Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

No da še jaz povem svoje...

Meni je na začetku menjalnik delal probleme, ker je bil pretrd in nikakor nisem mogel menjavati navzgor...sem moral ene 2x 3x ruknit preden je šlo...po približno 2000km je pa postal čisto normalen in prijeten. :)

Bremze so za bit 2 batne precej vredu, edino cevke so v k****. Jaz sem jih menjal z ojačanimi in razlika je kot noč in dan - to priporočam vsem. :yes:

Drugače pa se mi je zdel motor v ovinkih presenetljivo dobro vodljiv. Prav tega sem se bal, ko sem ga kupil - da bo slab grušt. Ampak me je prijetno presenetil. Edino pri dolgih ovinkih pri visokih hitrostih je malo trpel, ampak konec koncev tak motor za to niti ni namenjen.

Drugače pa sem se z njim po ovinkih zelo pozabaval :grim

Edina pripomba ki jo imam je, da je blo treba naštimat karburatorje (baje da so naštimani preveč suho) in kot se pogovarjam z ostalimi lastniki Hyosungov, imajo vsi ta problem (cuka, poka iz avspuha in iz karburatorjev). Ampak, kot pravim, potrebno je samo naštelat karburatorje. In zdi se mi tudi, da števec malenkost laže (kaže preveč).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar pa se - glede na nastavljivo vzmeteje - verjetno da odpraviti.

D:

Saj pravim da to itak ni motor za velike brzine; povrh vsega zna pa še trest balanco. Skratka, jaz se probam itak bolj po kratkih ovinkih vozit oziroma izbiriam ceste ki so bolj primerne za ta motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motobaby a je teb Barbo kej zadn fedr nastavu,če ti je na keri poziciji ga maš zdej?

Jst mam še zmeri trovarniško nastavlenga,pa ga bom verjetno zašponal,ker je dual riding preveč poskočen :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem zadnji feder in kar se štela na prednjih vilicah dal vse na full. Mogoče je motorino postal malček nervozen, vendar zvijanja, pozibavanja, plavanja ipd. ni več.

Seveda je vse odvisno od načina vožnje in obtežitve motorja (mojih skromnih 90 kg :OK: ). Osebno imam rajši piko neudobja kot pa širjenje krivulje in medle povratne informacije.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motobaby a je teb Barbo kej zadn fedr nastavu,če ti  je na keri poziciji ga maš zdej?

Jst mam še zmeri trovarniško nastavlenga,pa ga bom verjetno zašponal,ker je dual riding preveč poskočen :wacko:

Nastavili smo ga za eno stopnjo bolj trdo od tov. nastavljene.

Iz 3 na 4. (od petih) Ne pričakuj pa ne vem česa od te nastavitve, vsaj meni se ni zdela kakšna posebna izboljšava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do zdj nism na motorju upazu nobenega zvijanja med voznjo. Sam motor se mi zdi prav trd mam pa prve vilce in zadnji feder nastimane na tovarniske nastavitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GT 650 S, ki se od naked različice ne razlikuje po drugem kot prednji maski in armaturni plošči...

in zanima me zgolj to, če je kdo od lastnikov/voznikv zasledil podoben problem...ali ne...

it's a YES or NO question v bistvu... :)

NO! :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm danes opazu en čudn pojav, :eek: ki ga prej na husotu še nisem vidu,mam pa 8000 prev.

Na križišču se ustavim in menjam iz druge v ler,nakar se na armaturki prižge zelena kontrolka,kar je seveda čist ok,sam ko sm sprostu sklopko,je bla notr prva in ne ler.

Probam še enkrat,tokrat iz prve v ler in spet se prižge kontrolka,vendar je blo zdej v drugi prestavi.

No v tretje mi je ratalo in sm najdu ler,sam mi je mal bad ,k prej je vse štimalo ,včeraj in danes,pa ga je kr neki srat začel ta :devil: :wub:

Še kdo ki JE tud opazu ta pojav??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm danes opazu en čudn pojav, :eek: ki ga prej na husotu še nisem vidu,mam pa 8000 prev.

Na križišču se ustavim in menjam iz druge v ler,nakar se na armaturki prižge zelena kontrolka,kar je seveda čist ok,sam ko sm sprostu sklopko,je bla notr prva in ne ler.

Probam še enkrat,tokrat iz prve v ler in spet se prižge kontrolka,vendar je blo zdej v drugi prestavi.

No v tretje mi je ratalo in sm najdu ler,sam mi je mal bad ,k prej je vse štimalo ,včeraj in danes,pa ga je kr neki srat začel ta  :devil:  :wub:

Še kdo ki JE tud opazu ta pojav??

Se mi je tud že zgodlo..(imam -2000km prev.)..in sem si podrobno pogldal prestavno ročico in sem opazil da ima med kuglatimi zatiči na prestavni ročici kar precej hoda, sama ročica od menjalnika je pa OK in tud precizna, če odšravaš prenosno ročico katera gre od nožne do menjalika, lahko probaš sam in opazil boš, kar sem tud sam da menjalnik lepo prime in je bolj precizen.........pomoje, če se bi to malo bolj ojačalo nebi več smelo biti težav..??...... :doze: .........

Sicer me je pa en že prehitu in si sam zadevco prštimu ....... To sem na tujih straneh razbral..(za tiste ,ki obvladate nemški jezik)...TOLE:Schaltgestänge

Gut ist nicht gut genug. Meint jedenfalls Fred und hat an seiner GT "herumgebastelt". Für ihn gibt es zu viel Spiel, das er durch einen Neubau eliminiert hat. Hier seine Hinweise, wobei zu ergänzen ist, dass ich, zumindest an meiner GT in nun 14.000 km mit der Schaltung auch entgegen des einen Testberichts im "motorrad", keinerlei Probleme hatte.

Ein Kritikpunkt in irgendeinem Testbericht war die Schaltung. Dort wurde von hackelig und unpräzise gesprochen. In gewisser Weise ist das sogar richtig. Eine wesentliche Ursache dafür sind meiner Meinung nach die Kugelgelenke des Schaltgestänges. Wenn man genauer hinschaut, scheinen die auch aus irgendeinem koreanischen Baumarkt zu stammen. Jedenfalls haben die an meiner GT schon im Neuzustand (ich denke mal, dass man 300 km als neu bezeichnen kann) Spiel ohne Ende. Ich hatte am Gummi vom Schalthebel gemessen ca. 0,5 cm Spiel bevor sich die Schaltwelle, die ins Getriebe geht, überhaupt bewegt hat. Also umbauen war der Gedanke.

Die Kugelgelenke sind in die Hebel nur eingesteckt und (auf deutsch) die Enden breitgedroschen, von nieten kann man da nicht wirklich sprechen.

Also die Dinger mit der Flex abgeschliffen und mit ´nem Durchschlag rausgeschlagen. Anschließend hab ich da zwei Industriestandard Kugelgelenke eingesetzt und mit Stopmuttern verschraubt. Das Problem ist nur, es gibt die Dinger nur mir Rechtsgewinde, ist aber nicht wirklich ein Problem, weil man stellt ja die Schaltstange nicht jeden zweiten Tag ein. Ich hab mir also eine 6er Gewindestange genommen, die auf Länge der org. Stange geschnitten und fertig. Kugelgelenke draufgeschraubt und mit Stopmuttern gekontert. Damit´s schön aussieht hab ich über die Gewindestange Alurohr gezogen, sieht jetzt fast aus als wär die Schaltstange aus Alu.

Im Endeffekt hab ich so gut wie Null Spiel am Schalthebel.

Skratka tip si je zadevo predelal in sedaj ročka na men. nima več lufta.....

GLEJ SLIKE:post-6275-1116016427.jpgpost-6275-1116016533.jpgpost-6275-1116016637.jpg

Rešitev je torej dokaj preprosta.........sem pa že dal pr serviserju kot v reklamacijo in že išče ugodno rešitev.......kaj bo rešu pa bomo vidl :alien1:

Popravljeno . Popravil dr-big
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej se mi zdi,da bi lahko bil vzrok za to tud padec,ker je takrat motor fasal po tej strani, :BUA: bom pregledal zadevo pol sporočim .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej se mi zdi,da bi lahko bil vzrok za to tud padec,ker je takrat motor fasal po tej strani, :BUA:    bom pregledal zadevo pol sporočim  .)

OK ......poglej, pomojem je to, ker se ne dogaja zmeraj... :huh: ...

Popravljeno . Popravil dr-big
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm danes opazu en čudn pojav, :eek: ki ga prej na husotu še nisem vidu,mam pa 8000 prev.

Na križišču se ustavim in menjam iz druge v ler,nakar se na armaturki prižge zelena kontrolka,kar je seveda čist ok,sam ko sm sprostu sklopko,je bla notr prva in ne ler.

Probam še enkrat,tokrat iz prve v ler in spet se prižge kontrolka,vendar je blo zdej v drugi prestavi.

No v tretje mi je ratalo in sm najdu ler,sam mi je mal bad ,k prej je vse štimalo ,včeraj in danes,pa ga je kr neki srat začel ta  :devil:  :wub:

Še kdo ki JE tud opazu ta pojav??

Men je to delu, ko je bil nov, zdej mi dostkrat sploh neče it u ler. Recimo ko se ustavm na križišču in pač tik predn se ustavm prtisnm ročko gor (skupaj s sklopko) in je trda in se ne premakne. Pol ko se že ustavm, probam še 1x in isto. Sploh se ne premakne ne gor ne dol. :wacko: Drgač pa iz druge mi veliko manj meče zdej, ko sm prevozu 400 km od servisa. 6. prestava pa je ubijalska zdej! Dons 180km/h iz domžal proti lj. :OK: Seka.

Popravljeno . Popravil Tepko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm danes opazu en čudn pojav, :eek: ki ga prej na husotu še nisem vidu,mam pa 8000 prev.

Na križišču se ustavim in menjam iz druge v ler,nakar se na armaturki prižge zelena kontrolka,kar je seveda čist ok,sam ko sm sprostu sklopko,je bla notr prva in ne ler.

Probam še enkrat,tokrat iz prve v ler in spet se prižge kontrolka,vendar je blo zdej v drugi prestavi.

No v tretje mi je ratalo in sm najdu ler,sam mi je mal bad ,k prej je vse štimalo ,včeraj in danes,pa ga je kr neki srat začel ta  :devil:  :wub:

Še kdo ki JE tud opazu ta pojav??

enako <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na križišču se ustavim in menjam iz druge v ler,nakar se na armaturki prižge zelena kontrolka,kar je seveda čist ok,sam ko sm sprostu sklopko,je bla notr prva in ne ler.

enako <_<

To se je men dogajal občasno na Kawasakiju, precej pogosto na Ducatiju, redko na Apriliji in enkrat na Hyosungu. Tko da preden boste diplomiral vprašajte še koga, ki ma že kaj izkušenj z motorji. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js ne vem kaj delate iz tega bogega motorja... moj ima 14000km in dela vedno boljše.. še serviser se čudi... :D :D menjalnik je postel zelo mehak in natenčen, tudi v ler skoči v prvem poskusu (pri novemu ni vedno uspelo) tako da mi ni jasno zakaj take težave pri nekaterih...

mogoče vi delate preveč nežno z njim kot da je volkswagen :D :D začnite malo bolj odločno uporabljat tisto železje med nogami!!! ne pa se vozit kot stare babe!!!!!

meni vse deluje kot je treba.. še nobene napake ni bilo.... edino kar temu motorju očitam so zavore......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se je men dogajal občasno na Kawasakiju, precej pogosto na Ducatiju, redko na Apriliji in enkrat na Hyosungu. Tko da preden boste diplomiral vprašajte še koga, ki ma že kaj izkušenj z motorji.  :D

meni se to še ni zgodilo ne na ducatiju, kawasakiju, aprilii, bmwju, hondi, yamahi, ...nikjer....

se zgodi da hudič niče v prosti tek...nikakor pa ne, da bi kazal da je v prostem teku, pa v resnici ni bil.... :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:BUA: Na tem motorju je bila definitivno tovarniska napaka na menjalniku. :BUA:

:SS In slabo ravnanje nasega uvoznika ,ker teh motorjev niso vpoklicali na servise in te probleme zrihtali. :SS

Ne pa da se mi jajcamo z serviserji k kr neki meckajo pa recejo pocak se mal motor je nov ali pa sj tko vsak tak motor dela in se podobne buce..........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes dopoldne paljal Husota na servis k Donaccotu v Lj zaradi serijske napake na menjalniku. Pred 1 uro že pripeljal domov! :OK: Menjalnik sedaj dela BP. Prevozil sem cca 70km in nisem oprazil nobene od težav, ki so se pojavljale prej. Iz brzin ne meče več, pri zaviranju z motorjem pa prav tako ne prihaja do preskakovanja v prazno. Tudi 2 brzina dela ok, ne meče ven kot pri Tepkotu. Sem pa malo razočaran in jezen ker zopet niso nič naredili glede prve zavore, ki trese. Zmenjeno je bilo, da serviser obvesti Saplex, ko bo motor pri njem, da oni pošljejo svojega mehanika, ki bo pogledal kaj je na stvari. Serviser jih je obvestil, da je motor pri njem, pa so mu rekli le, da ne bodo ta teden nič hodili po teh krajih, naj mi reče naj se še malo vozim, da se bodo mogoče bremze še mal ulaufale. Jebem jim m****, če se v 3000km niso, se tut zdaj ne bodo! Kakorkoli že, še enkrat jih bom poklical in vprašal, če majo namen zrihtat in vkolikor zopet ne bo nič pritožbo na Zavod za varstvo potrošnikov! :angry2:

Aja še to, do koliko rpm se vam pri Husotu zvrti 6 prestava. Meni pride do cca 9000rpm pri 200kmh (avtocesta), več pa noče it.. Se komu zvrti bolj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja še to, do koliko rpm se vam pri Husotu zvrti 6 prestava. Meni pride do cca 9000rpm pri 200kmh (avtocesta), več pa noče it.. Se komu zvrti bolj?

Mislim, da je to kar normalno, jaz končno dosežem v 5. prestavi, 6. pa kar zmanjka sape.

Res je, da se po avtocesti ne maram vozit :zzz: pa tud motor ni namenjen takim hitrostim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je to kar normalno, jaz končno dosežem v 5. prestavi, 6. pa kar zmanjka sape.

Res je, da se po avtocesti ne maram vozit  :zzz: pa tud motor ni namenjen takim hitrostim.

Ok pol, me je sam zanimalo. Drugače vem da motor ni namenjen takim hitrostim, pa tudi sama vožnja na nakedu je neprijetna, če se pelješ tako hitro! Sam sem pa moral probat kolk gre zdaj ko mi dela šesta, že zarad firbca :) , pa govorjenja nekaterih lastnikov, da jim gre po števcu precej čez 200. No kakorkoli že, se bom od zdaj naprej raje držal nižjih hitrosti! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hi vsem,

Prejsnji teden so mi na servisu menjali "semering" na sprednjih vilicah, ki je puscal. Menjali so ga brezplacno, ker je se v garanciji ampak olje sem pa moral placati, ker drugace uvoznik zahteva da nalijejo nazaj stro in dolijejo novega kolko ga pac manjka :kva2: ??

Moral sem tudi zamenjati sprednje ploscice 11k km ter malo so mi nastavili sklopko in vzmetenje mam sedaj na full trdo, ker je prej prevec plaval po ovinkih.

S prestavami je OK, ler najde takoj, edino malo je trsi iz 1 v 2 prestavo, drugace pa BP. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ucer dubu cometa iz servisa pri barboricu in je res super model se spozna in zrihta motor tko k je treba, ne pa tko k je v ljubljani. Pa se to mi je blo zlo ok k sva se zmenilia kdaj bo motor narjen in je takrat res bil in ni nic nategoval tko kot vsi ostali serviserji. Pod garancijo mi pa je odpravu tovarnisko napako na menjalniku. Pa pokazal mi je del ,ki je bil zanic in razlozil kaj je narobe z njem tko da sem res zadovoljen. :OK:

Administratorji ta post lahko tudi prestavite v temo serviserji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod garancijo mi pa je odpravu tovarnisko napako na menjalniku. Pa pokazal mi je del ,ki je bil zanic in razlozil kaj je narobe z njem tko da sem res zadovoljen.  :OK:

A veš mogoče, če je nov del drugačen oz. izboljšan?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje da je bil ta del (ker je eden) slabo obdelan nedokoncan v tovarni. Mogu bi pogledat v service manual da bi ti povedal kako se temu delu rece.

Lohk bi ti ga opisu.

Ni pa potrebno komplet masine razdirat ampak dat dol sam levi blok pri sklopki ,sklopko razdret, kosaro sklopke dol dat pa si potem ze pri njem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!