Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Lej Tepko nared kakor hočeš,sam večina lastnikov,k ma Cometa in jih jst poznam,med njimi tudi dva 250ccm ni mela podobnih problemov,zato dvomim ,da se bo kar samo od sebe popravlo :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej Tepko nared kakor hočeš,sam večina lastnikov,k ma Cometa in jih jst poznam,med njimi tudi dva 250ccm ni mela podobnih problemov,zato dvomim ,da se bo kar samo od sebe popravlo :hmm:

Ja samo se ne bo popravlo, sam pravm, da se lohk "unese" kot se je pr prejšnmu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej nekateri motorji imajo menjalnike, da se lahko šalta brez sklopke. To so pogruntali prvo na krosah in cestnih tekmovalnih motorjih. Ko šaltaš v višjo prestavo, prestaviš medtem, ko spuščaš gas, ko šaltaš navzdol, pa medtem ko pritiskaš na ročico malo gasa dodaš da lažje "zamenja". Točno ne vem kateri to imajo, ampak moj prejšnji XRX 125 je to imel.

samo v info:

vsi motorji imajo menjalnik po istem kopitu, vključno s krosi.

ko se ti eni zobci, preko katerih se prenaša vrtilni moment na nekakšne sklopke krmiljene z vilicami in pol na gred kjer je prišraufan zobnik, izrabijo, meče iz brzine.

Za obrabo teh zobcev je včasih dovolj tudi ene par "posrečenih" menjavanj brez sklopke..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uni zobci se dost težko izrabijo, se moraš že fajn potrudit. Sem imel eno mašino, kjer so bili že čisto okrogli, pa se je normalno prestavljalo. Je pa res da ni bilo veliko moči gor :hmm:

Lahko tudi nagaja "boben" z utori po katerih drsijo vilice in prestavljajo zobnike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo v info:

vsi motorji imajo menjalnik po istem kopitu, vključno s krosi.

ko se ti eni zobci, preko katerih se prenaša vrtilni moment na nekakšne sklopke krmiljene z vilicami in pol na gred kjer je prišraufan zobnik, izrabijo, meče iz brzine.

Za obrabo teh zobcev je včasih dovolj tudi ene par "posrečenih" menjavanj brez sklopke..

Ja ampak jaz na temu motorju še nisem menjal brez sklopke. Zato sem tud spraševal če je to že kdo prakticiru na temu. Sm pa to jaz prakticiral na prejšnjemu. In krose majo mal drgač menjalnike oz. na isti princup, samo drugače oblikovane dele, da gre tud brez sklopke, ker na krosi nimaš časa s sklopko šaltat ampak gre samo gor pa dol. Ta motor je star manj kot 2 mesca in ima danes narejenih 4000km in je imel že kot nov težavo, da je metu iz 6. prestave (za to naj bila kriva pretanka "zvezda" v menjalniku. Sedaj pa se mi zdi, kot da je pri prestavljanju v drugo prestavo ne potisne dovolj v zobnik noter in jo preprosto vrže nazaj v ler.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

N malo sem pobrskal po netu:

Now, as with so much else in life, timing is everything. Using the clutch ensures the most timing tolerance (i.e. the most time you have to make a smooth shift) and the latter airshifter example is the most critical. This is where everything has to be set up perfectly. In between, we have the rider who likes to shift without the clutch. Some have mastered the timing of having no load on the transmission and perfectly matching the engine speed to the road speed by chopping and blipping the throttle at appropriate times. It should also be observed that the timing is both longer and more critical for changes between the lower gears, and quicker and less critical for the higher ranges. Weird, huh. There are lots of reasons as to why this is but we don?t need to go into them here.

So, what happens when we shift poorly? Parts get worn or worse. The first ones to suffer are usually the engagement dogs and the shift forks. It can also include the counter or main shaft splines and shift selector. Why does the transmission start jumping out of gear? Typically it?s a bent or worn shift fork, or, it can also be worn engagement dogs. This is where the fingers or blades are worn on the ends from improper shifting. Once they get rounded off enough, they don?t fit properly in the corresponding slots or holes in the gear and the transmitting of torque will force them apart. Hence the transmission pops out of gear. It may be acceleration or deceleration or both depending on which side the parts are worn or damaged.

Veselo branje :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To upshift without the clutch, you shift pretty much as you normally would. As you back off the throttle, upshift and roll the throttle back on. If done properly, you should not feel any fore or aft jerking sensation. In fact, all your shifts up and down, clutch or no clutch, should be smooth. It?s one of your best indications you?ve made a good shift.

Downshifts are a little trickier. As you start to decelerate, you need to blip the throttle gently to unload the force on the gearbox and get it to that coasting state. This is a good practice for downshifts whether you use the clutch or not as it also helps keep everything spinning in synch. Then, as you blip the throttle, push down on the lever and complete your downshift while closing the throttle again if slowing or opening it back up if accelerating. Again, you shouldn?t feel any fore and aft jerkiness.

klik

Mislm da se da z vsakim motorjem brez sklopke šaltat... :unsure: Ali pač? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klik

Mislm da se da z vsakim motorjem brez sklopke šaltat...  :unsure: Ali pač?  :?

Načeloma se da - saj se da tudi z avtomobili...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je ze kdo kj predelu zadnji del kjer je tablica. Tko da se obraca, prekriva, osvetli s kaksno svetlobo al pa kar kol kj podobnega in seveda zarad stacionarnih radarjev da domov ne dobis kazni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima ce je mel kdo od lastnikov tezave z armaturo ploščo oz gumbki, ki so lahko strašansko trdi..

pa z zadnjo zavoro?

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pr men so bremze ok. Nism mel nc problemov sam na zacetku je zadnja mal skripala zdj k so se ploscice ulegle pa tud to ne vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pr men so bremze ok. Nism mel nc problemov sam na zacetku je zadnja mal skripala zdj k so se ploscice ulegle pa tud to ne vec.

kaj pa uni knofki na armaturki? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima ce je mel kdo od lastnikov tezave z armaturo ploščo oz gumbki, ki so lahko strašansko trdi..

pa z zadnjo zavoro?

Men je crknla osvetlitev za temperaturo, drgač pa ostalo dela BP. Sklopka je mehka, sprednja zavora je tud BP, samo mogoče mal preveč hoda ma ročka (morš kar velik prtisnt, da bremza). Zadnjo zavoro je full težko naštimat, jaz je še zdej nimam kot bi rad, sem jo pa kolikor tolko naštimal. Je pa full mehka, tak da če bi kdaj na full bremzal... raje ne pomislim :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa uni knofki na armaturki? :?

GT650 nima gumbov na armaturi

Ti misls mogoce GT650S in R

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa z zadnjo zavoro?

Zadnja zavora je ok, le če koga zad pelem imam včasih občutek, da se malo drugače obnaša, kar pa je verjetno normalno glede na to, da je motor bol obtežen in poseden..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je crknla osvetlitev za temperaturo, drgač pa ostalo dela BP. Sklopka je mehka, sprednja zavora je tud BP, samo mogoče mal preveč hoda ma ročka (morš kar velik prtisnt, da bremza). Zadnjo zavoro je full težko naštimat, jaz je še zdej nimam kot bi rad, sem jo pa kolikor tolko naštimal. Je pa full mehka, tak da če bi kdaj na full bremzal... raje ne pomislim  :cry:

kako je bla zadnja zavora nastimana ko si ga kupil? je sploh kaj prijelo al ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nagaya: A slučajno kupuješ Husota?  :hmm:

lp

Andreja

ne ....sem ga pa mela priliko sprobat in me nekaj stvari mede.... :blink: :wacko:

zanima me mnenje lastnikov o zavorah , predvsem o zadnji, o menjalniku, o armaturni plosci in digitalnem prikazovalniku (tisti ki ga majo), in o tistem "žvečenju" mopeda ki se je dogajalo meni ko sem zapeljala v ovinek <_<

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ....sem ga pa mela priliko sprobat in me nekaj stvari mede.... :blink:  :wacko:

zanima me mnenje lastnikov o zavorah , predvsem o zadnji, o menjalniku, o armaturni plosci in digitalnem prikazovalniku (tisti ki ga majo), in o tistem "žvečenju" mopeda ki se je dogajalo meni ko sem zapeljala v ovinek <_<

Zadnje zavore praktično ne uporabljam, sem pa tja mogoče, tko da za enkrat nimam kakšnih pripomb; pozitivnih ali negativnih.

Menjalnik je bil na začetku, ko je bil motor še nov rahlo trd; po nekaj kilometrih se je unesel in je sedaj b.p. - v ler gre vedno brez problema, razen ko je motor mrzu, skratka čisto običajni pojavi.

"žvečenje" :eek: razloži prosim, ne štekam :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja zavora je nekaj časa cvilila kot hudič, potem je bila nekaj časa zaglazirana(rahlo) od 1000km naprej pa je čist vredu. (že tko prehitro slidaš z zadnjim če pretiravaš). Res pa je da ne prime na full v prvih 5mm hoda ročice ampak meni je tko kot je zdaj v redu, uporabljam jo pa zelo malo.

Menjalnik dela v redu, men se niti na začetku ni zdel pretirano trd. Pri prestavljanju navzgor spoh ne čutiš nikakršnega upora ročice (razen vzmeti), navzdol pa tudi lepo pade. Edino pri prestavljanju iz lera v prvo na semaforju sem do sedaj 2x na vsakih 1000km moral spustit sklopko, še enkrat stisnit pol je pa padla v prvo. To pa tudi ni nič neobičajnega.

Žvečenje pa res bolj natančno definiraj!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zvijanje motocikla v zavoju....

Pa katerega Husota si ti točno peljala?? Naked ali tistega s poloklepom??

Meni se ne zdi da bi se motor kaj zvijal v zavojih, sploh prvič slišim za ta problem pri omenjenem motorju.

Kje si se pa ti to sploh vozila; relacija???

Je pa res, da to ni motor za hitre ovinke, na kratkih pa se totalno izkaže.

lp

Andreja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GT 650 S, ki se od naked različice ne razlikuje po drugem kot prednji maski in armaturni plošči...

in zanima me zgolj to, če je kdo od lastnikov/voznikv zasledil podoben problem...ali ne...

it's a YES or NO question v bistvu... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GT 650 S, ki se od naked različice ne razlikuje po drugem kot prednji maski in armaturni plošči...

in zanima me zgolj to, če je kdo od lastnikov/voznikv zasledil podoben problem...ali ne...

it's a YES or NO question v bistvu... :)

Pri velikih hitrostih +160 km/h je možno opaziti zvijanje :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri velikih hitrostih +160 km/h je možno opaziti zvijanje  :blush:

Kar pa se - glede na nastavljivo vzmeteje - verjetno da odpraviti.

D:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!