Jure Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 Zakon, cestitke!!! :OK: :OK: Po eni strani prav skoda, da se moj Comet prodaja in ne bo vec sans napast ta cas :D
Robertos664 Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 Super ste mi vi dirkači :worship: meni pa zadnje čase pocukava motor, ko vozim na konstantnih obratih (ko ne pospešujem ali zaviram), postaja pa prav moteče vse skupaj. kje bi lahko bil problem? itak pa ga moram drugi teden na prvi servis pelat. aja oni dan sem vozil Suzuki sv650s. motor (mašina) zelo podoben, malo je lažji, največja razlika pa so zavore. ti mater kak to prime. :naughty: lp robi
ICE_MAN Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 Menjaj lajtnge pa bo tud prejelo bolš k na stock svju. Original lajtnge so na husotu narjen iz čigumija.
Jure Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 Menjaj lajtnge pa bo tud prejelo bolš k na stock svju. Original lajtnge so na husotu narjen iz čigumija. Tezko.. Baje ima stock SV sodec po testih ene boljsih zavor nasploh
ICE_MAN Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 Pri husotu ni problem da bremze ne primejo, samo čuden občutek dajejo ker se ročica stalno pogreza in ni solidnega občutka. To se hitro reši z opletenimi cevmi.
Robertos664 Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 (popravljeno) vidva mi raje povejta zakaj mi moped cuka :? bremzlajtunge itak pridejo pozimi nove. lp robi Popravljeno September 15, 2007. Popravil Robertos664
dr-big Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 Hoj! Prosim za pomoč. Na Husi mi več ne polni baterije oz. zelo slabo in seveda po 3-4 X vžigu več ne štarta.... v prostem teku kaže samo 12,7 V po navodilih bi moralo 13,5V min. Ko akku napolnim kresne sprve in tako naprej...Sem danes v upanju, da bi odkril vzrok odprl pokrov pod katerim se skriva generator, kateri je bil ves od olja in na statorju malo zasmojen(morda to ni vzrok?).Nisem toliko poznavalec in sem zaprl zadevo in se sedaj naslanjam na vaše izkušnje.Morda se je kateremu od vas podobno dogajalo in ve natanko kako to odpraviti.Bom pa vsekakor še jutri malo pogledal in še koga morda za pomoč poklical. Andi.
Jure Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 (popravljeno) Naredi no load test.. Iz tistega navitja gredo tri rumene zice. Sklopi j ih iz konektorja, ki se nahaja nekje zraven akumulatorja. Pri 5000rpm mora med posameznimi pari teh treh zic pokazat 70V toka ali vec. Izmeris z multimetrom. Ce bo pokazalo tako, je z navitjem in magnetom vse ok in je napaka verjetno v reglerju, ce pa bo pokazalo manj kot 70V ali celo nic, pa pomeni, da je navitje fuc in ga bo potrebno nest previt. Imam pa tudi jaz doma se enega, ugodno prodam :) Lahko izmeris tudi prebijanje na maso pri vsaki izmed treh rumenih zic. Ne sme nic pokazat. V kolikor bos ugotovil, da je tu vse ok, bo pa treba izmerit upornost pri reglerju. V service manualu vse pise kako pa kaj :) Ni tezko. Ce pa tam ne bo stimalo, ti pa ne preostane drugega kot nov regler. LP, DeX Popravljeno September 15, 2007. Popravil DeX
Jure Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 Se ena fotka iz Grobnika Mean racing machine, husko z grelci :D BTW, zgleda, da je bil Grobnik in danes Mobikrog malce prevec, spet sla tretja prestava, ravno na Mobikrogu :) Kurc, pa taki svoh materiali :BUA:
dr-big Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 Tako bom danes probal...Hvala za napotke...če bo navitje te kontaktiram. TNX! Andi.
dr-big Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 Ni navitje...je šal regler....DEX hvala za napotke in dančiju za meritef :smoke: Andi
_Fingi_ Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 Eno butasto vprašanje: kako se našpona zadnji blažilec? Ok, mi je jasno da po tistih stopnjah, samo ne vem s čim naj zavrtim. Ali je treba kej odmontirati prej(vzet dol z motorja?), pa če obstaja kakšno posebno orodje za nastavitev tega. :unsure: :unsure:
Jure Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 Obstaja poseben kljuc za nastavljanje.. Doma imam nekaj podobnega, pa nisem mogel. Imam namrec na predzadnji stopnji in bi rad dal na zadnjo in ze toliko spona, da z raznimi prbliznimi kljuci ne gre :) Sem razmisljal, da bi feder stisnil in ga zvezal, ter nato premaknil :)
danci1973 Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 Eno butasto vprašanje:kako se našpona zadnji blažilec? Ok, mi je jasno da po tistih stopnjah, samo ne vem s čim naj zavrtim. Ali je treba kej odmontirati prej(vzet dol z motorja?), pa če obstaja kakšno posebno orodje za nastavitev tega. :unsure: :unsure: Jaz sem nad posebnimi orodji obupal... Potem pa sem snel zadnje kolo in uporabil veliiike grip klešče in prednapetost nastavil na max. - ob upanju, da tega ne bom rabil nikoli več nastavljat... D.
ICE_MAN Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Jaz sem nad posebnimi orodji obupal... Potem pa sem snel zadnje kolo in uporabil veliiike grip klešče in prednapetost nastavil na max. - ob upanju, da tega ne bom rabil nikoli več nastavljat... D. In kok je zdj to trd fedr da ti hrbtenico polom, verjetn ni to ok za vsakodnevno vožnjo. Jst mam že spredi na full hard nastavljen pa mi je včasih kr mal preveč k se pelem skozi kakšne lukne. :wacko:
danci1973 Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 In kok je zdj to trd fedr da ti hrbtenico polom, verjetn ni to ok za vsakodnevno vožnjo. Jst mam že spredi na full hard nastavljen pa mi je včasih kr mal preveč k se pelem skozi kakšne lukne. :wacko: Glede na namembnost našega Huskota (samo za stezo) in glede na mojo težo, je še zmeraj (fejst) premehko... :whistle: D.
Jure Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Glede na namembnost našega Huskota (samo za stezo) in glede na mojo težo, je še zmeraj (fejst) premehko... :whistle: D. Tudi za mojo tezo je se zmeri fejst premehko :) Ce ne bi menjal motorja, bi bila to prva nalozba, strsati oz zamenjati vzmetenje za boljse..
ICE_MAN Objavljeno September 20, 2007 Opozori Objavljeno September 20, 2007 ---> Hyosung Motorcycles Slovenia <---
Sh4doW Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Zdravo, moj huso je izdihnil.. in to 3 dni pred načrtovanim servisom na 16k km. Najprej je začel prav nemarno ropotat po cca. 500m pa je samo še ugasnil in ne vžge več. Kaj bi lahko bilo se mi niti ne sanja, tako da verjetno zvem več prihodnji teden. Do petka je še doma, tako da če ima kdo kakšno razlago, se priporočam, ker ga res nebi rad vozil na servis s kombijem (spet).
Jure Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Ventili sli mogoce? Je bil filing, kot da gre po enem cilindru? Kej usekalo u motorju?
ICE_MAN Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Kakšen VIN number pa ima motor? Sekiraj uvoznika za določene vin številke bi mogu bit vpoklic glede ventilov.
Sh4doW Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 VIN je iz t.i. slabe serije. DeX, ne morem rečt če je usekalo al ne, ker sem se ravno čez tunel peljal in je že tako vsenaokol odmevalo... vem samo da je potem ropotal kot kakšen diesel golf II, bil čist brez moči in na koncu samo še ugasnil.
ICE_MAN Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Najbolj verjetno ventili....zdj maš pa velko sranje. Kaj pa garancija? Če si v slabem Vin teži uvozniku za dele.
Sh4doW Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Garancija menda velja 2 leti, če je tako je to do marca '08.
Cartman Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 a ma tako je s temi kitajci? pol ni čist suzuki SV650 za mal man €€€? to redno krepava al kaj?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se