VrUUUUUmmmm Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 Jawa... nostalgija. Kolega ima (mojo bivšo) še sedaj nekje pod kozolcem - brez mašine (zaribala). A se še da kje dobiti komplet mašino s papirji? Letnik, če se ne motim - 1976...
vrho1679 Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 Tud jst mel JAWAsakita. 350 ccm Twin Sport model - črno. Super motor za takrat mi je bil. Sicer se mi je sfu*** vse kar se je sfu*** dalo, sam za 16 let starga bimbota je blo takrat tako fajn :cry: . Kar pogrešam tisti trum tum tum tum trum t...
burgy Objavljeno Januar 23, 2005 Opozori Objavljeno Januar 23, 2005 Mene pa zanima, če se po naših cestah vozi kakšen Dnepr, gleda na to, da sta zadnje čase dva bila na avtonetu?
klemn Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 evo moje, dobim jo v petek. Kako bi jo u izi predelal, kaksna ideja(izpuh,maska,luči..) lp
klemn Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 drgac je pa model jawa 350 sport 640. l95
Incubation Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 (popravljeno) evo moje, dobim jo v petek. Kako bi jo u izi predelal, kaksna ideja(izpuh,maska,luči..) Tale Jawa se men zdi d je - As good as it gets... - Pust jo tako kt je sej je prou lepa ... Popravljeno April 12, 2005. Popravil Incubation
klemn Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 Sej mas najbrz prou, glede na to da je bla prva reg. l01 pa ima 7000 prevoženih. Ampak na črno jo bom pa vseen štrihnu:)
darjant Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 l.88 Motor nima originalne barve. Motor ima svasan auspuh. Kaki bi lahko bli zapleti na tehnicnem? Kaj sploh tam pregledajo? Motor bi z manjsim vlozkom v popravilo dobil zastonj (za eno sezono). Koliko priblizno bi me prisla registracija? Kaksne imate oz. ste imeli izkusnje s tem motorjem? Predvsem me zanimajo okvare na daljsih turah (500km in gor), za take stvari bi ga mel. Kako je s kovcki? Je prvi motor po 5ih letih in se mi zdi lih taprav za zacetek, da se kupi oprema pol pa, ko zagrabi, drugo sezono u shopping. Kaj pravte? Hvala za odgovore in lp, landlord.
VrUUUUUmmmm Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Tule si lahko izračunaš stroške registracije: http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=5 Estetika jih na tehničnem ne zanima pretirano, če na motorju ni preveč "čudnih" delov (delavci vedo, kako je videti "normalen"motor). Bistvene so še zavore in hrup, mogoče še zračnost v vilicah. Če je motor normalno vzdrževan, naj ne bi bilo problemov narediti 500 km. Okvare pa se dogajajo vsem.
EuroBiker Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Okvare pa se dogajajo vsem. ← Sploh pa MZ-jom. Sicer mam etz 125, vendar več klejem pa šraufam kot pa se vozim. :wacko:
simonsi Objavljeno Maj 18, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Vsi MZ-ji so imel en velik problem z elektriko in sicer regulator je rad crkaval, pa platine je treba nonstop štelat. Pa menjalnik tud ni nek biser. Za 500km+ ture ga jaz niti pod razno nebi uporabljal. Ampak z nekaj znanja šraufanja se pa da kar daleč pridet. Samo nazaj domov je pa druga pesem :D trebor 1
strom Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 (popravljeno) Eh... najdu par let nazaj na netu dva švaba k sta šla po komplet ameriki pa aljaski z MZ... en je meu 250 ETZ en pa mislm da 150 ETZ. Da se svašta. Sicer se mi pa nekje doma valjajo še nove lamele za sklopko za ETZja... pa še kej bi se našlo. Če je manjša okvara obrnjena sklopka... pozabi. 3 dni dela pa vsaj dve šajbi od fleksarce gresta. Poglej raje po ebayu, kaj vse se dobi. Npr: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...ssPageName=WDVW Če dobiš še certifikat (kar za tegale nejbrž bi), je registracija okol 20kSIT. Čeprov bi za tak dnar raj v italiji poiskal guzzija V35 al pa V50. LP PS: Izkušnje.... tretja brzina šla po gobe, regler nikoli delal, platine naštelaš v dveh minutah če vsaj prbližn veš kaj delaš, zlo dobr zgleda s plastiko od GSXR. Vsaj tist k sm ga jest vidu. Tud za enga s kufri pa masko vem, je blazno fino zgledal. Lastnik je reku da ga je mel za na hrvaško obalo mal se fjakat. Če me zdej prašaš... ni vredno cajta pa dnarja. Sej je fletkan motor za pelat pa vse, ampak 4T je pa le 4T. Popravljeno Maj 19, 2005. Popravil strom
simonsi Objavljeno Maj 19, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 U sej res, moj bratec je imel ETZ-ja 250 s plastikami od cestnega, nevemkerga motorja in je res hudo zgledal. Je bil tiste čase glavna atrakcija kamor se je pripeljal :D
strom Objavljeno Maj 20, 2005 Opozori Objavljeno Maj 20, 2005 http://www.mztech.fsnet.co.uk/mz_maindex.html svašta o mz-jih.... LP
peregrinus Objavljeno Maj 22, 2005 Opozori Objavljeno Maj 22, 2005 Davno nazaj, ko so prišli ven sem ga imel. Še z bobnasto zavoro. Se spomnim, da je na daljših turah (to je bilo takrat recimo 200km) rad ribal. Od takrat naprej imam ravno zaradi njega še vedno dva prsta na sklopki :) Če me spomin ne vara, sem ga takrat naštudiral, da sem poznal zvok, kdaj se bo to zgodilo in ga malce ohladil, pa je bilo. Vendar vprašanje kakšna olja so nam takrat uturavali v mešanici. Morda sedaj ne bi bilo več teh težav.
Denny Objavljeno Maj 22, 2005 Opozori Objavljeno Maj 22, 2005 a no , imel sem MZ 250 pred 9 leti. Takrat imel še dosti drugih motorjev (Jawa 350, MZ125). Na MZ-ju sem se počutil kot car. MZ mi je bil najboljši :OK: . Najboljši v voznih lastnostih, zanesljivosti, zavorah in udobju. Z elektriko nisem imel nobenih problemov (mogoče sreča?). Da ne omenjam tu Jawe :slap: . Crknil mi je samo dvakrat in še to sem ga popravil za hec (očistil dize in fergazer). Kakšen filter za gorivo bi bil priporočljiv. Kar se tiče olja za mešanico, sem redko uporabljal cenena olja, ampak večinoma boljša (takrat Motul). Izgorevanje je tako bilo dooosti boljše. Malo sem ga tudi predelal (dodal plastike, zamenjal luči, predelal izpuh) -je bil prav frajerski :OK:
klemn Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 Dan, a ve kdo, kako bi lahko iz jawine 350ccm masine stisnu ksnga konja več ven, oz, da bi sel motor mal hitrej? A se da naredit kaj i izpuhi? Hvala LP
VrUUUUUmmmm Objavljeno December 17, 2005 Opozori Objavljeno December 17, 2005 Ali se da kje dobiti resonančni izpuh za MZ 250 (tisti z diskom spredaj)? Za kakšne terenske vožnje je super!
krava Objavljeno December 17, 2005 Opozori Objavljeno December 17, 2005 ...to bi jaz tudi mel... :evilgrin:
lukec 2 Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 (popravljeno) evo z jawo sm naredil moje prve kilometre, kr hvaležen motorček sicer mal ritast ko se gre za vzmetenje. sicer mi je zaribala vendar po menjavi batov ( sm se sam zajebu--švoh mešnca) ki sm jih dobil od enga strica iz prekmurja (sm dal za 1 mm večja notr) mi je delala brezhibno se pravi več kot 5000 Km, in še sedanjemu lastniku lepo "kleple" PS če kdo rabi elektronski vžig mu šenkam "črno škatlco" Popravljeno Februar 6, 2006. Popravil lukec 2
Zdrawc Objavljeno April 12, 2006 Opozori Objavljeno April 12, 2006 Češka konkurenca BMWju F650 Yamahi XT Apriliji Pegaso Suzukiju V Strom Kawasakiju KLE karekteristike še več
mrki Objavljeno April 12, 2006 Opozori Objavljeno April 12, 2006 Precejšen napredek za JAWO :OK: Ma pa nekam veliko izpuhov za en cilinder :fredy:
Thundercat Objavljeno April 12, 2006 Opozori Objavljeno April 12, 2006 Zelo zanimiv motor, zanimive luči spredaj.... :OK:
simonsi Objavljeno April 12, 2006 Avtor Opozori Objavljeno April 12, 2006 Kje ima pa knof za warp? :o
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se