danci1973 Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 a ma tako je s temi kitajci? pol ni čist suzuki SV650 za mal man €€€? to redno krepava al kaj? Prvič - to so Korejci. Drugič - s Suzuki SV650 ta zadeva nima NIČ skupnega - razen dejstva, da uporablja motor enake zasnove (650cc 90° V2) - le-ta pa spet nima NIČ skupnega z SV-jevim. Je pa to menda Hysoungov prvi resnejši moped v popolnoma lastni režiji - tako da so 'otroške bolezni' nekaj normalnega... :whistle: D.
hirabbit Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Prvič - to so Korejci. Drugič - s Suzuki SV650 ta zadeva nima NIČ skupnega - razen dejstva, da uporablja motor enake zasnove (650cc 90° V2) - le-ta pa spet nima NIČ skupnega z SV-jevim. Je pa to menda Hysoungov prvi resnejši moped v popolnoma lastni režiji - tako da so 'otroške bolezni' nekaj normalnega... :whistle: D. Ne me jemat za besedo in vem, da bo zopet nastal cel vik in krik. Ampak v par italijanskih revijah sem prebral, da je Hyosung Cometa izdeloval po suzukijevi licenci (1999), agregat je bil torej praktično suzukijev, vendar so ga lahko prodajali samo na koreji, zaradi varstva konkurence pa ga niso smeli izvažati. Za prodor na tuje trge pa so ga spremenili v tako obliko, kakršna je sedaj, zato tudi ni enak sv-jevemu. To je povzetek prebranega in ne mnenje !
ICE_MAN Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 (popravljeno) Kakor vem da je Hyosung nekaj časa izdeloval Cometa 600 za Korejski trg. Okvir je bil zelo podoben 250 različici, spredaj je imel samo 1disk ter 4batno čeljust. Motor kakor se spomnim je bil podobne zasnove kot 650 samo manj moči okoli 60konj. Popravljeno Oktober 5, 2007. Popravil ICE_MAN
paris2 Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 (popravljeno) hm, kaj pa pravte na nov model Comet GT 650 X? Bo enaka polomija kot prejšnji? :headbang: Po navedbah sodeč bo na našo žalost mašina ostala nespremenjena. Mene ste recimo odvrnili od nakupa tega motorja in sem raje za isti denar kupil 6 let staro Hornetko 600. Kar pa mi še danes ni žal! :worship: Popravljeno Oktober 25, 2007. Popravil paris2
Jure Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 hm, kaj pa pravte na nov model Comet GT 650 X? Bo enaka polomija kot prejšnji? :headbang: Po navedbah sodeč bo na našo žalost mašina ostala nespremenjena. Jajc, isto sranje lepše zapakirano.. Vsaj bremze bi lahko poštimali in namesto skuterskih čeljusti, dali ene normalne 4 batne.. :headbang:
klimbra Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 hm, kaj pa pravte na nov model Comet GT 650 X? Bo enaka polomija kot prejšnji? :headbang: Po navedbah sodeč bo na našo žalost mašina ostala nespremenjena. Mene ste recimo odvrnili od nakupa tega motorja in sem raje za isti denar kupil 6 let staro Hornetko 600. Kar pa mi še danes ni žal! :worship: Nič ne pravmo. Imel boš "večni" motor.........kar pa je po eni strani tut zelo lepo........se strinjaš???
ICE_MAN Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Mašina letnik 2007 je močno dodelana napram prejšnim letnikom in naj bi bila bug-less free. Medtem ko so prve mašine 04 in 05 katastrofa medtem ko so 06 že kar ok. Popravki na vzven niso vidni (razen vodni hladilnik) in tudi kode delov se niso spremenile samo kvaliteta. Problem pa je to da v Slo nimamo tudi enega primerka 07, to so tisti ki imajo črn geštel. Naš predragi uvoznik je še iz bohve kje navleku k nam en kup fovš 04 in 05 letnikov, ki jih sedaj prodaja po ceno in nam vsem zelo zbija ceno pri prodaji rabljenih husotov. Drugače meni po dolgem času dela kot urca in nimam nobenih pripomb. Se vozim že kakšno leto brez problemov. Prej pod garancijo pa non stop nekaj pa še serviserji so :headbang: nesposobni in površni. Bremze se da kar izboljšati z drugimi ploščicami in opletenimi cevmi, saj jaz imam tako in bremze so kar solidne in se ne pogrezajo več kot pri originalu.
pohajač Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 samo spojler na novemu je pa :SS ..ogaben
ICE_MAN Objavljeno Oktober 26, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 Hja pa ror tud ni kj dost bolš.
miki_pirat Objavljeno Oktober 27, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2007 Rabim pumpo za vodo za mog husota650. Če je kakšen karamboliran... Nova je 1/3 cene motorja (skoraj)... help...
paris2 Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 Rabim pumpo za vodo za mog husota650.Če je kakšen karamboliran... Nova je 1/3 cene motorja (skoraj)... help... heh, še en padalc... :photo:
ICE_MAN Objavljeno Oktober 30, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2007 Hehe še en padec.... a si jo razbil: www.Ebay.de jo maš gor novo.
druID Objavljeno Oktober 30, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2007 dragi kolegi, nočem bit ciničen v nobenem primeru. PRODAT!!! (jaz sem se naj***l)
miki_pirat Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 (popravljeno) dragi kolegi, nočem bit ciničen v nobenem primeru. PRODAT!!! (jaz sem se naj***l) Sredim ga... i u butigu s njim. Pucam na Shivera (opet motor na koji ne idu kuferi ni bočne torbe - neću nikad naučiti). A u pumpi mi je crko neki dihtung koji ne mogu kupiti posebno...sranje. Popravljeno Oktober 31, 2007. Popravil miki_pirat
_Fingi_ Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 Zdravo. Ali mogoče kdo ve, oznako zavornih ploščic, sprednjih in zadnjih za Husote? Sej, kolikor vem, so za 125,250 in 650 enake... Se jih da naročiti še kje drugje kot pri uradnem servisu? Hvala :blush:
Jure Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 (popravljeno) Sinter LJ. Povej, da rabiš za Cometa, pa ti jih bo našel po katalogu. Jaz sem skozi kupoval tam AP racing ploščice, navadne. Edino zadnjo rundo sem pri Saplexu kupil Goldfren, sem nujno moral zamenjat zaradi Grobnika in sem ravno nekaj naročal tam, pa sem še ploščice. Oba para skup sta manj kot 40eur, primejo pa zelo dobro, racing varianta to, ne navadne.. Ne vem pa koliko bodo zdržale. Za te Goldfren sem slišal precej kritik, da jih takoj pobere in da uničujejo diske. Popravljeno November 1, 2007. Popravil DeX
_Fingi_ Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 Hvala :worship: Btw, a na rednem servisu ti menja samo tisto, kar je v users manualu napisano? se prav na 4k olje & filter? (če nimaš drugih problemov seveda :D )
frenkieboy Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Pozdravljeni, sem novi lastnik, do zdej še ponosni, tega korejčka. Mal sm presenečen, da tak lepo leti :rolleyes: , sam škoda ko je že tak mraz. Dejte mi sam povedat, kaj bi blo treba najprej nardit na motorju, da bi lahk šel na kakšno daljšo turo z ostalimi motorji, pa se nebi glih tazadn jajco. :unsure: Pa še, kere stvari lahk sploh nardiš na motorju, da ti ne vzemejo garancije (mam jo še 1,5 leta, drugač je pa letnik 05), mislim na dize pa avspuh pa bremze. LP
alexxx13 Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Helo,sory ka ti pridigam, ka nisi bral tega foruma pred kak si kupil motor :trance_33_sleep: . Tu so Pobje razmetali hysota,ter ugotovili ka se da nareti ,predlagam dexa ali ice man :worship: . Pred pa pogledni vin številko :unsure: GT 650 (naked) Between KM4MP51A??1100000 and KM4MP51A??1103538 GT 650 S Between KM4MP51B??1100000 and KM4MP51B??1100863 GT 650 R Between KM4MP51C??1100000 and KM4MP51C??1101196 če si notri :headbang: l.p.
frenkieboy Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Helo,sory ka ti pridigam, ka nisi bral tega foruma pred kak si kupil motor :trance_33_sleep: .Tu so Pobje razmetali hysota,ter ugotovili ka se da nareti ,predlagam dexa ali ice man :worship: . Pred pa pogledni vin številko :unsure: GT 650 (naked) Between KM4MP51A??1100000 and KM4MP51A??1103538 GT 650 S Between KM4MP51B??1100000 and KM4MP51B??1100863 GT 650 R Between KM4MP51C??1100000 and KM4MP51C??1101196 če si notri :headbang: l.p. Bom mal povprašo, seveda! Ja moj vin je seveda zraven, kak nebi bil, sej dobimo vedn samo sranje, tak da bom js zgleda tud :headbang: tole delo :((((. No sej ma pa še neki garancije, do takrat lahk pa vozim, pol pa prodam. Upam, da bo vsej do takrat lepo šou, kr so tud eni, ko jim pa motor čist lepo dela, a ne. LP
ICE_MAN Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 Bom mal povprašo, seveda!Ja moj vin je seveda zraven, kak nebi bil, sej dobimo vedn samo sranje, tak da bom js zgleda tud :headbang: tole delo :((((. No sej ma pa še neki garancije, do takrat lahk pa vozim, pol pa prodam. Upam, da bo vsej do takrat lepo šou, kr so tud eni, ko jim pa motor čist lepo dela, a ne. LP Pozdravljen med nami, ravnokar si kupil večni motor :closedeyes: . OK gremo k stvari. Prvo kar lahko narediš lahko blokiraš AIS, drugo je menjava glavnih diz z večjimi, priporočal bi tudi menjavo štantgas diz, ker v v nizkih obratih teče zelo na suho in poka ko zapreš gas na nulo. Drugače maš pa tuki vse postopke opisane in lepo dokumentirane Hyosung Slovenia
ICE_MAN Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 Sredim ga... i u butigu s njim. Pucam na Shivera (opet motor na koji ne idu kuferi ni bočne torbe - neću nikad naučiti).A u pumpi mi je crko neki dihtung koji ne mogu kupiti posebno...sranje. O pa grejo torbe gor. Jaz imam Louisove textil torbe Vanucci racing tiste ta male in prav lepo gor pašejo. Sm pa probal standardne textil torbe gor dat pa ne gre ker je ror previsok in se vsedejo na njega.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se