Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Torej, to temo odpiram z namenom zbiranja koristnih nasvetov za čiščenje vplinjačev. Upam da se ne bo preveč smetilo in nakladalo o vsem drugem, le o bistvu ne .)

Bi pa sam imel sledeči vprašanji.

Ali kdo izmed vas uporablja tekočino za čiščenje vplinjačev in če jo, kje se dobi (morebiti še cena)?

Če uporabljate kakšne druge metode (npr. žice), kateri material se zdi primeren? Zaenkrat sem na medenini, ker trša kovina poškoduje reč.

Objavljeno

Jaz osebno čistim vplinjače z čopičem, in bencinom, oz. nitro razredčilom.. dam ven vse dize, pa vse prečistim, na koncu pa celega na kompresor prepiham.. :hmm:

Objavljeno

Prvo zunanjost z čopičem da v kako luknjo ne spravim smeti iz zunanjosti,pol vse dize vun in z kompresorjem spiham,na koncu pa se potegnem z kominirkami vun oni dve ko sta cevki za olje in bencin gor nareti pa še tisto spiham....no sicer pa je ticko ze vse povedal,sem mogo nekaj napisat,nimam kaj za delat :D :whistle:

Objavljeno

Celi uplinjac se rastavi in se da vsak del posebej v bencin potem pa spiha z kompresorje in je to to...Nevem kaj je tukaj tako tezkega?Ko sploh ne rabis vrhunskega znanja :hmm:

Objavljeno

Okej, hvala za odgovore. Bom tako storil.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj pa ko se ti bo zamasilo nekaj,pa nes cisto? Al bos kupo novi ferg al kak? no eni pac delate po svoji pameti :wacko:

Objavljeno
Kaj pa ko se ti bo zamasilo nekaj,pa nes cisto? Al bos kupo novi ferg al kak? no eni pac delate po svoji pameti :wacko:

Pol pa bom našo nekoga ko se mu da to delat :D

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Eno vprašanje. Razstavil sem vplinjač od A 35 kolikor se je pač dalo. Moja terminologija je mogoče pomanjkljiva, ampak mislim, da boste vseeno vedeli o čem govorim. Če pogledam skozi glavni kanal, koder gre zrak in se potem zmeša z benzom, je opaziti medeninasto cevko z dvema luknjicama. A je to reč mogoče spraviti ven ali pa je tako fiksna, da bi jo nujno poškodoval, če bi preveč drezal s kleščami?

Še nekaj. Je po vaših izkušnjah nujno potrebo prepihati dize s kompresorjem ali pa bi pihanje z usti zadostovalo?

Objavljeno

Ta medenina se da izbit ven, dize pa rajši daj z kompresorjem.

In kako jo ven zbiješ?

Objavljeno (popravljeno)

Tega še se nisem loteval, samo vem da gre to ven, zbij pa jo z izbijačem, samo ne z tako velikim kot je na sliki:D

izbijacmatrice.jpg

Popravljeno . Popravil ||cheff||
Objavljeno

Tega še se nisem loteval, samo vem da gre to ven, zbij pa jo z izbijačem, samo ne z tako velikim kot je na sliki:D

izbijacmatrice.jpg

Nimam izbijača. Sicer si tudi ne predstavljam, kako bi šlo do ven, saj je dostop do bronaste cevi možen samo skozi "vhodno" luknjo, nasprotni konec je popolnoma zaprt.

Objavljeno (popravljeno)

Kako pa misliš da so ga not dobili??

pa poslikaj ti malo to.

Popravljeno . Popravil ||cheff||
Objavljeno

Kako pa misliš da so ga not dobili??

pa poslikaj ti malo to.

Nimam digitalca :)

Nič, bom jaz to kar spihal ob priliki. Kako pa večina folka dela? Spravi ven to medenino ali jo pusti notri?

Objavljeno

TO je BLOKADA kupi neki izbijač, glavno dobit se da ven. Cel fergazar pa spihaj da bo lepo čist pa vse.

Objavljeno

Ta igla gre komot ven...malo levopa desno migaj pa bo ze ven prisla, samo pazi da je ne izgubis, pa zapomni si kak je blo kaj nareto :)

Objavljeno

Ko smo že pri vplinjačih. Preučeval sem to reč in kolikor vidim, dodajanje gasa povzroči le dviganje zapore, torej veča pretok zraka. A količina bencina v mešanici je pa konstantna? Ker prav nikjer nisem opazil ničesar, kar bi doziralo benz. Torej, ko je govora o nastavljanju vplinjačev, kaj se pod tem razume in kje se nastavlja doziranje benza?

Objavljeno

Benz tece kot tece, pretoka ne mors nastavlat, lahko se samo kaj z dizami poigras, nastavlas samo pretok zraka, dize... .)

Objavljeno

Benz tece kot tece, pretoka ne mors nastavlat, lahko se samo kaj z dizami poigras, nastavlas samo pretok zraka, dize... .)

Okej, hvala. Se mi je kar zdelo, da bo tako. Ampak o čem je pa fora kao boljših vplinjačev. Sploh pri motorjih, npr. K&N ? Saj v bistvu gre samo za večjo/manjšo dizo&pretok zraka.

Objavljeno

za K&N nevem, sicer pa bistvo je, da vecji ferg je vecja diza, vecji pretok zraka torej vecji dovod benza, torej vec moci :)

Objavljeno

za K&N nevem, sicer pa bistvo je, da vecji ferg je vecja diza, vecji pretok zraka torej vecji dovod benza, torej vec moci :)

Ampak dizo bi itaq lahko zamenjal pri istem vplinjaču. Pač privijačim eno z večjo luknjo.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

kakšne zbijate :slap: če daš večjo dizo v fergazer kot je bila ali pa majnšo mo to moped ali skuter v visokih obrati zamorilo (sploh ne pride v obrate ker ga prej zamori) benzin pa ne teče kar tako!!!! zrak ki ga moped vleče iz okolja se mora z gorivom zmešati v pravem razmerju ker če ne bo motor klenkal. kar pomeni da če več zraka motor vleče potem z zrakom vleče več benza

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!