Jure Objavljeno Avgust 22, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2007 Jaz sem takoj za akcijo, ampak ne vem ce bo Huso se pri hisi takrat :)
Robertos664 Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 si pa optimist, če misliš da ga boš lahko prodal :naughty: .
bojca Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Pozdravljeni, tud za srecanje. V petek sem bil pri Barboricu in tam je mel dva rumena motorja (husota) GT in GTR s fuč ventili. Ko je zakurblal enega in prvil gas je pokalo ko za novo leto :whistle: Rekel je da ni vazen nacin voznje ampak samo sreca :headbang:. Upam da je ne bo kmalu zmanjkalo :naughty: Drugace pa motor prodajam ze vse od maja pa se vedno nic (dva sta prisla pogledat). V tem casu sem naredil samo 2k km, servis in zamenjal obe gumi. Za voznjo ni bilo casa (gradnja stanovanja). Je res bolj kot nepremicnina ampak zaenkrat ni nobenih težav. lp Bojca
Salieri Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Jaz pa pridem z avtom, pa prinesem en kovček orodja zraven, itak vedno to polek vozim-FIAT :P Lahko z đawasakijom tudi pridemo? :whistle: LP Boštjan
pathoLOG Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 prodat. oddat. ni važno. :ninja:
Jure Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 si pa optimist, če misliš da ga boš lahko prodal :naughty: . Ubistvu je interesa presenetljivo veliko :D Lahko bi ga ze oddal, pa je blo treba zrihtal se puscajoce olje. Tako, da mislim da bo sel brez problema, je pa res, da je motor pac postiman u nulo.. Veliko predelav, aftermarket delov, nove Powerce gor, ipd.. :)
ICE_MAN Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 V petek sem bil pri Barboricu in tam je mel dva rumena motorja (husota) GT in GTR s fuč ventili. Ko je zakurblal enega in prvil gas je pokalo ko za novo leto :whistle: Rekel je da ni vazen nacin voznje ampak samo sreca :headbang:. Upam da je ne bo kmalu zmanjkalo :naughty: BullShit !!! Letnik 2007 je brez napak to je ta z črnim geštelom, sam tega jst pr ns še nism vidu zato ker ma uvoznik še zmer stare (nove) 04 letnike na lagarju. Fovš so pa bli letniki 04 in zgodnji meseci v 05 (ja in teh je pr nas na tone). Uvoznik je pomoje hudičevo vedel kaj prodaja (dubu kakšno skonto ceno od proizvajalca, in vzel velik motorjev zato jih ma pa še dons en kup starih letnikov) in še zmer ni izvedu vpoklica za napake na glavi tko kot so to nardil v nemčiji in španiji.
Sh4doW Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 ... uvoznik je pomoje hudičevo vedel kaj prodaja (dubu kakšno skonto ceno od proizvajalca, in vzel velik motorjev zato jih ma pa še dons en kup starih letnikov) in še zmer ni izvedu vpoklica za napake na glavi tko kot so to nardil v nemčiji in španiji. Se podpišem pod tole... ko sem 03.2006 kupval motor, so mi najprej nek 2004 letnik hotl uturit... leta 2006 ... tko no ... :krneki: Dex, si mogoče še kaj okol sklopke gledal kako bi se dal kej porihtat? Jast mam namreč namen po sezoni oz. ko naklepam 16k km motor pustit tolk časa na servisu, dokler ne zrihtajo ... do marca mam cajt težit, kolkor je še v garanciji, če jim ne rata bom pa itak že vmes štel dneve ... 45 dni al kolk je že čas, da odpravjo napako pod garancijo, al se motim? btw, za kolk prodajaš svojga Cometa, če ni skrivnost? p.s. jast sem vsak dan v LJ (naliv, sonce - nima veze - moj huso je dvoživka) nekje do 16h (razen srede) ... tko da če je še kdo ob tem cajtu kje blizu oz. na relaciji lj - vrhnika / lj - škofja loka lahko magar PM, da se ne bo tle smetil.
bojca Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 Pozdravljeni, tudi pri nasi hisi smo se danes poslovili od husike. Morm rect da mi je dobro sluzil in ce ne bi toliko prebiral ta forum bi bil verjetno se kr nekaj casa pri hisi :whistle: . No v glavnem pa vam zeli se naprej cim vec kilometrov. lp B
ICE_MAN Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Za kakšno ceno, če ni skrivnost?
Jure Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Tudi mene to zanima. Pa se tip, letnik in st. km :)
bojca Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Comet gt650, 2004 črne barve, prevozenih 12.700, veliko dodatne opreme... Dobil sem 2500€. Ma glede na to da sploh ni bilo nobenega interesa sem kar vesel da je sel. lp B
Jure Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Kar uredu :) Bomo videli za koliko bo sel moj, upam da bo sploh sel :)
Robertos664 Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 drugo leto ti ga jaz kupim za 1000EUR, da bom imel za rezervne dele :worship:
_Fingi_ Objavljeno September 6, 2007 Opozori Objavljeno September 6, 2007 Zivjo. Sem zasledil da ste nekateri zamašili cevke za sekundarno vpihovanje zraka. Sam imam Husota 125, ki ima prav tako to, pa bi rabil malo pomoči, ker nisem čisto prepričan če sem prav naredil. Za lažje predstavljanje pa še prilagam sliko. Imam par vprašanj: Ali je to, označeno z rdečo piko kkšna črpalka, za vpihovanje zraka? Ali je prav, da sem zamašil to cev, označeno z zeleno? Vodi pa iz airboxa v (domnevno) črpalko za vpihavanje zraka. (Če zamašim, so izpušni plini opazno bolj hladni, poleg tega pa tudi ne ''seka'' nazaj ko spustiš gas) Se komu sanja kaj bi bile lahko cevke, označne z modro in rumeno? Cev, ki pride z desne(označena z modro) gre iz kolena pri vplinjaču, potem se ji ''pridruži'' še ta iz ''črpalke'' nato pa gre naprej do črpalke za bencin(leva cev, označena z modro) Pa še nekaj mi ni jasno: V to črpalko za zrak vodijo 3 cevi. Ko sem iztaknil cev(ni na sliki), ki gre iz cilindra do te črpalke, je iz cilindra pihalo. Cev, označena z zeleno, pa zrak vleče. Tista, črna cev, označena z rumeno pa sploh nima veze. Ne gre mi v glavo, kako se lahko smer zraka ''potovanja'' zraka kar obrne. Če ima kdo kkšno razlago ali pa odgovor, bom zelo hvaležen. :worship:
ICE_MAN Objavljeno September 6, 2007 Opozori Objavljeno September 6, 2007 (popravljeno) Vidm da ma tole 125 mal drugač, 650 ma 2 sistema. Da zapreš sistem blokiraj tisto cev ki vodi iz zračnega filtra. Po moji logiki bi mogle biti 3 cevi: - 1 majhna za aktiviranje sistema (prihaja iz krivin pri vplinjaču, zazna podtlak) - 1 ki sesa zrak iz zračnega filtra - 1 razdeljena v 2 v tvojem primeru, ki dovaja svež zrak v glavo pred izpušni ventil Popravljeno September 6, 2007. Popravil ICE_MAN
ICE_MAN Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Se komu sanja kaj bi bile lahko cevke, označne z modro in rumeno? Cev, ki pride z desne(označena z modro) gre iz kolena pri vplinjaču, potem se ji ''pridruži'' še ta iz ''črpalke'' nato pa gre naprej do črpalke za bencin(leva cev, označena z modro)Če ima kdo kkšno razlago ali pa odgovor, bom zelo hvaležen. :worship: Cevi, ki so označene modro rumene so za aktivacijo sistema na podtlak. Očitno se pa razdelijo zato ker očitno isti vod tudi aktivira avtomatsko pipco za bencin. Pri 650 je to ločeno.
NejcZ Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Hud je, edin od zadi je preveč na grdo skup narjen :worship:
Jure Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Za bruhat :SS :SS :SS :SS :SS :SS
Jure Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 Ravnokar pripeljal domov slajke :OK: Da vidimo kako se bo Husko obnesel na Grobniku ta cetrtek :evilgrin:
Sh4doW Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 Ravnokar pripeljal domov slajke :OK: Da vidimo kako se bo Husko obnesel na Grobniku ta cetrtek :evilgrin: Ha! Upam, da bos zvozu do roba :worship: ... pol ti dam pa se moje spredne lahko, ker so tud ze cist brez profila (na robu) :whistle: Nej kdo posname kaksen video tam dol.. po moznosti dig. kamera, pa naj nekam uplouda (youtube?) Velik srece pa mal padcev :yea1:
Jure Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 Bomo probal kej ustimat. A ti si bil ze na Grobnkiku s Husotom?
Jure Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Predpriprave za cetrtek :) Sem pa moral naredit nosilce za dvig prvega blatnika za 15mm, ker drugace ne bi spravil gume spodaj. Imam namrec gor 120/75 namesto predpisane 120/60. tako da, ce bo se kdo dajal tako gomo, gor naj vzame v zakup, da je potrebno dvignit blatnik. Cestna bi mogoce se sla, sam slick, na kateri se nabere pa se kaksen mm ostankov gume gor, pa drsa :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se