Skoči na vsebino

Dolomiti


suzuki

Priporočene objave

Imam namen it naslednji teden na izlet pa me zanima kakšen je ta del ceste.

http://goo.gl/maps/ekux

Citiram sam sebe. Namreč iz Stelvia sem se spustil prek Umbrail passa v Švico, v vasico Santa Maria (link zgoraj)

Vmes je 1.5km makedama, ampak je lep, utrjen makedam, pa še svizca sem ujel v objektiv

svizeccb1.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot vsako leto je zadnji teden v juniju rezerviran za večdnevno turo, ki vključuje v glavnem vožnjo po alpskih dolinah in prelazih. Letos so bili na vrsti izključno Dolomiti z bližnjo okolico.

23.06.2012

Maribor–Dravograd–Völkermarkt–Brückl–St.Veit–Feldkirchen–Bad Kleinkircheim–Spittal–Lienz–Sillian-Olang–prelaz Furcia–St. Vigillio-Badia (389 km)

Pot do Dolomitov je pač potrebno nekako prevoziti, da pa to ne bi bilo vedno po isti poti, smo letos poskusili z manjšimi variantami. Do Spittala je šlo brez težav (sobota in zelo malo prometa), kjer je pričelo deževati. Zato smo si privoščili počitek in upali, da bo dež ponehal. Ker je le-ta še kar padal (tudi po nebu ni preveč kazalo na izboljšanje), oblečemo dežne kombinezone in proti Lienzu. Ta poteza se je kmalu izkazala le za »suhi trening«, saj je dež zelo hitro ponehal in v Lienz smo prispeli v soncu. Spet kratka pavza, pakiranje dežjakov in smer prelaz Staller. Kaj hitro smo ugotovili, da nas pot vodi direktno v nevihto. Hiter posvet: Staller nam ostane za kdaj drugič in smer Sillian, kjer je bilo še kar jasno nebo. Ves čas smo vozili na robu dežnih oblakov, v Sillianu pa smo nevihti ušli za sekunde. Po prihodu v Badio (kraj pred bolj znano La Villo), kjer smo imeli bazo za naslednje dni, parkiramo motorje pod nadstrešnico, takoj za tem pa spet nevihta s točo. Samo upali smo lahko, da se bomo tako uspešno izmikali dežju tudi naslednje dni.

24.06.2012

Badia–prelaz Gardena–Ortisei–Castelrotto–Bolzano–Merano–prelaz Stelvio–Bormio–prelaz Gavia–prelaz Tonale–prelaz Mendel–Bolzano-prelaz Niger–prelaz Karer–Canazei–prelaz Pordoi–Arabba–prelaz Campolongo–Badia (468 km)

Ta dan je bil po vseh Dolomitih kolesarski dan, na našem področju pa zaprta Sellaronda (prelazi Sella, Gardena, Campolongo in Pordoi). Zato je bilo potrebno zjutraj pohiteti, da smo do 8:30 prečkali Gardeno, saj so ob tej uri zaprli vse prelaze za promet (razen kolersarje). Po spustu iz prelaza Gardena se je vila nepregledna kolona kolesarjev (do Ortisea in še dalje), ki so se odpravljali na kolesarsko prireditev. Do Merana smo prispeli brez zapletov, tu pa se je pričela nepregledna kolona (v obe smeri), ki se je komaj premikala. Najprej smo še zgledno vozili (in stali) v koloni, a je sonce in vročina naredila svoje. Zakaj pa imamo motorje? Zato, da prehitimo kolono stoječih avtomobilov. Vzpon na Stelvio, razen da je bilo ogromno prometa, nič posebnega. Vsaj meni vzpon iz severne strani ni v poseben užitek: ozki in nepregledni ovinki, na katerih imajo nekateri kar velike težave (vedno srečaš koga, ki v teh ovinkih nehote »parkira« motor na bok). Ampak kaj hočeš, če greš v Dolomite, pač moraš na Stelvio (haha, ta sploh ni v Dolomitih), saj te po vrniti skoraj vsak vpraša: pa si bil na Stelviu? Spust v Bormio (ta del mi je bistveno bolj všeč) in nato vzpon na Gavio: do S.Catarine cesta v redu, prozi vrhu pa cesta v razsulu in nujno potrebna nove prevleke (morda bodo naslednje leto speljali Giro d'Italia preko tega prelaza, saj to je vedo priložnost za obnovo ceste). Spust iz Gavie proti Ponte di Ligno poteka po zelo ozki in strmi cesti, ki je brez vsakršne zaščite, od roba ceste pa prepad (zanimivo, tega med vožnjo sploh nisem opazil oz. se mi ni zdelo nič posebnega, in mi je to povedala kolegica, ki je bila sopotnica na kolegovem motorju).

Proti prelazu Mendel smo vozili po planoti (od 800 – 1200 m nadmorske višine), zasajeni s samimi nasadi jabolk – vsi z mrežami zaščiteni pred točo in praviloma tudi opremljeni z vodo za zalivanje oz. zaščito pred zmrzaljo. Tako velikega »sadovnjaka« nisem še videl nikoli. Očitno se tudi o pridelave jabolk da živeti, po čemer je to področje sploh znano. Dan smo končali s kavico v Canzeiu in nato večerna vožnja po popolnoma prazni cesti čez Pordoi in Campolongo. Pravi užitek!

25.06.2012

Badia–prelaz Valparola–prelaz Falzarego–prelaz Giau–prelaz Fedaia–Canazei–prelaz Sella–Ortisei-Bolzano–Ritten–Bolzano–prelaz Karer–Canazei-prelaz Sella – prelaz Gardena – Badia (307 km)

Zjutraj se zbudimo v rahlem dežju in se odločimo, da malo počakamo, ali se bo vreme izboljšalo. Res so se začeli oblaki tanjšati, takoj na motorje in čez pol ure je že sijalo sonce. Zaradi poznega starta smo ruto morali skrajšati (odpadla sta prelaza Penserjoch in Jaufen), zato pa smo si ogledali peščene piramide na planoti Ritten, ki je severno nad Bolzanom. Zanimivo delo narave! Ob povratku ponovno kavica v Canazeu in ponovno glavna nagrada: večerna vožnja čez prelaz Sella in Gardena. Popolnoma prazna cesta, nebo brez oblačka, vrhovi obsijani s soncem, medtem ko se v dolini in na prelazih že mrači. Res uživam v takšnih pogledih.

26.06.2012

Badia-prelaz Campolongo–Arabba–relaz Pordoi–Canazei–prelaz Karer–prelaz Lavaze–Cavalese–prelaz Manghen–prelaz Brocon–Agordo-prelaz Duran–prelaz Staulanza–prelaz Giau–prelaz Falzarego–prelaz Valparola–Badia (350 km)

Obvezen postanek ob jezeru Carezza, s svojo modro-zelo barvo. Naredimo nekaj fotk jezera in okoloških vrhov, ki jih nato vidim na obcestnem plakatu, ki govori o Dolomitih, ki so z UNESCO-m zaščiteni in razglašeni kot naravna znamenitost. Res so nekaj posebnega, o čemer priča ogromno turistov, ki jih srečaš na vsakem koraku.

Vzpon na Manghen poteka po zanimivi cesti, ki je dokaj ozka in speljana po zelo gostem gozdu – ob tem pa je cesta prevlečena s popolnoma novim asfaltom. To mi je bilo malce sumljivo, zato sem danes preveril: čez Manghen je šla ena od letošnjih etap Gira. Vse jasno! Ista zgodba se je ponovila na prelazu Duran (nov asfalt), a to nisem rabil preverjat, saj sem to etapo Gira spremljal po televiziji. Se pa tu asfalterji niso kaj posebno trudili ali pa so to naredili v naglici. Cesta je preširoka, da bi asfalt potegnili v celi širini na enkrat, zato je nekje na 1/3 spoj, ki pa je zelo neenakomeren in če se zapelješ čez njega, imaš občutek, da si se zapeljal čez nižji robnik. Nič kaj prijetno. Dan se je ponovno bližal večeru, ko smo še prečkali prelaz Giau in Falzarego.

27.06.2012

Badia–prelaz Valparola–prelaz Falzarego–Cortina d'Ampezzo–prelaz Tre Croci–Auronzzo di Cadore–Sappada–prelaz Plöcken–Kötschach-Mauthen–Arnoldstein– Ferlach-Dravograd-Maribor (434 km)

Po šitirh dneh prelazov (gor in dol), zavitih in ozkih cestah po dolinah, se je spet prav prilegla vožnja po normalni »ravninski« cesti, zato so kilometri od spusta s prelaza Plöcken hitro leteli in že zgodaj popoldne smo bili doma. Zaključek: prevoženih okoli 2.000 km, vreme odlično (uspešno smo se izogibali nevihtam oz. smo bili ob pravem trenutku na pravem mestu, kjer jih ni bilo), bencin v Italiji drag-cca. 1,80 eur (j****ti avtomatske bencinske črpalke, če nimaš papirnatega drobiža, kartica pa ti ne prime), spanje 25,00 eur v Ciassa Andy v Badii, na poti kavica in kakšen prigrizek, zvečer včerja in pivo v BadiaPub-u (šef je dal vedno na koncu še rundo grape), odlična družba, nobene težave s stroji, nobenih kočljivih situacij, …..torej super!

Dolomiti, še pridemo.

p.s. Fotke pridejo v kratkem.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem našel še urnik od kdaj do kdaj je zaprto. Se oproščam za nov post, a ne morem več urejat prejšnjega.

dolomitiroadclosure.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dnevi konec junija so že tradicionalno rezervirani za Dolomite. Čekiranje vremena že nekaj dni prej in prisotnost nervoze, če vreme ne kaže dobro.

Štart v nedeljo šele ob 10,00 uri ker je odločitev padla na hitro. Vreme za ponedeljek ni kazalo najbolje in zato so bile v igri različne poti.

V nedeljo po že uvoženi poti čez Hermagor, Lienz, Toblach. Nekaj kilometrov pred Brunicom zavijem na Kronplatz preko passo Erbe do Brixena napej do Vipitena, na Jaufenpass do Merana čep Gampen pas (Passo Palade) do Fonda. V Fondu ogled mesta in slikanje že lansko leto opažene velike zastekljene uro sredi trga. Z mojim "trotl" aparatom se žal ni dalo fino slikat mehanizma ure, ki go poganjajo vodni curki. Ogled Canyona Rio Sass prestavljen na drugič.

Ponedeljek v prvem planu Passo Gavia in Stelvio ter Švica. Malo pred vrhom Gavia je začelo rositi in ker so nasproti vozili brez "dežjakov" mi ni bilo kaj dosti mar. In res spust v Bormio je bil že obsijan s soncem. V Bormiu pa odločanje ali prosti Livignu, da si natočim najcenejši bencin in naprej v Švico ali pa direkt na Stelvio in od tam spust preko Umbrailpass v Švico. Pogled v nebo in odločitev pade, direkt na Stelvio ker je bil obsijan s soncem in ker me je zelo mikala cesta tja gor. Da bi zavila na Umbrailpass mi še na misel ni prišlo, ker so se v tej smeri zgrinjali grozeči črni oblaki. Pa se odločim še za prehod preko Passo di Resia in v Švico. Ja pa ja, tam me je že pred mejo začel prat dež in zato samo postanek za slikanje znamenitega zvonika v Rezijskem jezeru. Preostane mi samo še pot proti Meranu in na Gampen pass na Mendelpass proti Ori do Cavalesa.

V torek pa že vrnitev domov in pot brez posebnosti, le mogoče to, da sem se v Sillianu odločila, da zavijem levo v dolino proti Kötschach-Mauthen. Pa mi ni bilo žal, ker je to lepa panoramska cesta z mnogo počivališči. Sicer so omejitve skozi naselja, je bila pa vsaj prilika da pofirbcam, kako imajo zrihtane hiše in kmerije. No mimogrede sem bila v Hermagoru in potem doma.

post-20260-0-31234800-1340906570_thumb.jpg

post-20260-0-50663900-1340906590_thumb.jpg

post-20260-0-21031000-1340906611_thumb.jpg

post-20260-0-05807500-1340906637_thumb.jpg

post-20260-0-56323800-1340906680_thumb.jpg

post-20260-0-30837700-1340906720_thumb.jpg

post-20260-0-74503900-1340906775_thumb.jpg

post-20260-0-54691000-1340906794_thumb.jpg

post-20260-0-66983200-1340906837_thumb.jpg

post-20260-0-05034100-1340906858_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kje kakšna stran, kjer so objavljeni vsi datumi kolesarskih dirk po Dolomitih? Ali moram vsako posamezno poiskati in upati, da kakšne ne spregledam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a so kolesarske dirke bolj med vikendi al bolj med tednom? jaz grem v dolomite v ponedeljek in torek, menda bo mir?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a so kolesarske dirke bolj med vikendi al bolj med tednom? jaz grem v dolomite v ponedeljek in torek, menda bo mir?

Pa o kakšnih dirkah vi to govorite, trenutno je dirka, kjer se resno zapirajo ceste v Franciji, če je pa kakšna vaška dirka pa itak ni panike, tko da ne preveč drame delat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a so kolesarske dirke bolj med vikendi al bolj med tednom? jaz grem v dolomite v ponedeljek in torek, menda bo mir?

Ne med tednom bo res mir, vendar je potrebna previdnost. Tudi med tednom jih je dosti po cesti in je treba pazit. Mimogrede ti seka ovinek, več se jih pelje vštric in jim sploh ni mar in podobne traparije. Skratka znajo si izborit svoj prostor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a so kolesarske dirke bolj med vikendi al bolj med tednom? jaz grem v dolomite v ponedeljek in torek, menda bo mir?

Ta prireditev je bila v nedeljo, 24.06.2012 in so bili prelazi na Sellarondi zaprti. Šele v ponedeljek sem nato videl, da so bile podobne prireditve praktično na vseh prelazih v Dolomitih.

Ponovitev te prreditve (v obratni smeri) bo 23.09.2012, kar se vidi iz plakata.

20120629081028_DSCN0683.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje v Dolomitih je možno kopanje v jezerih, na območju med Sella Rondo in Stelviem?

kot jest vem je prehladna voda oz, če se greš na sedmera jezera kopat, potem greš lahko tudi v Dolomitih v vsako jezero, ki ga vidiš, nogo vtakneš v vodo pa vidiš, drugače se pa zapeleš na Gardsko jezero, ki je ok in dosti blizu, pa še lepa fura je do tja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta vikend sem se vrnil iz Dolomitov. Kar se tiče kolesarjev, pa je skoraj vseeno ali je dirka al ne, kajti (vsaj za vikend) je kolesarjev na cesti res OGROMNO in moraš vseskozi biti ful previden. Tako da....

Drugače pa, super :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot jest vem je prehladna voda oz, če se greš na sedmera jezera kopat, potem greš lahko tudi v Dolomitih v vsako jezero, ki ga vidiš, nogo vtakneš v vodo pa vidiš, drugače se pa zapeleš na Gardsko jezero, ki je ok in dosti blizu, pa še lepa fura je do tja

Kje pa je najleps it do Gardskega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najhitrejše: po avtocesti do Verone in potem nadaljuješ odvisno kam si namenjen: za jug imaš izvoz za Peschiero ali Desenzano, če pa si namenjen na severni del pa pri Veroni kreneš desno v smeri Brennerja in zapelješ iz AC pred Roveretom.

Najlepša: iz Dolomitov: ... Falcade - Passo Valles - Passo Rolle - San Martino di Castrozza - in potem desno po dolini Val Sugana doTrenta in mimo Dro-ja do Rive na Gardi. Lahko pa prideš do doline Val Sugana iz smeri Feltre-Belluno-Pordenone-Udine-Gorica.

Tretja pot ki smo jo tudi že koristili pa je bila Gorica - AC do Benetk - po malo v desno na sever in izvoz pred Trevisom pa potem naprej Castelfranco-Thiene-Schio-Passo di Fugasse-Rovereto-Riva del Garda.

Dolina Val Sugana:

post-1569-0-62451600-1341867971_thumb.jpg

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno bo padla ena večja turca letos in sicer Dolomiti. ima kdo kakšen predlog?

Kolega je rekel da bi šli okoli Marmolade pogledat in bi se tam okoli vrteli. Ne bi se radi samo vozili ampak tudi kaj videli. Šli bi pa za 3 dni. Štart predvidoma 27 ali 28.7, mogoče pa 3 ali 4.8, odvisno kako bo čas dopuščal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!