Jure Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Serijska napaka je na delu št. 7 - zvezdi. Donacco mi je razložil da sta tisti dve luknjici, ki prideta na sredini zvezde malce zamaknjeni, kar povzroči da se brzina/brzine ne zahaklajo dovolj dobro, zaradi česar potem meče iz prestave. Z novo zvezdo dela BP.
Tepko Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 No men se je zdej po 500km mal unesla 2. prestava, sam mi pa zdej težko ler najde. :BUA: Kak nasvet kaj narediti, ko se že ustaviš pa se ti ročka za prestave ne premakne ne gor ne dol... Z motorjem grem kake pol metra nazaj in naprej pa tud ne sprosti. Trdo k kamen, pa lohk odlomim tisto ročko, ampak se ne premakne. So pa prestave sedaj postale zelo mehke in se super šalta od druge navzgor. :)
Tepko Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Aja a je kdo opazu, da kar nekam hitro žarnice crkavajo??? Men je že crknla osvetlitev za tablco, za temperaturo pa ne vem a je osvetljen al ni??? Mislm da je, pa da mi je že kr enkrat na začetku crnklo... Lohk kdo pogleda, če je žarnica za osvetlitev?
danci1973 Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Kak nasvet kaj narediti, ko se že ustaviš pa se ti ročka za prestave ne premakne ne gor ne dol... Z motorjem grem kake pol metra nazaj in naprej pa tud ne sprosti. Trdo k kamen, pa lohk odlomim tisto ročko, ampak se ne premakne. So pa prestave sedaj postale zelo mehke in se super šalta od druge navzgor. :) ← Meni pomaga, če dam malo gasa, da se motor zavrti. Se pravi, držiš sklopko, rahlo pritiskaš na prestavno ročico in obenem daš malo na gas - in ročica skoči. Se mi je to pogosto dogajalo na GS500, zdaj na SVju pa bolj poredko - se pa. D.
Tepko Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Meni pomaga, če dam malo gasa, da se motor zavrti. Se pravi, držiš sklopko, rahlo pritiskaš na prestavno ročico in obenem daš malo na gas - in ročica skoči. Se mi je to pogosto dogajalo na GS500, zdaj na SVju pa bolj poredko - se pa. D. ← Sem probaval z gasom, celo na 7000 sm ga zavrtu... nič. Pomaga samo če spelješ in potem ko se naslednjič ustaviš deluje. :hmm:
dr-big Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Sem probaval z gasom, celo na 7000 sm ga zavrtu... nič. Pomaga samo če spelješ in potem ko se naslednjič ustaviš deluje. :hmm: ← Se mi je dogajalo tudi pri ex-motorju, tako tudi včasih sedaj pri husotu(ene 2-3X)...... rešim tako,da za trenutek spustim ročico sklopke,da zavrti, nato gre prestaviti BP kamor češ.....vsaj pr men... :cry: LP.
Jure Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 No men se je zdej po 500km mal unesla 2. prestava, sam mi pa zdej težko ler najde. :BUA: Kak nasvet kaj narediti, ko se že ustaviš pa se ti ročka za prestave ne premakne ne gor ne dol... Z motorjem grem kake pol metra nazaj in naprej pa tud ne sprosti. Trdo k kamen, pa lohk odlomim tisto ročko, ampak se ne premakne. So pa prestave sedaj postale zelo mehke in se super šalta od druge navzgor. :) ← Jaz ob tem ko probam premaknit ročko za prestave malo popustim sklopko, pa se stvar sprosti. Pomaga tudi če samo spustiš sklopko in še enkrat stisneš. Se mi je pa to zgodilo le nekajkrat, prej pri Kawasakiju je pa bil bolj pogost pojav.. Aja a je kdo opazu, da kar nekam hitro žarnice crkavajo??? Men je že crknla osvetlitev za tablco, za temperaturo pa ne vem a je osvetljen al ni??? Mislm da je, pa da mi je že kr enkrat na začetku crnklo... Lohk kdo pogleda, če je žarnica za osvetlitev? ← Žarnice res hitro crkavajo. Meni je po 14 dneh pregorela lučka za dolgo luč.
Tepko Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 Se mi je dogajalo tudi pri ex-motorju, tako tudi včasih sedaj pri husotu(ene 2-3X)...... rešim tako,da za trenutek spustim ročico sklopke,da zavrti, nato gre prestaviti BP kamor češ.....vsaj pr men... :cry: LP. ← Ja bolj težko spustim sklopko, ker je v prestavi :unsure:
Nagaya Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 Kaj pol si al nisi? ← a sem? :hmm: al sem vprašala sledeče? mene pa zanima ce je mel kdo od lastnikov tezave z armaturo ploščo oz gumbki, ki so lahko strašansko trdi.. pa z zadnjo zavoro? kaj pa uni knofki na armaturki? zanima me mnenje lastnikov o zavorah , predvsem o zadnji, o menjalniku, o armaturni plosci in digitalnem prikazovalniku (tisti ki ga majo), in o tistem "žvečenju" mopeda ki se je dogajalo meni ko sem zapeljala v ovinek govora o serijski napaki ni nikjer.... :rolleyes: ... sori..no cigar :grim
rebel Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 (popravljeno) Sem probaval z gasom, celo na 7000 sm ga zavrtu... nič. Pomaga samo če spelješ in potem ko se naslednjič ustaviš deluje. :hmm: ← SKLOPKO si zategni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -zajlo, da ne boš kaj drugega poskušal...... žarnica mi je pregorela samo od zadnje luči, ampak to se dogaja tudi zaradi vibracij, ki jih ima ta motor.... Popravljeno Maj 19, 2005. Popravil rebel
mitnik Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 Motor mi je pri 1000km začel cukati, ko sem spustil gas ročico, kar se je najbolj občutilo pri vožnji navzdol, s spuščenim gasom. Serviser je zamenjal sesalno koleno, kar pa ni odpravilo napake, prav nasprotno, pojavil se je novi zvok, ki je najbližji drgnjenju gume ob steklo. Je imel kdo podobne težave?
mitnik Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 (popravljeno) Serviser je omenjal nastavljanje vplinjača in svečke. Domnevam, da spada to pod garancijo? lp Popravljeno Maj 19, 2005. Popravil mitnik
rebel Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 Motor mi je pri 1000km začel cukati, ko sem spustil gas ročico, kar se je najbolj občutilo pri vožnji navzdol, s spuščenim gasom. Serviser je zamenjal sesalno koleno, kar pa ni odpravilo napake, prav nasprotno, pojavil se je novi zvok, ki je najbližji drgnjenju gume ob steklo. Je imel kdo podobne težave? ← kako lahko cuka brez gasa?????? znaš ti sploh vozit motor???? pri vožnji navzdol je to skoraj nemogoče, če imaš dovolj obratov in se na kolo konstantno prenaša sila.....no way :afro1: nekatere objave in vprašanja o tem motorju zgledajo res debilna... kakšni ljudje kupujete te motorje??? ste kdaj vozili bicikel ali vsaj tomosovo apn4????? edino če ne gre za zajebancijo....... samo če ne... ima res vsaka baba več smisla za tehniko...... sramota... ne morete serviserju (DOBREMU SERVISERJU!!!, tisti ki ve kaj šraufa!!!) povedat kaj vas moti in kako naj vam nastavi motor!!!!! to kar se piše v tej temi o nekakšnih čudnih problemih je že ABSURD!!!!!! poznam nekaj ljudi, ki imajo ta motor in nimajo podobnih težav!!!!! vsem dela normalo, vsaj tistim ki ga znajo uporabljat!!!! :closedeyes:
BAD PIT Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 Serviser je zamenjal sesalno koleno, kar pa ni odpravilo napake, prav nasprotno, pojavil se je novi zvok, ki je najbližji drgnjenju gume ob steklo. ← Pri meni se sem in tja tale zvok pojavi,vendar le pri speljevanje in kadar je motor hladen...
BAD PIT Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 Drugače pa je moped trenutno pri serviserju na posodobitvi :OK: Zamenjani bodo zavorni kabli (teflon),+nove ploščice in montirani crash padsi... Do sedaj z motorjem nobenih problemov,razen enkrat skurjenonavitje..
hirabbit Objavljeno Maj 20, 2005 Opozori Objavljeno Maj 20, 2005 ponavljam še enkrat, ker očitno velika večina še vedno ni prebrala vsega... .) VPLINJAČE JE TREBA NAŠTELAT, ker so po besedah serviserja original naštimani preveč suho zaradi norme euro 3 (al 4 al kaj jz vem katere)... V glavnem vsi lastniki hyosungov, ki jih poznam, so imeli probleme (cukanje, pokanje), ko so naštelali vplinjače pa se je vse rešlo
mitnik Objavljeno Maj 21, 2005 Opozori Objavljeno Maj 21, 2005 ponavljam še enkrat, ker očitno velika večina še vedno ni prebrala vsega... .) VPLINJAČE JE TREBA NAŠTELAT, ker so po besedah serviserja original naštimani preveč suho zaradi norme euro 3 (al 4 al kaj jz vem katere)... V glavnem vsi lastniki hyosungov, ki jih poznam, so imeli probleme (cukanje, pokanje), ko so naštelali vplinjače pa se je vse rešlo ← A se to opravi pod garancijo?
BAD PIT Objavljeno Maj 21, 2005 Opozori Objavljeno Maj 21, 2005 Kje si dubu crash padse pa kok so? Kok si dal za teflonaste lajtnge? ← Sporočim,ko dobim račun,mislm pa da je cena okol 18k sit
white Objavljeno Maj 21, 2005 Opozori Objavljeno Maj 21, 2005 hirabbit : na katerem servisu so tebi naštelali vplinjač ? A nimaš ti BMW-ja?
rebel Objavljeno Maj 21, 2005 Opozori Objavljeno Maj 21, 2005 (popravljeno) pravkar menjal, zavorne ploščice.. :klicaj: niso original! :klicaj: !!!!!!!!!!!!! razlika je očitna... zavira veliko boljše..... Popravljeno Maj 21, 2005. Popravil rebel
hirabbit Objavljeno Maj 21, 2005 Opozori Objavljeno Maj 21, 2005 hirabbit : na katerem servisu so tebi naštelali vplinjač ? A nimaš ti BMW-ja? ← Ja ja imam, husota sem prodal... To mi je naštelal en stric, ker serviserji več al manj nimajo pojma :devil: Baje pa da Braborič zna dobro naštelat, vprašaj Motobaby, ona ima izkušnje z njimi
hirabbit Objavljeno Maj 21, 2005 Opozori Objavljeno Maj 21, 2005 pravkar menjal, zavorne ploščice.. :klicaj: niso original! :klicaj: !!!!!!!!!!!!! razlika je očitna... zavira veliko boljše..... ← Glede zavor je najbolj važno menjat cevke z ojačanimi...s temi originalnimi ti še ne vem kako kvalitetne ploščice ne bodo pomagale več kot tolko, ker se preveč širijo ob večjih obremenitvah :yes:
Tepko Objavljeno Maj 21, 2005 Opozori Objavljeno Maj 21, 2005 SKLOPKO si zategni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -zajlo, da ne boš kaj drugega poskušal...... žarnica mi je pregorela samo od zadnje luči, ampak to se dogaja tudi zaradi vibracij, ki jih ima ta motor.... ← Sklopka tle nima veze, če motor neče iz prestave v ler in je tud čist ok naštimana. Drugje je problem (zobniki, itd,...)
mitnik Objavljeno Maj 22, 2005 Opozori Objavljeno Maj 22, 2005 V četrtek sem dobil motor s servisa - menjava sesalnega kolena. Opazil sem žvižgajoč zvok in se vedno ponavljajoče se težave - cukanje pri vožnji navzdol s spuščenim gasom. Servise mi reče naj se vozim kakšen teden, da vidim če bo O.K.! Danes pogledam pod sedež :eek: - vijak odvit - manjka podložka Odločil sem se, da naredim še en giro predenj ga jutri odpeljem j.... serviserju v Koper (Gruntar), da ga vprašam, če mi na čelu piše nategni me. Peljem se ca. 5km, ko mi začne ful zrak v mašino vlečt. Komaj se pripeljem domov in pogledam sesalno koleno - objemka je raztrgala gumo in je šel v k. Torej : GRUNTAR SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mitnik Objavljeno Maj 22, 2005 Opozori Objavljeno Maj 22, 2005 Skozi raztrgnino mi vleče zrak, tako da ne vem kako naj se peljem ca. 20km do serviserja. Ima mogoče kdo idejo, kako ga pripravit, da bo vzdržal do servisa? thanx
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se