Dendiz Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 Pred kratkim sem nabavil omenjeni motor, zdej me pa zanima katero olje moram nalit v menjalnik oz. mašino? Pa zanima me še če kdo slučajno ve kako še štela sklopka, če sploh se? :hmm: Neki sem iskal po forumu pa nisem nič našel. Se opravičujem če sprašujem v napačni temi. Hvala za odgovore.
simonsi Objavljeno April 12, 2007 Avtor Opozori Objavljeno April 12, 2007 Naliješ lahko gl5 sae85-90, ali pa še bolje namensko olje za menjalnike 2t motorjev. Sklopko pa nastaviš s šponarjem na zajli. Kaj bi pa rad nastavil?
Dendiz Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 Naliješ lahko gl5 sae85-90, ali pa še bolje namensko olje za menjalnike 2t motorjev. Sklopko pa nastaviš s šponarjem na zajli. Kaj bi pa rad nastavil? Ni mi odvajala. Zdej sem neki zrihtu, tko da bom vidu če je kej ratal. Prvo je treba motor spravt v pogon, je blo trba mal elektriko porihtat.
Dendiz Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Še neki, kako ugotovim kater tip mašine mam? Zaenkrat še nimam papirjev.
mrki Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Poglej številko okvirja ali številko motorja. Nekje med vsemi ciframi je tudi 638 ali 640 ali podobno. Kateri letnik pa je? Če motor dolgo časa stoji se zgodi da se sklopka sprime. Pri ugasnjenem motorju daj v prvo, stisni sklopko in kar na silo porini motor dokler se ne bo približno z lahkoto porival. Če se ti zdi da je kaj narobe z pletenico oz nastavitvijo le te, vzvod sklopke na prestavni ročici sigurno dela, ker je direktno vezan na mehanizem razklopa sklopke. LP
Dendiz Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Poglej številko okvirja ali številko motorja. Nekje med vsemi ciframi je tudi 638 ali 640 ali podobno. Kateri letnik pa je? Se pravi ta cifra je tip mašine. Nisem siguren, mislm da je tm okol 90.
mrki Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Se pravi ta cifra je tip mašine. Nisem siguren, mislm da je tm okol 90. Ja to je to, pol maš skoraj zagotovo 638. LP
Dendiz Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Še neki glede olja. Sm ga šel nabavt, sam mi je prodajalc reku da gl5 sae85-90 ni taprav, da naj bi bil za te motorje 10w 40 :hmm: . Kater je zdej taprav?
mrki Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Še neki glede olja. Sm ga šel nabavt, sam mi je prodajalc reku da gl5 sae85-90 ni taprav, da naj bi bil za te motorje 10w 40 :hmm: . Kater je zdej taprav? Prvi
simonsi Objavljeno April 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno April 13, 2007 Še neki glede olja. Sm ga šel nabavt, sam mi je prodajalc reku da gl5 sae85-90 ni taprav, da naj bi bil za te motorje 10w 40 :hmm: . Kater je zdej taprav? Če je un 10w 40 za motorje z mokro sklopko, pol je bolj primeren.
Dendiz Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 (popravljeno) Se pravi sta v bistvu oba dobra. Se opravčujem ker težim,ampak mam MZ in mi je sklopka odpovedala(ne odvaja) in so mi nekateri rekli da je lahko krivo napačno olje, je to sploh res? Zato me je zdaj strah, da se mi nebi isto ponovil pri tem motorju. Popravljeno April 13, 2007. Popravil Dendiz
simonsi Objavljeno April 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno April 13, 2007 Pri sae85-90 bo sklopka pri mrzlem motorju bolj slabo odvajala oz bo zlimana. Ko se ogreje bi moglo bit v redu.
Dendiz Objavljeno April 14, 2007 Opozori Objavljeno April 14, 2007 Zdej mam pa še en problem, ne fila akumulatorja. Je lahko to krivo? [attachmentid=95600]Kako se temu sploh reče?
lukec 2 Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Zdej mam pa še en problem, ne fila akumulatorja. Je lahko to krivo? [attachmentid=95600]Kako se temu sploh reče? verjetno je regler oz po slovensko regulator polnilnega toka, če je to to, paše tut od favoritke gor, al pa kšnega druzga avta gor, preverjeno
Guest Brumer Objavljeno April 22, 2007 Opozori Objavljeno April 22, 2007 verjetno je regler oz po slovensko regulator polnilnega toka, če je to to, paše tut od favoritke gor, al pa kšnega druzga avta gor, preverjeno Malo sem prebral tele tvoje probleme. Kar se tiče olja ne sprašuj nikogar,olje spusti ven tako da res vse izteče (najbolje je da motor malo nagneš) nato nalij notri ATF olje to je rudeče olje (rastlinsko) za avtomatske menjalnike in servo volane OK.Izredno dobro za oljne sklopke in sploh za menjalnike ni agresivno na semeringe in nespreminja vzkozitete. To na sliki (spodaj) je dijodna plošča(usmernik) od Mareli alternatorja.Na njej so tri negativne in tri pozitivne(glavne) dijode,lahko pa ima še tri vzbujevalne(pomožne) dijode.Če hočeš dijode izmeriti, moraš dijodno ploščo razlotat- demontirat in nato izmerit vsako dijodo posebej. Škatlica nad dijodami pa je verjetno regulator napetosti.Izgleda da je to že nekdo STRUČNO predelal-moj predlog ,če ti nepolne boš moral po pomoč k nekem avtoelektrikarju OK. :hmm:
Dendiz Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 Malo sem prebral tele tvoje probleme. Kar se tiče olja ne sprašuj nikogar,olje spusti ven tako da res vse izteče (najbolje je da motor malo nagneš) nato nalij notri ATF olje to je rudeče olje (rastlinsko) za avtomatske menjalnike in servo volane OK.Izredno dobro za oljne sklopke in sploh za menjalnike ni agresivno na semeringe in nespreminja vzkozitete. To na sliki (spodaj) je dijodna plošča(usmernik) od Mareli alternatorja.Na njej so tri negativne in tri pozitivne(glavne) dijode,lahko pa ima še tri vzbujevalne(pomožne) dijode.Če hočeš dijode izmeriti, moraš dijodno ploščo razlotat- demontirat in nato izmerit vsako dijodo posebej. Škatlica nad dijodami pa je verjetno regulator napetosti.Izgleda da je to že nekdo STRUČNO predelal-moj predlog ,če ti nepolne boš moral po pomoč k nekem avtoelektrikarju OK. :hmm: Sem naročil drugega, sam še čakam da ga dobim. Ja nekdo se je pošteno potrudu :slap:
obad Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Evo tukej je še nekej slik od tegale čuda. A ga je kdo že kje v živo vidu? Obstaja pa tut Crusiser in naked verzija
motofrik Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 Všečni motorčki, samo tisti izpuhi... A so vzhodnjaki res tako mahnjeni na velike izpuhe, ali kako? Samo spomnimo se MZ-jevih ravfankov. So rekli, da za dvotaktnika mora biti tak ror. Jaz sem na svojem odrezal srednji del (cca 30 cm), pa je šel čisto enako kot prej, pa poraba je tudi ostala enaka. Glas in izgled pa sta bila boljša... Drugače pa: Jawa, vso srečo.
Kosho Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 (popravljeno) Ti rori na tej jawi dakar pogrsajo cel motor, prav grd je s temi rori, drgac so pa spredne lucke zanimive Popravljeno Junij 5, 2007. Popravil Kosho
_Nejkooo_ Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 no... jaz mam njeno mlajšo sestro jawo 125, pa nikakor ne morn rečt da sn zadovoljen...res je da je bil karamboliran, ampak vseeno ne bi smelo tak crkovat...crknilo pa je že skor vse razn mašine...hehehe...no sej- za malo dnara, malo muzike :D
motofrik Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 Tega malo denarja-malo muzike ni več. Za tako ceno, kot jo napovedujejo, bodo morali krepko izboljšati kvaliteto, ki je na 350-kah grozno šepala.
_Nejkooo_ Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 no... jaz bi vsakomur odsvetoval nakup tega motorja, zaj ne vem kak je z večjimi kubikažami ampak 125-ka je katastrofa... jaz jo uporabljam samo še za po mestu in na treninge, kam dalje se preprosto ne upam peljat, ker se mi nad 100kmh na uro zdi, da mi bo enostavno razpadla med nogami :D
trojan Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 Tele izpuhi so podobni fishtail-om (vsaj zdi se mi da se je tko rekl), kjer se krivina razširi v 2 lonca. Baje da so bli dost popularni na kakšnih triumphovih pa nortonovih cafe racerjih. Drugač sem pa tud jst zaenkrat še na jawi in sicer ta stari 350-setki :yea1: no vsaj še neki cajta dokler ne zberem mla dnarja.
Ice Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 fishtail izpuh je eno- ali veccevni s karakteristicnim "ribjim" repkom na zgornji strani. podobno kot pri ´57 chevy belair.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se