Skoči na vsebino

morjenje apn6


reesko

Priporočene objave

to temo sem odprl zato ker sem lansko leto kupil apn6s in sem od samega začetka imel probleme...ob koncu lanske sezone mi je zaribala in sem čez zimo zamenjal (u bistvu bratranc ker jaz nimam pojma o mašini) vse nov cilinder ker je biu un počen nov bat novo blajerco; vse!!!

sedaj me pa zanima zakaj mi motor še zmeraj(isto mi je delal preden mi je zaribal) če naprimer ročico za gas navijem do konca začne moriti in s tem posledično crkne?ali pa če naprimer če ročico navijem samo na polovico mi na vseke 2 metra zelo cukne(mašina se kar malo ustavi nato pa spet potegne).edino normalno mi dela če ročico navijem za 2/8 kar pa je občutno premalo...v hrib tako ali tako ne morem...

čisto sem obupan povejte kaj in kako??

P.S.kolega mi je rekel da mi ga zaliva..kaj naj naredim v tem primeru

:( :( :( :( :( :( :( :( :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nastelaj uplinjac. dobr bi blo dat filter gor. :D al pa da nisi pozabu dize dat v uplinjac?? :lol:

aja, probi spucat dize! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sm še jst mel apn mi je isto delalo ,mi ga je zalivalo ,

mal poglej pr fergazerju ,probi se pelat pa zaper bencin pa boš vido preden bo črkno bi mogo dobit prav zvok in potegnat po tem boš vido če ti ga zaliva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to k se grem zapelat nej gas navijem do konca al samo malo?in kakšen zvok naj bi biu da vem če mi ga zaliva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa dizo mam not pa sm jo lih učer spucu...sam kaj pa nej delma pr fergazarju se mi pa tud sanja ne...vem sam kaj pa kje je fergazr ostalo pa nč!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nimaš filtra., pol je to vzrok.., dej eno nogavico čezenj pa bo!

zato k ni prave kombinacije med zrakom in gorivom zato ti pa motor mori! <_<

a si pomislu da bi kakemu domačemu mehaniku pelov da bi ti zrihtov? <_< :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja možno je tud d ti trokira zarad svečke al je pa špula v penisu (pr men je blo isto pr atxu), spusti iglo v furgazerju, če imaš gor športni filter ga takoj odstrani, spucaj filter, spucaj furgazer, jaz sem ga kar s kompresorjem spihal (pri atxu)

UGLAVNEM, NAPAKA JE LAHKO NA ELEKTRIKI, ZRAKU ALI BENCINU, DRUGJE NI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kje je ta zračni filter??

pa športnga nimam..

glede mehanika pa bom uprašu sam dejte mi vi mal povedat bom jst zdele šou u garažo probar kaj bo pol povem...zato k ti usak mehankr gleda sam na$$$$$..vsaj pr men...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobr si kupu,se boš vsaj navadu šraubat :D tko kt so rekl,verjetno je napaka na uplinjaču-to je tista zadeva ki je na cilinder pršraubana z dvemi vijaki,pa ni auspuh (to upam da veš kaj je).če maš veselje in orodje,podri,spucaj in sestav nazaj tko kt je blo.v nasprotnem primeru pelji k mehaniku oz. kšnmu,ki se na to vsaj mal razume .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no sej so ti že vse povedal kaj bi blo lahko narobe. filter je za frgazarjem dost zajeban je do njega pridt morš frgazar dol uzet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je tista zadeva ki je na cilinder pršraubana z dvemi vijaki,pa ni auspuh (to upam da veš kaj je).

aha, pokrov glave in cilindra!! :D

aja, pa ce mas vec ko leto dni star bencin bi lahk tud zajebaval, ceprav ene stirke grejo tud na snops... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to k se grem zapelat nej gas navijem do konca al samo malo?in kakšen zvok naj bi biu da vem če mi ga zaliva?

Pelji se s povnim gasom , ko bo bencina začelo zmankovat (mal predem ga čist zmanka) bi mogu potegnat ,v prave obrate pridit

če ne je pa kej druga narobe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelji se s povnim gasom , ko bo bencina začelo zmankovat (mal predem ga čist zmanka) bi mogu potegnat ,v prave obrate pridit

če ne je pa kej druga narobe

sm probu pa itak če gas navijem do konca mi skoz crkuje tko da enkrat je sam zmankal usega se je ugasnu k ni blo več bencina...drgač kaj pa pravte če sta diza al pa fergazr zanč al pa da je fergazer premejhn??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce je vse (razn auspuha?) original, pol mora tud original uplinjac bit vredi. sam sm mel 40 mm bat, MF3, pa se par za setup manj pomembnih modifikacij, pa je z 12 mm uplinjacev delu cist ql, pa suku se je tud ful. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja jst mam L bat na 39 brušen..je bratranc prej reku...pa učer sm dizo spucu porej je bla s5 čist umazana...kaj bi blo loh to??kšne smeti pomoje...sam pipca za benz ma filtr edin če zračn filtr vleče kej cvetnga prahu al pa od mrve...kaj pravte

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker frgazar pa maš? A unga ko frči al unga starejšga? Ker uni starejši fergazerji so imeli iste probleme če je diza bila zabasana. Pa filter za bencin si naštimi. Un ki ga daš na cevko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj plovec fun vzet pa nazaj not dan lahko da se ti je zaskoco

plovec se nahaja na fergazeri tam ko bencin not tece pa odsraufaj tista dva sraufa pa probaj ce se je ki zaskoco. vse kaze da nimas fergazera vredi nastavleniga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja fergazer ne vem ker mam...pomoje priginal...bom jutr pogledu glede tega plovca pa to...pa povejte še kej če se spomnete....

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja fergazer ne vem ker mam...pomoje priginal...bom jutr pogledu glede tega plovca pa to...pa povejte še kej če se spomnete....

hvala

pomoje bi blo najbolš da vzameš furgazer skupaj s filtrom z motorja, ga odneseš do kakšnega frenda, pa skupi pogledata, najprej ga razstavta, pa spucita, pol ga pa nazaj sestavta, pa pazta na iglo, kolk je dvignena, najbolš je če je na sredin (vsaj jaz sem mev vedno tko), pa filter namočta v bencin, pa pustita da se posuši

če imaš mogoče voltmeter, zmeri napetost ki prihaja iz špule (dva kabla ki prideta iz mašine), sedaj ne vem katero 6ko maš to, al uno z 12V al uno z 6V štromam, uglavnem tolk štroma more bit kt je voltn, tud če bo en volt mejn ne bo hudga

spihaj tudi cev, ki povezuje rezervoar in furgazer

če bo napetost krepko premajhna (za 3 ali 4 ali več V) je najbolje da odneseš mašino nekomu, ki se na to spozna, sicer pa mislim da nova špula košta 4 jurje

veliko sreče pri popravljanju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še to, poglej kakšno svečko imaš, možno da ti dela nitko...... Bosna F80...al kero maš... denso..??

probi dat še kšno drugo svečko not (nova je 500 sit), pa poglej če je kabel (kapica) dobro priterjen/a na svečko

btw, men se je pri atxu natrgal kabel in ga je ful morilo, pol sm pa dav kar od yugota kabel gor, pa je čist lepo delal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mislim da pri fergazerju skoraj nebi smelo nič bit, razn plovec al pa diza....ker druga itaq ni :D

Jaz bi se raje posvetil elektriki pri tebi...možno da nimaš vredu iskre! Ker ko sem še jaz mel APN je isto cukalo itd tako ko si ti omenil, pa obratov ni dobilo, pol ko pa sem platine nove kupo pa nastavo pa je špilalo ko šus :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce si mel zapacano dizo, daj filter na cevko za bencin. tista mrezica na pipici ni dost. poglej se kuk mas razmak med elektrodama svecke (0,5-0,8 mm!), tisto glede merjenja je pa rahlo brezveze, ker je alternatorski del (sicer ne galvansko) locen od vzigalnega dela, gre za drugo spulo, skupno imata le maso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kje pa nej dobim filtr pa kako ga nej dam v cevko al kam si mislu zok?se mi zdi da mam dost večji razmak na svečki kot 0.5-0.8 mm med elektrodama...pa svečka se mi ful hitr "umaže"(zgleda k bi bla rja al neki tazga gor)???kaj pa če je s štromom kej narobe?opa kaj je to plovc v fergazarju..dejte ga mal opisat da bom jst to približn vedu...a pa jke to res k mi je en sošolc reku da nej fergazr v aceton vržem da ga spucam s tem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kje pa nej dobim filtr pa kako ga nej dam v cevko al kam si mislu zok?se mi zdi da mam dost večji razmak na svečki kot 0.5-0.8 mm med elektrodama...pa svečka se mi ful hitr "umaže"(zgleda k bi bla rja al neki tazga gor)???kaj pa če je s štromom kej narobe?opa kaj je to plovc v fergazarju..dejte ga mal opisat da bom jst to približn vedu...a pa jke to res k mi je en sošolc reku da nej fergazr v aceton vržem da ga spucam  s tem

Če imaš več kot 0.8 mm si zmajnšaj razmak.

Ne vem zakaj bi filter menjaval...samo sprazni tank pa tam ko se odpre bencin tisto odšraufaj pa ko je notri taka mrežica ji daj še neki kos blaga al pa nekaj preko kaj je gosto....aja pa ne pozabi očitstit tanka....samo bencin not vlij pa parkrat zmešaj pol pa izlij pa ponovi to parkarat.

Am....polvec v fergazerju pa je tam, ko ti gre cevka iz kesla na fergazer....tista mala 2 šraufeka odviješ, vzemeš pokrov dol in maš v roki plovec. Plovec pa služi temu, da ti ne zaliva fergazerja. Sej itaq boš sam vido da ma iglo na sredini noter ko zapira pa odpira dovod goriva....No ko ga boš mel veni pa probaj če plava v bencinu, ker če ne idi po drugega.

Aja pa bolše fergazer razstaviš, vržeš v bencin, pol pa fajn spihaš. Če maš kompresor je to najboljša rešitev!

Popravljeno . Popravil ReNcHeK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!