljeno

aja pa vse tiste, ki imate probleme z menjalnikom na husotu in oklevate s servisom: Jaz sem v torek 3.5.2005 peljal k donacco-tu in sem ga pred 5 min. klical. V ponedeljek dobim vgrajene NOVE dele, ki naj nebi več povzročali težav. :OK: :OK: :OK: :yea2: :yea1:

Objavljeno (popravljeno)
aja drgač se pa vozm večinoma na 4000-5000 obratih. Povprečna vožnja po lokalni cesti.

Lepo, da ti rata tako šparat motor, jaz enostavno ne zdržim! :) 4000-5000rpm pri meni večinoma vidi Huso le čez naselja, kjer je omejitev 50, drugače je pa obratomer stalno nad 7000, pa vse do 11000! :D No, pa tut guma ne verjamem da bo zdržala kaj več kot 5000km..

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
Lepo, da ti rata tako šparat motor, jaz enostavno ne zdržim!  :) 4000-5000rpm pri meni večinoma vidi Huso le čez naselja, kjer je omejitev 50, drugače je pa obratomer stalno nad 7000, pa vse do 11000!  :D No, pa tut guma ne verjamem da bo zdržala kaj več kot 5000km..

Ne sej ne rečm, da jz ne prtisnem. Men so najbol všeč pospeški in velikokrat prtisnem ampak ko dosežem hitrost ne držim motorja na 7000 in več, ampak lepo v 6. prestavo pa 4-5k. Če pa gremo v prehitevanje pa valda, kaka prestava niži pa gasa. Ne vem, škoda mi je tko dobrga stroja, k tko lepo prede :whistle: Ko pesmca. :OK: :whistle: Se pa vozm večinoma jaz na relacijske proge, torej se malo ustavljam in malo pospešujem, ker se tud probavam izogibat prometnih cest.

Objavljeno
Lepo, da ti rata tako šparat motor, jaz enostavno ne zdržim!  :) 4000-5000rpm pri meni večinoma vidi Huso le čez naselja, kjer je omejitev 50, drugače je pa obratomer stalno nad 7000, pa vse do 11000!  :D No, pa tut guma ne verjamem da bo zdržala kaj več kot 5000km..

Caki mal sam 11000 obr/min kukr sm gledu meritve motor pri teh obratih sploh nima vec moci samo se za okol 25 konjev. Kje pa ma ta motor blokado ,ce jo sploh ma?

Objavljeno
Caki mal sam 11000 obr/min kukr sm gledu meritve motor pri teh obratih sploh nima vec moci samo se za okol 25 konjev. Kje pa ma ta motor blokado ,ce jo sploh ma?

Ja pr 7500 ma največji navor 68Nm, pr 9000 pa največjo moč 58,5kW. Potem mu začne moč "upadat". Ravno tud iz tega vidika, se mi zdi navijanje mašine v tako visoke obrate nesmiselno. Mam pa nekej fotk rezultatov merjenja moči oz. nekje na internetu je in bom izbrskal link, kjer je lepo vidno, da ima huso na zadnji gumi majčkeno manj kot 70 konjev. Gor sta rezultata za dva različna izpuha in se tudi lepo vid, da ima huso z original izpuhom večji navor na nižjih obratih. z drugim izpuhom pa moč hitreje narašča ko dvigujemo obrate. Pa da ne bom prazne slame mlatu, je spodi link. Za blokado pa nebi vedu al jo sploh ma al ma in kje. :?

dodatna oprema za husota (kao original)

klik no tale link ma tist test gor, sam men ni delal. Tam ko je opis mašine je tudi link "Click here to view dyno results". Tam se odpre pol tisti graf.

Objavljeno

Popravek prejšnjega posta po pregledu grafa z original izpuhm ima manjši navor na nižjih obratih koz z "devil" izpuhom. :yes:

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

Kaj je kdo imel težave z zaščito (barvo) okvirja? Meni se namreč lušči na zadnjem delu okvirja.

Prav tako so zvita držala za sedež (pri tanku za gorivo), kar sem opazil šele na 1. servisu, ko sem reklamiral slabo zapiranje sedeža.

Uvoznik je bil 'začuden' in je namenjen pobarvati okvir, vendar samo zadnji del!!!

post-4149-1115529750_thumb.jpg

post-4149-1115529788_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil mitnik
Objavljeno

Jaz zaenkrat nisem opazil, da bi se kje barva luščila. A je samo to kar je na sliki, ali je še kje drugje.

Če je samo to in če je skrito očem, potem je mogoče bolje, da sam malo pošmirglaš in popenzlaš.

LP

Objavljeno

meni se je to zgodilo tudi na yamahi.... pošpricaj s sprejem da ne bo šlo naprej

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!