Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

čakte mal..sej ni nujno da bo husa delala..bo treba še suzukija najbrž prpelat :whistle: uff..sam un pa ne gre iz mojih rok :whistle:
¨

:topic: Sej ga nebi hotu zdej k je street legal :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preklet Hyosung in jeben menjalnik! A kdo kaj več ve kaj je šlo v k***, koliko mašine bo treba podret in koliko bo to koštalo? Sam sem sicer že precej prešraufal ampak menjalnika nisem pa še nikoli in si sploh ne predstavljam kako to zgleda in ali se da dostopit do njega in njegovih delov, brez da razstaviš celo mašino.

Podret bo treba čisto celo mašino. :wacko: Največji strošek bo komplet novih tesnil in pa moment ključ, če ga še nimaš.

Še dobro, da mi takrat nisi prodal menjalnika, ko sem te spraševal. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem že skoraj do konca podrl tisto odvečno mašino, ki jo imam. Jutri moram samo še naredit orodje za ločit oba glavna bloka, pa bo.. Potem pa ponovi postopek še pri mojmu.. Upam da je ta drugi menjalnik cel, ker ta mašina je bila padena in je dobila udarec tudi v menjanik..

Moment ključ pa ni problem, šraufam pri znancu, ki je avtomehanik, je vse možno orodje tam, tudi pnevmatična udarna pištola za šraufanje (za najbolj pritegnjene matice) in lističi za preverjanje ventilov, za katere nisem vedel kje dobit :)

Še malo, pa bom imel tega Hyosunga tako pogruntanega, da bom odprl neuradni servis :) Pol pa bo $$$, če upoštevam dosedanji trend okvar :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni imel ICE_MAN podobne težave z menjalnikom, se je razpisal par strani nazaj ??

lp

Imel sem probleme z menjalnikom vendar ne take, tok hude. pri meni se sploh ni opazilo problema z menjalnikom dokler nisi vozil od 2000-10.000rpm z polnim gasom takrat je 3tja prestava malo poskočila ali padla v ler med drugo in 3tjo. Ampak si potem lahko normalno dal v prestavo nazaj, če je padlo v ler.

Če pa nisi vozu pa umes mal popustu gas (2000-10.000rpm) pa te napake nisi opazu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni pri močnem pospeševanju meče iz druge prestave, torej ko speljem in poslešim, menjam v drugo že pričakujem da če bom španal drugo da bo vrglo ven. ČE menjam dol v drugo ali kako drugače se mi to ne dogaja.

Dex ... a se ti je Husa zamerla al zakaj jo ponujaš kot menjavo za denar?

Baytheway, glede na to da je moja Husika trenutno "močno" poškodovana in se bojim da bo ocenjena totalka si bom privoščil zdaj z njo vse kar sem si želel. Torej Prašno barvanje platišč in še nekaterih karoserijskih delov, plastike v željene barve, menjava zadnje luči z LED lučko,... sicer bo trajalo, itaq pa nimam namena hitet... zame je moto sezona končana oz vsaj za mojo Husiko :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex ... a se ti je Husa zamerla al zakaj jo ponujaš kot menjavo za denar?

V oglasnik sem dal bolj za hec kot za res. Tudi cena je precej višja kot pri "konkurenci", tako da ne pričakujem kakšnega večjega odziva, bolj me zanima, če bo sploh kdo poklical :)

In ja, počasi imam dovolj vseh teh težav.. Ni samo to s tretjo prestavo, tudi ruženje sklopke je postajalo čedalje bolj neznosno in par ostalih malenkosti. To sicer sedal planiram vse poštimat, tako da ko bo šel motor v resno prodajo, bo vse brezhibno, ampak vseeno. dovolj imam Hyosunga, Se bom pa vozil še letos in probal prodati pozimi oziroma pred začetkom druge sezone.

Škoda mi je sicer, ker je motor res dobro uštiman in tudi nekaj denarja je gor, ampak to itak ne morem dobit ven, kar sem pa vedel že preden sem ga šel rihtat. Če bom le uspel zbrat nekaj dodatnega denarja, gre Huso od bajte in pride v garažo kakšen japonec. Ciljam na CBR 954 Fireblade :)

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Dex, si uštimu stvar?

Hja, pa še neki te morm uprašat glede diz in igel, da te ne bom motu in hodu k tebi. Dize mam doma in bom probal sam najti, kje so, pa jih zamenjati (morda kak tvoj nasvet, da ne bom kej zaj....), glede igel pa nisem čist ziher, če bom znal, pa bi te prosu, če mi samo na kratko opišeš, kako bi dvignil igle za 1 stopnjo, pa kaj bom s tem pridobil? Hvala :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Dex, si uštimu stvar?

Hja, pa še neki te morm uprašat glede diz in igel, da te ne bom motu in hodu k tebi. Dize mam doma in bom probal sam najti, kje so, pa jih zamenjati (morda kak tvoj nasvet, da ne bom kej zaj....), glede igel pa nisem čist ziher, če bom znal, pa bi te prosu, če mi samo na kratko opišeš, kako bi dvignil igle za 1 stopnjo, pa kaj bom s tem pridobil? Hvala :rolleyes:

Ni mi se uspelo ustimat, sem nekaj zbolel in nisem nic sraufal.. Se danes polatim.

Glede diz je pa tako, da moras dat dol rezervoar in odstranit airbox, da prides do frgazarjev. Meni je nekako ratalo zamenjat vse brez da bi dal frgazarje dol, gre pa precej na tesno, ker je tam miljon cevk. Najbolje bo, da si pogledas v service manualu sestavo frgazarja, da bos videl kje se nahaja diza in kje je igla. Ne eno ne drugo ni tezko, dvignit igle je simpl enako z dizami.

Ce bos dvignil igle za eno stopnjo bo motor dobival vec gorica, torej bo mesanica bogatejsa tudi zaradi pozicije igle, ne samo zaradi vecje dize. Je pa tako, da vecja diza ti obogati mesanico na splosno, medtem ko se dvig igel pozna samo kadar tja do priblizno 3/4 plina. Ko imas gas odprt do konca so itak igle cisto dvigneno in pozicija ne igra bistvene vloge. Pozna pa se npr pri polovici gasa, ker motor zaradi visje pozicije igle, ki je posledicno v tisti stopnji zaradi tega tanjsa dobi vec goriva.

Moje mnenje je, da dvig igel ni potreben pri povecanju diz. Jaz bom verjetno dal nazaj na srednjo stopnjo.

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko, ni problema :)

no evo končno sem dobil dize samo kje je razvidno da so mikumi dize ?

So okrogle original za suzukija na njej je oznaka 137,5pa dve besedi RE. seveda sem klicu tud v panigaz samo konkretenga odgovora nisem dobil reku je samo da je to od originala.je pa rdeča nalepka pa na računu piše jet main.ne vem jaz mislim da mi niso dali taprave

ali kdo ve ?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Dex, hvala lepa ti, bom zaenkrat samo dize zamenjal, pa bomo vidli potem situacijo. No, jaz mam tud dize RE 137,5, tako, da so kar taprave.

No, pa še neki, glede sklopke, ki cuka; zamenjal sem olje in sicer Motul 300V in je stanje še vedno isto, tko, da se z oljem ne da nič pomagat. Če kdo pogrunta rešitev, mu plačam six pack, samo da rešimo to zagamano sklopko.

Ajde, LP Cash

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce zgledajo nekako tako so prave.. Nikjer gor ni omenjen Mikuni

post-1190-1184664289.jpg

jp zgledajo enako .

torej ponudba še vedno velja sej ne da ne bi znal sam zamenjat bi se verjetno pomatral sam rad bi tud tvoj moped vidu pa kakšno rekel ...

sej sicer pa nisi deleč od mene 15 min

povej ko boš mel čas lah tud po počitnicah ni panike

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

italjet grifon 650. okvir in motor od cometa. je bil ravno test v Motorradu in so ga kar hvalili, še posebej motor :naughty: . ima pa dosti boljše bremze in vzmetenje od cometa.

sem ravno ugotovil da je moja VIN številka med tistimi ''slabimi'', ki jim malo raznese motor :) . kaj narediti? čakati da mi v garancijskem roku crkne ali malo navalit na Saplex?

Popravljeno . Popravil Robertos664
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje. za prvi servis imam v planu naslednje:

-menjava olja za sintetično (tako predlagajo na korider-forumu, ker bi naj menjalnik lepše delal potem)

-menjava bremzlajtung za stahlflex (jih lahko naročim kar na servisu? ali jih morem prinesti zraven?)

-menjava bremzploščic (baje so najboljše EBC? kateri model?)

-kje dobiti kakšne športne filtre in koliko to pomaga ali škoduje mašini?

-AIS ti lahko blokirajo na servisu ali je bolje narediti sam (nisem ravno mehanik)

-kaj se še da dobiti od izpušnih loncev? in kje?

-kje se dobi dize?

-ali še velja garancija pri menjavi takšnih delov?

danes sem malo poskušal nastavljat nastavitev spredjnih amortizerjev. na eni strani se lepo čutijo kliki (koliko stopenj je na vaših?) na drugi pa ne, kot da šraufal navaden vijak.

sem raje nastavil oba kot sta bila in pustil. kaj orodje za nastavljat zadnjo vzmet bi moralo biti zraven?

hvala za odgovore.

lp robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No nekaj postov nazaj sem pisal, da mi je sla tretja prestava. Danes odkril napako, zamenjal kar cel menjalnik (imel enega v rezervi) :) Se tesnila nova da pridejo, zmecem skupaj in bo. Pa se ventile bom malce precekiral, ce je vse kot mora bit, ker imam ze vse v kosih :D

Krivec so bili pozrti zobi na enem izmed zobnikov v menjalniku:

post-1190-1185150220_thumb.jpg

post-1190-1185150250_thumb.jpg

Se par fotk:

post-1190-1185150303_thumb.jpg

post-1190-1185150354_thumb.jpg

post-1190-1185150402_thumb.jpg

post-1190-1185150436_thumb.jpg

post-1190-1185150465_thumb.jpg

Ce se bo kdo lotil kaksnega podobnega posega, je obvezen pripomocek tale stran: http://www.hyosungmotorsusa.com/PartsNew/PartsCatalogue.asp

Brez tega, je sestavljanje zobnikov, podlozk in ostalega v menjalniku loterija.. Druge stvari ze nekako sestavis s pomocjo service manuala, ampak menjalnika pa res ne :)

Lp, deX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so kje objavljene stevilke iz slabe serije?? Bi bil zelo hvalezen ce mi poves, kje si to zvedel, kar tudi mene zanima kaj lahko pricakujem..

Ze nasel na koriderju..

Prevod je sicer bolj bogi, ker je prevedeno z googlovim prevajalnikom iz spanskega vpoklica GTjev.

Hyosung has determined to set in motion a Campaign of Service related to the rears of motor of some units of the model one Comet 650 in its versions naked and careened. This campaign of quality affects to a total of 498 units sold in Spain.

The Department of I D of Hyosung has performed an improvement in the rears of this model to enlarge the durability of its components.

This improves has been wanted to do extensive to any unit manufactured before, and for that reason the owners affected will be calls of progressive form by the corresponding Salesperson Authorized.

The vehicles affected by this Campaign of Service are understood among the following numbers of frame:

GT 650 (naked) Between KM4MP51A??1100000 and KM4MP51A??1103538

GT 650 S Between KM4MP51B??1100000 and KM4MP51B??1100863

GT 650 R Between KM4MP51C??1100000 and KM4MP51C??1101196

Before any doubt or explanation, the owners can be directed al Salesperson Authorized or al telephone of attention al client of Hyosung Spain 902 103 727.

Jaz sem na zalost tudi notri.. Predlagam, da se vsi tisti, ki pademo v ta vpoklic zberemo skupaj in zahtevamo odpravo napake. Uvoznik bi moral to ze itak sam poskrbet, da se postima.

..ko sestavis in nardis par km, sporoc ce ti se vedno ruzi pri speljevanju. Ce zrihtas, ti se mojga prpelem :worship:

Ruzilo bo pomoje se vedno, ker vzrok ruzenja je sklopka.. Sem nekaj gledal, pa ni niv videt da bi bilo kaj narobe, oziroma da bi kje kaj drsalo. Tako da bom kar nazaj sestavil, ce ne bom nic ugotovil..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malce boljsi prevod od zgornjega.. Tam namrec ni cisto razvidno, da gre za glave..

"November 23rd, 2006

Hyosung has decided to start up a Service Recall related to the engine cylinder heads of some units pertaining to the Comet 650 model in it's naked and careened versions. This quality campaign affects to a total of 498 units sold at Spain.

The D I Department of Hyosung has made an improvement in the cylinder heads of this model in order to increase it's components durability.

This improvement has been done extensive to any previously made unit, and for that reason all the affected proprietors will be called progressively by the corresponding Authorized Dealer.

The affected vehicles on this service campaign are understood between the following frame numbers:

GT 650 (naked) Between KM4MP51A??1100000 and KM4MP51A??1103538

GT 650 S Between KM4MP51B??1100000 and KM4MP51B??1100863

GT 650 R Between KM4MP51C??1100000 and KM4MP51C??1101196

If you have any doubt put you in contact with the Authorized Dealer or call to the Customer Support of Hyosung Spain: 902 103 727."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DEX: hvala ti lepa za izčrpen odgovor. dobiš za pir. za koliko $$ daš Wingsa. lahko na PM.

Moje rešitve za odpravo napake, glede motorja:

- se nas zbere zadosti in gremo k Saplexu domov :naughty:

- motor vozim ko butl (in ne naredim nobene modifikacije na AIS ali karkoli druga), dokler v garanciji ne zruži motor :whistle:

- malo pred iztekom garancije menjam del motorja, ki povzroča napako (ne vem če je to ventil ali kaj druga)

prvo bi probal prvo točko. Vpoklice so imeli v Nemčiji in Španiji. in sicer na pobudo njihovega uvoznika in ne s strani Hyosunga.

drugače sem pa z motorčkom zelo zadovoljen. obožujem zvok V2 mašin. :worship:

aja še to: kako preverjate napetost verige? na tački?

lp robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede Wingsa poglej PM..

Meni je najbolj vsec prva moznost :) Lahko najprej napisemo tudi en dopis in se vsi podpisemo, tako da bo razvidno da gre za vecjo skupino lastnikov.

Napako povzroca konstrukcija glave.. To je 1000eur, preventivna menjava se torej ne splaca.. Pol rabljenega cometa..

Tista moznost, da se vozis dokler ne zaruzi mi pa tudi ni vsec.. Se zna zgodit da bos zraven zaruzil se sam.. Ce ti stvar zariba se bo ustavila zadnja guma, pa predstavljaj si kaj se zgodi, da se to pripeti pri 150 v ovinku..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponudba se vedno velja :) Imas ta teden dopoldne kaj casa? Popoldne delam, dopoldne bi si pa lahko vzel kaksno urco. Lahko pa tudi kasneje, ni problema :)

Moj motor pa trenutno zgleda nekako tako, ni kaj dost videt :)

post-1190-1185147804_thumb.jpg

ja jaz pa delam ta teden dopoldne :rolleyes:

sej ni panike bova pa se zmenila če ti ustreza po 20 8

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej sva na spisku že dva. naj se oglasi še kdo, ki ima slab VIN.

lp robi

Tudi naš Huso ima 'pravi' VIN...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!