Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pred casom sem si kupil usnjeno jakno, ki mi dobro stoji, ni pa perforirana kar je se kar problem, ker se dokaj izdatno prekuhavam v njej. To, da mi bo v njej vroce mi mi je bilo jasno ze takrat, ko sem jo kupil. In ze takrat sem se odlocil, da jo bom dal perforirat.

V temi o kombinezonih na 10. strani nekdo nudi tile dve telefonski:

Inde na Vranskem: (03) 703 81 50

in

Gospod Rudi Slevec iz podjetja Renova pri Domžalah: 051 313 054

Ali je sploh kdo izmed motosvetovcev dal perforirati usnje in ali mi lahko izda kje je to naredil?

Objavljeno

Nihce ni dal perforirati usnja?

Objavljeno

Jaz sem ga dal. 5 lukenj pod pazduho pri lokalnem čevljarju pa rinke not. Prepih je bil očiten in učinek kot sem ga predvidel. :D

Objavljeno
Kako pa to vpliva na varnost, če se da perforacijo narest?

Pozitivno, ker ti ni tko vroče in si bolj zbran... :D

Objavljeno

Horjota prosi če ti šibrovko posodi :kva2:

:topic: :whistle:

Objavljeno

Modeli so za Supermoto rabo perforirali sami z (ne se smejat) podstavkom za IKEBANO , kladivom in leseno dilco. :grim

Objavljeno

Z luknjačem si lahko narediš luknje sam.

Edini problem je, da boš verjetno moral razparati podlogo in jo potem spet zašiti.

Prav tako je dobro, da si v luknje vstaviš obročke, da se ti usnje ne bo cefralo ali paralo.

Sicer pa ti lahko naredi vsak, ki izdeluje usnjene jakne, tudi tisti, ki delajo samo "civilne", ne za motorje.

Objavljeno
Kako pa to vpliva na varnost, če se da perforacijo narest?

Tadej

Hvala za odgovore.

Kar se tice varnosti - mislim, da ni panike, ker so tudi kombinezoni perforirani...

Seveda pa ne mislim perforirat po sivih ali na komolcih...

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Osebno vem še za boljši, preprostejši in uporabnejši način za izvedbo zračenja oz perforiranja usnjene jakne !!!

To se lahko izvede preprosto z dvema prečnima žepoma z zadrgo na prsih. Zadeva je bolj uporabna, saj je manj dela in tudi jakna lepše zgleda, ko pa zračenja ne potrebujemo, pa preprosto zapremo zadrgo in tako lahko jakno uporabimo za vožno tudi v mrzlih dnevih.

Kasneje lahko dodam tudi slikice, kjer se lepo vidi celotno zadeva.

Jakna s perforiranimi žepi je bila narejena v Hiši usnja Herman Kokol.

Lp, Sergej

Objavljeno

Osebno vem še za boljši, preprostejši in uporabnejši način za izvedbo zračenja oz perforiranja usnjene jakne !!!

To se lahko izvede preprosto z dvema prečnima žepoma z zadrgo na prsih. Zadeva je bolj uporabna, saj je manj dela in tudi jakna lepše zgleda, ko pa zračenja ne potrebujemo, pa preprosto zapremo zadrgo in tako lahko jakno uporabimo za vožno tudi v mrzlih dnevih.

Kasneje lahko dodam tudi slikice, kjer se lepo vidi celotno zadeva.

Jakna s perforiranimi žepi je bila narejena v Hiši usnja Herman Kokol.

Lp, Sergej

:OK: Se popolnoma strinjam. Zadeva je bolj uporabna, če ne drugo, ko je mrzlo zadeve zapreš in stvar je rešena medtem ko perforirano blago je le za tople dni, kar odpade za tiste, ki se vozijo tudi v bolj mrzlih dnevih. Sam imam jakno od Spoola, ki ma to že serijsko in je 100% uporabna stvar.

Objavljeno

Ali lahko glede na osnovno temo nekaj vprašam;

Kaj bo po teh luknjicah po nekaj sto tisoč prevoženih kilometrih in 20 do 30-tih letih motorizma?

A vam povem?

"Veter v laseh in revma v kosteh"! - Vem pa, da trenutno paše!

Samo moje skromno mnenje.

Objavljeno

..bi reku da ma Fičo prav, ...že kot mulc sem se vozu z mopedom polet v kratkih hlačah, pozim v kavbojkah,.. zdej pa čutim posledice predvsem v kolenih,... še pri počepih mi melje k da mam šudr v kolenih :unsure:

Objavljeno (popravljeno)

To se lahko izvede preprosto z dvema prečnima žepoma z zadrgo na prsih.

:yes: :yes: tudi sam mam jakno s perforiranimi žepi: 2 na joških in 2 na ledvičkah. razlika očitna če so odprti ali zaprti "žepi" - dejansko niso žepi ampak samo zadrga, pod zadrgo pa še ena všita krpica usnja z luknjami.

"Veter v laseh in revma v kosteh"! - Vem pa, da trenutno paše!

nisem prepričan (bom videl čez 20 let.. :D ).

vsaj v mojem primeru, ko imam podlogo v jakni "zimsko" in ne luknjasto (kot na sliki Dave) , je stvar taka, da se pri odprtih "žepih" veter ujame v te žepe in hladi usnje od spodaj in sicer med podlogo in usnjem. čutim le hladnejšo podlogo..

če odprem le prve dva žepa na joških je oki, če pa odprem še žepa na ledvičkah mam pa durhšlus in okioki..Oki hlajenje jakne..

Popravljeno . Popravil Jurij
Objavljeno

Dave!

Ponoči nisem mogel spati. A točno vem zakaj... :hmm:

Vložil si veliko truda, lastne iznajdljivosti in volje, da si perforiral svojo jakno. Vse čestitke!!! Potem pa se najde pametnjakovič, ki "pljune" nate, na tvoj trud in iznajdljivost.

To ni bil moj namen, temveč kmečka pamet, izkušnje let in kilometrov.

Ne bom požrl besed, :grrr ki sem jih izrekel. Odlično si opravil delo in vem, da je v vročini to edina pametna rešitev, ki je bila meni že velikokrat velika želja. Ob vsakem hladu pa je strup, ki ga zagotovo čutiš s kilometri. Človek z leti postane "ziheraš". To pa je tudi razlog, da sem na tak način odreagiral.

Upam, da razumeš?

Hoj!

Objavljeno

Saj nisi pljunil. Izrazil si pač svoj miselni model.

Je pa res, da je vročina včasih toliko nevzdržna, da enostavno nekaj moraš narest. Dave je jakno perforiral, nekdo drug je pač ne bi... kakšne so alternative?

Zdaj a je to da se v vročih dnevih pač ne voziš (verjetno ne?), da si jakno daš dol (zaščita?), da imaš dve jakni eno usnjeno drugo lažjo tekstilno (a naj dve jakni s sabo vlačim?), ali da ti je pač vroče za pop#$#% (kaj pa če se bom potem samo s tem ukvarjal? pade koncentracija in morda v kakšnem ovinku zapeljem s ceste ravno zaradi tega).... pa ziher bi še kakšno "alternativo" našel... Recimo tisto, da se pač "prepričaš" da ti ni vroče.

Ampak po dnevu, dveh, treh... rabiš luuuuuft.... :kva2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!