Jure Objavljeno Maj 22, 2005 Opozori Objavljeno Maj 22, 2005 Danes imel moj Huso z mano vred bližnje srečanje z asfaltom.. :( Na pesku na cesti mi je uzelo zadnjo gumo pri menjanju iz prve u drugo. Je pa kar šlo, ker sem menjal pri cca 9000rpm.. Z mano na srečo vse ok, huso pa podrsan in popraskan.. Pa ogledalo je šlo, ročica sklopke, ročka menjalnika, smernik, zvito krmilo, podrsan blok.. Nič pretirano hudega, skrbi me le da ni kaj z menjalnikom, ker motor je praktično padel na ročko od menjalnika.. Probat pa ne morem ker ni ne ročke za sklopko, ne za menjalnik.. Upam da ni kšne zobnike potrlo, ko je motor padel, pa se drsal.. Najbolj žalostno je pa to, da se je to zgodilo 10m od doma.. In to tam, kjer smo vsako leto pometali pesek s ceste spomladi.. Budala jst, loh bi vedu..! :angry2:
rebel Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Odločil sem se, da naredim še en giro predenj ga jutri odpeljem j.... serviserju v Koper (Gruntar), da ga vprašam, če mi na čelu piše nategni me. Peljem se ca. 5km, ko mi začne ful zrak v mašino vlečt. Komaj se pripeljem domov in pogledam sesalno koleno - objemka je raztrgala gumo in je šel v k. Torej : GRUNTAR SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ← nobenemu ne moreš zaupat do ti bo zrihtal 100%!!! če se da sm js vedno zraven ko mi dela servis... če ne pa se dogovoriva kaj mi bo tikal in ko motor prevzamem skupaj pregledava če je vse na svojem mestu in motor dela kot mora... tako, da do sedaj ni bilo problemov z njim..... če pa prideš na servis in rečeš samo "popravte mi motor" in greš....... potem velikokrat ne bo opravljeno kot ti želiš..... take izkušnje imam jaz s serviserji!! z motorjem se ti voziš!!!ne pa serviser!!!!!!
rebel Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Skozi raztrgnino mi vleče zrak, tako da ne vem kako naj se peljem ca. 20km do serviserja. Ima mogoče kdo idejo, kako ga pripravit, da bo vzdržal do servisa? thanx ← sam si jo zamenjaj!!!! bo najboljše!!!!! če ne pa nafilaj silikon okoli...... če se ti ne da mal pošraufat.. dobro da ne greš pumpat gume na servis.....
Tedybear Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Skozi raztrgnino mi vleče zrak, tako da ne vem kako naj se peljem ca. 20km do serviserja. Ima mogoče kdo idejo, kako ga pripravit, da bo vzdržal do servisa? thanx ← Meni se je lani isto zgodilo...sem obvil z izolirnim trakom, pa sem se vozil...ne samo so serviserja, ampak še malo dlje...
motobaby Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Tudi meni se je to zgodilo. Mi je Barbo zadevo zamenjal pod garancijo; sedaj se je zadeva ponovila. Sva že zmenjena za ponovno menjavo. Očitno je to res serijska napaka. Joj, ta naš baby Huso.
BAD PIT Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Lucas zavorni kabli(teflon) 22.000 sit Crash pads (made by Domači mojster) 10.000 sit Zavorne ploščice (original hyosung) 12.900 sit Zavorna tekočina (2 dcl) 690 sit Delo 10.000 sit -------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------- SKUPAJ 55.000 IN drobiž Razlika med zdaj in prej več kot očitna-zelo zadovoljen :P
bna Objavljeno Maj 25, 2005 Opozori Objavljeno Maj 25, 2005 v kratkem mislim kupiti hyosung 650 r letnik 2005 zdaj me pa zanima ali je kaj novega na njem ali so kaj izboljšali ? v bistvu je ta motor samo oblečen comet popravite me če se motim .
Jure Objavljeno Maj 25, 2005 Opozori Objavljeno Maj 25, 2005 (popravljeno) Tukaj imaš prav temo o tem motorju. Drugače pa je bilo nekaj stvari povedanih tudi v prejšnji temi o cometu Kolikor jaz vem je motor praktično isti kot navaden comet, s to razliko da ima drugačno armaturno ploščo, med drugim tudi digitalen merilnik hitorsti, ter drugačno krmilo - športno. Ostalo je če odmislimo oklep, masko in prvo luč, enako.. Aja, pa izboljšan naj bi bil tudi menjalnik. Popravljeno Maj 25, 2005. Popravil DeX
ICE_MAN Objavljeno Maj 26, 2005 Opozori Objavljeno Maj 26, 2005 Zanima me ce je ze kdo opazu da je motor izredno obcutljiv na stranski veter sploh pri hitrostih nad 140 km/h. Men se zdi zlo nemiren motor nad to hitrostjo, se morm res sklont pol je pa mal bols. Zadnc sm opazu da mi pa stevc pri 180km/h zacne cudn delat igla ki kaze hitrost kar plava tja od 175-185 km/h. A je ze kdo opazu ta problem?
Jure Objavljeno Maj 26, 2005 Opozori Objavljeno Maj 26, 2005 Ja.. To se dogaja tudi pri meni, samo da se začne včasih že pri 140km/h. To je verjetno zaradi zajle števca.. Jaz sem jo malo namazal z wd-40 pa je sedaj bolje.. Ne priporočam pa mazanja z navadnim oljem, ker je še slabše.. Vsaj pri meni je bilo, sem jo potem moral obrisat pa z wdjem našpricat..
ICE_MAN Objavljeno Maj 27, 2005 Opozori Objavljeno Maj 27, 2005 Ja.. To se dogaja tudi pri meni, samo da se začne včasih že pri 140km/h. To je verjetno zaradi zajle števca.. Jaz sem jo malo namazal z wd-40 pa je sedaj bolje.. Ne priporočam pa mazanja z navadnim oljem, ker je še slabše.. Vsaj pri meni je bilo, sem jo potem moral obrisat pa z wdjem našpricat.. ← Kaj pa ce bi namazu zajlo z ketensprejom. Mam od valvolina ketenspraj pa pise gor da je tud ok za zajle mazat?
Ice Objavljeno Maj 27, 2005 Opozori Objavljeno Maj 27, 2005 porocaj koliko te bo stalo ko bos moral zamenjati zajlo. :devil: :nono:
Jure Objavljeno Maj 27, 2005 Opozori Objavljeno Maj 27, 2005 Hmm, ne vem kako bi se obnesel ketnsprej! .) Jaz imam motulovega, vendar se toliko prilepi na verigo in se tudi malo strdi, da zagotovo ne bi bil primeren za mazanje zajle. Pomoje bi zajla tekla veliko slabše, kakor če sploh ne bi bila namazana.. To je samo moje mnenje.. Lahko pa še vedno probaš, pa boš videl kako se bo obneslo. V najslabšem primeru zajlo potegneš ven iz ovoja, s petrolejem spereš ketnsperej in si na istem kot si bil..
Basko Objavljeno Maj 30, 2005 Opozori Objavljeno Maj 30, 2005 Včeraj mi je šla zajla za kuplungo (pletenica za sklopko) pri 5200 km. To itak ni normalno :nono: V tistem trenutku bi ga najraje prodal, sam mi je blo tako vroče, da res nisem smel bit slabe volje B) V glavnem: zajlo popravil tako kot včasih na štirki: z M5 matico in kladivom se vse da (btw: hvala fantu, ki mi je posodil kladivo - ocitno bo treba enega nabavit za obvezno opremo). Sedaj pa še tisto, kar bo zanimalo vse, ki imajo probleme z menjalnikom: Prejšnji teden mi je večkrat vrglo iz druge brzine (pri menjanju iz prve v drugo) in celo enkrat sem najdu ler med 4 in 5 prestavo :eek: Problem je bil tudi z lerom, ki nisem našel (zdaj verjamem tistim, ki ga ne najdejo) Ko sem včeraj popravil zajlo, mi ni več metalo iz druge, čeprav sem večkrat preizkusil, pa tudi ler spet najdem takoj. Zato vsem, ki imajo težave z menjalnikom svetujem, da preverijo nastavitev sklopke in preverjanje stanja zajle oziroma "bunke" na koncu zajle, ki je vpeta v ročko. Včeraj sem po popravilu naredil čudovitih 200 km in zajla še vedno drži.
Tepko Objavljeno Maj 30, 2005 Opozori Objavljeno Maj 30, 2005 Ja super, da ti je uspelo porpaviti. AMpak jaz pri mojem nikakor ne morem nastaviti zajle drugače kot je nastavljeno. Če tisti vijak za nastavitev vrtim v katerokoli smer, mi sklopke ne odpira zadosti in mi motor v prestavi počasi leze naprej. Zdaj jaz ne vem al je zajla u p***i al pa sem jaz kaj narobe delu :hmm:
Basko Objavljeno Maj 30, 2005 Opozori Objavljeno Maj 30, 2005 Če tisti vijak za nastavitev vrtim v katerokoli smer, mi sklopke ne odpira zadosti in mi motor v prestavi počasi leze naprej. ← Točno tako lezenje sem doživljal včeraj pred semaforji, preden je šla zajla. Sem že mislil nastavit zajlo, ampak mi je blo tolk vroče, da se mi ni dal ustavit. Tepko: če ne moreš pri ročki nastavit zajle (ker jo moraš očitno podaljšat), jo lahko tudi na sami zajli, kjer je nastavljiv nastavek (glej malo nad pokrovčkom za dolivanje olja na mašini). Upam, da ti bo uspelo :OK:
BAD PIT Objavljeno Maj 30, 2005 Opozori Objavljeno Maj 30, 2005 Spet husota daje elektrika.Včerej sm ga nateral po avtocesti,in po tistem se mi levi žmigovc nad 6000 rpm noče prižigati,pri počasni vožnji v mestu,pa dela bp... Mel sm namen tud prvi žaromet menjat z dvema malo manjšima v stilu speedfoura,pa serviser ni bil za stvar,ker majo Hyosungi že tako občutljivo elektriko,pri meni naprimer je enkrat že šlo navitje...
ICE_MAN Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Men pa huso full ok dela razn menjalnika ,sam je to stvar barboric zrihtu pod garancijo in je vse fino fajn. Nimam nobenih pripomb vec cez motor, razen bremz k so mal lene bo treba zavorne cevi dat teflonske. Ta motor je prov cool za ta dnar pa sploh... :OK:
Jure Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 A je tu gor kakšen kateremu so že razdirali mašino pr husotu? Zanima me koliko približno stane tako popravilo. Pri mojem husotu se je namreč pokazalo, da je pri padcu šel tudi menjalnik. In obstaja kar velika varianta da bo treba razkopat motor, pa bi rad vedel koliko $$ pripravit.. Serviser mi je odgovoril na vprašanje koliko to stane le z "dosti".. :(
motobaby Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 A je tu gor kakšen kateremu so že razdirali mašino pr husotu? Zanima me koliko približno stane tako popravilo. Pri mojem husotu se je namreč pokazalo, da je pri padcu šel tudi menjalnik. In obstaja kar velika varianta da bo treba razkopat motor, pa bi rad vedel koliko $$ pripravit.. Serviser mi je odgovoril na vprašanje koliko to stane le z "dosti".. :( ← Poklič še kakšnega drugega serviserja, mogoče ti bo vedel povedat.
motobaby Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Mam eno vprašanje? Prijatelj kupil Hyusota. Vprašal prodajalca, kok km ga ne sme gonit? In odgovor prodajalca, da ni nobenga problema naj samo se srečno vozi! No fantje kok km ga naj ne tišči v obrate! 1000 km bo dovolj? ← Saj to mu piše v navodilih, a ne zna brat?? Prvih 1000 km ne sme it čez 5.000 obratov če se ne motim. Od 1000 do 1500 km pa do 8000 obratov.
rebel Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 A je tu gor kakšen kateremu so že razdirali mašino pr husotu? Zanima me koliko približno stane tako popravilo. Pri mojem husotu se je namreč pokazalo, da je pri padcu šel tudi menjalnik. In obstaja kar velika varianta da bo treba razkopat motor, pa bi rad vedel koliko $$ pripravit.. Serviser mi je odgovoril na vprašanje koliko to stane le z "dosti".. :( ← seveda bo dosti...... če boš popravljal samo menjalnik bo dovolj 100.000 ^_^ če te bolj konkretno zanima ti lahko pošljem na PM skeniran račun za popravilo mojega :D :D
ICE_MAN Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Saj to mu piše v navodilih, a ne zna brat?? Prvih 1000 km ne sme it čez 5.000 obratov če se ne motim. Od 1000 do 1500 km pa do 8000 obratov. ← Slabo berete navodila, kjer pise: prvih 800km 1/3 gasa od 800-1600km najvec 3/4 gasa in izogibati se daljsim obremenitvam s 3/4 gasa. Jst sm vozu motor tko pa se drzu sm se do 800km nism prekoracu 4000 obratov nad 800km pa nism prekoracu 6000 obratov. In se veliko sem se vozil po hribih kjer se moral veliko z menjalnikom delat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se