Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno
post-1190-1183038993_thumb.jpg
Objavljeno
post-1190-1183038993_thumb.jpg

mmmm všečna zadeva :worship: ka pa zvok?

Objavljeno

Bobni ko 996 z Akrapoviči :D Izhodna luknja 57 dela svoje :D

Objavljeno

Pozdravljeni!

od danes dalje sem tudi jaz lastnik novega GT650S. zaenkrat občutki nori (moj prvi motor :whistle: ). motor ima kar globok glas (proti suzukiju SV650), menjalnik dela lepo, zaenkrat še vse OK :whistle: . Upam, da bo tako tudi ostalo. edino zavore se mi zdijo nekam lesene (še na ER-5 se mi zdijo boljše) . Je to zaradi tega ker je nov? Se bodo pakne kaj vnesle? Je pa bil motor tako poceni, da nikakor nisem mogel mimo njega. Mi je pa osebno zelo lep. še par slik:

post-15818-1183317018_thumb.jpg

post-15818-1183317031_thumb.jpg

Objavljeno

Pozdravljen

Dobrodošel med lastniki Husotov :) Vsekakor upam in ti želim, da ti bo motor delal brez problemov, ker je, če odmislimo vprašljivo kvaliteto in zanesljivost super motorček..

Glede bremz pa mislim, da se boš moral kar sprijaznit, da je to to.. Konec koncev so čeljusti in ploščice enake kot na 50ccm skuterju. Se pa da stvar zboljšat z boljšimi ploščicami in opletenimi cevmi, najbolj občutna razlika pa je seveda, če zamenjaš te dvobatne čeljusti s štiri ali šest batnimi od kakšnega drugega motorja. To je na mojem spisku prva predelava, ki jo bom naredil :)

LP, DeX

Objavljeno

Aja, pa če hočeš zmanjšat možnost polomljenih ventilov in sesute glave ti priporočam, da čimprej zapreš vpihovanje sekundarnega zraka (lahek postopek, opisan na v tej temi) in pelješ zamenjat dize za vačje, tolikšne, ki jih drugače serijsko uporablja tudi SV 650, kateri ima enake vplinjače in zelo podoben motor.

LP, DeX

Objavljeno

No še moja zgodba o serviserjih :angry:

Pred cirka 2 letoma sem kupil novega Cometa650. Po prvih 1000km opazim da meče iz 6 prestave. Mal preberem tuki kateri serviser je ok in izberem Barboriča iz Žužemberka, ki je tudi uradni serviser za Hyosung, Suzukija, Hondo ter Yamaho. OK peljem motor k njemu na garancijo in možakar reče da je to klasična napaka na neki zvezdi v menjalniku in pač zadevo zamenja v nekaj dneh ter še zraven naredi prvi servis. Po cirka 1000 prevoženih km spoznam da je sedaj motor začel metati iz 3tje prestave :huh: . Ok kličem nazaj pravi da nima časa in da se naj kar vozim naprej in da bova pozimi ob koncu sezone še enkrat zamenjala zvezdo očitno naj bi bila tudi ta iz neke čudne serije kao uvoznik zamešal dobre in slabe.

Rečem OK bova pa pozimi rihtala. Pripeljem motor pozimi na servis kjer naj bi zamenjal zvezdo za kar je potreboval cela 2meseca, ok še preživim ker ni sezone vendar ne razumem kako lahko kaj takega popravlja 2 meseca dela pa je 2uri pa še v naprej sem bil naročen.

Ko je bil motor narejen se je že počasi začenjala pomlad in ceste so bile ok, skratka in jaz opazim da napaka ni odpravljena in spet kličem serviserja on pa pravi da se mora motor malu utečt in da naj počakam še nekaj 1000km. Počakam nekaj 1000km in stvar je bila seveda še zmerom ista, nakar končno serviser pogrunta da ni nekaj narobe z zvezdo ampak je napaka drugje. Končno po 100letih klicanja se dogovoriva da bo razstavil komplet motor in pogledal kaj je narobe. Menjalnik porihta, vendar je moral raztaviti komplet motor. Za to rabi tud kar nekaj časa, najprej se zgovarja da ni delov drugič pa kaj drugega.

Ko je motor narejen pridem po nejga in točno takrat glavnega majstra ni bilo v delavnici zato mi je predal motor njegov mehanik.

Motor vžge normalno nakar se mi čudno zdi da teče nekoliko trdo in zvok je tudi drugačen nekoliko tišji. Z začudenjem pogledam izpuh če je slučajno v njem db-killer. Izpuh je bil normalno prazen. Motor ogrejem na delovno temperaturo in se grem poizkusno peljati. Že ko spelem ima motor nenormalno veliko vibracij, čudno podajanje moči na prvi pogled se mi je zdelo kot da motor teče na 1 cilinder. Po hitrem krogu se vrnem in to razložim serviserju. On mi dokaže da motor ne teče po enem cilindru ampak po 2eh s tem da mi sname 1 kapco od svečke dol zraven pa trdi da je vse ok in pravi naj se vozim nekaj časa da se bo uleglo ker je motor na sveže sestavljen. Ok grem domov moped trese ko hudič. Pokličem Barboriča čez teden da ni nič bolše on pa pravi pripelji bomo pogledal. Ko pripeljem motor do njega je reku da bo to trajalo kakšen dan obenem ga pa jaz opozorim na vse vibracije in čuden zvok ter mu svetujem naj pregleda če je prav nastavil ketnce ter odmične gredi.

Po motor pridem čez nekaj dni in stvar je bila spet podobna vibracij nekoliko manj vendar zvok še vedno isti. Serviser pravi da je kao pregledal ventile ter odputil in ponovno zategnil šravfe v geštelu tam kjer je motor pripet gor.

Prepričujem ga da ni vse ok z motorjem on pa trdi da drugega on ne zna oziroma ne more več narediti. Jaz se ves jezen odpeljem domov. V takem stanju sem se vozil več kot leto brez problemov razen z velikimi vibracijami in čudno štimo ki je bolj spominjala na monocilindr motor kot na V2 mašino. V takem stanju sem se tudi pripeljal v Črno goro (čez 800km v enem dnevu) in takrat bi mi skoraj roke stran padle od vibracij.

Kupim vse orodje, moment ključe (mali,srednji), merilne lističe.....

No prejšni vikend sem raztavil Cometa ter vzel pokrove glav dol da preverim če so odmične gredi prav nastavljene. Nastavim v fazo prvega cilindra vse ok, nastavim v fazo drugega cilindra in glej ga zlomka vse je zamaknjen za 285 stopinj, nakar z Mardukom :beer2: popraviva vse nastavitve po service manualu ter sestaviva motor. Vžgem motor in začel je presti tako kot včasih še preden ga je dobil v roke Barborič.

Skratka ni mi jasno kako je lahko Barborič tok smotan, že pri menjalniku tud ko je stvar popravu je ni šov probat ali stvar res dela. Drugič njegova površnost me je prepričala da noben moj motor ne bo več nikoli tam. Naprimer pripelješ motor na štelanje ventilov on ti pa zamakne valve timing :headbang: .

Močno odsvetujem da vozite motor k Barboriču na kakšen večji poseg!!! Kakšen ole pa pomoje že zna zamenat, kj dost več pa ne.

Objavljeno

Če fališ odmično za en zob, takoj zgubi skoraj pol moči.

Daj malo bolj razloži tole kolobocijo z odmičnimi. :hmm:

Objavljeno

Načeloma je pri vseh "eksotičnih" znamkah motorjev tako, da serviserji niso preveč vešči šraufanja le-teh.

Moje Cagive se ni hotel nihče dotaknit :alien1:

Objavljeno (popravljeno)
Če fališ odmično za en zob, takoj zgubi skoraj pol moči.

Daj malo bolj razloži tole kolobocijo z odmičnimi. :hmm:

Pri štiritaktnem motorju se delovni takt zgodi na 2 obrata. Pri Cometu, (twin motor) je mišljeno, da je delovni takt 2. cilindra 285 stopinj za prvem. Pa ni bil. Faza 2 cilindra je bila zamaknjena za en cel krog, tako, da je bila razlika v vžigu prvega in drugega cilindra samo 75 stopinj (z obratne smeri), oz. lahko bi rekli, da je bil delovni takt na drugem cilindru na 645 stopinj. Se pravi v enem obratu sta vžgala oba cilindra takoj eden za drugem, drug obrat je bil "prazen". Zato se je motor obnašal in tekel približno kot monocilindrec. Od tu tudi vse vibracije...

Se pravi, po domače povedano, vsi odpiralni časi ventilov so bili pravilni na drugem cilindru, če bi bil to seveda enocilindrični motor, zato tudi pretirane izgube moči ni bilo. Le kompletne faze prvega in drugega cilindra med seboj niso bile usklajene kot bi morale biti...

Verjetno te bega, ker si navajen štiricilindrskih motorjev kjer sta dve gredi čez vse cilindre, tu imaš dva cilindra in na vsakem po dve odmične gredi...

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno
Načeloma je pri vseh "eksotičnih" znamkah motorjev tako, da serviserji niso preveč vešči šraufanja le-teh.

Moje Cagive se ni hotel nihče dotaknit :alien1:

Pri cometu je baje sistem zelo podoben kot pri sv650, isti razmak pri ketncah 16zob podobne oznake...

Objavljeno

jojojojo, ta post je šel tak daleč nazaj, kot da nimamo lastniki Husotov nobenih težav :lol1:

prebiral sem pa prebiral kje piše tisto kar moram naredit na Husiki moji..neki luft ji zapret pa dize menjat...pa nikak da najdem..a mi lahko kdo pomaga? ta post sem 3x že šel skozi :hmm: pa res nebi rad da se moji lepotici kaj pripeti takega :cry:

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem pa danes mojega hrčka zavaroval in registriral. za vse skupaj (z novo tablico in prometno ter cestnino) me je prišlo 170EUR. neverjetno :worship: .ko da mam moped :rolleyes: . danes naredil 10km in sem navdušen. edino z bremzami bo treba nekaj narediti.na ptuju pri serviserju sem vprašal glede Wingsov in je rekel da se jih ne da več dobiti za cometa. a je to res? menjalnik gre zaenkrat lepo. kako vžigate hladen motor v tem letnem času? z zaugom ali brez? aja še to. kako imate pritrjene registrske tablice? v okvirju ali direkt z vijaki?

Popravljeno . Popravil Robertos664
Objavljeno
edino z bremzami bo treba nekaj narediti.

:yes:

na ptuju pri serviserju sem vprašal glede Wingsov in je rekel da se jih ne da več dobiti za cometa. a je to res?

:yes:

menjalnik gre zaenkrat lepo. kako vžigate hladen motor v tem letnem času? z zaugom ali brez?

Brez, če pa mu je težko, pa z. :P

aja še to. kako imate pritrjene registrske tablice? v okvirju ali direkt z vijaki?

Je ponavadi nimamo. Če pa že, pa s srebrnim lepilnim trakom. :whistle:

D.

Objavljeno

:glare: :glare: :glare:

Danes ostal brez tretje prestave.. Kar naenkrat se je v tretji mašina zavrtila v prazno in nastal je prosti tek tudi med 2 in 4, tretje ni pa več! :angry: :angry:

Preklet Hyosung in jeben menjalnik! A kdo kaj več ve kaj je šlo v k***, koliko mašine bo treba podret in koliko bo to koštalo? Sam sem sicer že precej prešraufal ampak menjalnika nisem pa še nikoli in si sploh ne predstavljam kako to zgleda in ali se da dostopit do njega in njegovih delov, brez da razstaviš celo mašino.

Je pa že nekaj časa nekaj štekal.. Velikokrat je šlo kar v prazno ko sem menjal iz prve v drugo in je bilo treba dvakrat ali trikrat prestavit gor, rpeden je šlo v drugo.. Hod prestavne ročke je bil pa daljši, kadar je šlo v prazno.. Enako se je včasih pripetilo pri prestavljanju iz 2. v 3. prestavo pri višjih vrtljajih. Prestavna ročica se je vsaj po filingu dovolj premaknila, menjalnik pa ni prestavil, ampak ostal v 2. :glare:

Objavljeno

Ni imel ICE_MAN podobne težave z menjalnikom, se je razpisal par strani nazaj ??

lp

Objavljeno

Malce pregledal service manual.. Očitno bo treba podret celo mašino. Danes se lotim, ta jajca niso vredna, da peljem k serviserju in plačam pol vrednosti motorja za popravilo :glare:

Mater mi je res bilo treba kupit Hyosunga.. Bedak en.. :glare:

Objavljeno
Malce pregledal service manual.. Očitno bo treba podret celo mašino. Danes se lotim, ta jajca niso vredna, da peljem k serviserju in plačam pol vrednosti motorja za popravilo :glare:

Mater mi je res bilo treba kupit Hyosunga.. Bedak en.. :glare:

sej ostalo tut crkuje..jest sm se s husqvarno 15 min vozu pa je VSE šlo u k...

tko da ne se sekirat..

sicer si ga pa tok gonu da nč čudnga :whistle:

Objavljeno

Ja se dogaja tudi drugod.. Ma ne tako pogosto in toliko kot pri Hyosungu. Če boš kdaj imel kaj preveč časa za zabit, pojdi prebrat to temo :xx:

Sicer je res, da motorji pri meni kar dihajo, ampak vseeno :) Nikoli ga nisem tiščal v rdeče, vedno sem lepo delal z menjalnikom, nisem prestavljal brez sklopke, redno je bil servisiran.. Drugi motorji pri takih km kot jih ima moj še ulaufani niso dobro, ne pa da je že tolk stvari šlo v k**** v tem času :glare:

No ja, itak sem že vajen, tako da se sploh ne bi sekiral, če ne bi bil drug teden Mobikrog. Tako da kot kaže me ne bo, mogoče pridem z avtomobilom. Bom pa vseeno zbral folk, da se to spelje kot je bilo predvideno.

Objavljeno
Ja se dogaja tudi drugod.. Ma ne tako pogosto in toliko kot pri Hyosungu. Če boš kdaj imel kaj preveč časa za zabit, pojdi prebrat to temo :xx:

Sicer je res, da motorji pri meni kar dihajo, ampak vseeno :) Nikoli ga nisem tiščal v rdeče, vedno sem lepo delal z menjalnikom, nisem prestavljal brez sklopke, redno je bil servisiran.. Drugi motorji pri takih km kot jih ima moj še ulaufani niso dobro, ne pa da je že tolk stvari šlo v k**** v tem času :glare:

No ja, itak sem že vajen, tako da se sploh ne bi sekiral, če ne bi bil drug teden Mobikrog. Tako da kot kaže me ne bo, mogoče pridem z avtomobilom. Bom pa vseeno zbral folk, da se to spelje kot je bilo predvideno.

boš že zrihtal do takrat..drgač pa opremo s sabo vzem..ti bom jest huso posodu za kak krog

Objavljeno

Ja probal bom zrihtat, če bom sposoben sam opravit tak poseg.. Ker za tako popravilo na servisu trenutno ni eur..

A boš imel Husquarno tam? :) Potem pa pridem pogledat, glede vožnje pa ne vem, nočem kaj razbit :)

Objavljeno
Ja probal bom zrihtat, če bom sposoben sam opravit tak poseg.. Ker za tako popravilo na servisu trenutno ni eur..

A boš imel Husquarno tam? :) Potem pa pridem pogledat, glede vožnje pa ne vem, nočem kaj razbit :)

ne sekiraj se..če se razbije se razbije..sej mojgap je tut reku da bo probal..če mu jo vžgem :whistle:

Objavljeno

Hehe, a nima štarterja? No ni panike, sem vajen take motorje prižigat :)

Objavljeno

Veš kaj Dex, mal se boš v vrsto za Huso postavu, ker se lahko zgodi, da tud Aprilia do takrat kej zahinavi. V tem primeru sem jaz prvi na vrsti. Sicer se pa ne sekiraj, pri Apriliji je itak dodatna oprema, da kej dela. Naprimer sklopka al pa zadnja bremza :friend1:

Objavljeno

čakte mal..sej ni nujno da bo husa delala..bo treba še suzukija najbrž prpelat :whistle: uff..sam un pa ne gre iz mojih rok :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!