Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno
Jaz zaenkrat nisem opazil, da bi se kje barva luščila. A je samo to kar je na sliki, ali je še kje drugje.

Če je samo to in če je skrito očem, potem je mogoče bolje, da sam malo pošmirglaš in popenzlaš.

LP

Žal ne!

Barva se lušči tudi na varih na zadnjem delu okvira (pod sop. sedežem)

Objavljeno

Meni je počil nosilec izpuha - tisti del, ki je privarjen na okvir pod motorjem na zadnji strani. Posledica je udarjen zadnji lonec, ki je tolkel ob zadnjo zavorno čeljust, ker se je nagnil navznoter. Svetujem vsem, da zadevo pregledajo, ker je nosilček res ''švohcan''.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Tako.Huso je utečen in sproban in prvi vtisi in moje mnenje sedaj pišem...

Za 2-valja se motor v višji prestavi in in min do 4000obr lepo mirno vrti in deluje lepo.Pospeševanje v višji prestavi brez menjave v nižjo je dokaj zanesljivo, vendar povzroči močne vibracije.Huso je predvsem lahko vodljiv in oprijem pnevmatik tudi v zelo ostrem položnem stanju več kot samo dober.Moči zaenkrat dovolj-zame.

Sam sem visok ene 1.83m in mi drža na njem tudi po dvo-urnem izletu ni delala nikakršnih težav.Se mi pa na trenutke zazdi,da bi lahko ročica menjalnika bila eno mal krajša-moje mnenje

Zavore sicer primejo dobro, vedar se mi zdi, da ne zmeraj enako pri enako močnam stisku na ročico-lahko da se motim?

Moj FAZIT-Huso primeren za motoriste, ki želijo in marajo rahlo- divjo in dinamično vožnjo na dveh kolesih in je za take , tudi zame ,ki nimajo dovolj knete

za kakšnega novega takšnih značilnosti in za tiste katerim ni znamka tisto najbolj pomembno.Je torej tudi zame in sem, bi bil zelo zadovoljen če nebi bilo...

Pri speljevanju, ko je temp. motorja že narasla na delovno temp., torej motor segret se za trenutek oglasi sklopka in jo začutiš tudi na ročkah krmila,vendar sem pred kratkim na straneh prebral, da se to že odpravja pod garancijo.

Pa zadnji sovoznikov sedeš je potreben manjše predelave,da boljše zgrabi, ker ropota med vožnjo, ko ni sociusa.

Drgač pa zame nova,ugodna in zanesljiva zadevca ta HUSO-ni kaj

PS:Na ta odg. vam ni treba odgovarjati ali pisati kakršne koli neprimerne komentarje.

Hvala ANDI!

Popravljeno . Popravil dr-big
Objavljeno

Kaksen je pa sound na husotu z wingsom?

Odličen! Sploh si ne predstavljam vožnje z običnemu... :nono:

Po mojem ni zgubo nič, kvečjemu pridobil :OK: ... Poraba pa je za odtenek večja -nič resnega!

Je fajn ta stvarca, ampak če ne probaš (vidiš, slišiš) ne boli...

Lp, Joži

post-3282-1115660837_thumb.jpg

post-3282-1115660910_thumb.jpg

Objavljeno

To z bremzanjem se ti dogaja verjetno samo, ko se nekaj časa voziš in se vse skupaj segreje. Cevke zavor so na Husotu bolj tako tako...jst ti priporočam, da jih menjaš z ojačanimi, pol brenza kot je treba - preverjeno :OK:

Ice-Man: jst sem dal gor Wingsa. Zvok je res hud (dela kot kakšen ducati - brez heca). Malo boljše potegne, na končnih pa je šel tako na oko enih 10kmh več :)

Pred enim mesecem sem ga prodal v domžale...če si kje s tam ga boš že slišal :naughty:

Objavljeno

Hi vsem,

Imam Husota s prevozenimi malo cez 10k KM in jutri gre na servis (PTUJ) ker so spustili spredni semeringu na vilicah :angry: Nameravam se prositi za nastavitev sklopke, ker je menjalnik tak trd kot da je nebi bilo in tudi po nastavitvi (zategnitvi) je bilo vredu en dan pol pa spet enako :blink: . Tudi amortizerji so premehki in upam, da mi ga bodo jutri zrihtali.

lp Uros

PS: Aja kupil sem ga pri 10k km in naredil do sedaj cca. 800 km, menjalnik mi je verglo le kake 2x iz prve v ler. :eek:

Objavljeno
A po "tovarniško" nej bi šel 210????  :eek:  :eek:  :eek: Jaz sem povsod videl podatek 190 ali 200 km/h.  :?

Jaz sem tudi povsod videl 190km/h.. 210 se mi zdi kar malo preveč za tovarniško hitrost.. .)

Doma mam hyosungov nemski prospekt.

Za GT650 pise koncna tovarniska hitrost 210km/h

Za GT650S in GT650R pa 220km/h (kljub temu da sta tezja in moc motorja enaka).

Zraven vam dam se en link za preverbo.

http://www.hyosung-motors.de/gesamtprogramm__gt_650_6.htm

Objavljeno

A se še komu zdi da so se čez čas začeli pojavljati problemi na tem motorju? Se mi zdi da je nenormalno veliko serisjskih napak. Mogoče so krivi uporabljeni materiali in posledično nizka nabavna cena. (Mal muzke mal dnarja)

To je samo moje opažanje da ne bo kdo prizadet.

lp

Objavljeno (popravljeno)
A se še komu zdi da so se čez čas začeli pojavljati problemi na tem motorju? Se mi zdi da je nenormalno veliko serisjskih napak. Mogoče so krivi uporabljeni materiali in posledično nizka nabavna cena. (Mal muzke mal dnarja)

To je samo moje opažanje da ne bo kdo prizadet.

lp

V sloveniji mamo verjetno skor vsi letnik 2004. In to je blo prvo leto od kar je ta motor narejen pa se prej hyosung ni imel nikol izkusenj s tako velkim motorjem ,ki ga je sam zgradil. Tako da motorji so mel neki napak edin meni znana napaka ,ki je bila precej pogosta je bil menjalnik. Ta menjalnik je izboljsan pri novih modelih.

:kva2:Se pa nimas kj sekirat zato ker imas 2 leti garancije. Odpeljes na servis in zrihtajo. :)

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno
A se še komu zdi da so se čez čas začeli pojavljati problemi na tem motorju? Se mi zdi da je nenormalno veliko serisjskih napak. Mogoče so krivi uporabljeni materiali in posledično nizka nabavna cena. (Mal muzke mal dnarja)

To je samo moje opažanje da ne bo kdo prizadet.

lp

Ja prvo leto je, odkar je letnik pri nas. Prej sem imel XRX 125 od husota in sm imel tudi nekaj napak. Kupu sm ga pa takoj ko je prišel v slo. Sicer pa ima vsak motor nekaj napak, vendar ene so bolj izrazite in vidne kot drugje. Pa tale comet se mi dozdeva da ima tolko napak zato, ker jih prehiter delajo. Že sedaj so jih prodal full on v hyosungu menjo da je to rekordna prodaja glede na to kolko časa je motor zunaj in kolko folka ga že ima.

Sicer je pa najbolj važno da je z agregatom vse OK. :OK: V primeru okvar imaš garancijo ampak si pa kak teden ali dva brez motorja... :BUA: To morš pa pol skor vsak dan mehankarja klicat pa uvoznika in se kar potrudjo pol. :devil: Ewo zdele grem po mojga husija, da vidm kak bo zdej menjalnik. Držte pesti. :OK:

Objavljeno

:kva2:Se pa nimas kj sekirat zato ker imas 2 leti garancije. Odpeljes na servis in zrihtajo. :)

No ja ni čisto tako, meni ful komplicirajo zarad prvega diska, ki je verjetno zvit in mi zaradi tega trese bremza.. Bom videl kako se bo stvar rešila ko ga peljem drug teden na servis (spet) .)

Objavljeno (popravljeno)
10kmh vec koncne hitrosti? :?  In kok naj bi to blo ce je tovarniska hitrost 210km/h?

Po števcu 230...ampak zdaj ko grem s tem drugim motorjem isto hitro, kot sem šel s Husotom, zgleda vse skupaj bolj hitro :hmm: nevem al je lagal števec al je samo občutek...

Kar se tiče napak - sigurno so...ampak večinoma so majhne stvari (nepomembne), ki pa znajo najedat, če se jih pojavi dosti na kupu....z mojim na srečo ni blo narobe nič.

Pa še za nekoga, ki je napisal, da se mu je odlomil nosilec od avspuha - meni se je tudi, smo ga zavarili, še prej pa sem poslikal in poslal uvozniku, ta pa je povrnil odškodnino v $$$ :)

Popravljeno . Popravil hirabbit
Objavljeno

Ewo lubi :wub: iz servisa in v garaži.

No grem lepo po motor in vidm da je na števcu narejenih skor 200km več :eek: :eek: :eek: :eek: Se je zgleda mehankar tolk vozu, da je ugotovu, da meče ven iz 6. prestave. :devil:

No vrne mi papirje in mi pove, da kaj vse je menju: zvezdo v menjalniku (t.j. zobnik, ki se premika v ostalih zobnikih - tisti ki zagrabi "prestavo"), olje, filter. Vse zastonj in pod garancijo. Oki doki, super duper se usedem na motor in se odpeljem. Zdele sm naredu kakih 50km in morm priznat da je 6. prestava zdej kar ok. :OK: Samo mi pa zdej vsake toliko časa, ko speljem in prešaltam v drugo vrže ven iz 2. ali pa kar ostane v leru, pa čerpav dovolj potisnem "ročko". Mogoče je to zarad novih delov, ampak bomo vidl po kakih 500-1000km. Če se bo zadeva pojavljala, še 1x na servis. Tak da kdor ma probleme z menjalnikom nej kr pele, ker se zadeva porpavi zastonj. Jaz sem peljal v Donacco in sem čakal en teden. Čaku sem pa zarad tega, ker je mogu dobit dele od uvoznika in jih je dubu šele včeri in je potem včeri popoldne zamenjal. :slap: :slap: :slap: :slap: Drgač pa pelje se ok mogoče se mi samo zdi al pa je res, da se motor v višjih obratih zdej bolj trese... ne vem. Bomo vidl kak bo.

Objavljeno

Sm ti reku da ne vozit k DONNACOTU k nima pojma. Pa nc se ne bo unesel ce mece vn zdj bo tud pol in to se bol. Unesel se bo tok da bo mogoce menjalnik bolj mehek to pa je tud vse.

Objavljeno
Sm ti reku da ne vozit k DONNACOTU k nima pojma. Pa nc se ne bo unesel ce mece vn zdj bo tud pol in to se bol. Unesel se bo tok da bo mogoce menjalnik bolj mehek to pa je tud vse.

Ja na prejšnjem motorju je na začetku tud ven metal pa med prestavam je ostaju, ko sem šaltal ampak se je po 5000km unesl, ko se je ulaufu motor pa še olje sm zamenju. Sej mogoče to zdej zarad tega ven meče, k mi je kak drek olje dal notr. To sm ga pozabu vprašat. Bom pa naredu 500-1000km in če mi bo še ven metal gre še 1x na servis. Pa če ga 10x razdira in sestavla, garancija je garancija. :devil: Menjalnik sem pa že zmehčal kolikor je šlo in bolj pomoje ne more bit več mehak. Bomo videli. Zankrat mi vsaj 6. dela.

Zanima me pa tud, če kdo husota brez sklopke šalta? Ker moj prejšn huso se je po 5000km tolk zmehčal, da sem lahko šaltal gor in dol brez sklopke in je lepo delal, brez cukanja in crkavanja. (seveda ob pravilni uporabi gasa) Jaz zaenkrat lepo s sklopko šaltam in mogoče to ni prav... :? Eni se dajo lepo eni ne. :unsure:

Objavljeno

Zanima me pa tud, če kdo husota brez sklopke šalta?

Tepko-da ti odg. na to, če smem.....

Redno prakticiram tole prestavljanje v višjo brzino in to brez zapletov ali težav ,ko sem nekje zasledil, da to pretirano ne škodi motorju.....dol pa zaradi varnostnih razlogov menjavam še zmerom s sklopko

LP. Andi

Objavljeno

Donnaco vliva v Husote Olje Valvoline. Zdj odvisno kok si placu servis ce si okol 17k sit je bla pol sintetka ce pa 22-25 pa full sintetka.

Objavljeno

Kok je ze motor mel km?

Objavljeno (popravljeno)
Kok je ze motor mel km?

prvič sm menju pri 998km, in zdej je imel 3550km ampak zdele jim ima 3800km :blink: Sam mislim, da je najprej probaval mehanik in potem menjal olje.

Popravljeno . Popravil Tepko
Objavljeno
Donnaco vliva v Husote Olje Valvoline. Zdj odvisno kok si placu servis ce si okol 17k sit je bla pol sintetka ce pa 22-25 pa full sintetka.

Meni je dal Donacco na prvem servisu not olje Shell, ful sintetiko. Plačal sem pa 21k.

Objavljeno

No ewo mene nazaj s fire... naredu 140km in sm :BUA: Meče iz druge zdej. In to kr dostkrat. :cry: Še ene 300km nardim pol pa pelem nazaj pa mu rečem: ponovi vajo. :unsure:

Objavljeno
No ewo mene nazaj s fire... naredu 140km in sm  :BUA: Meče iz druge zdej. In to kr dostkrat.  :cry: Še ene 300km nardim pol pa pelem nazaj pa mu rečem: ponovi vajo. :unsure:

Ti kr takoj pel nazaj na servis,nč čakat še 300 km,ker more menjalnik bit brezhiben.

Ne rečem da pri prvih 1000 prevoženih ni malenkost trši,ampak da meče iz prestav vn,to ni dopustno,ker te lahko tud padca stane,bog ne daj kej hujšga.

Mam filing ,da tvoj serviser menjalnika še povohal ni <_< <_< ,zato mu ob nasledni priliki mal bolj prtež .)

Objavljeno
Ti kr takoj pel nazaj na servis,nč čakat še 300 km,ker more menjalnik bit brezhiben.

Ne rečem da pri prvih 1000 prevoženih ni malenkost trši,ampak da meče iz prestav vn,to ni dopustno,ker te lahko tud padca stane,bog ne daj kej hujšga.

Mam filing ,da tvoj serviser menjalnika še povohal ni <_<  <_< ,zato mu ob nasledni priliki mal bolj prtež .)

Je povohu, ker se vid pr stran, da je blo odprt (nova dihtnga). In tud 6. prestava je zdej kul. Zdej pa 2. j*be...

Objavljeno

Kar je še slabše kot prej,tle nimas kej velik filozofirat--nazaj pelat motor pa nej zrihta,če še ne bo v redu ti pa priporočam Barboriča iz Žužemberka,k je res :OK:

Objavljeno
Kar je še slabše kot prej,tle nimas kej velik filozofirat--nazaj pelat motor pa nej zrihta,če še ne bo v redu ti pa priporočam Barboriča iz Žužemberka,k je res  :OK:

Sej sem na začetku nameravu k njemu pelat, sam kaj ku*ac k nimam prevoza za nazaj... Donacco je pa 100m stran. Ne sej pravm, še 300km pol pa če ne bo bolš pa takoj nazaj. Ker na prejšnjem mi je tud metu na začetku dokler je bil nov ven. In mogoče mi tud ta zarad novga dela, ki se še ni "ulaufu". Sej to vrže ven, ko šaltam iz prve preko lera v drugo. Ko spustim sklopko in dam gas, da bi potegnu v 2. mi po kake pol sekunde - sekundi vrže nazaj v ler. Se mi je pa tud že parkrat zgodil, da sm bil na semaforju in se ni menjalnik premaknu ne gor ne dol. Niakor ni šlo. S silo pa raj nism.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!