zbibii Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 Zivijo. Samo da se prepricam, torej samo tesnila za vodno pumpo ne mores kupiti? Meni je zacelo malo puscati in sicer med ohisjem pumpe in blokom (curi po bloku motorja). L.P.
Jure Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 (popravljeno) Ne bi vedel, če se da dobit, se pa da zadevo enostavno rešit z malo tesnilne paste za tesnitev blokov motorjev. Snameš vodno pumpo in namažeš okoli tesnila. Je tudi meni puščalo, sem zatesnil in je že 1 leto ok. BTW, če rabi kdo kakšne kose, naj kontaktira. Se mi kar nekaj teh zadev valja doma po hiši. Comet namreč počasi odhaja od hiše in ne bom več rabil.. Imam komplet zadnjo feltno, prednjo luč, sklopko, števec in obratomer, armaturko kompletno, prvi disk, glave s cilindri in bati, štarter, ipd... :) LP, DeX Popravljeno November 26, 2007. Popravil DeX
ICE_MAN Objavljeno November 27, 2007 Opozori Objavljeno November 27, 2007 (popravljeno) Če kdo potrebuje imam odveč en GPR homologiran izpuh za Cometa650 Naked, S ,R Več info na ---> http://www.motosvet.com/oglasi/ads_show.php?cid=0_21861_0_-1 Popravljeno November 27, 2007. Popravil ICE_MAN
Jure Objavljeno November 27, 2007 Opozori Objavljeno November 27, 2007 Folk, koliko vam je kaj zdržala original veriga na cometu? Pa pri kakšni vožnji. Aja, btw prej ko sem ponujal kose sem pozabil omenit, da imam poleg rezervnih delov tudi servisna stojala domače izdelave (močna in na koleščkih) po meri za cometa. 35 eur oba. PM me :) LP, DeX
MotoBoy Objavljeno November 27, 2007 Opozori Objavljeno November 27, 2007 Če kdo potrebuje imam odveč en GPR homologiran izpuh za Cometa650 Naked, S ,R Več info na ---> http://www.motosvet.com/oglasi/ads_show.php?cid=0_21861_0_-1 A paše to na SV-ja ?[t nov model]
Jure Objavljeno November 27, 2007 Opozori Objavljeno November 27, 2007 Pomoje ne. Sv ima slip on sistem če se ne motim, medtem ko ima comet bolt on. Lahko pa narediš adapter. V bistvu lažje predelaš ror od cometa za svja kakor obratno. Narediš adapter, ki se na eni strani privijači na bolt on ror, na drugi strani pa natakne na svjevo cev. LP
ICE_MAN Objavljeno November 27, 2007 Opozori Objavljeno November 27, 2007 A paše to na SV-ja ?[t nov model] Brez predelave ne bo šlo gor. Paše pa na Kawasaki Ninjo 636 do letnika 02 (isti razmak lukenj kot na cometu) bolt-on.
Jure Objavljeno December 18, 2007 Opozori Objavljeno December 18, 2007 Ne res ni :) Zakaj ne za isti keš kupt ene starejše endure in uživat 10x bolj na takem terenu :slap:
Jure Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Rabimo: -Nosilec leve stopalke + stopalko (lahko brez prestavne ročice) -Nosilec leve sopotnikove stopalke + stopalko -radiator (hladilnik) -balanco (klasično, za GT650N) -ročka za sklopko z nosilcem Če ima kdo kaj doma, PM me! Tnx, DeX
Jure Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 LeoVince za Husota --> http://www.leovinceusa.com/cart/search.php...mp;Make=Hyosung
izismolic Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Zdravo Sem nov v svetu motociklizma in pravkar nabavljam svoj prvi motor. Zanima me ali mi priporočate znamko HYUSONG zanimam pa se za 650 Comet Vaša mnenja mi bojo zelo dobrodošla LP Izidor
rogisisi Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Zdravo Sem nov v svetu motociklizma in pravkar nabavljam svoj prvi motor. Zanima me ali mi priporočate znamko HYUSONG zanimam pa se za 650 Comet Vaša mnenja mi bojo zelo dobrodošla LP Izidor NE! Razlogi so opisani v temi. Mene je to odvrnilo od nakupa in mi ni žal.
Jure Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Kot bivši lastnik Hyosunga ti svetujem, da kupiš Suzukija :D Pa ne zato ker ga imam zdaj, ampak ker je sv650 skoraj enak motor kot Comet, le bolj mnogo bolj zanesljiv. Če se boš pa že odločil za Hyosunga pa kupuj 2007 letnik dalje, ki jih pa pri nas sploh ni.. Ti naj bi bili boljši. Zakaj tako mislim pa brezveze, da še enkrat razlagam. Svetujem ti, da si uzameš tiste par urc cajta in prebereš celo temo. Glede na to, da je v igri denar za motor, to ni preveč :)
Cash Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 No, tu lahko nadaljujemo iz te teme http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...75&start=75
ICE_MAN Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Zdravo Sem nov v svetu motociklizma in pravkar nabavljam svoj prvi motor. Zanima me ali mi priporočate znamko HYUSONG zanimam pa se za 650 Comet Vaša mnenja mi bojo zelo dobrodošla LP Izidor Motor glede ciklistike je ustrezen, samo kvaliteta je bolj na psu....mi prvi lastniki sma ga prekleli. Jst sm se osebno odloču da ga bom vozu še vsaj eno leto saj nima nobene vrednosti cirka 2000eur za 3 leta star motor to je drobiž. Glede kvarjenja se da kaj postoriti in izboljšati tukaj imaš kar nekaj postopkov lepo opisanih s slikami..... Hyosung Motorcycles Slovenia --->HMS<--- Forum
Guest Brumer Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 No, tu lahko nadaljujemo iz te teme http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...75&start=75 Tako naredi kot sem opisal namreč,če šteka ali je lepljiva SAMO 1-ena lamela že lahko cukna ko spelješ OK.
Guest Brumer Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Zdravo Sem nov v svetu motociklizma in pravkar nabavljam svoj prvi motor. Zanima me ali mi priporočate znamko HYUSONG zanimam pa se za 650 Comet Vaša mnenja mi bojo zelo dobrodošla LP Izidor NEKUPUJ Korejca :headbang: ,raje še eno leto šparaj in si kupi kaj PRAVEGA npr Kawasaki R-6-N ali F seveda z ABS-om. Ps. sam vozim BMW-eja :OK:
izismolic Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Najlepša hvala vsem za odgovore Ste me odvrnil od Hyusonga Zdej je u igri Suzuki SV 650, sam še mal bo treba na kupček dat. Ampak poleti bo že pelo po cestah hvala vsam :worship:
Cash Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 No Brummer, bom probal spomladi, pa poročam. Hvala še enkrat. :rolleyes:
ICE_MAN Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 Zaradi občasnega cviljenja sklopke (kovinski zvok po drgnjenju), ob močnem speljevanju sem se odločil da razkopljem sklopko. Na prvi pogled je sklopka kot nova. Vendar sem na košari in notranjem delu ki nosi lamele našel majhne raze kot da bi se košara drgnila ob ta notranji del. Vendar je razica tako majhna in plitka da teško verjamem da bi to povzročilo tako močen zvok. Opazil sem tudi nekaj ostalih majhnih poškodb kot so čudne raze na odmični plošči (tam kjer feder pride) in podobne raze na tem notranjem delu ki je v košari (tam kjer pridejo fedri pritrjeni). Po service manualu sem premeril vse elemente sklopke (puše, lamele...) in vsi elementi so popolnoma izpravni skoraj kot novi z minimalno obrabo. Verjetno bom na fino pobral zunanji rob pri tem notranjem delu ki se nahaja v košari in drži lamele. Pobrusil bom tak kjer so majhne razice in s tem nekoliko povečal razdaljo do košare in možnost da bi še enkrat prišlo do istega stanja. S kolikšno silo naj prišravfam fedre sklopke (nikjer v service manualu ne piše)? 12NM ali več, preden sem raztavil je blo cirka 18NM?
Pervy Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 vidim da bi cometa bilo potrebno priporočiti vsem začetnikom. toliko tehničnih dilem in rešitev v domači garaži še nisem srečal pri ljudeh ki vozijo motorje mlajše od 20 let. v principu še nisem slišal nobenega ki vozi japonce da bi sploh moral vedeti kje točno je sklopka :evilgrin: za voznike nemcev itak vem da se ukvarjajo (če sploh) samo z elektroniko, italijani pa nabavljajo samo kak nov del. vem da je :topic: ampa kne morem se zadržat! :blush:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se