hajoktejn Objavljeno September 3, 2007 Opozori Objavljeno September 3, 2007 (popravljeno) ja nove sm vozu :unsure: o mati mila..ja no nevem kako je z deli...če je vsaj to pošrihtano... sm jst sm cilju na jawo 35o to je stara stara stara stvar..letnk tam pred 90:..mislem 1990 :naughty: no ta je že itak stara tehnologija...mrbit se pa tiste niso tkaj kvarle..usaj upam :whistle: fora je utem de se rad hitro vozim (no no ne mislem na grobnik polaganje do ušes in dlje in take reči :unsure: ) pa vseeno so mi lepši starejši klasični motocikli..aja pa začetnik sm tud..a mislte de gre to skupi? moja je bila letnik 1987; težave so bile s platinami in z vplinjačem, ki ga nikakor ni bilo mogoče nastaviti (vsaj doma ne ;) ). Verjetno, če bi jo zapeljal na kakšen pošten servis, bi motor delal in delal brez težav. Aja, to da pa iz prestave meče, je pa menjalnik, po moje. Popravljeno September 3, 2007. Popravil hajoktejn
Guest Brumer Objavljeno September 3, 2007 Opozori Objavljeno September 3, 2007 To da ti meče iz brzine ven je napaka na menjalniku in bo potrebno menjalnik razdreti.Vem pa za skoraj nevoženo Jawo "staro" verjetno že polnoletna možak bi jo poceni prodal piše se Kuralt Milan Ratež pri Brusnicah,pdročna tel. št. 07/ ostalo pa poglej,če se zanimaš v tel. knjigi OK.
trojan Objavljeno September 3, 2007 Opozori Objavljeno September 3, 2007 Ravno končujem prenovo jawe 350 ts letnik 88 pa ti lahko povem da je zadeva zelo preprosta in robustna. Popravi jo lahko vsak z vsaj malo tehničnega znanja, vzdrževanje je skoraj zastonj, dele se dobi na e-bayu oz. internetnih trgovinah -aftermerket- za kar ugodno ceno, še najbolša varianta pa je da kupiš še eno zgonjeno za dele. Kar se napak tiče lahko povem bol malo-je še nisem prav dosti vozil-sem pa slišal da lahko pride do težav z iskro, zadevo se pa da baje brez težav odpraviti. Kar se voznih lastnosti tiče je pa motocikel kar neokreten in ima kar visoko težišče, tako da ni ravno za polagat ovinke. Pospeški so zelo dobri, ima veliko navora-zlahka gre na zadnjo gumo. Motorju je mogoče tudi malce povečati moč (vrtanje dize na 115, odstranitev blokad v izpuhu in air box-su, povečanje izpušnega kanala-čeprv je tudi brez ok). Članek ki ga je navedel makonja zelo lepo opisuje Jawo...
trojan Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 No amortizerje sem si pustil za na konec obnove danes pa mi jih je uspelo tudi usposobniti-havla vsem za pomoč :lol1: Woops-šele zdej opazu da sem narobnega smeškota dau-mislu dat tega :kva1: -da ne bo kdo narobe razumeu zgornjega posta
hajoktejn Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 To da ti meče iz brzine ven je napaka na menjalniku in bo potrebno menjalnik razdreti.Vem pa za skoraj nevoženo Jawo "staro" verjetno že polnoletna možak bi jo poceni prodal piše se Kuralt Milan Ratež pri Brusnicah,pdročna tel. št. 07/ ostalo pa poglej,če se zanimaš v tel. knjigi OK. :topic: , ampak v imeniku sta dva Milana Kuralt-a iz Brusnic. Imaš tel. št. mogoče? Pošlji na PM
elektronik Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 :topic: , ampak v imeniku sta dva Milana Kuralt-a iz Brusnic.Imaš tel. št. mogoče? Pošlji na PM http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...st&p=792761
trojan Objavljeno September 5, 2007 Opozori Objavljeno September 5, 2007 Evo dans sem dobu dele iz barvanja, pa z sva prijatlom urihtala polavtomatski menjalnik (ki je biu prej odklopljen) zdej pa samo še akumolator napolnit, še mal se s štromom poigrat pa bo-računam da bo v petek zadeva že lavfala (če ne bo predolzga šihta seveda)...
hajoktejn Objavljeno September 6, 2007 Opozori Objavljeno September 6, 2007 ... pa z sva prijatlom urihtala polavtomatski menjalnik (ki je biu prej odklopljen) ... kakšen :unsure:
trojan Objavljeno September 6, 2007 Opozori Objavljeno September 6, 2007 (popravljeno) Jawe 350 (638/639/640...) imajo polavtomatski menjalnik-lahko prestavljaš normalno z sklopko lahko pa tudi brez. Ko namreč potisneš prestavno ročko- navzgor ali navzdol- nekakšen vzvod, ki je povezan z menjalnikom avtomatsko stisne sklopko. Sma z prjatlom kar nekaj časa rabla, da sva ugotovila, čemu služi vzvod na sklopkini strani (pod desnim deklcom). Če koga zanima lahko ob naslednji priložnosti poslikam to čudo :alien1: Popravljeno September 6, 2007. Popravil trojan
hajoktejn Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 (popravljeno) Jawe 350 (638/639/640...) imajo polavtomatski menjalnik-lahko prestavljaš normalno z sklopko lahko pa tudi brez. Ko namreč potisneš prestavno ročko- navzgor ali navzdol- nekakšen vzvod, ki je povezan z menjalnikom avtomatsko stisne sklopko. Sma z prjatlom kar nekaj časa rabla, da sva ugotovila, čemu služi vzvod na sklopkini strani (pod desnim deklcom). Če koga zanima lahko ob naslednji priložnosti poslikam to čudo :alien1: vem kako stvar deluje in izgleda, le imenuje se definitivno ne - polavtomatski menjalnik - saj gre za delovanje sklopke in ne menjalnika (še manj pa je vključena kakšna avtomatika ;) ). Popravljeno September 7, 2007. Popravil hajoktejn
trojan Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 No dobr-pač mislu sem vklaplanje sklopke... Kakšno 2T olje je pa primerno za jawe-nekdo mi je namreč reku da moram uporabljati vsaj TTS, če že ne motoul, drugače mi bo zadeva zaribala. Sam meni se to ne zdi prav verjeto :rolleyes: . Zanima me če je navaden petrolov 2-taktol (al kako se že reče) uredu??
hajoktejn Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Dvotaktol; ne bo pa nič narobe, če daš kakšno boljše olje.
simonsi Objavljeno September 7, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2007 pa ene 3-4% mešanico.
trojan Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 OK bom dal pol kar TTS pa mal močnejšo mešanco.
simonsi Objavljeno September 7, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2007 (popravljeno) tts ni preveč primeren za take lene mašine, če pa že pa ne premočne mešanice delat. Najbolje se pa počuti pod visokimi obrati. :whistle: Popravljeno September 7, 2007. Popravil simonsi
Coti Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Pred 15-20 leti so vse jave laufale na dvotaktol. In so laufale in laufale...tako da ne vem zakaj danes nebi... Pa še komentar za nekaj postov nazaj. Sam sem bil pred leti lastnik MZ250ETZ in sem imal tudi možnost peljati Yawo 350 od kolega. MZ je dosti bolj vozen(OK tudi bolj sem ga bil vajen, ma je bla razlika ogromna), po performansah pa za Yawo zaostaja le na papirju. Pa izpuh je najboljši originalen. Kar smo takrat tlačili gor(Lipnik, MF pa kaj vem kaj še) je šlo sam slabše. Kar se pa olja za menjalnik tiče, jaz bi nalil olje za 4 taktne motorje(pa ne ravno Motul300V). Saj je še najbolj prilagojeno za oljno sklopko in ostale pogoje v motorju motocikla.
trojan Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Pozdrav, pri moji Jawi 350 ts sem naletel na majhen problem in skratka: mašina lavfa po enem cilindru zelo slabo, malo bolje je ko se res segreje pa pri večjih hitrostih oz. obratih. Posledica tega je da ima moped ogromno porabo-okoli 10l ali pa še več iz enega izpuha neznosno kadi ter ima seveda manjšo moč. Platine so vredu vžig je prav tako pravilno nastavljen.. Če bi kdo vedu kaj je narobe ter kako ta problem odpravit???
Sanda7 Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 bi blo fajn da mal prlimate fotke vaših ljubic Jaw. pa čist tko če slučajn rabi kdo kak kos,mam veze na slovaškem sicer nič ne obljubim lohk se pa potrudim kej zrihtat sama sicer nimam Jaw mam pa en dodatek od nje :naughty: ki zgleda v orginalnem stanju tako
lukec 2 Objavljeno Oktober 9, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 Pozdrav,pri moji Jawi 350 ts sem naletel na majhen problem in skratka: mašina lavfa po enem cilindru zelo slabo, malo bolje je ko se res segreje pa pri večjih hitrostih oz. obratih. Posledica tega je da ima moped ogromno porabo-okoli 10l ali pa še več iz enega izpuha neznosno kadi ter ima seveda manjšo moč. Platine so vredu vžig je prav tako pravilno nastavljen.. Če bi kdo vedu kaj je narobe ter kako ta problem odpravit??? pozdravljen : tud jest sm imel podobno težavo, vendar se je pri moji komaj videlo de se z enega auspuha bolj močno kadi ampak se je( štrom napeljava je bila v redu) , v glavnem smo z kolegi malo študiral kaj je to in možno da je en cilinder dobival več mešanice kot drugi, če pa je to res pa nism 100%, drgač mi je laufala OK
motofrik Objavljeno Oktober 9, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 bi blo fajn da mal prlimate fotke vaših ljubic Jaw.pa čist tko če slučajn rabi kdo kak kos,mam veze na slovaškem sicer nič ne obljubim lohk se pa potrudim kej zrihtat sama sicer nimam Jaw mam pa en dodatek od nje :naughty: ki zgleda v orginalnem stanju tako Res imaš veze na Slovaškem...? Za to prikolico bi znal biti kar kakšen interesent za imet. Kakšne so pa kaj cene gor, za kolikor toliko ohranjene?
raza Objavljeno Oktober 9, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 Pozdrav,pri moji Jawi 350 ts sem naletel na majhen problem in skratka: mašina lavfa po enem cilindru zelo slabo, malo bolje je ko se res segreje pa pri večjih hitrostih oz. obratih. Posledica tega je da ima moped ogromno porabo-okoli 10l ali pa še več iz enega izpuha neznosno kadi ter ima seveda manjšo moč. Platine so vredu vžig je prav tako pravilno nastavljen.. Če bi kdo vedu kaj je narobe ter kako ta problem odpravit??? Pri jawah se je znalo zgodit, da se je zamaknila glavna gred! Če si prevžig nastavil za en cilinder, je na drugem blo mimo in obratno. Zato je en cilinder ponavadi delal bolje od drugega. Probaj preverit predvžig na vsakem cilindru posebaj in mogoče ugotoviš razliko. Če je to, potem ti ne preostane drugega kot izravnava motorne gredi. LP
_Fingi_ Objavljeno Oktober 9, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 (popravljeno) Pozdrav,pri moji Jawi 350 ts sem naletel na majhen problem in skratka: mašina lavfa po enem cilindru zelo slabo, malo bolje je ko se res segreje pa pri večjih hitrostih oz. obratih. Posledica tega je da ima moped ogromno porabo-okoli 10l ali pa še več iz enega izpuha neznosno kadi ter ima seveda manjšo moč. Platine so vredu vžig je prav tako pravilno nastavljen.. Če bi kdo vedu kaj je narobe ter kako ta problem odpravit??? Zdravo, Če prav vem, so Jawe še 2taktne, in, če ima pri nizkih obratih zelo malo moči, pri visokih pa kolikor toliko dobro dela, je možno da je bat/batni obročki/cilinder zanič... si že gledal kaj od tega? Popravljeno Oktober 9, 2007. Popravil _Fingi_
mrki Objavljeno Oktober 9, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 Pozdrav,pri moji Jawi 350 ts sem naletel na majhen problem in skratka: mašina lavfa po enem cilindru zelo slabo, malo bolje je ko se res segreje pa pri večjih hitrostih oz. obratih. Posledica tega je da ima moped ogromno porabo-okoli 10l ali pa še več iz enega izpuha neznosno kadi ter ima seveda manjšo moč. Platine so vredu vžig je prav tako pravilno nastavljen.. Če bi kdo vedu kaj je narobe ter kako ta problem odpravit??? Možnost je tudi slaba vžigalna tuljava: probaj zamenjat kable na svečah med seboj, pa ne pozabi zamenjat tudi na platinah, drugače sploh ne bo delalo. Bi pa reku, da je skoraj 100% nekaj na vžigu (platine, predvžig, vžigalna tuljava, kabel, kapa, sveče, kakšna masa iz vžigalnih tuljav, platin) LP
raza Objavljeno Oktober 9, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 http://www.rutasendosruedas.com.ar/motorjawa.htm Poglej ta naslov
Sanda7 Objavljeno Oktober 9, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 Res imaš veze na Slovaškem...? Za to prikolico bi znal biti kar kakšen interesent za imet. Kakšne so pa kaj cene gor, za kolikor toliko ohranjene? No veze mam pač kolega motorista,ki je še pred parimi leti fural jawe(končno napredoval) tko da mi je tud on zrihtal PAVa kljub temu da mamo te države za cenejše se cene gibljejo okrog 100e
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se