orcus Objavljeno Julij 28, 2007 Opozori Objavljeno Julij 28, 2007 Orcus, poglej, če ti je vrglo fergazer iz spodnje gume, (ki pride na cilinder), dol. moped sem že odpeljal na servis, tako da bom v začetku naslednjega tedna izvedel kaj je moja številka je ..0004.. in sem tudi zraven
Robertos664 Objavljeno Julij 29, 2007 Opozori Objavljeno Julij 29, 2007 torej trenutno stanje slabih VIN: 1.DEX 2.Orcus 3.Cash 4.Sh4doW 5.kymcoo 6.Danci1973 7.d k 8.Pavlin666 9.Robertos664 malo še počakamo, mogoče nas bo 10kom, pol pa napišemo seznam in dopis. lp robi
Jure Objavljeno Julij 29, 2007 Opozori Objavljeno Julij 29, 2007 ali kdo ve kje bi lahko dobil načrt menjalnika za hyosung komet gt 650,imam namreč eno okvaro menjalnika.potreboval pa bi tudi kakšnega majstra ki bi tole mau pošraufal, a kdo mogoče ve kje bi dobil papirje ,pa tud če kdo pozna kakšnega na katerga bi se lahko obrnil????pa tud kakšen del bom rabil ker je bil motor na tleh,balanco ,smernik ,....sam to mi je prvo .da motor rešim! Že vnaprej hvala za odgovore!!! Poglej tu: !KLIK!
Robertos664 Objavljeno Julij 29, 2007 Opozori Objavljeno Julij 29, 2007 ker sem videl več variant blokiranja AIS sistema, naj mi nekdo pove katere cevke je treba blokirat. priložena je slika s oštevilčenimi deli.
Robertos664 Objavljeno Julij 29, 2007 Opozori Objavljeno Julij 29, 2007 imam pa sedaj problem. ko sem menjal prvo zadnje žmigavce je delalo vse ok. potem menjam prve pa dela enkrat hitreje. po kratki vožnji ne dela več nič. v releju so neki čudni zvoki. je rele zanič? pa sem zanalašč vzel navadne blinkerje in ne LED, prodajalec pa mi je rekel da ne rabim nič druga. je šel samo rele? pa kakšnega morem kupit? lp robi popravek. kar naenkrat delajo levi smerokazi in v pravilnem tempu. vse povezave so ok. tak da nimam pojma ,kaj dogaja :unsure:
Jure Objavljeno Julij 29, 2007 Opozori Objavljeno Julij 29, 2007 (popravljeno) popravek. kar naenkrat delajo levi smerokazi in v pravilnem tempu. vse povezave so ok. tak da nimam pojma ,kaj dogaja :unsure: A so stiki ok? Ce je kje kaksen zlab stik, zna zajebavat.. ker sem videl več variant blokiranja AIS sistema, naj mi nekdo pove katere cevke je treba blokirat. priložena je slika s oštevilčenimi deli. Blokiraj cevke 11, 12 in tisto tamalo, ki gre v T clen. Glej sliko, sem cepe oznacil z rdeco barvo. Jaz zem uporabil kar imbus vijake, je najlazje. Zdi se mi da pase m10 :) za tavelike cevke.. Ena moznost, je pa da kar odstranis ceu AIS, je samo odvecna teza. Jaz sem naredil majhne kovinske ploscice, take kot sem jo oznacil na sliki, samo da je brez luknje, da zapre odprtino v cilindru. Tamalo cevko , ki gre v T clen sem pa pustil samo 2cm dolgo, ravno dovolj, da sem jo lahko stisnil da ne vlece zraka v frgazar, kamor je pritrjena. To kar je oznaceno na sliki je vse kar je ostalo od mojega AIS :) Popravljeno Julij 29, 2007. Popravil DeX
2384nsdf83 Objavljeno Julij 29, 2007 Opozori Objavljeno Julij 29, 2007 ter imel doma ene extra masine za kose bi znesel ze za pol motorja na servise :headbang: Misliš, da bi se to dogajalo tut z SV-jem ali čim podobnim? :P
Jure Objavljeno Julij 29, 2007 Opozori Objavljeno Julij 29, 2007 Ne.. Zato pa vsakomur odsvetujem cometa ce vprasa za mnenje.. :glare:
Klajba Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Danes mi je svojo asistenco nudil se Klajba :D Sva porihtala ventile in sestavila masino do konca. Tu je pa se dokaz, Klajba v akciji, ceprav me je prosil, da fotke ne objavljam, dokler ne sprobava ce bo motor sploh delal :D Da ne bo kaj kriv :D Ma dio bono :slap: , a sem ti reku, he he đouk prjatu :P . A si jo pol včeraj namotirou gor?
Klajba Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 evo to pa je pravi bajker. šraufa z ledvičnim pasom in kombinezonom. :naughty: He he, jebat ga, če je potreba, je pač tud tako treba :P
Klajba Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 hehehehe res je ta prau,...ni kaj. To bomo pa še videli, al smo :hooray: , al me bo pa Dex :fight1: , če se bosta ventila z batom zaletela.
Jure Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Ma dio bono :slap: , a sem ti reku, he he đouk prjatu :P . A si jo pol včeraj namotirou gor? Danes namontiral, huso ze grmi, se bolj kot prej :D Sem pa se malce drugace nastavil odmicne potem naslednji dan, sem se malo studiral service manual in opazil, da sva gledala samo oznacbe in pravilen timing med obema cilindroma, nisva pa preverila ce je med puscicami na obeh odmicnih pravilno stevilo clenov verige, mora jih bit namrec tocno 16. Pri vsakem cilindru sva se zmotila za enega, tako da sem to potem porihtal preden sem namontiral masino. Drugace pa tudi ce bi pustil tako kot sva midva dala, ventilov ne bi polomilo, ker so bili po najini nastavitvi se bolj zaprti v poziciji ko je bat drugic na tdc tocki. Tako da vse kar bi bilo, bi bilo nepravilno delovanje, kar bi itak verjetno opazil, ko bi prizgal motor.. Kakorkoli ze, res hvala za pomoc, mi je ful prav prislo, da je bil se nekdo zraven in mi pomagal postudirat kako to vse skupaj deluje, ker sem to prvic delal :D :OK: Ampak vseeno.. Is official, Hyosung je v pizdi! Pa da razlozim zakaj.. Ko sem razkopaval masino sem oznacil pozicijo na odmicnih gredeh in na glavi, da bom potem samo sestavil skupaj kot je bilo. No, ko sva pa s Klajbo sestavljala, sva se pa vseeno obrnila tudi na service manual, ne samo na tiste moje oznacbe. In pri prvem cilindru, nikakor nisva mogla nastimat tako, da bi se vse poklapalo z mojimi znakci in s pravilno pozicijo znakov na gredeh. No potem sem en dan kasneje jaz vse se enkrat preveril in nastavil oba cilindra tocno tako, kot predvideva service manual. Pri zadnjem cilindru so se moje oznacbe ujele s tovarniskimi, pri prvem cilindru, je pa 2 zoba razlike. Med puscicami na obeh odmicnih bi namrec moralo biti vmes 16 clenov verige, bilo jih je pa 18. Ok, ker je bolje biti ziher, sem dopustil, da je mogoce v service manualu tiskarska napaka *cerpav ne bi bilo logicno da bi imel prvi cilinder druagcen razmak kot zadnji..) Vseeno sem pri prijateljevem cometu snel pokrov prednje glave, da vidim kako je tam, ali je tako kot predvideva manual ali tako kot je bilo pri meni. Vse je bilo ok, kar pomeni, da sem imel jaz odmicne gredi na prednjem cilindru zamaknjene za 2 zoba ze takrat, ko je motor prisel iz tovarne in sem se cel cas tako vozil.. In sploh ne dvomim, da moj comet ni edini s to tovarnisko napako :BUA: :BUA: Skratka sedaj je vse ok, dela kot namazano, menjalnik cisto druga pesem kot prej, ful bolj mehak, kar pa je posledica verjetno tudi nove sklopke, ki sem jo imel doma v rezervi s prevozenimi samo 1500km. Kako bo z ruzenjem pa se porocam, mogoce ta sklopka ne bo tako ruzila. Probat ni greh. Vzroka za ruzenje nisem identificiral.. V sredo pa na morje :OK:
Jure Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Aja, sem prej se pozabil napisat.. Pri oznacevanju sem preprican da se nisem zmotil. Sem oznacil preden sem pobral sponarje stran, tako da ne more bit odstopanje zaradi tega, pa tudi drugace, se ne bi mogel za toliko zmotit, ker prej moji dve prej vzporedni crtici, prideta po pravilnih nastavitvah, ki jih navaja service manual cisto postrani, ena proti drugi. To je posledica tega, ker je med oznacbami na odmicnih sedaj 2 zoba manj, 16 namesto 18 kot je bilo prej.
MarduK Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Aja, sem prej se pozabil napisat.. Pri oznacevanju sem preprican da se nisem zmotil. Sem oznacil preden sem pobral sponarje stran, tako da ne more bit odstopanje zaradi tega, pa tudi drugace, se ne bi mogel za toliko zmotit, ker prej moji dve prej vzporedni crtici, prideta po pravilnih nastavitvah, ki jih navaja service manual cisto postrani, ena proti drugi. To je posledica tega, ker je med oznacbami na odmicnih sedaj 2 zoba manj, 16 namesto 18 kot je bilo prej. :hmm:...in motor ti je lepo tekel? 2 zoba pomeni že kar precej razlike, tako na splošno v delovanju motorja kot tudi posledično v moči. Se mi čudno zdi, da ne bi opazil (kar pa tudi ni nemogoče, če se nisi nikoli peljal s kakim drugim Husotom). Se nisi morda res zmotil pri označevanju :P ? Veriga je povsod enako našponana, si sprostil šponarje pred namestitvijo?
Jure Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Meni se je zdelo da vse ok dela.. Pri oznacevanju se pa ziher nisem zmotil, toliko nemogoce.. Moje crtice so bile cisto postrani ena proti drugi napram pravilni nastavitvi.. Ko sem oznaceval pred razstavljanjem so bili sponarji se napeti.. In vsakic ko sem sedaj pri sestavljanju preverjal sem tudi pri napetih sponarjih.. Tako da to ni vzrok. Bilo je zamaknjeno 100%. Je pa res, da sedaj ko sem peljal od kolega husota z original dizami in filtrom, se mi zdi da gre bolje kot moj.. S tem da je sel moj sedaj z drugimi dizami in filtrom se bolje kot prej. Plus to, da je koleno pri prvem kolenu cisto sajasto, zadaj, kjer je bilo pa pravilno nastavljeno pa ne.
ICE_MAN Objavljeno Julij 31, 2007 Opozori Objavljeno Julij 31, 2007 (popravljeno) Ze nasel na koriderju.. Prevod je sicer bolj bogi, ker je prevedeno z googlovim prevajalnikom iz spanskega vpoklica GTjev. Hyosung has determined to set in motion a Campaign of Service related to the rears of motor of some units of the model one Comet 650 in its versions naked and careened. This campaign of quality affects to a total of 498 units sold in Spain. The Department of I D of Hyosung has performed an improvement in the rears of this model to enlarge the durability of its components. This improves has been wanted to do extensive to any unit manufactured before, and for that reason the owners affected will be calls of progressive form by the corresponding Salesperson Authorized. The vehicles affected by this Campaign of Service are understood among the following numbers of frame: GT 650 (naked) Between KM4MP51A??1100000 and KM4MP51A??1103538 GT 650 S Between KM4MP51B??1100000 and KM4MP51B??1100863 GT 650 R Between KM4MP51C??1100000 and KM4MP51C??1101196 Before any doubt or explanation, the owners can be directed al Salesperson Authorized or al telephone of attention al client of Hyosung Spain 902 103 727. To je objavu španski uvoznik. Jst sm mu že nekaj časa nazaj poslal mail in moj VIN če spadam v to serijo. Odgovor je bil pozitiven in da naj kontraktiram servis kjer bodo stvar uredili. Vse skupaj sem poslal Sašu Pleškotu na Saplex on je kao poslal zahtevek v korejo in do danes trdi da ni dobil odgovora (2 meseca). Popravljeno Julij 31, 2007. Popravil ICE_MAN
Cash Objavljeno Julij 31, 2007 Opozori Objavljeno Julij 31, 2007 Pa probi še poslat v Korejo en mail in če ti bodo odgovorili, pomeni, da ga on sploh ni poslal?!?
Frips Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 Hmm zakaj v Korejo? Sigurno ne dobiva motorjev iz Koreje.
ICE_MAN Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 Iz kje pa :naughty: Mislim da iz nemčije, ker je slo premejhna da bi direkt uvažal.
Cash Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 (popravljeno) Ja, samo vsi deli vključno z motorji se dobijo iz Koreje. Tko, da če bo poslal v Nemčijo, bodo itak oni mogli poslat mail v Korejo?! :unsure: Popravljeno Avgust 2, 2007. Popravil Cash
danci1973 Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 Torej treba poslati v nemčijo :D To sem že naredil, pa so mi odgovorili, naj se obrnem na Saplex... :rolleyes: D.
Robertos664 Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 potem pa če je Saplex dobil motorje od nemškega distributerja, naj on njih kontaktira in naj oni pol preko saplexa zrihtajo nove cilindre.
Jure Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 DeX sraufanje d.o.o. odpira svoja vrata :D Danes bil pri kymcootu v Ribnici, kjer sva usposobila njegovega cometa. Kupil je namrec paden motor, s polomljenim menjalnikom. Na sreco ni bilo nicesar hujsega, le snet mehanizem, ki premika zvezdo, tako da se je dalo na hitro porihtat :) Je pa zanimivo to, da sva ob tem ko sva menjala se olje in ocistila tisto mrezico za opilke pod masino tam nasla se delcek zobnika iz menjalnika.. Glede na to da je samo eden, zobniki v menjalniku pa imajo vsak po 4, se ni neke panike.. Motos sva sprobala, menjalnik lepo dela, vse brzine, se pa ob tem clovek uprasa kako je mozno da so ti korejcki res uporabili tako slabe materjale, da se kar vse lomi.. Ce se ne motim je bil podoben primer objavljen tu na forumu tudi lansko leto. Ko je nekdo nasel delcek zobnika pri menjavi olja.. Skratka nad Hyosungom sem iz dneva v dan bolj razocaran, sem res mislil, da sem svojega prevec priganja da je sel zobnik, pa kot kaze ni ne prvi ne zadnji. Je bilo pa vseeno super spoznat novega motosvetovca :OK: :OK: Kymcoo, ti samo cimprej zrihtaj do konca, da gremo mal preluftat te nase korejcke :D Pa hvala za gostoljubje PS. Moker nisem bil skor nic :OK: Slike sledijo, takoj ko popravijo server od Gmaila :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se