kanarcek Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 no, saj nisem glih čist iz nule... drugač mi ziher ne bi šla bold'orka po glavi:) zaenkrat mam kawico z650 letnik 78. dober motor, nimam kaj reč, ma že ta skor 240 kil. ampak razmišljam o kaki spremembi... zato bold'orka. tud kak z750 al pa 900 bi prišu u poštev... ampak so ful redki
RAT 666 Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Odlično razmišljaš Kanarček. V bistvu velike razlike med 750 in 900 ni, edino tam nekje okol 200 se ti 900-ka odpelje. Srečanje... takoj sem za :worship: Days of thunder 08 oziroma Ko Akrapoviči obmolknejo :devil: UnionJack 1
MarduK Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 ČAOa ima kdo kaj izkušenj s to hondo letnik 81-82? neki sem slišal, da naj bi bil v ovinkih zelo nestanilen zarad prevelike medosne razdalje? kako je pa potem s CB-750? a je enako? hvala Imel CB-750F, pa ni nekega pretiranega občutka teže, glavna slabost (napram današnjim motorjem), so slabe zavore in pa slaba izbira dobrih gum. Drugače pa se mi je motor zdel izredno lahek za vozit, ko ga enkrat odpelješ z mesta... Nekje v garaži ali pa na kozolcu se mi valja še kompleten 4 v 1 Sebring izpuh za boldorko, motor z njim spusti tak glas in vibracije, da sosedje mislijo da je potres :whistle:
maticra Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Imel CB-750F, pa ni nekega pretiranega občutka teže, glavna slabost (napram današnjim motorjem), so slabe zavore in pa slaba izbira dobrih gum. Drugače pa se mi je motor zdel izredno lahek za vozit, ko ga enkrat odpelješ z mesta... Nekje v garaži ali pa na kozolcu se mi valja še kompleten 4 v 1 Sebring izpuh za boldorko, motor z njim spusti tak glas in vibracije, da sosedje mislijo da je potres :whistle: Se čist strinjam, tudi jaz sem mel boldorko ene petnajst let nazaj, zdej sem pa, končno po desetih letih latentnega stanja zajahal seven fifty. Vam rečem, kar mravljinci mi grejo. :naughty: Mi je všeć, da sem našel somišljenike. Iščem user manual v ang. Do sedaj sem ga našel samo v francoščini in nemščini, pa vse prebrskal.
dazmed Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 (popravljeno) Srečanje... takoj sem za :worship: Days of thunder 08 oziroma Ko Akrapoviči obmolknejo :devil: Ko Akrapoviči obmolknejo :naughty: ja dej se zberemo železne mašine skupej sej po foromu jih je kr nekej s temi klasikami. Kanarinček ma sej so na avtonetu ena 900 pa ena 750, če ne je Bakho zrihtu eno 900 in jo bo prodajal... tako da sporoč če si interesent... mislim pa, da je bol problem v Sloveniji dobit kawo Z900 al pa Z1000 (letnik75-82). Popravljeno April 25, 2008. Popravil dazmed
kanarcek Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 ja, saj sem vido tiste na avto netu. sam morm pa prej svojga z650 prodat.
Tomozuki Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Ata ga je imel leta 81, rdečega z modrim napisom :) Zadeva je bila izjemno močna za tiste čase s veliko končno hitrostjo (okoli 220km/h) in slabim geštelom. Drugače pa se ne spomnim, da bi kdaj omenjal kakšne težave z agregatom. Ene parkrat je edino fsipal po tleh :)
simonsi Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 @kanarcek. Upam da veš da so ti motorji za ljubitelje, da se vsake toliko časa malo pelješ pa pošraufaš. Nikakor pa niso za tiščanje ali nabiranje nekih ogromnih kilometrov.
strom Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Khm... no ja... vse se da :) Res je tudi, da so te stare mašine malce bolj robustno narejene in prenesejo marsikaj. Zavore in udobje so mogoče malce za časom, je pa definitivno bolj zabavno vozit CBxxxF kot pa CBFxxx :) ciciban, dore in suzuki 3
dazmed Objavljeno April 29, 2008 Opozori Objavljeno April 29, 2008 (popravljeno) no tako pa Slovenci delajo burnout z Bol d'Or 900... sam ne vem kdo bi to bil :whistle: Popravljeno April 29, 2008. Popravil dazmed
smartyyy Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Kljub vsem prijetnim občutkom, ki me spreletavajo ko me pogled zanese na HONDO cb 900 F boldor, sem se odločil, da najdem vestnega voznika zanjo. Motor je brez predelav, registriran celo leto s certifikatom starodobnika. Je popolnoma brezhibna in normalno vozna s 30.000 kilometri. Kontakt: smartyyyus@yahoo.com
biker77 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Kljub vsem prijetnim občutkom, ki me spreletavajo ko me pogled zanese na HONDO cb 900 F boldor, sem se odločil, da najdem vestnega voznika zanjo. Motor je brez predelav, registriran celo leto s certifikatom starodobnika. Je popolnoma brezhibna in normalno vozna s 30.000 kilometri. Kontakt: smartyyyus@yahoo.com to je ta na avto pika netu?
rokfeler Objavljeno Februar 11, 2010 Opozori Objavljeno Februar 11, 2010 Lep pozdrav Sem brskal po forumu pa ne najdem te teme! Zanima me ali kdo ve kje bi lahko dobil dele (veriga za odmično gred, tesnila...) za Hondo cb 900 Boludor, l. 80! Baje da so zelo ugodne cene v Italiji, ampak jaz ne vem kje Za vse info bom zelo hvaležen! Tud mene zanima kje se da kupt nove dele za boldorko 900 l.80. Pa če lahk da kdo kak naslov od odpadov z motorji v italiji! Hvala
Arriba Objavljeno Februar 11, 2010 Opozori Objavljeno Februar 11, 2010 Tud mene zanima kje se da kupt nove dele za boldorko 900 l.80. Pa če lahk da kdo kak naslov od odpadov z motorji v italiji! Hvala poglej na ebayu
rokfeler Objavljeno Februar 11, 2010 Opozori Objavljeno Februar 11, 2010 poglej na ebayu hvala, najdu par stvari.
rokfeler Objavljeno Junij 4, 2010 Opozori Objavljeno Junij 4, 2010 A pozna kdo kazga mehanika v Lj z okolico, ki bi mi naredu generalno na mašin- boldor L. 80 Hvala
jimgoose Objavljeno Junij 4, 2010 Opozori Objavljeno Junij 4, 2010 A pozna kdo kazga mehanika v Lj z okolico, ki bi mi naredu generalno na mašin- boldor L. 80 Hvala Povprašaj Vinka Jermana iz Depale vasi, on je to šraufal, ko je bil še mladenič!
biHONDA Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Lep pozdrav ljubiteljem bol d`or-k, sem lastnik letnika 1980 23 let, upam da bo letos več življenja na tej strani in mogoče kakšno srečanje lastnikov teh motorjev !!!!!
trojan69 Objavljeno Februar 27, 2015 Opozori Objavljeno Februar 27, 2015 (popravljeno) CB 900f Bol d´or. Z Hondaline masko ter Nico Bakker športnim izpuhom - firma sicer bolj znana po izdelovanju okvirjev za dirkalnike v 70in letih. Zadeva da kar dobro štimo, globoko pa ne preglasno. In je začuda homologirana. Čeprov ni Kawa ma mičken MadMaxa v sebi Če bi jo pa kdo imel se da tud kej zmenit-PM Popravljeno Februar 27, 2015. Popravil trojan69 hajoktejn, otko, ciciban in 2 others 5
hajoktejn Objavljeno Februar 27, 2015 Opozori Objavljeno Februar 27, 2015 Me likes a lot !!! trojan69 1
motom Objavljeno Februar 28, 2015 Opozori Objavljeno Februar 28, 2015 Honda CB 900 Bol'd'or F2 je bila leta 81 in 82 motor leta. Ne spomnim se, da bi bila kakšna težava z geštelom, edino bremze so dobro prijele šele pod 100. Omogočal je globoke nagibe in nasploh je bil zelo udoben. Na avtocesti si ga lahko žgal po mili volji, ker je imel odlično vetrno zaščito. Moj je imel Marshal auspuh in je imel zvok kot F1. V tunelu so dobesedno kar ušesa bolela od tuljenja. Ko so prišli na trg GPZ in ZXR mu je dokončno zmanjkalo sape. Ko sem po dolgih letih imel spet priložnost usest se na tak motor se mi je smejalo do ušes. UnionJack, ciciban, biHONDA in 4 others 7
trojan69 Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 Lepo slišat kakšen vtis iz prve roke! Drugač pa moja na slikah ni F2 je model sc01 (model F) torej v originalu brez maske. Maska je bila zagleda dodatna oprema oz. jo je verjetno montiral prejšnji lastnik, ki je motor uporabljal kot tourerja. Gor je npr. tudi komplet set kovčkov. Imam pa namen vse skupaj odmontirat, in jo spremenit nazaj v naked verzijo.
motom Objavljeno Marec 2, 2015 Opozori Objavljeno Marec 2, 2015 Maska res ni nek presežek lepote, je pa hudo uporabna. Višino luči lahko kar med vožnjo naštelaš. Vetrna in dežna zaščita je tako dobra, da bi na tvojem mestu še malo premislil. Pa tista 2 vgrajena predala za drobnarije sta tudi zakon. Plastika je tudi zelo trpežna. Sem enkrat v senčnem ovinku spregledal naftno sled in sem ga zvrnil pri 50. Polomil sem sprednji žmigavec in ga zalepil nazaj, oklep pa le s čopičem popravil. Če boš menjal ketnco za ventile jo štukaj in ne razdiraj motorja. Ko enkrat bate ven potegneš, obročki spremenijo lego in ne dihtajo več. S KN filtri in marving izpuhom je kljub maski zmogel 210, precej več kot plave kante BMW R65. Hudo uporabno za tiste čase trojan69 1
trojan69 Objavljeno Marec 2, 2015 Opozori Objavljeno Marec 2, 2015 (popravljeno) Ketnca za ventile je OK. Teče zelo lepo edino klopotanje sklopke, dokler se ne ogreje, me mičkeno moti. Baje to delajo vse te stare CB-jke. Drugače sem pa zraven dobil še kar nekaj bombončkov - brace za sprednje vilice sem že montiral, opletene zavorne cevi, celo LSL stabilizator krmila imam. Aja pa Iridium svečke so not hehehe. Pa še ene 20 škatel delov za najrazličnejše Honde...jih še nisem uspel vseh pregledat. Skratka veselje..čeprov bom zadevo verjetno prodal...moram investirat v novo garažo/delavnico. Popravljeno Marec 2, 2015. Popravil trojan69
motom Objavljeno Marec 2, 2015 Opozori Objavljeno Marec 2, 2015 Pa kakšno sintetiko tudi ne dajaj noter... še najbolje, da nadaljuješ z oljem starega lastnika... da ti ne bi obročkov spralo in bi začel olje kurit.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se